Skocz do zawartości

Ograniczenie pojemności banku


kozel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

ostatnio trochę było rozmów, co by można nie tyle usprawnić, co zmienić, żeby gra toczyła się w ciekawszy sposób. Padło parę pomysłów, w tym ograniczenie pojemności banku (powiedzmy, na tym poziomie gry na U8 byłoby to łącznie 300bln surowca, lub np. po 150bln każdego surowca, coś w tym stylu - skala wartości jest do ustalenia oczywiście).

 

To by zmusiło graczy do wydawania surowców, albo na kolejne budynki, albo na flotę. Gra by trochę ruszyła, nie byłoby takiego strachu, że lecę na flotę top 200 i nagle z banku powstaje flota top 2... 

 

Oczywiście będą problemy, typu w przypadku Morloga56, wybudowanie kopalni na 73 poziom kosztuje na tyle dużo, że np. nie jest w stanie zmagazynować tyle surowca w banku z ograniczeniem pojemności i musi kombinować.

 

Kiedyś na ogame.pl, magazynowało się surowce w kopalniach właśnie, potem się anulowało i surowce wracały - myślę, że tu też nie byłoby tego problemu, mimo tempa x200.

 

Proszę o komentarze - jak wam się to podoba? Jak to wygląda od strony kodu?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też o tym myślałem jakiś czas temu i pomysł jak dla mnie bardzo dobry, co do ilości można by np ograniczać bank pod względem ilość pkt czyli 

morlog ma 38 bln pkt bierzemy z tego 50% daje nam to 19 bln mnożymy razy 50 i daje nam to okóło 0.9 bld w banku dexy może to i dużo ale dla osoby z poza top 10 te ilości już będą na poziomie 200 bln dexy czyli całkiem rozsądna ilość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Też o tym myślałem jakiś czas temu i pomysł jak dla mnie bardzo dobry, co do ilości można by np ograniczać bank pod względem ilość pkt czyli 
morlog ma 38 bln pkt bierzemy z tego 50% daje nam to 19 bln mnożymy razy 50 i daje nam to okóło 0.9 bld w banku dexy może to i dużo ale dla osoby z poza top 10 te ilości już będą na poziomie 200 bln dexy czyli całkiem rozsądna ilość


Tak jest - jeżeli nie bedzie to jakiś wielki problem programistyczny - pomysł dobry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bank trzyma graczy? Zastanów się - co będzie z tej gry, jeśli każdy pojedynczy gracz będzie kisił surowce, nie wydawał ich, zrobi wszystike zadania i co potem? Będzie logował się 1 dziennie, wrzuci surowce do banku i się wyloguje. Co to za gra, jaki z tego pożytek w ogóle? Takich graczy nie potrzeba, chyba, że ktoś lubi farmić. 

Najpierw to byś musiał chyba podzielić graczy na tych, co tu chcą się bawić i na tych, którzy sobie uroili, że jak mają kupe surowca w banku, to są bogaci i lubią uczucie, że 'mogą wszystko' - a co jak co - grą bym tego nie nazwał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co za różnica czy ktoś ma kupę surowców w banku czy wyda to na budynki i dalej będzie się logował raz dziennie? Jedyne co się zmieni po wprowadzeniu banku to to, że część osób skoczy w punktach bo wyda surowce na kopalnie. Zamiast zmuszać graczy do wydawania surowców, lepiej by było zrobić coś, aby gracze chcieli te surowce wydawać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, no wszyscy wiedzą w czym problem, ale pomysłów konkretnych dalej brak.

 

Proponowałbym więcej Deuteru w zadaniach dotyczących flot np. To by zmotywowało ludzi, jeżeli zysk z wykonania zadania zrekompensowałby ewentualną stratę floty po wykonanym zadaniu. Może np. 50 ataków po 100.000.000% to za dużo i trzeba zmienić na 25? Proszę przemyśleć teraz to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ee.... 50 ataków to ja zrobiłem, mimo, że flociarzem nie jestem...

 

Imo bez regularnych zadań, odnawianych w cyklu tygodniowym/miesięcznym nie ma co marzyć o tym, że ludzie zaczną floty robić.

Obecnie nikt flot nie robi bo w tydzień czasu ją straci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Ee.... 50 ataków to ja zrobiłem, mimo, że flociarzem nie jestem...

 

 

 


Obecnie nikt flot nie robi bo w tydzień czasu ją straci.

 

Nie chcę się też powtarzać, ale znów narzekamy na aktualny stan rzeczy zamiast coś zaproponować:)

 

Coraz więćej bunkrów się pojawia na Uni - z tym, że floty które w owych bunkrach stoją nie są na tyle duże, zeby zwrocil się wjazd na taki bunkier.

Może by tak dodać zadania z flot dotyczące orania bunkra o wartości po przeliczeniu na deuter np. 100 bln - jakaś nagroda za takie zadanie by była, że ludzi by to zmotywowało do wjazdów w takie bunkry. Był też kiedyś pomysł, żeby z obrony powstawał jakiś % debrisu, może to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę się też powtarzać, ale znów narzekamy na aktualny stan rzeczy zamiast coś zaproponować :)

 

Coraz więćej bunkrów się pojawia na Uni - z tym, że floty które w owych bunkrach stoją nie są na tyle duże, zeby zwrocil się wjazd na taki bunkier.

 

Może by tak dodać zadania z flot dotyczące orania bunkra o wartości po przeliczeniu na deuter np. 100 bln - jakaś nagroda za takie zadanie by była, że ludzi by to zmotywowało do wjazdów w takie bunkry. Był też kiedyś pomysł, żeby z obrony powstawał jakiś % debrisu, może to?

 

Po to jest bunkier, aby nikt w niego nie wlatywał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o nieopłacalność latania flotą - przeciwnie, jest zbyt duża opłacalność łapania flot w stosunku do ich chronienia.
Znajdziesz cel, lecisz i 90%, że nie ucieknie (bo przecież w 3 min kto atak zauważy), 5% na podstawkę i 5%, że ucieknie. Tak orientacyjnie oczywiście :P

Żeby zaś flotę chronić trzeba ciągle latać na FSy, odbierać je, robić moony z których będą latać (niekiedy to i wszystkie 21 dziennie, jak w kilku się zlecą przeciwnicy), nie dawać się wyliczyć i kij wie co tam jeszcze..

Wolałbym po prostu co 30 min kliknąć odświeżenie podglądu i co najwyżej raz dziennie wieczorem porobić moony.

A tak to surka w banku będzie bezpieczniejsza i w takim samym stopniu użyteczna, a nawet bardziej użyteczna, bo mogę ją wykorzystać w każdej chwili, a flota z FSa może wracać nawet i kilka dni.

 

Poza tym doba falangowania co 2s ciągiem kosztuje połowę dziennego wydobycia, a jak nie masz zasięgu, to ~2h budowy i masz.

 

Do tego te ostatnio odkryte jajca z automatem do falangowania i szukania nowych planet...

Niby deus to poprawił ale wcześniej też przecież wiele poprawiał i guzik to widocznie dało, wiec zawsze ktoś będzie kantować.

A gra takiemu kanciarzowi pozwoli sprzątnąć powiedzmy 10 celów w godzinę...

Edytowane przez Neriel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy gadają, że jedyne co robią flotą to tylko wysyłają ją na FS, uciekają i tak dalej.

A chyba każdy zapomina, że nasz przeciwnik i agresor również wysyła na FS i musi flotą uciekać jak ktoś go atakuje.

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pocieszające... w związku z tym... nic... no nie? :mellow2:

Ten fakt nie zmienia niczyjej sytuacji.

 

Tak podkreślając różnice między oryginalnymi wartościami a naszymi (ignorując fakt, że w oryginale nie było darmowego handlarza...) nasza falanga powinna kosztować co najmniej 10kkk deu, a kosztuje 0,1kkk deu. Tylko 100x taniej.

Edytowane przez Neriel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może należy połączyć WSZYSTKIE uniwersa i zmienić prędkość flot na x25 oraz otworzyć jedno uni, w którym nie będzie można kupować astat, a prowizja banku będzie zniesiona.

 

Obecnie sytuacja wygląda tak, że co jakiś czas tworzone jest nowe uni, a stare pustoszeją i są łączone.

 

Gdyby były tylko 2 uni - jak wyżej - to takie problemy z brakiem flot (zwłaszcza, że zostaną spowolnione) nie powinny występować.

 

Dodatkowo zawsze raz w miesiącu można organizować speed uni z ciekawymi nagrodami.

 

Dodatkowo pomysł comiesięcznych zadań też urozmaiciłby grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o bank to moje skromne zdanie jest takie ze bank dobra sprawa a jak ktos wczesniej napisal ze budynki mozna ustawic na budowanie wiec tak tez mozna ukryc surke . Wiec kazdy znajdzie sposub jak ukryc surke .

A jesli chodzi o graczy to tez ostatnio pisalem o szalonym pomysle i zlaczyc wszystkie uni . Albo np po 3 zeby byly dwa uni wiecej graczy bedzie gralo wieksza rywalizacja . Np jest duzo graczy z 7 ktorzy nie mieli czasu na gre na 8 wiec se odpuscili .

Jesli tak piszemy o tym ze dajemy duzo roboty Szefowi to takie rozwiazanie jest lepsze dwa uni tylko wiecej czasu bedzie mial na ogarniecie dwoch uni . Na naprawienie bledow itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o bank to moje skromne zdanie jest takie ze bank dobra sprawa a jak ktos wczesniej napisal ze budynki mozna ustawic na budowanie wiec tak tez mozna ukryc surke . Wiec kazdy znajdzie sposub jak ukryc surke .

A jesli chodzi o graczy to tez ostatnio pisalem o szalonym pomysle i zlaczyc wszystkie uni . Albo np po 3 zeby byly dwa uni wiecej graczy bedzie gralo wieksza rywalizacja . Np jest duzo graczy z 7 ktorzy nie mieli czasu na gre na 8 wiec se odpuscili .

Jesli tak piszemy o tym ze dajemy duzo roboty Szefowi to takie rozwiazanie jest lepsze dwa uni tylko wiecej czasu bedzie mial na ogarniecie dwoch uni . Na naprawienie bledow itp

 

 

Duzo ludzi, ktora gra flotami i jest zaangazowana w gre, ma konta na dwoch uniwersach, wiec jak wszystkie polaczysz, to inne swoje konta beda musieli porzucic. To nie jest dobry pomysl. Lepiej stworzyc specjalne uniwersum, gdzie pod koniec miesiaca wygrywa ten kto ma wieksza flote, albo ten kto wiecej zezlomowal flot.

Edytowane przez byczydzien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.