Skocz do zawartości

Niszczenie planet graczy niekatywnych


Iac

Rekomendowane odpowiedzi

Większość z nas zgodzi się, że niszczenie planet graczy aktywnych mija się z celem.

 

Zupełnie innego tonu nabierze dyskusja dotycząca niszczenia planet nieaktywnych.

 

Moja propozycja:

 

 

1. Można niszczyć tylko planety graczy nieaktywnych ponad 30 dni

 

2. Na planecie nie może być obrony, albo obrony jest tylko po 1 sztuce każdego rodzaju (nie licząc rakiet) - jeżeli na planecie jest bunkier, to musimy go wcześniej zniszczyć

 

3. Do niszczenia nie jest wymagany GS, wystarczy dowolna flota

 

4. Walka ma tylko jedną rundę - po to, żeby budować większe floty

 

5. Aby zniszczyć planetę należy uderzyć z całkowitą mocą 10 mld na każde pole planety, tak więc dla planety 500 pół będzie to 5 bln mocy

 

6. Szansa zniszczenia planety wynosi 30% - ilość prób nie jest ograniczona

 

7. Po zniszczeniu planety powstaje pole zniszczeń o wartości 1% całkowitej sumy metalu i kryształu użytego do budowy budynków.

 

 

---------

 

Ad. 5. dla planety 500 pól należy więc mieć ok. 1,25 mld OW - przy tech, boj. 30 - ani mało ani dużo, a spowoduje rozwój flot

 

Ad. 7. ilość % można ustalić, nie posiadam kalkulatorów, które by obliczyły "wartość" planety. Ale tylko dla przykładu podam typową farmę w mojej galaktyce:

 

Kopalnia metalu 64
Kopalnia kryształu 53
Ekstraktor deuteru 59
Elektrownia słoneczna 4
Fabryka robotów 23
Fabryka nanitów 17
Stocznia 12
Magazyn metalu 28
Magazyn kryształu 26
Zbiornik deuteru 26
Laboratorium badawcze 30
Terraformer 13
Silos rakietowy 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł fajny ale:

 

 

 


5. Aby zniszczyć planetę należy uderzyć z całkowitą mocą 10 mld na każde pole planety, tak więc dla planety 500 pół będzie to 5 bln mocy

 

Zbyt łatwo będzie mozna zniszczyć planetę. Proponował bym do 10mld na każde pole dodac jakiś % z wartości planety.

 

 

 

 


Na pierwszy rzut oka pomysł fajny tylko:

-po miesiącu nie bedzie nigdzie ani jednej farmy do latania

-brak jakichkolwiek kont w zakładce " przejmij nieakytwne konto"

 

Kolega ma rację. Jesli jest dobra farma to bardziej opłaca się farmiń 2-3 razy w tygodniu niz ją znizczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł wyżej jest doskonały. Wtedy nie będziemy tracić dobrych farm, a będzie można uwolnić trochę pól w galaktyce.

 

Moim zdaniem takie rozwiązanie pobudzi rozwój flot.

 

Proszę administrację o ustosunkowanie się do pomysłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym pomyśle chodzi aby pozbyć się niepotrzebnych planet które zajmują miejsce więc muszą ulegać zniszczeniu bo inaczej co nam z tego że nie będzie można ich atakować jak i tak nikt ich nie atakuje.

 

 

można by zrobić, że niszczenie to jest możliwe tylko przy graczach (i I) którzy w rankingu są poniżej X pozycji ;)

wtedy farmy się nie traci

 



Edit:

Zresztą pomysł może fajny ale i tak nie zostanie wcielony w życie a czemu to każdy wie  -_-

Edytowane przez miazdzka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje propozycje z konkretnymi wartościami:

 

Niszczenie planet (poza matką) graczy nieaktywnych, poniżej 500 miejsca w rankingu

Do zniszczenia planety konieczne będzie min 1 mld OW (około 20%) do 2 mld ow - maksymalne 30% szans na zniszczenie. Zabudowa będzie miała małe znaczenie przy niszczeniu, jednak będzie uwzględniona.

Możemy niszczyć dowolną flotą, pozostałe jednostki będą przeliczane na siłę ataku (uzbrojenie)

Gracz nieaktywny będzie kwalifikowany dopiero po 50 dniach nieaktywności.

Ze zniszczonej planety powstanie debris, który będzie stanowił około 1% wartości budynków planety.

Dodatkowo proponuję nowe badanie, które pozwoli na specjalną siłową technikę ataku planety

 

 

Skrypt prosty, logiczny, myślę, że 3,4 godzinki wraz z testami spokojnie wystarczą na jego napisanie. Mogę to zrobić nawet jutro, jeżeli będziecie mieli taką wolę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak! Dokładnie tak jak napisałeś Deus! Bez kombinowania, bez negocjowania. Po prostu niech ta opcja wejdzie i od razu stawiam 2 mld OW!

 

Sądzę, że większość graczy się ze mną zgodzi.

 

I tutaj apel do pozostałych graczy: skoro mamy możliwość zmian w grze to nie kombinujmy. Taka opcja bardzo urozmaici grę!

Edytowane przez Jacme
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też bym zaczał latać.

 

Jedna uwaga tylko - kopalnie 61/51/58 są warte ok 6,5 bln deuteru. 1% stanowi 65 mld deuteru. To mniej niż dobowe wydobycie z tej planety (ok, idlerzy mają tylko 50% wydobycia). Mniej więcej takie eko mam na uni7 i jestem w trzeciej setce. Gracze z poza top500 będą mieli planety warte połowę tego, jak nie mniej, przy 1% można się zastanawiać czy koszta lotu się zwrócą ;) Dlatego nalegałbym na przynajmniej 10%, lub podniesienie poprzeczki na top400. No chyba, że od razu uznajemy, że nie o zysk (nawet minimalny) tutaj chodzi. Reszta propozycji jak dla mnie bomba =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak deusx, mamy taką wolę :)

 

 


Jedna uwaga tylko - kopalnie 61/51/58 są warte ok 6,5 bln deuteru. 1% stanowi 65 mld deuteru.

no to faktycznie przydało by się te 10% wartości żeby to w ogóle opłacalne było.

 

Z dodatkową ikonką w galaktyce również się zgadzam :)

 

Tylko pytanko jeszcze, jak odróżnić atak jako farmienie od ataku jako niszczenie, dodasz misję "niszcz" przy ataku na taką planetę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misja "plądruj" bardziej pasuje do tego pomysłu :)

 

 

No na prawdę nazwa misji w tym pomysle ma największe znaczenie.

 

Jeśli chodzi o zyski 1% jest to śmieszna suma. Dla gracza top 501 na uni 7 wartość planety wynosi dopowiednio:

Metal: 705 422 349 374

Kryształ: 259 637 750 668

Deuter: 10 826 871 300

 

Więc jak byłby z tego debris? Starczy na lot? Jeśli dobrze liczę będzie 7 054 223 494 metalu i 2 596 377 507 kryształu :troll:. Interes życia. Nic tylko stawiac flotę i latać niszczyc planety....

 

# Edit 1

Kolejne pytanie. Co z księżycem i obroną na planecie? Z nich też będzie liczony debris? Jak by nie było obrona, flota, budynki, wszystko to zaliczna sie do wartości planety.

Edytowane przez BeRnI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

niszczenie jest możliwe tylko wtedy, gdy na planecie nie ma obrony, lub jest na poziomie 1.

z takiego księżyca również można by było jakiś derbis wymyślić.

i wyglada na to ze ten 1% to naprawde śmieszna wartość ;D

przydałoby sie chociaż 10%. Dodatkowo technologie jakaś dodać, która będzie to zwiększać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak luknąlem w staty i na u3 gracz z miejsca 501 ma 35 mld punktów , więc należy zapomnieć o koloniach rozbudowanych do poziomu gwarantującego jakikolwiek zysk , moim skromnym zdaniem nie należy traktować możliwości niszczenia planet jako dodatkowego źródła dochodu , a tylko posprzątania układów z zalegającego śmiecia , więc proponował bym w maksymalnym stopniu uprościć procedurę niszczenia takich planet , tak żeby nowy gracz który założył nowe konto był w stanie posprzątać sobie interesujące go miejsca  , bo raczej ciężko po założenui konta bedzie wystukać 1-2 mld owiec tylko po to żeby zrobić kolonie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo technologie jakaś dodać, która będzie to zwiększać.

 

Dobry pomysł. Proponuję takie badanie:

 

Technologia niszczenia ( Poziom 1 )

 

Technologia niszczenia z każdym poziomem  podnosi wartość pola zniszczeń o 2% względem wartości punktowej planety.

Wymagane surowce: Metal: 100.000 Kryształ: 100.000 Deuter: 100.000

 

Czas budowy: 20m 00s

 

 

 

Poziom | Wartość PZ z planety w %

1            |         2

2            |         4

3            |         6

4            |         8

5            |        10

6            |        12

7            |        14

8            |        16

9            |        18

10          |        20

11          |        22

12          |        24

13          |        26

14          |        28

15          |        30

16          |        32

17          |        34

18          |        36

19          |        38

20          |        40

21          |        42

22          |        44

23          |        46

24          |        48

25          |        50

 

Na 25 poziomie wydaje sie trochę duży zysk ale trzeba wziąść pod uwagę, że aby osiągnąć 25 poziom potrzebujemy prawie 2 lat.

Edytowane przez BeRnI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.