Skocz do zawartości

Anonymous

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    216
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Aktywność reputacji

  1. Upvote
    Anonymous przyznał reputację dla Dagger157Opinia o OGam by Dagger157   
    Ocena Teamu OGam


     
     
     

    Data utworzenia tego tematu nie jest przypadkowa. To właśnie tego dnia, o tej godzinie i minucie zarejestrowałem się w grze. Więc dzisiaj mija moja rocznica z OGam.
    Chcę ocenić i napisać opinię o TEAM’ie OGam, a dokładnie o tych, z którymi miałem styczność i są w nim aktualnie.

     

    Deusx
    Zacznę od Deusx’a. Admina, który wciąż udoskonala OGama. Zrobił wiele zabezpieczeń i wiele ulepszeń. Dziwię się mu, że dalej ma chęci do tego. Z jego pracy widzę więcej plusów niż minusów. W ciągu tego roku zostały stworzone m.in. sygnatury użytkowników w podglądzie. Forum przeszło kilka aktualizacji, dzięki którym jest bardziej wydajne. Można przejmować nieaktywne konta w grze, a także idlerzy wydobywają surowce, dzięki czemu można dużo zyskać podczas farmienia. Jedną z największych zmian, jakie wprowadził, była zmiana kosztów spalania statków. Większość potaniała. Była cała masa sporów, ale jest jak jest. Wiele osób znajdzie dużo minusów na Deusa i być może mi to wypomni, ale to jest moja ocena. Można byłoby do nich dodać surowce za astaty w sklepie, ale na uni6 jak na razie ich nie ma. Zobaczymy jak to będzie.
    Według mnie OGam idzie w dobrą stronę. Gra nie może stać w miejscu, czasem trudne zmiany wychodzą na lepsze. Dużo zależy właśnie od naszego admina. Dzięki temu, że jest stanowczy i nieugięty, OGam jest doskonałą grą. Deusa nie da się porównać do innych adminów. Jest jedyny w swoim rodzaju. Tak trzymaj deusx.


     

    Neriel
    Programista z klasą. Ma ogromną wiedzę o OGam. Jest znakomitym matematykiem. Większość wzorów do gry sam układał. Podziwiam go za to. Stworzył własny kalkulator, który oblicza koszt statków, wydobycie, pola planet, a także czas lotu i wiele, wiele innych (do pobrania z jego sygni ). Dużo swojej pracy włożył w OGama. Jest pracowity i stara się wprowadzić nowe ulepszenia.


     

    Catalyst
    Na miejsce Kichy wkroczył Catalyst. Na początku w roli Global Moderatora, a potem dostał awans na Junior Admina. Ma kilka miesięcy stażu. Jego pracę oceniam bardzo dobrze. Stara się jak może. Było kilka sporów z jego udziałem, ale zawsze się ktoś uczepi. Nie były aż tak wielkie i ważne. Jest sumienny i pracowity. Zna się na grze. Pomaga deusowi tworzyć wspaniałą grę, jaką jest OGam.


     

    zdzisLG
    Operator uniwersum 2, 4 i 6. Staranny i odpowiedzialny. Można z nim pogadać. Robi to co lubi (?). Często aktywny. Minusów nie ma. Swoją pracę wykonuje jak należy. Oby tak dalej.


     

    -NightGhoust-



    Gdy jeszcze była Global Moderatorem wypełniała swoje obowiązki tak jak powinna. Operowała na uniwersum 5 i chyba 4. Stanowcza, starała się być bezstronna w sporach. Teraz jest na stanowisku Junior Admina, ale nie prowadzi aktywnej gry. Praca i obowiązki w życiu prywatnym są dla niej ważniejsze. Szkoda, że jej nie ma. Być może kiedyś wróci, bo naprawdę doskonale nadaje się na to stanowisko.


     
     
    Princess
    Doskonały z niej grafik. Sygnaturki w jej wykonaniu są przepiękne. Zrobiła większość grafik do sklepu. Kiedyś prowadziła Oscary i Maliny na forum. Także była Junior Global Moderatorem. Poprawiała większość literek na forum, gdyż było to konieczne (niektórzy wiedzą o co chodzi [skrypt forum]). Trochę się napracowała. Minusem jest jej aktywność. Nie jest teraz zbyt często na forum, ale pewnie tak jak u -NG-, cały czas zajmują jej sprawy prywatne.
     
     
     

    Darth Misiek, spieriz, KarolRadom, MiG


    Operatorzy od niedawna. Jeszcze nie mogę za wiele o nich powiedzieć. Znać - znam, ale na swoim stanowisku jeszcze nie wyrobili sobie u mnie opinii.
     
    ----------------------
     
    Na koniec zostawiam Kichę. Wprawdzie już nie jest w Team'ie, bo odszedł, ale był, gdy grałem, i warto o nim napisać:
     
     
    Kicha
    Był wspaniałym adminem. Już niestety udał się na emeryturę, ale był jednym z niewielu. Bardzo dużo wniósł do gry. Wymyślił zabawę w złomowanie, udoskonalał forum. Trochę go brakuje. Według mnie wad nie miał. W większości sprawiedliwy i sumienny. Wykonywał swoją pracę starannie i z dużą dokładnością.
     
     
    Starych operatorów nie będę oceniał. Mógłbym, ale nie byli jakimś przełomem w OGam. Najważniejsi zostali wymienieni.
     
     
    Pozdrawiam,
    Dagger157
  2. Downvote
    Anonymous przyznał reputację dla Che_sterBank i Prowizja.....   
    Ale to się kupy nie trzyma co wy gadacie!!!!!!
     
     
    Na UNI2 UNI3 UNI4 I UNI5 JEST SURKA ZA ASTATY FLOTA I OBRONA A PROWIZJA W BANKU JAK BYŁA TAK JEST!!! WIEC CO TO MA DO RZECZY!!?? a zmniejszenie prowizji nikomu nie zaszkodzi a ja nie mówie że na zawsze ma być zniesiona lub zmniejszona tylko na 2 MIESIĄCE MAKS!!!
  3. Downvote
    Anonymous przyznał reputację dla amatoroddam uni 5 mega flota :d   
    ODDAM UNI 5
    flota to
    mt 5 kk
    dt 15 kk
    lm 1 kkk
    cm 500 kk
    krk 200 kk
    ow 250 kk
    pc - 1kkk
    nc 5.5 kk
    gs 5 kk
    rec - 10 kk
    ss -800 kk
    ut - 1 kkk
    aurora - 1 kk
    szperacz 3 kk
    pisac na gg 41986072 jak najszybciej
  4. Downvote
    Anonymous przyznał reputację dla Czarny93Misja zatrzymaj u siebie :P   
    Dajmy na to że leci 20kk gś, a po nich (np. jedna sekunda po) leci 100kkk ow, przez co nie możemy się podstawić pod gś. Misja zatrzymaj to umożliwi. Np:
    22:30:10 -lecą gś na naszego moona
    22:30:11- lecą ow którym nie damy rady zaraz po gś
    Czyli nie możemy się podstawić pod gś, ponieważ nie zdążymy uciec w sekundę, dlatego jakby była misja zatrzymaj, mielibyśmy możliwość wyslania podstawki przed gś
    czyli wysyłamy na zatrzymaj (10 sekund) na godzinę 22:30:00
    efekt jest taki że dochodzi do starcia z gś ( bo flota stacjonuje od 22:30:00 do 22:30:10) i ucieka przed lecącymi za nim ow (które atakują o 22:30:11)
    Nie jest to żadne ułatwienie, bo można się też wkopać (np. jeśli agresor puści flotę czyszczącą przed gś) wtedy zostajemy odkryci na falandze po niszczeniu moona i jesteśmy w niebezpieczeństwie. czysta loteria
    Możemy się spróbować ustawić w czasie 22:30:11 jeśli najpierw leci czyszcząca, a potem gś (22:30:10 flota czyszcząca, 22:30:11 gś)
    Lub odwrotnie, tak jak podalem wyżej.
    To jest loteria, no chyba że flota czyszcząca leci tyle czasu, że zdażymy się ustawić na stacjonowanie widząc już ją w podglądzie
  5. Upvote
    Anonymous przyznał reputację dla deusxMisja zatrzymaj u siebie :P   
    A po co misja zatrzymaj u siebie ? Równie dobrze możesz wysłać flotę na swoją planetę i jest to samo...
  6. Upvote
    Anonymous przyznał reputację dla PowyłamywanyPrzepraszam.   
    Oj no nie bądź taki deusx Każdego czasami ponosi i pisze to czego nie powinien. Seta jest dla SB tak jak serce dla człowieka Odblokuj go proszę
  7. Upvote
    Anonymous przyznał reputację dla tommyu6Zgarnij darmowe astaty - limit sam wyznaczysz !   
    Dostaniesz uscisk dłoni prezesa...
  8. Upvote
    Anonymous otrzymał reputację od kamillu12Nowy Oficer - Kartograf   
    Taaaaaak. I proponuję do tego jeszcze dodać oficera który poda nam skąd leci flota danego gracza, jaka misja i o której doleci, oczywiście żeby nie było, za wyższą cenę astatów, proponuję 30.
     
     
    Niektórzy robią mapy całego uni tydzień a przyjdzie facet, wyśle smsa i ma od razu koordy wszystkie. Co za dużo to nie zdrowo, jeszcze chwile i będziecie chcieli kogoś kto wam sam fsy będzie puszczał.
  9. Upvote
    Anonymous przyznał reputację dla AisheNNowy Oficer - Kartograf   
    Proponuję dodać jeszcze opcję, że lecąc można dobudować flotę, ponad to dodać możliwość czasu, o której wysyłamy flotę nie będącej na komputerze, a najlepiej zbudować roboty, które będą za nas wszystko robiły.
  10. Upvote
    Anonymous przyznał reputację dla paciorkowiecMisja niszcz - ACS   
    Ktoś tu chce mieć sprawiedliwość ? Dziwne...Raczej chodzi o wyrównanie strat związanych , z niszczeniem mona . Jak już tu ktoś pisał koszt postawienia mona do kosztów jego zniszczenia jest minimum 1:10 i to bez żadnego przesadzania.
    Tylko z tworzenia mona są surowce ze straconego Gs zero. Moim zdaniem propozycja jest do rozwiązania w kilku wariantach.
    1. PZ z straconych Gs.
    2. Stracenie gs w % jakie przewiduje symulacja.( czyli jeśli jest 10 % szans na strate gs , to jak juz padna to powinno paść 10 % z nich ).
    3. Oficer zmiejszajacy szanse utraty Gs.
  11. Upvote
    Anonymous przyznał reputację dla NerielMisja niszcz - ACS   
    11kk ma 32% na zniszczenie moona i 37% na utratę.
    3 próby i 1 strata daje to 47bln deu straty w tym średnio 52 bln.
     
    I jak te 50 bln wygląda przy twoich ponad 100kk?
  12. Upvote
    Anonymous przyznał reputację dla spierizMisja niszcz - ACS   
    już gdzieś było pisane o złomie ze zniszczonych GŚ. Bardzo by się to przydało.
  13. Upvote
    Anonymous otrzymał reputację od spierizMisja niszcz - ACS   
    Nie jest sprawiedliwie, dam tu przykład z symulatora:
     
    10.000.000.000 LM ma szansę na stworzenie księżyca 7997.
     
    LM warte są 30 bln mety i 10 bln krychy - 12.5 bln deuteu. Powiedzmy, że mamy niefart i księżyc powstanie za 10 próbą: 112.5 bln deuteru tracimy na zniszczone LM (nie uwzględniłem zebrania złomu).
     
    Teraz niszczenie takiego księżyca:
     
    435.000.000 gś gwarantuje 100 % zniszczenia takiego księżyca, w tym mamy 14 % na stratę gś. Powiedzmy, że tutaj też nie mamy szczęścia i księżyc się niszczy, jak i również GŚ.
     
    400.000.000 gś jest warte 1.6 bld deu.
     
     
    Ze zniszczonych LM jest złom, z GŚ nie. Przy czym zaznaczam, że LM były warte 1/16 wartości GŚ
     
    Sprawiedliwie?
  14. Upvote
    Anonymous przyznał reputację dla spierizMisja niszcz - ACS   
    Jestem przeciw z tego powodu, że to pozwoliłoby na opóźnienie misji "niszcz", co całkowicie uniemożliwia zrobienie podstawki pod GŚ.
  15. Upvote
    Anonymous otrzymał reputację od kamillu12Nowy Oficer - Kartograf   
    Zdecydowanie na nie. Jeżeli ktoś gra eko, to może sobie wtedy postawić wszystkie planety w 2 układach bo i tak te planety znajdą. Ułatwień jest dużo, niech się czasem każdy z Nas namęczy przeszukując galaktyki.
  16. Downvote
    Anonymous przyznał reputację → Nowy Oficer - Kartograf   
    Od dawna temat przewija się w róznych wątkach po forum. Począwszy od działu z pomysłami a kończąc w odwołaniach od bana i pręgierzu.
     
    Pomysł polega na tym, żeby dodać nowego oficera. Kartograf.
    Jego zadaniem byłoby sporządzanie map całego systemu. Podajemy mu nazwę gracza, w odpowiedzi dostajemy lokalizację jego planet.
     
    Teraz ograniczenia.
    Wiadomo, że gra jest na wysokim speed. Są wobec tego różne strategie gry.
    Żeby za bardzo nie ułatwiać, dane u Kartografa byłyby aktualizowane automatycznie przez system co 10 dni. Lub za każdym razem wartość losowana z przedziału 5 - 10 dni.
     
    W jakim celu ta aktualizacja?
    Chodzi o to, żeby Kartograf nie posiadał w swoich danych kordów tzw. Lotek.
     
    W sumie to byłoby na tyle. Dodam jeszcze, że proponuję koszt 20 astat na 30 dni.
     
     
    ..........................
    Prawda jest taka, że w sojuszach zazwyczaj jeden z graczy posiadałby tego oficera.
    Wydawać by się mogło, że wystarczy jednorazowy zakup, żeby sobie pospisywać co nieco.
    Ale powiem Wam, że grałem kiedyś z takim oficerem i był on jednym z najlepszych dodatków do gry. Gdy się kończył, to było jak bez ręki. Więc kupowało się go ponownie.
    Mam nadzieję, że pomysł się przyjmie.
     
    Część graczy zapewne będzie przeciwnych. Wydaje im się, że są zakonspirowani i nikt nie zna położenia ich planet. Ale to tylko kwestia czasu, a rozbudowanej planety już się nie przenosi.
    Ograniczenie u Kartografa daje nadal pewną swobodę w lokalizowaniu lotek i ewentualnych FS'ów z nich
  17. Upvote
    Anonymous przyznał reputację dla deusxUniwersum 6 - 1 czerwca godzina 20:00   
    Witajcie !
     
    Przyszedł czas na oficjalne informacje dotyczące uniwersum 6, które zostanie otworzone 1 czerwca 2012 o godzinie 20:00.
     
    Pod uniwersum 6 będzie osobny serwer, przewidujemy duży ruch na start - liczymy też na ciebie !
    Parametry pozostaną identyczne jak na pozostałych uniwersach tj:
    szybkość x200, wydobycie x200, floty x100.
     
    Sklep będzie bez zakładek surowce/flota/obrona (chyba, że ilość graczy nie będzie wystarczająca, to będzie też zależeć od ciebie, już na dniach informacja o tym, my jesteśmy jak najlepszej myśli).
     
    Przygotowaliśmy też spory budżet reklamowy, wszystko rusza już w tym miesiącu, są też nagrody dla was (pieniężne i rzeczowe) oraz astaty. Niech o uniwersum 6 usłyszy cała polska.
  18. Upvote
    Anonymous przyznał reputację dla cycuBłąd misji zatrzymaj i ataku niszcz   
    A gdzie pisze że aurory wysłął na planete ? Leciały na moona za GS na zatrzymaj
  19. Upvote
    Anonymous przyznał reputację dla MiGOchrona graczy   
    Nie jestem za ochroną słabych graczy dlatego, że nie podoba mi się ten pomysł. Myślę, że bardziej jestem flociarzem niż ekowcem. Nie latam UTkami po marne 50mld paliwa (no chyba ze mi tyle braknie na FSa, ale to wyfarmie z pobliskiego idlera). Nie atakuje graczy, którzy nie posiadają floty albo mają jej tak mało, że nie opłaca mi się lecieć.
     
    Dodatkowo powiem, że nie każdy "słaby gracz" jak to określacie jest słaby. Jest po prostu nowy, ma mało punktów. Ale może być mądrzejszy od tego silniejszego i pewnego dnia go zezłomuje.
     
    Wiesz kim dla mnie jest słaby gracz ? Dla mnie słaby gracz (noob) to taki, który zostawia masę surowców na planecie nie wpłacając jej do banku albo wysyłając jej w UT do czasu swojego powrotu (jeżeli go nie stać na astaty, albo wydał wszystkie astaty i nie chce wydawać już kasy na kolejne), buduje flote której WCALE nie pilnuje, ma ją tylko dla statystyk, albo po to by ukończyć zadanie (spotkałem się również z takim przypadkiem).
    Nie czyta poradników bo po co, porad innych graczy tez nie słucha bo w końcu jest najmądrzejszy...
    Spotkałem niewiele przypadków, w których gracze po złomie pytali się mnie jak utrzymać swoją flotę, by jej tak szybko następnym razem nie stracić.
    Jeszcze żaden z graczy nie prosił mnie o podstawkę, bo ktoś za nim lata, a z pewnością bym się podstawił jak bym wiedział kto ma zamiar lecieć.
     
    Dodatkowo po złomie są najczęściej tak wulgarni, że w 90% przypadkach dostają się na zaszczytne miejsce - pręgierz.
     
     
     
    Widziałeś może, jak wygląda TOP20 z flot na U4 ? Podzielę się z Tobą tą wiedzą:
     
    http://screenshu.com/static/uploads/temporary/j6/x8/m5/k9oghw.jpg
     
    Tak więc powiedz mi, ale tak szczerze. To na kogo ja mam latać ?? Kto na mnie ma latać ??
    Fakt, teraz są święta, większość wyjeżdża, włącza urlopy. Ale w zasadzie tak na co dzień wyglądają statystyki na U4.
    Zazwyczaj nie ma na urlopach tylko SOPRANO, Anonymousa, MiGusia oczywiście i Czarnowidza, no i chada oczywiście.
    Reszta skacze na urlopy albo w demontownie...
     
    Zamiast wprowadzania ochrony NOWYCH graczy, proponuje po prostu przy pierwszych 10 zalogowaniach gracza na swoje konto, wyskakiwało mu olbrzymie okienko z informacją, że zanim zacznie gre na poważnie (budowanie floty), to najpierw POWINIEN przeczytać poradniki. Powinno to być wytłuszczonym drukiem żeby było dobrze widoczne dla oka, i aby nie zamknąć tak jak wszyscy robią gdy cos im przeszkadza, dodać ptaszka to potwierdzenia swojej woli. Dodatkowo dodałbym do paska menu gry, pasek o nazwie poradniki, i tam umieścić całą encyklopedie co wiedzieć trzeba.
     
    To jest moje zdanie na ten temat.
  20. Upvote
    Anonymous otrzymał reputację od deusxSzpiegowanie moona/planety za "jednym machnięciem"   
    No i jeszcze frytki do tego...
     
     
    Bez przesady może. Jeszcze chwile i będziecie pisać propozycję aby podawało koordy w którym miejscu jest najwięcej warta stojąca flota. Ja jestem na nie, choć latam, to jednak co za dużo to nie zdrowo.
  21. Upvote
    Anonymous otrzymał reputację od NosioSzpiegowanie moona/planety za "jednym machnięciem"   
    No i jeszcze frytki do tego...
     
     
    Bez przesady może. Jeszcze chwile i będziecie pisać propozycję aby podawało koordy w którym miejscu jest najwięcej warta stojąca flota. Ja jestem na nie, choć latam, to jednak co za dużo to nie zdrowo.
  22. Upvote
    Anonymous przyznał reputację dla IacZabawa w złomowanie vol. 6 - harmonogram walk   
    Deusx: proponuję zablokować ten temat do dyskusji i dodawać jedynie wyniki walk i harmonogram kolejnej rundy. W przeciwnym wypadku czeka nas fala postów typu:
     
    1. "Powodzenia wszystkim"
    2. "O nie, walcze z Nerielem, pewnie przegram"
    3. "Hurra jestem w kolejnej rundzie - jestem fajny"
    4. "Przegrałem, może uda się w następnej edycji"
    5. "Gratuluję wygranym, a przegranym życzę szczęścia następnym razem"
     
    Fajne, ale nie wnosi to NIC do tematu i nie bardzo obchodzi kogokolwiek. Najważniejsza informacja to wygrana lub przegrana - a ona wynikać będzie z postów zamieszczonych przez administrację.
     
    Kto ma wątpliwość - proszę spojrzeć jak wyglądały poprzednie edycje.
     
    Ponnadto polecam przed zamknięciem wyczyszczenie tematu z nic nie wnoszących postów, a także - jeśli temat zostanie zamknięty - również z mojego.
  23. Downvote
    Anonymous przyznał reputację dla IacObniżenie mocy obrony...   
    Z widzenia czysto matematycznego obliczenia części użytkowników są absurdalne. Używając tych samych argumentów widząc, że leci flota można zrobić przelew i zbudować OW czy inne statki. Idąc dalej rozumowaniem części użytkowników może wartoby zrobić tak, by flota obrońcy postawiona przed atakiem miała 2 razy mniejszą siłę - tak, aby były równe szanse.
     
    Poza tym kuriozale są w tym temacie wypowiedzi użytkownika MiG, który rzuca się na 21 mln (sic!) szperaczy i 200mld paliwa zostawione na księżycu po to, by nie trzeba było wysyłać nowych w razie czarej dziury czy też komety.
  24. Downvote
    Anonymous przyznał reputację dla paciorkowiecObniżenie mocy obrony...   
    Ja......e
     
     
    //?
    //warn
    //deusx
  25. Upvote
    Anonymous przyznał reputację dla paciorkowiecObniżenie mocy obrony...   
    13.333.334.000 OW (1.000.000.050.000.000 metalu ) kontra 500.000.000.000 WR ( 1.000.000.000.000.000 metalu)
    wynik
     
     
     
    Obrońca wygrał bitwę!
     
    Agresor stracił 800.000.040.000.000 jednostek.
    Obrońca stracił 33.333.340.000.000 jednostek.
     
    to samo ta sama kwota
     
     
    420.000.000 Auror kontra 500.000.000.000 WR
     
    wynik
     
    Obrońca wygrał bitwę!
     
    Agresor stracił 609.000.000.000.000 jednostek.
    Obrońca stracił 0 jednostek.
     
     
    Widać jak dysproporcja jest w walce .
    Obrona ma tak duża przewagę na statkami że wszelakie ataki na planety są obciążone mega ryzykiem .
    Nie trzeba mieć zbyt dużo surowca by pokonać dużą flote.
    Z tego tytułu przydałoby się obniżenie mocy obrony by latanie stateczkami zrównoważyło koszty.
    Powiem tez że obrona odbudowauje sie w jakimś stopniu a z floty zostaje złom , który ktoś inny moze zwędzić , i tym dysproporcja się zwiększa.
     
    Proponuje zająć sie tym tematem i zrobić z tym jakiś pożądek , a najlepiej by wydane koszty na obrone równe były kosztom statków.
     
     
    1.731.000.000 auror (4.154.400.000.000.000 metalu) kontra 500.000.000.000 WR ( 1.000.000.000.000.000metalu) wynik
    Bitwa zakończyła się remisem. Floty wracają na swoje planety!.
     
    Agresor stracił 712.707.626.450.000 jednostek.
    Obrońca stracił 990.448.031.030.000 jednostek.
     
     
    Widać po tym dokładnie by zremisować z taka obrone Aurorami co najlepiej wjeżdzaja w obrony , trzeba wydac x 4 surowca ..a i tak straty są kolosalne ..
     
    A aby wygrać do " 0 " trzeba mieć około 5.000.000.000 auror co jest warte 12. .000.000.000.000.000 metalu a to juz razy x 12 wydanej surki.
     
    Po tym wszystkim widać ze to nienormalne proporcje i dyskryminują znacznie jedną ze stron.... czyli mnie flociaża.
     
    Myślę że po tylu akcjach i zmianach gdzie flociaże dostali po tyłku , czas zrobić coś by zmienić tą tendencję...
     
    Proszę o pomyślenie nad tym problemem i konstruktywne zmiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.