Skocz do zawartości

Iac

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    157
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Aktywność reputacji

  1. Upvote
    Iac otrzymał reputację od IN10CITYOddam konto u3   
    Trudno, niech Deus zadecyduje.
     
    A zresztą, skoro jestem dyplomowanym prawnikiem to zróbmy mały wywodzik prawniczy.
     
    Przepis regulaminu mówi o zakazie SPRZEDAŻY kont i ich zawartości. Umowa sprzedaży, to umowa w której jedna strona nabywa przedmiot sprzedaży za określoną kwotę, a druga kwotę tę przyjmuje.
     
    Należy zauważyć, iż w tej sytuacji nie powstanie taki stosunek obligacyjny. Nie występuje tu causa obligandi vel acquirendi. De facto mamy do czynienia z czynnością jednostronną, tj, ja się zobowiązuje oddać konto pierwszej osobie, która się zgłosi, jednakże pod warunkiem zawieszającym, który ulegnie ziszczeniu jeżeli osoba ta przekaże na szczytny, wybrany przeze mnie cel pewną kwotę pieniędzy i udowodni to przekazanie.
     
    Po mojej stronie korzyść nie występuje.
     
     
    Ooooch, jak miło. Pozdrawiam.
  2. Upvote
    Iac otrzymał reputację od OXYNowe uni?   
    Mój pomysł na nowe uni:
     
    Wydobycie i badania: bez zmian
    Floty: x5
     
    Uniwersum płatne! Płatność wynosi 5 zł / 30 dni. Przy płatności za 5 okresów rabat 10%, przy płatności za 10 okresów rabat 25%.
     
    Co dostajemy za płatność:
     
    Geolog 100%
    Prowizja banku 0%
    Naukowiec
    Kolejka budowania
    Admirał +40 slotów
     
     
    Poza obowiązkową płatnością nie ma możliwości kupowania astatów ani znalezienia ich na ekspedycji (opcja sklep nie będzie istniała na tym uni).
     
    Brak płatności nie wyłącza możliwości gry, ale w razie braku płatności:
     
    Nie będzie możliwe korzystanie z banku
    Nie będzie możliwe budowanie budynków
    Nie będzie możliwe uruchamianie nowych badań
     
    Kwota 5 zł to bariera psychologiczna, większa kwota nie ma sensu.
     
    Na dzień dobry przy założeniu konta (i dokonaniu pierwszej płatności) gracz dostaje 10 bln deuteru.
     
     
    Na takim uni będzie się liczył tylko czas poświęcony na grę i umiejętności graczy. Kwota 5 zł (wystarczy 60-70 graczy) zapewni co najmniej utrzymanie serwera, a może nawet mały zysk dla Deusa.
     
    Chętnie bym grał na takim uni.
  3. Upvote
    Iac otrzymał reputację od hhsnake0Niszczenie planet graczy niekatywnych   
    Podbijam temat i jednocześnie rewiduję pomysł:
      01: Możliwe jest niszczenie planet graczy nieaktywnych (ranking mniej niż 1000), przy czym nieaktywność musi wynosić ponad 50 dni.02: Niszczenie jest możliwe tylko przez OW.03: Liczba OW do zniczenia planety wynosi 1 mld OW + 5 mln OW za każde zabudowane pole planety.04: W raportach szpiegowskich pojawi się dodatkowe pole: "liczba zabudowanych pól".05: Daną planetę można próbować zniszczyć wiele razy, przy czym szanse (początkowe) wynoszą: w 1 turze: 30%, w 2 turze: 60%, w 3 i kolejnej turze: 90%.06: Złomem z planety będzie zawsze kryształ w wysokości odpowiadającej ilości paliwa potrzebnego na lot.07: Puszczenie mniejszej ilości OW nie spowoduje żadnych skutków.08: Puszczenie większej ilości OW, niż wymagana nie będzie możliwe - system na to nie pozwoli.09: Zostanie wprowadzone nowe badanie: "techologia niszczenia planet".10: Każdy poziom badania zwiększa szansę zniszczenia o 2% oraz złom o 4%.11: Wymagania technologii: tech. bojowa: 30, tech. komp: 30, tech energ: 30.12: Czas badania 1 poziomu przy sumie laboratoriów 800 wynosi 1h, koszt: 5 mld deuteru.13: Czas i koszty wzrastają dwukrotnie.  Jak więc widać przy technologii 5 niszczenie będzie wychodzić nie gorzej niż "na zero". Przy tech. powyżej 5 zawsze będziemy mieć zysk.  Poziom 01:    1h          5    mld deuteruPoziom 02:    2h         10    mld deuteruPoziom 03:    4h         20    mld deuteruPoziom 04:    8h         40    mld deuteruPoziom 05:   16h         80    mld deuteruPoziom 06:   32h        160    mld deuteruPoziom 07:   64h        320    mld deuteruPoziom 08:  128h        640    mld deuteruPoziom 09:  256h      1,28     bln deuteruPoziom 10:  512h      2,56     bln deuteru  ---------- Przykład: planeta 200 zabudowanych pól: 2 mld OW
  4. Upvote
    Iac otrzymał reputację od AlwegoNiszczenie planet graczy niekatywnych   
    Podbijam temat i jednocześnie rewiduję pomysł:
      01: Możliwe jest niszczenie planet graczy nieaktywnych (ranking mniej niż 1000), przy czym nieaktywność musi wynosić ponad 50 dni.02: Niszczenie jest możliwe tylko przez OW.03: Liczba OW do zniczenia planety wynosi 1 mld OW + 5 mln OW za każde zabudowane pole planety.04: W raportach szpiegowskich pojawi się dodatkowe pole: "liczba zabudowanych pól".05: Daną planetę można próbować zniszczyć wiele razy, przy czym szanse (początkowe) wynoszą: w 1 turze: 30%, w 2 turze: 60%, w 3 i kolejnej turze: 90%.06: Złomem z planety będzie zawsze kryształ w wysokości odpowiadającej ilości paliwa potrzebnego na lot.07: Puszczenie mniejszej ilości OW nie spowoduje żadnych skutków.08: Puszczenie większej ilości OW, niż wymagana nie będzie możliwe - system na to nie pozwoli.09: Zostanie wprowadzone nowe badanie: "techologia niszczenia planet".10: Każdy poziom badania zwiększa szansę zniszczenia o 2% oraz złom o 4%.11: Wymagania technologii: tech. bojowa: 30, tech. komp: 30, tech energ: 30.12: Czas badania 1 poziomu przy sumie laboratoriów 800 wynosi 1h, koszt: 5 mld deuteru.13: Czas i koszty wzrastają dwukrotnie.  Jak więc widać przy technologii 5 niszczenie będzie wychodzić nie gorzej niż "na zero". Przy tech. powyżej 5 zawsze będziemy mieć zysk.  Poziom 01:    1h          5    mld deuteruPoziom 02:    2h         10    mld deuteruPoziom 03:    4h         20    mld deuteruPoziom 04:    8h         40    mld deuteruPoziom 05:   16h         80    mld deuteruPoziom 06:   32h        160    mld deuteruPoziom 07:   64h        320    mld deuteruPoziom 08:  128h        640    mld deuteruPoziom 09:  256h      1,28     bln deuteruPoziom 10:  512h      2,56     bln deuteru  ---------- Przykład: planeta 200 zabudowanych pól: 2 mld OW
  5. Upvote
    Iac otrzymał reputację od spierizNiszczenie planet graczy niekatywnych   
    Podbijam temat i jednocześnie rewiduję pomysł:
      01: Możliwe jest niszczenie planet graczy nieaktywnych (ranking mniej niż 1000), przy czym nieaktywność musi wynosić ponad 50 dni.02: Niszczenie jest możliwe tylko przez OW.03: Liczba OW do zniczenia planety wynosi 1 mld OW + 5 mln OW za każde zabudowane pole planety.04: W raportach szpiegowskich pojawi się dodatkowe pole: "liczba zabudowanych pól".05: Daną planetę można próbować zniszczyć wiele razy, przy czym szanse (początkowe) wynoszą: w 1 turze: 30%, w 2 turze: 60%, w 3 i kolejnej turze: 90%.06: Złomem z planety będzie zawsze kryształ w wysokości odpowiadającej ilości paliwa potrzebnego na lot.07: Puszczenie mniejszej ilości OW nie spowoduje żadnych skutków.08: Puszczenie większej ilości OW, niż wymagana nie będzie możliwe - system na to nie pozwoli.09: Zostanie wprowadzone nowe badanie: "techologia niszczenia planet".10: Każdy poziom badania zwiększa szansę zniszczenia o 2% oraz złom o 4%.11: Wymagania technologii: tech. bojowa: 30, tech. komp: 30, tech energ: 30.12: Czas badania 1 poziomu przy sumie laboratoriów 800 wynosi 1h, koszt: 5 mld deuteru.13: Czas i koszty wzrastają dwukrotnie.  Jak więc widać przy technologii 5 niszczenie będzie wychodzić nie gorzej niż "na zero". Przy tech. powyżej 5 zawsze będziemy mieć zysk.  Poziom 01:    1h          5    mld deuteruPoziom 02:    2h         10    mld deuteruPoziom 03:    4h         20    mld deuteruPoziom 04:    8h         40    mld deuteruPoziom 05:   16h         80    mld deuteruPoziom 06:   32h        160    mld deuteruPoziom 07:   64h        320    mld deuteruPoziom 08:  128h        640    mld deuteruPoziom 09:  256h      1,28     bln deuteruPoziom 10:  512h      2,56     bln deuteru  ---------- Przykład: planeta 200 zabudowanych pól: 2 mld OW
  6. Upvote
    Iac otrzymał reputację od WiniuCo robić dalej   
    Za miesiąc kończy mi się badać 30 poziom tech. eksped.
     
    Wszystkie planety zostały już oziębione.
     
     
    Obecnie nie mam żadnego celu w grze - jasne, mogę dalej badać, ale czas najkrótszego badania to min. miesiąc.
     
     
    Mogę też budować, ale jak wynika z poniższych obliczeń, częściej niż raz na 3, 5 albo 9 dni nie wybuduję:
     
     
    http://i59.tinypic.com/2dmaxc2.png
     
     
    Jak widać z obliczeń zwrot surowców najbardziej opłacalnej kopalni zajmuje ponad 3000 dni!
     
     
    Temat ten nie ma w zamiarze służyć publikacji pomysłów, a jedynie debacie na temat obecnej sytuacji w grze, szczególnie graczy topowych (ja raptem jestem 22).
     
    Proszę nie spamować i wypowiadać się sensownie, a przy okazji używając reguł składniowych i ortograficznych obowiązujących w języku polskim.
     
     
    Zapraszam również do wypowiedzi w temacie: http://forum.ogam.online/topic/19681-uwolnienie-resortów/?p=134245
  7. Upvote
    Iac otrzymał reputację od AlwegoOgraniczenie pojemności banku   
    Bank jest jednym z elementów, który trzyma tu graczy. Sądzę, że wszelkie próby ograniczenia jego funkcjonalności spowodują odpływ graczy.
  8. Upvote
    Iac przyznał reputację dla deusxOziębianie planet   
    Opcja została wprowadzona na zasadach opisanych w pierwszym poście.
  9. Upvote
    Iac otrzymał reputację od AlwegoOziębianie planet   
    Dziś skończyłem oziębianie planet.
     
    11 planet mam maksymalnie oziębionych tzn. mają temperaturę -99, a 10 jest oziębionych do limitu.
     
    Łącznie, aby te pozostałe 10 planet miało temperaturę -99 stopni potrzebuje je oziębić o 307 stopni.
     
     
    NAWET jeśliby przyjąć, że każdy kolejny stopień oziębienia ponad dotychczasowy limit kosztowałby 16500 trytu (tj. brak dalszego wzrostu ceny) to potrzebowałbym aż 5 mln trytu.
     
     
    Jak widać oziębienie nie jest opłacalne i zniesienie limitu nie wpłynie na ekonomie gry - gdyż lepsze efekty da rozbudowa eks. deuteru.
     
     
    Zachęcam do oddania głosów w ankiecie.
     
     
     
  10. Upvote
    Iac otrzymał reputację od AlwegoTryt - ankiety.   
    "Proszę o konstruktywne wypowiedzi, spam będzie kasowany. W temacie rozmawiamy jedynie o ankietach."
     
    "Ja bym posunął się o krok dalej i nawet zniósł ograniczenia np. przy powiększaniu moonów."
     
    "właśnie pokazaliście w ST, że zdejmowanie sporych moonow to teraz nic ciężkiego. Wystarczy zmobilizować kilka osób i obrońca jest bez szans na ochronienie się, nawet mając ogromną flotę"
     
    "Teraz koszty takiego powiększenia moona: Każde powiększenie będzie o 50% droższe"
     
     
    Miała być rozmowa tylko na temat ankiet. Trochę nieładnie czegoś oczekiwać i potem dawać zły przykład.
     
     
    Oczywiście rekordem będzie danie mi ostrzeżenia za ten post.
  11. Upvote
    Iac otrzymał reputację od WomBatNiszczenie planet graczy niekatywnych   
    Większość z nas zgodzi się, że niszczenie planet graczy aktywnych mija się z celem.
     
    Zupełnie innego tonu nabierze dyskusja dotycząca niszczenia planet nieaktywnych.
     
    Moja propozycja:
     
     
    1. Można niszczyć tylko planety graczy nieaktywnych ponad 30 dni
     
    2. Na planecie nie może być obrony, albo obrony jest tylko po 1 sztuce każdego rodzaju (nie licząc rakiet) - jeżeli na planecie jest bunkier, to musimy go wcześniej zniszczyć
     
    3. Do niszczenia nie jest wymagany GS, wystarczy dowolna flota
     
    4. Walka ma tylko jedną rundę - po to, żeby budować większe floty
     
    5. Aby zniszczyć planetę należy uderzyć z całkowitą mocą 10 mld na każde pole planety, tak więc dla planety 500 pół będzie to 5 bln mocy
     
    6. Szansa zniszczenia planety wynosi 30% - ilość prób nie jest ograniczona
     
    7. Po zniszczeniu planety powstaje pole zniszczeń o wartości 1% całkowitej sumy metalu i kryształu użytego do budowy budynków.
     
     
    ---------
     
    Ad. 5. dla planety 500 pól należy więc mieć ok. 1,25 mld OW - przy tech, boj. 30 - ani mało ani dużo, a spowoduje rozwój flot
     
    Ad. 7. ilość % można ustalić, nie posiadam kalkulatorów, które by obliczyły "wartość" planety. Ale tylko dla przykładu podam typową farmę w mojej galaktyce:
     
    Kopalnia metalu 64 Kopalnia kryształu 53Ekstraktor deuteru 59 Elektrownia słoneczna 4Fabryka robotów 23 Fabryka nanitów 17Stocznia 12 Magazyn metalu 28Magazyn kryształu 26 Zbiornik deuteru 26Laboratorium badawcze 30 Terraformer 13Silos rakietowy 4
  12. Upvote
    Iac przyznał reputację dla BeRnINiszczenie planet graczy niekatywnych   
    Dobry pomysł. Proponuję takie badanie:
     
     
     
    Poziom | Wartość PZ z planety w %
    1            |         2
    2            |         4
    3            |         6
    4            |         8
    5            |        10
    6            |        12
    7            |        14
    8            |        16
    9            |        18
    10          |        20
    11          |        22
    12          |        24
    13          |        26
    14          |        28
    15          |        30
    16          |        32
    17          |        34
    18          |        36
    19          |        38
    20          |        40
    21          |        42
    22          |        44
    23          |        46
    24          |        48
    25          |        50
     
    Na 25 poziomie wydaje sie trochę duży zysk ale trzeba wziąść pod uwagę, że aby osiągnąć 25 poziom potrzebujemy prawie 2 lat.
  13. Upvote
    Iac przyznał reputację dla deusxNiszczenie planet graczy niekatywnych   
    Moje propozycje z konkretnymi wartościami:
     
    Niszczenie planet (poza matką) graczy nieaktywnych, poniżej 500 miejsca w rankingu
    Do zniszczenia planety konieczne będzie min 1 mld OW (około 20%) do 2 mld ow - maksymalne 30% szans na zniszczenie. Zabudowa będzie miała małe znaczenie przy niszczeniu, jednak będzie uwzględniona.
    Możemy niszczyć dowolną flotą, pozostałe jednostki będą przeliczane na siłę ataku (uzbrojenie)
    Gracz nieaktywny będzie kwalifikowany dopiero po 50 dniach nieaktywności.
    Ze zniszczonej planety powstanie debris, który będzie stanowił około 1% wartości budynków planety.
    Dodatkowo proponuję nowe badanie, które pozwoli na specjalną siłową technikę ataku planety
     
     
    Skrypt prosty, logiczny, myślę, że 3,4 godzinki wraz z testami spokojnie wystarczą na jego napisanie. Mogę to zrobić nawet jutro, jeżeli będziecie mieli taką wolę.
  14. Upvote
    Iac otrzymał reputację od DarkPassengerNiszczenie planet graczy niekatywnych   
    Większość z nas zgodzi się, że niszczenie planet graczy aktywnych mija się z celem.
     
    Zupełnie innego tonu nabierze dyskusja dotycząca niszczenia planet nieaktywnych.
     
    Moja propozycja:
     
     
    1. Można niszczyć tylko planety graczy nieaktywnych ponad 30 dni
     
    2. Na planecie nie może być obrony, albo obrony jest tylko po 1 sztuce każdego rodzaju (nie licząc rakiet) - jeżeli na planecie jest bunkier, to musimy go wcześniej zniszczyć
     
    3. Do niszczenia nie jest wymagany GS, wystarczy dowolna flota
     
    4. Walka ma tylko jedną rundę - po to, żeby budować większe floty
     
    5. Aby zniszczyć planetę należy uderzyć z całkowitą mocą 10 mld na każde pole planety, tak więc dla planety 500 pół będzie to 5 bln mocy
     
    6. Szansa zniszczenia planety wynosi 30% - ilość prób nie jest ograniczona
     
    7. Po zniszczeniu planety powstaje pole zniszczeń o wartości 1% całkowitej sumy metalu i kryształu użytego do budowy budynków.
     
     
    ---------
     
    Ad. 5. dla planety 500 pól należy więc mieć ok. 1,25 mld OW - przy tech, boj. 30 - ani mało ani dużo, a spowoduje rozwój flot
     
    Ad. 7. ilość % można ustalić, nie posiadam kalkulatorów, które by obliczyły "wartość" planety. Ale tylko dla przykładu podam typową farmę w mojej galaktyce:
     
    Kopalnia metalu 64 Kopalnia kryształu 53Ekstraktor deuteru 59 Elektrownia słoneczna 4Fabryka robotów 23 Fabryka nanitów 17Stocznia 12 Magazyn metalu 28Magazyn kryształu 26 Zbiornik deuteru 26Laboratorium badawcze 30 Terraformer 13Silos rakietowy 4
  15. Upvote
    Iac przyznał reputację dla spierizNiszczenie planet graczy niekatywnych   
    można by zrobić, że niszczenie to jest możliwe tylko przy graczach (i I) którzy w rankingu są poniżej X pozycji
    wtedy farmy się nie traci
  16. Upvote
    Iac otrzymał reputację od spierizNiszczenie planet graczy niekatywnych   
    Większość z nas zgodzi się, że niszczenie planet graczy aktywnych mija się z celem.
     
    Zupełnie innego tonu nabierze dyskusja dotycząca niszczenia planet nieaktywnych.
     
    Moja propozycja:
     
     
    1. Można niszczyć tylko planety graczy nieaktywnych ponad 30 dni
     
    2. Na planecie nie może być obrony, albo obrony jest tylko po 1 sztuce każdego rodzaju (nie licząc rakiet) - jeżeli na planecie jest bunkier, to musimy go wcześniej zniszczyć
     
    3. Do niszczenia nie jest wymagany GS, wystarczy dowolna flota
     
    4. Walka ma tylko jedną rundę - po to, żeby budować większe floty
     
    5. Aby zniszczyć planetę należy uderzyć z całkowitą mocą 10 mld na każde pole planety, tak więc dla planety 500 pół będzie to 5 bln mocy
     
    6. Szansa zniszczenia planety wynosi 30% - ilość prób nie jest ograniczona
     
    7. Po zniszczeniu planety powstaje pole zniszczeń o wartości 1% całkowitej sumy metalu i kryształu użytego do budowy budynków.
     
     
    ---------
     
    Ad. 5. dla planety 500 pól należy więc mieć ok. 1,25 mld OW - przy tech, boj. 30 - ani mało ani dużo, a spowoduje rozwój flot
     
    Ad. 7. ilość % można ustalić, nie posiadam kalkulatorów, które by obliczyły "wartość" planety. Ale tylko dla przykładu podam typową farmę w mojej galaktyce:
     
    Kopalnia metalu 64 Kopalnia kryształu 53Ekstraktor deuteru 59 Elektrownia słoneczna 4Fabryka robotów 23 Fabryka nanitów 17Stocznia 12 Magazyn metalu 28Magazyn kryształu 26 Zbiornik deuteru 26Laboratorium badawcze 30 Terraformer 13Silos rakietowy 4
  17. Upvote
    Iac przyznał reputację dla NerielSuma labolatoriów   
    Masz mój kalkulator - zobacz sobie sam ile da podniesienie o kolejny poziom..
    Przy 800 labkach 29 PTE bada się 139 dni 15h, a 819 jakbyś podciągnął resztę labków do 39 to będzie trwać 136 dni 9h.
    Warto wydać grube biliony jak nie biliardy dla 3 dni (2%)?
  18. Downvote
    Iac przyznał reputację → Łączenie uniwersów - propozycja   
    Na twój temat również bo jest wolność słowa a jeżeli czujesz się urażony to oddaj sprawę do sądu
     
    I ja Cię nie obgaduję bo mówię to wszystko na forum to po pierwsze a po drugie to czysta prawda ja sobie tego nie wymyśliłem każdy może sprawdzić to że masz bana za próbę sprzedaży konta na uni 5. , i jeszcze tylko mi powiedz kiedy Cię wyzwałem ??? Ale myślę że to już na PW chyba że rzeczywiście to na forum.
  19. Downvote
    Iac przyznał reputację → Łączenie uniwersów - propozycja   
    No widzisz wolny kraj więc mogę mówić co zechcę, a co wstydzisz się oszustwa ??
     
     
     
    Ty masz konto na uni 2 i 3 a ja jeszcze na 4 a twoje jedno konto nie będzie skasowane a więc nie jesteś w tej samej sytuacji.
  20. Downvote
    Iac przyznał reputację dla BrasilassŁączenie uniwersów - propozycja   
    nowynowy to jaki jest mój stan finansowy , to nie twój zasrany interes i g***o co do tego
     
    i to za co dostaje bany też nie jest w twoim interesie , więc lepiej zamknij sie
  21. Upvote
    Iac otrzymał reputację od deusxWyniki ekspedycji wg USWE (Astat)   
    Dodatki odeszły w zapomnienie, tak więc zakładam nowy temat, w którym będzie można publikować wyniki ekspedycji uwględniając astat.
     
    Nowe USWE: http://ogam.online/downloads/USWE.rar (zmiana hosta pliku, deusx)
     
     
    Tutaj zamieszczam wzór według którego proponuję publikować wyniki. Uważam, iż jest on czytelny. Kolory albo zaczerpnięte z gry (tryt szary, Astat żółte), albo też kojarzące się (kometa pomarańczowa)
     
    Wzór: (to tylko wzór, a nie rzeczywiste wyniki)
     
     
    Ilość szperaczy: 20 000 000
    Liczba ekspedycji: 1000
    PTE: 26
     
    --------- Ile % --Ile % wg wzoru
    Deuter ---- 62% --- 62%
    Tryt ------ 12% --- 12%
    Astat ------ 1% ---- 1%
    Oficerowie - 1% ---- 1%
    Klon ------- 5% ---- 5%
    Kometa ----- 5% ---- 5%
    Dziura ----- 2% ---- 2%
    Nic ------- 12%
     
    ZYSKI:
     
    Co ------- Ile ---------------- Zysk w deuterze
    Deuter --- 441 ------------- 23 808 400 000 000
    Klon-kom -- -4 --------------- -420 000 000 000
    Dziura ---- 20 ------------- -7 000 000 000 000
    Suma ----------------------- 16 388 400 000 000
     
    Tryt ----- 220 000
    Astat --------- 20
    Oficerowie ---- 30 dni
     
    Łączny czas --- 41 dni
     
     
    PROSZĘ WKLEJAĆ MINIMUM 100 EKSPEDYCJI
  22. Downvote
    Iac otrzymał reputację od DazimanWyniki ekspedycji wg USWE (Astat)   
    Dodatki odeszły w zapomnienie, tak więc zakładam nowy temat, w którym będzie można publikować wyniki ekspedycji uwględniając astat.
     
    Nowe USWE: http://ogam.online/downloads/USWE.rar (zmiana hosta pliku, deusx)
     
     
    Tutaj zamieszczam wzór według którego proponuję publikować wyniki. Uważam, iż jest on czytelny. Kolory albo zaczerpnięte z gry (tryt szary, Astat żółte), albo też kojarzące się (kometa pomarańczowa)
     
    Wzór: (to tylko wzór, a nie rzeczywiste wyniki)
     
     
    Ilość szperaczy: 20 000 000
    Liczba ekspedycji: 1000
    PTE: 26
     
    --------- Ile % --Ile % wg wzoru
    Deuter ---- 62% --- 62%
    Tryt ------ 12% --- 12%
    Astat ------ 1% ---- 1%
    Oficerowie - 1% ---- 1%
    Klon ------- 5% ---- 5%
    Kometa ----- 5% ---- 5%
    Dziura ----- 2% ---- 2%
    Nic ------- 12%
     
    ZYSKI:
     
    Co ------- Ile ---------------- Zysk w deuterze
    Deuter --- 441 ------------- 23 808 400 000 000
    Klon-kom -- -4 --------------- -420 000 000 000
    Dziura ---- 20 ------------- -7 000 000 000 000
    Suma ----------------------- 16 388 400 000 000
     
    Tryt ----- 220 000
    Astat --------- 20
    Oficerowie ---- 30 dni
     
    Łączny czas --- 41 dni
     
     
    PROSZĘ WKLEJAĆ MINIMUM 100 EKSPEDYCJI
  23. Upvote
    Iac otrzymał reputację od kamillu12błąd zadania   
    Wejdź na ten księżyc, na zakładkę budynki i dopiero na zakładkę zadania.
  24. Upvote
    Iac otrzymał reputację od StoProCentZabawa w złomowanie vol. 6 - harmonogram walk   
    Deusx: proponuję zablokować ten temat do dyskusji i dodawać jedynie wyniki walk i harmonogram kolejnej rundy. W przeciwnym wypadku czeka nas fala postów typu:
     
    1. "Powodzenia wszystkim"
    2. "O nie, walcze z Nerielem, pewnie przegram"
    3. "Hurra jestem w kolejnej rundzie - jestem fajny"
    4. "Przegrałem, może uda się w następnej edycji"
    5. "Gratuluję wygranym, a przegranym życzę szczęścia następnym razem"
     
    Fajne, ale nie wnosi to NIC do tematu i nie bardzo obchodzi kogokolwiek. Najważniejsza informacja to wygrana lub przegrana - a ona wynikać będzie z postów zamieszczonych przez administrację.
     
    Kto ma wątpliwość - proszę spojrzeć jak wyglądały poprzednie edycje.
     
    Ponnadto polecam przed zamknięciem wyczyszczenie tematu z nic nie wnoszących postów, a także - jeśli temat zostanie zamknięty - również z mojego.
  25. Upvote
    Iac otrzymał reputację od spierizZabawa w złomowanie vol. 6 - harmonogram walk   
    Deusx: proponuję zablokować ten temat do dyskusji i dodawać jedynie wyniki walk i harmonogram kolejnej rundy. W przeciwnym wypadku czeka nas fala postów typu:
     
    1. "Powodzenia wszystkim"
    2. "O nie, walcze z Nerielem, pewnie przegram"
    3. "Hurra jestem w kolejnej rundzie - jestem fajny"
    4. "Przegrałem, może uda się w następnej edycji"
    5. "Gratuluję wygranym, a przegranym życzę szczęścia następnym razem"
     
    Fajne, ale nie wnosi to NIC do tematu i nie bardzo obchodzi kogokolwiek. Najważniejsza informacja to wygrana lub przegrana - a ona wynikać będzie z postów zamieszczonych przez administrację.
     
    Kto ma wątpliwość - proszę spojrzeć jak wyglądały poprzednie edycje.
     
    Ponnadto polecam przed zamknięciem wyczyszczenie tematu z nic nie wnoszących postów, a także - jeśli temat zostanie zamknięty - również z mojego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.