Iac
-
Liczba zawartości
157 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
8
Aktywność reputacji
-
Iac otrzymał reputację od IN10CITY → Oddam konto u3
Trudno, niech Deus zadecyduje.
A zresztą, skoro jestem dyplomowanym prawnikiem to zróbmy mały wywodzik prawniczy.
Przepis regulaminu mówi o zakazie SPRZEDAŻY kont i ich zawartości. Umowa sprzedaży, to umowa w której jedna strona nabywa przedmiot sprzedaży za określoną kwotę, a druga kwotę tę przyjmuje.
Należy zauważyć, iż w tej sytuacji nie powstanie taki stosunek obligacyjny. Nie występuje tu causa obligandi vel acquirendi. De facto mamy do czynienia z czynnością jednostronną, tj, ja się zobowiązuje oddać konto pierwszej osobie, która się zgłosi, jednakże pod warunkiem zawieszającym, który ulegnie ziszczeniu jeżeli osoba ta przekaże na szczytny, wybrany przeze mnie cel pewną kwotę pieniędzy i udowodni to przekazanie.
Po mojej stronie korzyść nie występuje.
Ooooch, jak miło. Pozdrawiam.
-
Iac otrzymał reputację od OXY → Nowe uni?
Mój pomysł na nowe uni:
Wydobycie i badania: bez zmian
Floty: x5
Uniwersum płatne! Płatność wynosi 5 zł / 30 dni. Przy płatności za 5 okresów rabat 10%, przy płatności za 10 okresów rabat 25%.
Co dostajemy za płatność:
Geolog 100%
Prowizja banku 0%
Naukowiec
Kolejka budowania
Admirał +40 slotów
Poza obowiązkową płatnością nie ma możliwości kupowania astatów ani znalezienia ich na ekspedycji (opcja sklep nie będzie istniała na tym uni).
Brak płatności nie wyłącza możliwości gry, ale w razie braku płatności:
Nie będzie możliwe korzystanie z banku
Nie będzie możliwe budowanie budynków
Nie będzie możliwe uruchamianie nowych badań
Kwota 5 zł to bariera psychologiczna, większa kwota nie ma sensu.
Na dzień dobry przy założeniu konta (i dokonaniu pierwszej płatności) gracz dostaje 10 bln deuteru.
Na takim uni będzie się liczył tylko czas poświęcony na grę i umiejętności graczy. Kwota 5 zł (wystarczy 60-70 graczy) zapewni co najmniej utrzymanie serwera, a może nawet mały zysk dla Deusa.
Chętnie bym grał na takim uni.
-
Iac otrzymał reputację od hhsnake0 → Niszczenie planet graczy niekatywnych
Podbijam temat i jednocześnie rewiduję pomysł:
01: Możliwe jest niszczenie planet graczy nieaktywnych (ranking mniej niż 1000), przy czym nieaktywność musi wynosić ponad 50 dni.02: Niszczenie jest możliwe tylko przez OW.03: Liczba OW do zniczenia planety wynosi 1 mld OW + 5 mln OW za każde zabudowane pole planety.04: W raportach szpiegowskich pojawi się dodatkowe pole: "liczba zabudowanych pól".05: Daną planetę można próbować zniszczyć wiele razy, przy czym szanse (początkowe) wynoszą: w 1 turze: 30%, w 2 turze: 60%, w 3 i kolejnej turze: 90%.06: Złomem z planety będzie zawsze kryształ w wysokości odpowiadającej ilości paliwa potrzebnego na lot.07: Puszczenie mniejszej ilości OW nie spowoduje żadnych skutków.08: Puszczenie większej ilości OW, niż wymagana nie będzie możliwe - system na to nie pozwoli.09: Zostanie wprowadzone nowe badanie: "techologia niszczenia planet".10: Każdy poziom badania zwiększa szansę zniszczenia o 2% oraz złom o 4%.11: Wymagania technologii: tech. bojowa: 30, tech. komp: 30, tech energ: 30.12: Czas badania 1 poziomu przy sumie laboratoriów 800 wynosi 1h, koszt: 5 mld deuteru.13: Czas i koszty wzrastają dwukrotnie. Jak więc widać przy technologii 5 niszczenie będzie wychodzić nie gorzej niż "na zero". Przy tech. powyżej 5 zawsze będziemy mieć zysk. Poziom 01: 1h 5 mld deuteruPoziom 02: 2h 10 mld deuteruPoziom 03: 4h 20 mld deuteruPoziom 04: 8h 40 mld deuteruPoziom 05: 16h 80 mld deuteruPoziom 06: 32h 160 mld deuteruPoziom 07: 64h 320 mld deuteruPoziom 08: 128h 640 mld deuteruPoziom 09: 256h 1,28 bln deuteruPoziom 10: 512h 2,56 bln deuteru ---------- Przykład: planeta 200 zabudowanych pól: 2 mld OW -
Iac otrzymał reputację od Alwego → Niszczenie planet graczy niekatywnych
Podbijam temat i jednocześnie rewiduję pomysł:
01: Możliwe jest niszczenie planet graczy nieaktywnych (ranking mniej niż 1000), przy czym nieaktywność musi wynosić ponad 50 dni.02: Niszczenie jest możliwe tylko przez OW.03: Liczba OW do zniczenia planety wynosi 1 mld OW + 5 mln OW za każde zabudowane pole planety.04: W raportach szpiegowskich pojawi się dodatkowe pole: "liczba zabudowanych pól".05: Daną planetę można próbować zniszczyć wiele razy, przy czym szanse (początkowe) wynoszą: w 1 turze: 30%, w 2 turze: 60%, w 3 i kolejnej turze: 90%.06: Złomem z planety będzie zawsze kryształ w wysokości odpowiadającej ilości paliwa potrzebnego na lot.07: Puszczenie mniejszej ilości OW nie spowoduje żadnych skutków.08: Puszczenie większej ilości OW, niż wymagana nie będzie możliwe - system na to nie pozwoli.09: Zostanie wprowadzone nowe badanie: "techologia niszczenia planet".10: Każdy poziom badania zwiększa szansę zniszczenia o 2% oraz złom o 4%.11: Wymagania technologii: tech. bojowa: 30, tech. komp: 30, tech energ: 30.12: Czas badania 1 poziomu przy sumie laboratoriów 800 wynosi 1h, koszt: 5 mld deuteru.13: Czas i koszty wzrastają dwukrotnie. Jak więc widać przy technologii 5 niszczenie będzie wychodzić nie gorzej niż "na zero". Przy tech. powyżej 5 zawsze będziemy mieć zysk. Poziom 01: 1h 5 mld deuteruPoziom 02: 2h 10 mld deuteruPoziom 03: 4h 20 mld deuteruPoziom 04: 8h 40 mld deuteruPoziom 05: 16h 80 mld deuteruPoziom 06: 32h 160 mld deuteruPoziom 07: 64h 320 mld deuteruPoziom 08: 128h 640 mld deuteruPoziom 09: 256h 1,28 bln deuteruPoziom 10: 512h 2,56 bln deuteru ---------- Przykład: planeta 200 zabudowanych pól: 2 mld OW -
Iac otrzymał reputację od spieriz → Niszczenie planet graczy niekatywnych
Podbijam temat i jednocześnie rewiduję pomysł:
01: Możliwe jest niszczenie planet graczy nieaktywnych (ranking mniej niż 1000), przy czym nieaktywność musi wynosić ponad 50 dni.02: Niszczenie jest możliwe tylko przez OW.03: Liczba OW do zniczenia planety wynosi 1 mld OW + 5 mln OW za każde zabudowane pole planety.04: W raportach szpiegowskich pojawi się dodatkowe pole: "liczba zabudowanych pól".05: Daną planetę można próbować zniszczyć wiele razy, przy czym szanse (początkowe) wynoszą: w 1 turze: 30%, w 2 turze: 60%, w 3 i kolejnej turze: 90%.06: Złomem z planety będzie zawsze kryształ w wysokości odpowiadającej ilości paliwa potrzebnego na lot.07: Puszczenie mniejszej ilości OW nie spowoduje żadnych skutków.08: Puszczenie większej ilości OW, niż wymagana nie będzie możliwe - system na to nie pozwoli.09: Zostanie wprowadzone nowe badanie: "techologia niszczenia planet".10: Każdy poziom badania zwiększa szansę zniszczenia o 2% oraz złom o 4%.11: Wymagania technologii: tech. bojowa: 30, tech. komp: 30, tech energ: 30.12: Czas badania 1 poziomu przy sumie laboratoriów 800 wynosi 1h, koszt: 5 mld deuteru.13: Czas i koszty wzrastają dwukrotnie. Jak więc widać przy technologii 5 niszczenie będzie wychodzić nie gorzej niż "na zero". Przy tech. powyżej 5 zawsze będziemy mieć zysk. Poziom 01: 1h 5 mld deuteruPoziom 02: 2h 10 mld deuteruPoziom 03: 4h 20 mld deuteruPoziom 04: 8h 40 mld deuteruPoziom 05: 16h 80 mld deuteruPoziom 06: 32h 160 mld deuteruPoziom 07: 64h 320 mld deuteruPoziom 08: 128h 640 mld deuteruPoziom 09: 256h 1,28 bln deuteruPoziom 10: 512h 2,56 bln deuteru ---------- Przykład: planeta 200 zabudowanych pól: 2 mld OW -
Iac otrzymał reputację od Winiu → Co robić dalej
Za miesiąc kończy mi się badać 30 poziom tech. eksped.
Wszystkie planety zostały już oziębione.
Obecnie nie mam żadnego celu w grze - jasne, mogę dalej badać, ale czas najkrótszego badania to min. miesiąc.
Mogę też budować, ale jak wynika z poniższych obliczeń, częściej niż raz na 3, 5 albo 9 dni nie wybuduję:
http://i59.tinypic.com/2dmaxc2.png
Jak widać z obliczeń zwrot surowców najbardziej opłacalnej kopalni zajmuje ponad 3000 dni!
Temat ten nie ma w zamiarze służyć publikacji pomysłów, a jedynie debacie na temat obecnej sytuacji w grze, szczególnie graczy topowych (ja raptem jestem 22).
Proszę nie spamować i wypowiadać się sensownie, a przy okazji używając reguł składniowych i ortograficznych obowiązujących w języku polskim.
Zapraszam również do wypowiedzi w temacie: http://forum.ogam.online/topic/19681-uwolnienie-resortów/?p=134245
-
Iac otrzymał reputację od Alwego → Ograniczenie pojemności banku
Bank jest jednym z elementów, który trzyma tu graczy. Sądzę, że wszelkie próby ograniczenia jego funkcjonalności spowodują odpływ graczy.
-
Iac przyznał reputację dla deusx → Oziębianie planet
Opcja została wprowadzona na zasadach opisanych w pierwszym poście.
-
Iac otrzymał reputację od Alwego → Oziębianie planet
Dziś skończyłem oziębianie planet.
11 planet mam maksymalnie oziębionych tzn. mają temperaturę -99, a 10 jest oziębionych do limitu.
Łącznie, aby te pozostałe 10 planet miało temperaturę -99 stopni potrzebuje je oziębić o 307 stopni.
NAWET jeśliby przyjąć, że każdy kolejny stopień oziębienia ponad dotychczasowy limit kosztowałby 16500 trytu (tj. brak dalszego wzrostu ceny) to potrzebowałbym aż 5 mln trytu.
Jak widać oziębienie nie jest opłacalne i zniesienie limitu nie wpłynie na ekonomie gry - gdyż lepsze efekty da rozbudowa eks. deuteru.
Zachęcam do oddania głosów w ankiecie.
-
Iac otrzymał reputację od Alwego → Tryt - ankiety.
"Proszę o konstruktywne wypowiedzi, spam będzie kasowany. W temacie rozmawiamy jedynie o ankietach."
"Ja bym posunął się o krok dalej i nawet zniósł ograniczenia np. przy powiększaniu moonów."
"właśnie pokazaliście w ST, że zdejmowanie sporych moonow to teraz nic ciężkiego. Wystarczy zmobilizować kilka osób i obrońca jest bez szans na ochronienie się, nawet mając ogromną flotę"
"Teraz koszty takiego powiększenia moona: Każde powiększenie będzie o 50% droższe"
Miała być rozmowa tylko na temat ankiet. Trochę nieładnie czegoś oczekiwać i potem dawać zły przykład.
Oczywiście rekordem będzie danie mi ostrzeżenia za ten post.
-
Iac otrzymał reputację od WomBat → Niszczenie planet graczy niekatywnych
Większość z nas zgodzi się, że niszczenie planet graczy aktywnych mija się z celem.
Zupełnie innego tonu nabierze dyskusja dotycząca niszczenia planet nieaktywnych.
Moja propozycja:
1. Można niszczyć tylko planety graczy nieaktywnych ponad 30 dni
2. Na planecie nie może być obrony, albo obrony jest tylko po 1 sztuce każdego rodzaju (nie licząc rakiet) - jeżeli na planecie jest bunkier, to musimy go wcześniej zniszczyć
3. Do niszczenia nie jest wymagany GS, wystarczy dowolna flota
4. Walka ma tylko jedną rundę - po to, żeby budować większe floty
5. Aby zniszczyć planetę należy uderzyć z całkowitą mocą 10 mld na każde pole planety, tak więc dla planety 500 pół będzie to 5 bln mocy
6. Szansa zniszczenia planety wynosi 30% - ilość prób nie jest ograniczona
7. Po zniszczeniu planety powstaje pole zniszczeń o wartości 1% całkowitej sumy metalu i kryształu użytego do budowy budynków.
---------
Ad. 5. dla planety 500 pól należy więc mieć ok. 1,25 mld OW - przy tech, boj. 30 - ani mało ani dużo, a spowoduje rozwój flot
Ad. 7. ilość % można ustalić, nie posiadam kalkulatorów, które by obliczyły "wartość" planety. Ale tylko dla przykładu podam typową farmę w mojej galaktyce:
Kopalnia metalu 64 Kopalnia kryształu 53Ekstraktor deuteru 59 Elektrownia słoneczna 4Fabryka robotów 23 Fabryka nanitów 17Stocznia 12 Magazyn metalu 28Magazyn kryształu 26 Zbiornik deuteru 26Laboratorium badawcze 30 Terraformer 13Silos rakietowy 4 -
Iac przyznał reputację dla BeRnI → Niszczenie planet graczy niekatywnych
Dobry pomysł. Proponuję takie badanie:
Poziom | Wartość PZ z planety w %
1 | 2
2 | 4
3 | 6
4 | 8
5 | 10
6 | 12
7 | 14
8 | 16
9 | 18
10 | 20
11 | 22
12 | 24
13 | 26
14 | 28
15 | 30
16 | 32
17 | 34
18 | 36
19 | 38
20 | 40
21 | 42
22 | 44
23 | 46
24 | 48
25 | 50
Na 25 poziomie wydaje sie trochę duży zysk ale trzeba wziąść pod uwagę, że aby osiągnąć 25 poziom potrzebujemy prawie 2 lat.
-
Iac przyznał reputację dla deusx → Niszczenie planet graczy niekatywnych
Moje propozycje z konkretnymi wartościami:
Niszczenie planet (poza matką) graczy nieaktywnych, poniżej 500 miejsca w rankingu
Do zniszczenia planety konieczne będzie min 1 mld OW (około 20%) do 2 mld ow - maksymalne 30% szans na zniszczenie. Zabudowa będzie miała małe znaczenie przy niszczeniu, jednak będzie uwzględniona.
Możemy niszczyć dowolną flotą, pozostałe jednostki będą przeliczane na siłę ataku (uzbrojenie)
Gracz nieaktywny będzie kwalifikowany dopiero po 50 dniach nieaktywności.
Ze zniszczonej planety powstanie debris, który będzie stanowił około 1% wartości budynków planety.
Dodatkowo proponuję nowe badanie, które pozwoli na specjalną siłową technikę ataku planety
Skrypt prosty, logiczny, myślę, że 3,4 godzinki wraz z testami spokojnie wystarczą na jego napisanie. Mogę to zrobić nawet jutro, jeżeli będziecie mieli taką wolę.
-
Iac otrzymał reputację od DarkPassenger → Niszczenie planet graczy niekatywnych
Większość z nas zgodzi się, że niszczenie planet graczy aktywnych mija się z celem.
Zupełnie innego tonu nabierze dyskusja dotycząca niszczenia planet nieaktywnych.
Moja propozycja:
1. Można niszczyć tylko planety graczy nieaktywnych ponad 30 dni
2. Na planecie nie może być obrony, albo obrony jest tylko po 1 sztuce każdego rodzaju (nie licząc rakiet) - jeżeli na planecie jest bunkier, to musimy go wcześniej zniszczyć
3. Do niszczenia nie jest wymagany GS, wystarczy dowolna flota
4. Walka ma tylko jedną rundę - po to, żeby budować większe floty
5. Aby zniszczyć planetę należy uderzyć z całkowitą mocą 10 mld na każde pole planety, tak więc dla planety 500 pół będzie to 5 bln mocy
6. Szansa zniszczenia planety wynosi 30% - ilość prób nie jest ograniczona
7. Po zniszczeniu planety powstaje pole zniszczeń o wartości 1% całkowitej sumy metalu i kryształu użytego do budowy budynków.
---------
Ad. 5. dla planety 500 pól należy więc mieć ok. 1,25 mld OW - przy tech, boj. 30 - ani mało ani dużo, a spowoduje rozwój flot
Ad. 7. ilość % można ustalić, nie posiadam kalkulatorów, które by obliczyły "wartość" planety. Ale tylko dla przykładu podam typową farmę w mojej galaktyce:
Kopalnia metalu 64 Kopalnia kryształu 53Ekstraktor deuteru 59 Elektrownia słoneczna 4Fabryka robotów 23 Fabryka nanitów 17Stocznia 12 Magazyn metalu 28Magazyn kryształu 26 Zbiornik deuteru 26Laboratorium badawcze 30 Terraformer 13Silos rakietowy 4 -
Iac przyznał reputację dla spieriz → Niszczenie planet graczy niekatywnych
można by zrobić, że niszczenie to jest możliwe tylko przy graczach (i I) którzy w rankingu są poniżej X pozycji
wtedy farmy się nie traci
-
Iac otrzymał reputację od spieriz → Niszczenie planet graczy niekatywnych
Większość z nas zgodzi się, że niszczenie planet graczy aktywnych mija się z celem.
Zupełnie innego tonu nabierze dyskusja dotycząca niszczenia planet nieaktywnych.
Moja propozycja:
1. Można niszczyć tylko planety graczy nieaktywnych ponad 30 dni
2. Na planecie nie może być obrony, albo obrony jest tylko po 1 sztuce każdego rodzaju (nie licząc rakiet) - jeżeli na planecie jest bunkier, to musimy go wcześniej zniszczyć
3. Do niszczenia nie jest wymagany GS, wystarczy dowolna flota
4. Walka ma tylko jedną rundę - po to, żeby budować większe floty
5. Aby zniszczyć planetę należy uderzyć z całkowitą mocą 10 mld na każde pole planety, tak więc dla planety 500 pół będzie to 5 bln mocy
6. Szansa zniszczenia planety wynosi 30% - ilość prób nie jest ograniczona
7. Po zniszczeniu planety powstaje pole zniszczeń o wartości 1% całkowitej sumy metalu i kryształu użytego do budowy budynków.
---------
Ad. 5. dla planety 500 pól należy więc mieć ok. 1,25 mld OW - przy tech, boj. 30 - ani mało ani dużo, a spowoduje rozwój flot
Ad. 7. ilość % można ustalić, nie posiadam kalkulatorów, które by obliczyły "wartość" planety. Ale tylko dla przykładu podam typową farmę w mojej galaktyce:
Kopalnia metalu 64 Kopalnia kryształu 53Ekstraktor deuteru 59 Elektrownia słoneczna 4Fabryka robotów 23 Fabryka nanitów 17Stocznia 12 Magazyn metalu 28Magazyn kryształu 26 Zbiornik deuteru 26Laboratorium badawcze 30 Terraformer 13Silos rakietowy 4 -
Iac przyznał reputację dla Neriel → Suma labolatoriów
Masz mój kalkulator - zobacz sobie sam ile da podniesienie o kolejny poziom..
Przy 800 labkach 29 PTE bada się 139 dni 15h, a 819 jakbyś podciągnął resztę labków do 39 to będzie trwać 136 dni 9h.
Warto wydać grube biliony jak nie biliardy dla 3 dni (2%)?
-
Iac przyznał reputację → Łączenie uniwersów - propozycja
Na twój temat również bo jest wolność słowa a jeżeli czujesz się urażony to oddaj sprawę do sądu
I ja Cię nie obgaduję bo mówię to wszystko na forum to po pierwsze a po drugie to czysta prawda ja sobie tego nie wymyśliłem każdy może sprawdzić to że masz bana za próbę sprzedaży konta na uni 5. , i jeszcze tylko mi powiedz kiedy Cię wyzwałem ??? Ale myślę że to już na PW chyba że rzeczywiście to na forum.
-
Iac przyznał reputację → Łączenie uniwersów - propozycja
No widzisz wolny kraj więc mogę mówić co zechcę, a co wstydzisz się oszustwa ??
Ty masz konto na uni 2 i 3 a ja jeszcze na 4 a twoje jedno konto nie będzie skasowane a więc nie jesteś w tej samej sytuacji.
-
Iac przyznał reputację dla Brasilass → Łączenie uniwersów - propozycja
nowynowy to jaki jest mój stan finansowy , to nie twój zasrany interes i g***o co do tego
i to za co dostaje bany też nie jest w twoim interesie , więc lepiej zamknij sie
-
Iac otrzymał reputację od deusx → Wyniki ekspedycji wg USWE (Astat)
Dodatki odeszły w zapomnienie, tak więc zakładam nowy temat, w którym będzie można publikować wyniki ekspedycji uwględniając astat.
Nowe USWE: http://ogam.online/downloads/USWE.rar (zmiana hosta pliku, deusx)
Tutaj zamieszczam wzór według którego proponuję publikować wyniki. Uważam, iż jest on czytelny. Kolory albo zaczerpnięte z gry (tryt szary, Astat żółte), albo też kojarzące się (kometa pomarańczowa)
Wzór: (to tylko wzór, a nie rzeczywiste wyniki)
Ilość szperaczy: 20 000 000
Liczba ekspedycji: 1000
PTE: 26
--------- Ile % --Ile % wg wzoru
Deuter ---- 62% --- 62%
Tryt ------ 12% --- 12%
Astat ------ 1% ---- 1%
Oficerowie - 1% ---- 1%
Klon ------- 5% ---- 5%
Kometa ----- 5% ---- 5%
Dziura ----- 2% ---- 2%
Nic ------- 12%
ZYSKI:
Co ------- Ile ---------------- Zysk w deuterze
Deuter --- 441 ------------- 23 808 400 000 000
Klon-kom -- -4 --------------- -420 000 000 000
Dziura ---- 20 ------------- -7 000 000 000 000
Suma ----------------------- 16 388 400 000 000
Tryt ----- 220 000
Astat --------- 20
Oficerowie ---- 30 dni
Łączny czas --- 41 dni
PROSZĘ WKLEJAĆ MINIMUM 100 EKSPEDYCJI
-
Iac otrzymał reputację od Daziman → Wyniki ekspedycji wg USWE (Astat)
Dodatki odeszły w zapomnienie, tak więc zakładam nowy temat, w którym będzie można publikować wyniki ekspedycji uwględniając astat.
Nowe USWE: http://ogam.online/downloads/USWE.rar (zmiana hosta pliku, deusx)
Tutaj zamieszczam wzór według którego proponuję publikować wyniki. Uważam, iż jest on czytelny. Kolory albo zaczerpnięte z gry (tryt szary, Astat żółte), albo też kojarzące się (kometa pomarańczowa)
Wzór: (to tylko wzór, a nie rzeczywiste wyniki)
Ilość szperaczy: 20 000 000
Liczba ekspedycji: 1000
PTE: 26
--------- Ile % --Ile % wg wzoru
Deuter ---- 62% --- 62%
Tryt ------ 12% --- 12%
Astat ------ 1% ---- 1%
Oficerowie - 1% ---- 1%
Klon ------- 5% ---- 5%
Kometa ----- 5% ---- 5%
Dziura ----- 2% ---- 2%
Nic ------- 12%
ZYSKI:
Co ------- Ile ---------------- Zysk w deuterze
Deuter --- 441 ------------- 23 808 400 000 000
Klon-kom -- -4 --------------- -420 000 000 000
Dziura ---- 20 ------------- -7 000 000 000 000
Suma ----------------------- 16 388 400 000 000
Tryt ----- 220 000
Astat --------- 20
Oficerowie ---- 30 dni
Łączny czas --- 41 dni
PROSZĘ WKLEJAĆ MINIMUM 100 EKSPEDYCJI
-
Iac otrzymał reputację od kamillu12 → błąd zadania
Wejdź na ten księżyc, na zakładkę budynki i dopiero na zakładkę zadania.
-
Iac otrzymał reputację od StoProCent → Zabawa w złomowanie vol. 6 - harmonogram walk
Deusx: proponuję zablokować ten temat do dyskusji i dodawać jedynie wyniki walk i harmonogram kolejnej rundy. W przeciwnym wypadku czeka nas fala postów typu:
1. "Powodzenia wszystkim"
2. "O nie, walcze z Nerielem, pewnie przegram"
3. "Hurra jestem w kolejnej rundzie - jestem fajny"
4. "Przegrałem, może uda się w następnej edycji"
5. "Gratuluję wygranym, a przegranym życzę szczęścia następnym razem"
Fajne, ale nie wnosi to NIC do tematu i nie bardzo obchodzi kogokolwiek. Najważniejsza informacja to wygrana lub przegrana - a ona wynikać będzie z postów zamieszczonych przez administrację.
Kto ma wątpliwość - proszę spojrzeć jak wyglądały poprzednie edycje.
Ponnadto polecam przed zamknięciem wyczyszczenie tematu z nic nie wnoszących postów, a także - jeśli temat zostanie zamknięty - również z mojego.
-
Iac otrzymał reputację od spieriz → Zabawa w złomowanie vol. 6 - harmonogram walk
Deusx: proponuję zablokować ten temat do dyskusji i dodawać jedynie wyniki walk i harmonogram kolejnej rundy. W przeciwnym wypadku czeka nas fala postów typu:
1. "Powodzenia wszystkim"
2. "O nie, walcze z Nerielem, pewnie przegram"
3. "Hurra jestem w kolejnej rundzie - jestem fajny"
4. "Przegrałem, może uda się w następnej edycji"
5. "Gratuluję wygranym, a przegranym życzę szczęścia następnym razem"
Fajne, ale nie wnosi to NIC do tematu i nie bardzo obchodzi kogokolwiek. Najważniejsza informacja to wygrana lub przegrana - a ona wynikać będzie z postów zamieszczonych przez administrację.
Kto ma wątpliwość - proszę spojrzeć jak wyglądały poprzednie edycje.
Ponnadto polecam przed zamknięciem wyczyszczenie tematu z nic nie wnoszących postów, a także - jeśli temat zostanie zamknięty - również z mojego.