-
Liczba zawartości
2 534 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
53
Aktywność reputacji
-
spieriz otrzymał reputację od Leon → KMueller - Obraza Drop_Shot
to po co tworzyłeś ten temat, skoro Ci nie pasuje ban?
sam siebie wkopałeś a teraz pretensje do leona
-
spieriz otrzymał reputację od Catalyst → Marshall uni 10 odwolanie
od siebie dodam tylko definicję pushu wg regulaminu:
3) Wykorzystywanie dodatkowych sposobów i możliwości by jedno konto otrzymywało surowce bez otrzymania wzajemnej korzyści (handel) lub stosuje przeliczniki dumpingowe.
Push jest wtedy, gdy się ZYSKUJE surowce, a nie ich NIE TRACI.
Marshall nie ZYSKAŁ tych 118b deuteru, tylko paciorkowiec je STRACIŁ. To, że je stracił, nie oznacza, że marshall je zyskał. Nikt tych surowców nie zyskał, bo one nie istnieją.
// Ciach Treść została usunięta na podstawie:
§II. Pkt. 2.11 Regulaminu forum
Pisz na temat. Jeśli Twoja wypowiedz nie jest związana z tematem, nie pisz lub załóż nowy temat.
-
spieriz otrzymał reputację od MOCZAR → Oficjalny plan działań - wrzesień 2017
deusx, powiedz mi tak szczerze, kiedy człowiek w życiu ma już na tyle pieniędzy, że zaczyna swoim słowem wycierać podłogę a resztę ludzi traktuje jak plebs bez jakiegokolwiek szacunku?
tak tylko pytam abym wiedział, kiedy muszę w swoim życiu zacząć uważać, żeby się takim kimś nie stać...
-
spieriz otrzymał reputację od Supreme → Herhor - opinia
tak, mam pojęcie jak wiele chciał dobrego zrobić dla tej gry, ale przeświadczenie o własnej nieomylności i podejście, że cała reszta jest nie-do-końca-inteligentna (użyłbym innego słowa ale nie chcę dostać bana) w tym nie pomaga.
brak samokrytyki, traktowanie innych jak głupszych od siebie, ignorowanie trudniejszych pytań lub udzielanie wymijających odpowiedzi, edytowanie/usuwanie niewygodnych postów oraz stosowanie metod erystycznych podczas dyskusji - to są rzeczy, które mu zarzucam.
-
spieriz przyznał reputację dla Catalyst → Gracz Wyder33
Bana niby za co ? Pręgierz jest pusty i od kiedy sgo od tak sobie rozdają urlopy. Widzę samowolka się robi.
-
spieriz otrzymał reputację od Winiu → Nowe zastosowanie dla "martwych" Technologii
Jak najbardziej za!
Już kiedyś był taki pomysł, ale chyba został zapomniany.
Jedyne zastrzeżenie mam do technologii energetycznej - przy darmowych satelitach jest to całkowicie zbędne, ale można inne zastosowanie do niej znaleźć.
Rozwój grawitonów mógłby np. delikatnie modyfikować szansę na zniszczenie księżyca, ale to w sposób minimalny. Nie wiem czy są planowane jakieś większe zmiany z księżycem na nowym uni.
Ogólnie jak najbardziej za
-
-
-
spieriz otrzymał reputację od Nyczu99 → Rekordy ogam.online
nick: deusx
uniwersum: wszystkie
nazwa rekordu: najdłużej nieobecny admin gry
wartość: 34 dni (i ciągle rośnie!)
http://www60.zippyshare.com/i/nGAgCT5q/438979/deusx.jpg
-
spieriz przyznał reputację dla Herhor → Blokada Ataku Uni 10
Jeśli spieriz już coś napisze, to jest to trafna wypowiedź w 100%-ach.
-
spieriz otrzymał reputację od OXY → Blokada Ataku Uni 10
jakbyś pytał to jak absolutnie by nie znaczyło że jesteś bobek.
ale z racji, że twierdzisz że ogarniasz tę grę i nie wiesz wielu podstawowych rzeczy, to znaczy że jesteś bobek
-
-
spieriz otrzymał reputację od OXY → Uniwersum 10 - informacje
Neriel,
ale nie przypominam sobie jakiegoś starego gracza który by zanegował wszystkie propozycje zmian. W temacie sojuszu wszyscy bardzo chętnie się wypowiedzieli. Nowe zastosowania technologii również. I parę innych.
Po prostu deusxowi się nic nie chce robić i tyle, każda inna rzecz jest tylko wymówką niczym więcej.
i nie, nie będzie nowego sojuszu do końca roku. Masz podobno trzy tygodnie wolnego, ale jeszcze nie teraz, ale do końca roku zrobisz, tylko że do końca roku zostało nieco ponad 2 tygodnie. Coś mi się tu matematyka nie zgadza.
-
spieriz otrzymał reputację od OXY → Uniwersum 10 - informacje
hahahahahahahhahahh
czyli nic się nie zmieniło, a tyle hałasu narobiłeś.
nie oszukujmy się - sojuszu nie będzie ani w tym roku, ani w przyszłym, ani nigdy.
nie będzie nic zrobione z bankiem, z technologiami (chyba tylko jedną zmieniłeś dla testu), "designem", wersją mobilną czy czymkolwiek innym. Jedynym aktywnym członkiem teamu jest Leonardo. U10 niczym się nie będzie różnić od poprzednich. Po jakim czasie wprowadzisz surkę za astaty? Chociaż 2 tygodnie wytrzyma? Bo nie widzę żadnych z proponowanych dodatków (oficerowie, technologie) w zamian za surowce, aby się hajs zgadzał. Więc znowu zrobisz to samo co zawsze, czyli po 2-3 tygodniach otworzysz surowce w sklepie i powiesz że "koszty, koszty, koszty", a biorąc pod uwagę że masz serwer we Francji, to pewnie te koszty się zamykają w 100zł na miesiąc.
to jest po prostu śmieszne i tyle w temacie. Przez 3 miesiące nie zrobiłeś nic, próbujesz przerzucić winę że na graczy, że "większość woli zostać przy obecnej formie gry", bo po prostu nie chce Ci się nic zmieniać. Znowu same puste słowa, no ale na co ja liczyłem IWNF miał rację.
-
spieriz otrzymał reputację od Alwego → Uniwersum 10 - informacje
Neriel,
ale nie przypominam sobie jakiegoś starego gracza który by zanegował wszystkie propozycje zmian. W temacie sojuszu wszyscy bardzo chętnie się wypowiedzieli. Nowe zastosowania technologii również. I parę innych.
Po prostu deusxowi się nic nie chce robić i tyle, każda inna rzecz jest tylko wymówką niczym więcej.
i nie, nie będzie nowego sojuszu do końca roku. Masz podobno trzy tygodnie wolnego, ale jeszcze nie teraz, ale do końca roku zrobisz, tylko że do końca roku zostało nieco ponad 2 tygodnie. Coś mi się tu matematyka nie zgadza.
-
spieriz otrzymał reputację od Alwego → Uniwersum 10 - informacje
hahahahahahahhahahh
czyli nic się nie zmieniło, a tyle hałasu narobiłeś.
nie oszukujmy się - sojuszu nie będzie ani w tym roku, ani w przyszłym, ani nigdy.
nie będzie nic zrobione z bankiem, z technologiami (chyba tylko jedną zmieniłeś dla testu), "designem", wersją mobilną czy czymkolwiek innym. Jedynym aktywnym członkiem teamu jest Leonardo. U10 niczym się nie będzie różnić od poprzednich. Po jakim czasie wprowadzisz surkę za astaty? Chociaż 2 tygodnie wytrzyma? Bo nie widzę żadnych z proponowanych dodatków (oficerowie, technologie) w zamian za surowce, aby się hajs zgadzał. Więc znowu zrobisz to samo co zawsze, czyli po 2-3 tygodniach otworzysz surowce w sklepie i powiesz że "koszty, koszty, koszty", a biorąc pod uwagę że masz serwer we Francji, to pewnie te koszty się zamykają w 100zł na miesiąc.
to jest po prostu śmieszne i tyle w temacie. Przez 3 miesiące nie zrobiłeś nic, próbujesz przerzucić winę że na graczy, że "większość woli zostać przy obecnej formie gry", bo po prostu nie chce Ci się nic zmieniać. Znowu same puste słowa, no ale na co ja liczyłem IWNF miał rację.
-
spieriz otrzymał reputację od RedLightning → Oficjalny plan działań - wrzesień 2017
zgadzam się, badania w początkowej fazie rozwoju są tak samo upierdliwe jak budynki, a do nich kolejka jest
również popieram wprowadzenie kolejki do badań, chociażby na 3 miejsca.
-
spieriz przyznał reputację dla hhsnake0 → A może jednak konkurs mega bonus astaty?
Przeczytałem raz, przeczytałem drugi raz i dla pewności przeczytałem jeszcze 2 razy.....
Starałem się znaleźć jakieś mądre słowa, aby odpowiedzieć na Twój pomysł.
Po długim zastanowieniu się nad odpowiedzią, udało mi się to wymyślić:
NIE
-
spieriz otrzymał reputację od destiny → Oficjalny plan działań - wrzesień 2017
najważniejszą zmianą jaką wszyscy chcieli od zawsze, to wywalenie surowców/floty/obrony ze sklepu. cała reszta to tylko małe dodatki mające umilić grę no i sojusz o którym już dawno wiadomo że w wersji obecnej nadaje się tylko do tego aby do niego należeć
-
spieriz otrzymał reputację od Bumble → Bumble vs spieriz (1.681.452.285.354.278%) - rekord OGam
z pozdrowieniami dla serwera testowego
Starcie flot z: 21-09-2017 18:11:37.
Agresor Bumble
Lekki myśliwiec - 6.088.372.036.861.525
Krążownik - 50.000.000.002.913
Okręt wojenny - 900.000.000.000.000
Bombowiec - 1.095.697.629.518.940
Niszczyciel - 416.950.791.007.188
Pancernik - 556.877.485.881.137
Aurora - 108.084.300.921.932
Obrońca owca
Recykler - 43.745.989.817.455
Sonda szpiegowska - 195
Gwiazda Śmierci - 1.861.854.576.141
Pancernik - 400.000.000.000.000
Fleet Slov - 2.730.000.000.000.000
Szperacz - 46.620.479.711.810
Wyrzutnia rakiet - 106.820.122.999.595.824
Działo jonowe - 22.756.496.771.276.640
Agresor Bumble
Krążownik - 25.810.123.648.146
Okręt wojenny - 726.562.001.537.798
Bombowiec - 970.604.998.003.214
Niszczyciel - 384.494.836.428.888
Pancernik - 480.803.779.249.277
Aurora - 108.084.300.921.932
Obrońca owca
Recykler - 43.122.891.397.042
Sonda szpiegowska - 117
Gwiazda Śmierci - 1.861.854.576.141
Pancernik - 400.000.000.000.000
Fleet Slov - 2.730.000.000.000.000
Szperacz - 46.620.479.711.810
Wyrzutnia rakiet - 73.010.695.065.455.280
Działo jonowe - 22.756.496.771.276.640
Agresor Bumble
Okręt wojenny - 310.911.410.094.163
Bombowiec - 565.219.299.112.998
Niszczyciel - 275.002.180.508.518
Pancernik - 258.777.402.648.617
Aurora - 108.084.300.921.932
Obrońca owca
Recykler - 42.376.635.836.901
Sonda szpiegowska - 62
Gwiazda Śmierci - 1.861.854.576.141
Pancernik - 400.000.000.000.000
Fleet Slov - 2.730.000.000.000.000
Szperacz - 46.620.479.711.810
Wyrzutnia rakiet - 43.041.198.186.512.344
Działo jonowe - 22.756.496.771.276.640
Agresor Bumble
Okręt wojenny - 68.773.360.331.219
Bombowiec - 235.673.484.704.121
Niszczyciel - 165.681.196.179.415
Pancernik - 93.425.862.221.187
Aurora - 108.084.300.921.932
Obrońca owca
Recykler - 41.577.721.352.256
Sonda szpiegowska - 31
Gwiazda Śmierci - 1.861.854.576.141
Pancernik - 400.000.000.000.000
Fleet Slov - 2.730.000.000.000.000
Szperacz - 46.606.717.672.228
Wyrzutnia rakiet - 24.962.995.958.606.424
Działo jonowe - 22.756.496.771.276.640
Agresor Bumble
Niszczyciel - 39.765.287.678.718
Aurora - 107.369.381.093.250
Obrońca owca
Recykler - 40.784.755.572.044
Sonda szpiegowska - 16
Gwiazda Śmierci - 1.861.854.576.141
Pancernik - 400.000.000.000.000
Fleet Slov - 2.730.000.000.000.000
Szperacz - 46.588.464.983.103
Wyrzutnia rakiet - 20.974.138.769.317.348
Działo jonowe - 22.756.496.771.276.640
Agresor Bumble
Aurora - 82.365.010.757.334
Obrońca owca
Recykler - 40.175.615.966.644
Sonda szpiegowska - 10
Gwiazda Śmierci - 1.861.854.576.141
Pancernik - 400.000.000.000.000
Fleet Slov - 2.730.000.000.000.000
Szperacz - 46.588.464.983.103
Wyrzutnia rakiet - 18.577.000.249.647.304
Działo jonowe - 22.756.496.771.276.640
Agresor Bumble
Aurora - 82.365.010.757.334
Obrońca owca
Recykler - 40.175.615.966.644
Sonda szpiegowska - 10
Gwiazda Śmierci - 1.861.854.576.141
Pancernik - 400.000.000.000.000
Fleet Slov - 2.730.000.000.000.000
Szperacz - 46.588.464.983.103
Wyrzutnia rakiet - 18.577.000.249.647.304
Działo jonowe - 22.756.496.771.276.640
Bitwa zakończyła się remisem. Floty wracają na swoje planety!.
Agresor stracił 315.162.680.718.697.496.576 jednostek.
Obrońca stracił 176.573.535.208.752.021.504 jednostek.
Na tych współrzędnych znajduje się teraz 106.135.564.009.922.740.224 Metal i 62.009.664.525.505.044.480 Kryształ.
Prawdopodobienstwo powstania ksiezyca: 20% (1.681.452.285.354.278%)
-
spieriz przyznał reputację dla Robin → Oficjalny plan działań - wrzesień 2017
Siema, chciałem znów coś napisać . Wiem, że ponownie w nieco agresywnym tonie, ale piszę to w dobrej wierze. Do rzeczy:
Kiedy wróciłem tutaj kilka tygodni temu (kiedyś grałem m.in. na waszym projekcie ogamx czy jakoś tak) to wręcz się "napaliłem" na tą grę: świetne rozwiązania, szybka gierka, handlarz od ręki - no bajka. Trochę się tylko zastanawiałem czy to dobrze, że tak rozbudowany bank jest od ręki i czy nie lepiej by było jakby był budynkiem lub badaniem czy czymś w tym stylu. Namówiłem więc kupli i w piątkę zaczęliśmy grać, w międzyczasie doczytaliśmy, że ten projekt znów ma ruszyć pełną parą (bo nie okłamujmy się, świeci pustkami jak cholera) i niedługo będzie nowe uniwersum - no więc bajka... miała być, bo w sumie teraz to wygląda jak jeden wielki chaos, jakaś masakra delikatnie mówiąc.
Deusx - mówisz piszesz jedno a robisz drugie. Zacznijmy może od początku:
otworzyłeś testowy serwer na którym miałby być testowane nowości m.in. bank itd. tymczasem dałeś coś czego w sumie na pierwszy rzut nie powinno być, bo wymaga zbyt dużo zmiennych i testów co najmniej miesiąc/dwa i to przy aktywnej grze praktycznie od zera by "symulować" naturalne środowisko gry, mowa tutaj o handlarzu. Jest jeden podstawowy problem z nim, jak przeglądniesz temat o handlarzu to sytuacja praktycznie wygląda tak:
- 1 osoba na TAK
- 4 osoby na NIE
- 3 osoby w sumie nie wiedzą, na zasadzie "a jakby to miało wyglądać?", albo "wydaje mi sie, że duże pole do nadużyć"
Nawet autor tematu zamieścił tam dość obszerny post z wyliczeniami/statystykami które ewidentnie wskazują, że w przypadku wolnorynkowego handlarza trzeba też pozmieniać parę rzeczy, m.in. wrócić do postaw i zmienić wydobycie metalu/kryształu - czyli im cieplejsza tym większe wydobycie, bo obecnie bez względu na pozycję i temperaturę wydobycie jest identyczne! Do tego trzeba zmienić nagrody i podmienić w niektórych deuter za metal/kryształ lub dać wybór.
W przeciwnym wypadku TO NIE MA SENSU. Dość szybko dojdzie do sytuacji gdzie deuter będzie tańszy niż metal i kryształ bo będzie go masakryczna ilość: spore ilości za zadania + spore za większe wydobycie (tutaj też na niekorzyść działa zmniejszanie temperatur na planetach bo zwiększa jego wydobycie) + MASAKRYCZNE ilości za ekspedycje - czyli mówiąc w skrócie: KŁANIA SIĘ przebudowanie całej ekonomii.
To Twoje słowa, więc ja się pytam, gdzie tu słuchanie nas ??
Dostałeś sporo fajnych pomysłów:
1. Czat sojuszowy: http://forum.ogam.online/topic/21559-czat-sojuszowy/
2. Rozmowy na temat banku: http://forum.ogam.online/topic/21521-bank/
3. Giełda - rozwinięcie handlu trytem: http://forum.ogam.online/topic/21553-gie%C5%82da-rozwini%C4%99cie-handlarza-trytem/?do=findComment&comment=143838
4. Jacyś nowi oficerowie np. do kolejki badań.
Do tego dochodzi wywalenie surowców oraz floty za asaty, obronę ja bym akurat zostawił i dołożył skrócenie czasu badań (które obecnie i tak jest, bo wystarczy kupić surowce, potem tryt i następnie skracanie).
Więc może zacznijmy od testowania zmian za którymi głosowała większość, albo przy których nie było żadnego sprzeciwu a wydają się sensowne, niż bugowanie handlarza i rozwalanie dobrze działającej do tej pory ekonomi .
Kurde, bym zapomniał, przecież do tego wszystkiego jeszcze dochodzą masakryczne dzienne przychody deuteru z ekspedycji, gdzie przy wysokim jego poziomie nie ma sensu dalsza rozbudowa kopalń deuteru obecnie, a co dopiero przy takim handlu. Mówiłeś o rozwiązaniu takim by dać stałego handlarza po niższych cenach, ale to doprowadzi bardzo szybko do tego, że będzie się korzystać tylko z niego bo deuteru będzie za dużo, czyli w konsekwencji wyjdzie na to, że jedyne co zrobiłeś to zmniejszyłeś przeliczniki handlu - czyli KOLEJNE ograniczenia ...
-
spieriz przyznał reputację dla deusx → Oficjalny plan działań - wrzesień 2017
Witam serdecznie!
Realizując plan odbudowy serwisu poprosiliśmy was o zaproponowanie różnych pomysłów czy zmian, sami oczywiście też wzięliśmy w tym udział. Reasumując i analizując rozmowy przechodzimy do dalszego etapu, etapu drugiego.
Etap drugi to wprowadzanie zmian na żywo na specjalnie do tego celu stworzonym (tymczasowym) testowym uniwersum, na którym rejestrować będzie można się już od jutra!
Zmiany, jakie będziemy wprowadzać nie będą ostateczne, a testowe i omawiane wspólnie. W razie kilku możliwych opcji będziemy przeprowadzać ankiety, której wynik będzie stanowił werdykt. Wszelkie zmiany będą już zawarte na nowym uniwersum!
Jakie zmiany będą wprowadzane?
Nowy sojusz
Całkowicie nowy system sojuszów (http://forum.ogam.online/topic/21508-sojusz-proponowane-zmiany/)
Ograniczenie banku
Zmiany w newralgicznym punkcie gry, nie będziemy go likwidować, a jedynie lekko ograniczać. Chodzi tutaj o zmuszenie gracza do inwestowania części surowca (np.10, 20%) we flotę, obronę bądź ekonomię planety poprzez różne ograniczenia bądź wymuszenia.
Rozmowy na temat banku trwają w temacie: http://forum.ogam.online/topic/21521-bank/ i żadna oficjalna decyzja nie zapadła.
Handlarz
Czy nie lepiej, jak cena surowca jest ustalana obecną sytuacją rynkową? Gracze sami będą ustalać przelicznik surowca na własnej giełdzie (kopia giełdy trytu). Oczywiście aby przeciwdziałać oszustwom zawsze istnieje sztywny limit kursu +- od obecnie średniego (tak jak na giełdzie trytu)
Technologie
Bardzo świeży, lecz trafiony pomysł. Czemu nie wykorzystać obecnych "martwych" technologii, do podnoszenia parametrów konta?
(http://forum.ogam.online/topic/21539-nowe-zastosowanie-dla-martwych-technologii/)
Design
Odświeżenie wyglądu niektórych zakładek, zdjęć, czcionek - ze 100% zachowaniem obecnego stylu oraz lekkości działania strony.
Wersja mobilna
Nie jako nagła zmiana, a z dnia na dzień będziemy coraz to kolejne elementy strony dopasowywać do gry na smartfonach.
Aktywny support
Ta zmiana właściwie już nastąpiła, ale w samym systemie gry będzie bardziej spójny system kontaktu, gdzie w rozmowie będą mogli uczestniczyć wszyscy SGO jako grupa, nie pojedyncza wymiana wiadomości wraz z informacjami mailowymi (na życzenie) o otrzymanej odpowiedzi.
(...)
Temat ten nie jest zamknięty i wraz z wami będziemy starać się tutaj zmieniać, dodawać nasze propozycje, zmiany. Pamiętajcie, gra jest tworzona przez was, dla was. Nie chcemy wprowadzać zmian, które będą kolidowały ze swobodną grą, a jedynie takie, które ją urozmaicą. Pamiętajcie, że wciąż ta sama receptura kiedyś się wyczerpie i trzeba korzystać z nowych inspiracji.
Zaraz zaraz, no dobra, chęci są, zamiary są ale kiedy to wszystko będzie? Znając życie, nigdy...
I tutaj mam dla was małe zaskoczenie.
Handlarz, bank, technologie, cześć designu już będą hulały na testowym uniwersum do 17 września, czyli w momencie pisania postu niecałe 10dni.
Nie jestem w stanie się określić na ten moment jak to będzie z sojuszem, ponieważ część jest bardzo zaawansowana oraz spora część nieomówiona, będzie z dnia na dzień pisany na testowym serwerze.
Test serwer
Rejestracja będzie dostępna dla każdego, na start będziemy mieli rozbudowane eko oraz spory zapas surowca do wykorzystania w banku. Będzie to swego rodzaju też mała niespodzianka dla was, bo będziecie mogli się pobawić po prostu przez jakiś czas na test serwerze przy okazji robiąc wiele dobrego, testując nowe opcje.
//edit: według waszych opinii banku nie ruszaliśmy.
Pamiętajcie, nic nie jest przesądzone, każda zmiana jest z wami omawiana.
-
spieriz otrzymał reputację od Nyczu99 → Osłona słabych graczy
ochronę słabych graczy trzeba nieco bardziej przemyśleć niż dać taki prosty warunek - Twoja propozycja uniemożliwia np. farmienie top1 przez top2, jeżeli ten pierwszy ma samo eko a drugi flotę trzeba jednocześnie uwzględnić wszystkie czynniki, czyli ranking ogólny, budynki, flotę i obronę. Nie można się ograniczyć do jednego kryterium.
Już lepszym by było, gdyby był warunek np. gracz ma mniej niż 10% punktów za flotę oraz mniej niż 30% wszystkich punktów czy coś takiego
-
spieriz przyznał reputację dla zdravko → Nowe zastosowanie dla "martwych" Technologii
W trakcie rozwoju gracz musi zbadać określone badania by odblokować następne, a po osiągnięciu danego poziomu uzyskuje dostęp do obiektu, statku czy mechanizmu obronne. Po odblokowaniu wszystkiego co się dało zostaje kilka technologii, który rozwój w jakikolwiek sposób daje jakiś profit. Są to technologie napędowe, dotyczące walki, komputerowe oraz subiektywnie technologia szpiegowska. W przypadku Ekspedycji i Badań Naukowych jestem w stanie uznać graniczność rozwoju ze względu na długotrwałość badań.
Moja propozycja polega na dodanie do choćby części martwych technologii profitu rosnącego z każdym poziomem (tak jak w przypadku technologii napędowych) na tyle dużym by było warte zachodu, ale na tyle małym by różnica 10 poziomów nie powodowało gigantycznej dysproporcji.
Technologia jonowa - wzrost wydobycia każdego surowca o 1% oraz siły ognia każdego statku i mechanizmu obronnego wykorzystującą tę technologię o 2 % z każdym poziomem
Technologia energetyczna - wzrost wydajności elektrowni i satelity słonecznej o 1% z każdym poziomem
Technologia plazmowa - wzrost siły ognia systemów obronnych i statków wykorzystujących tę technologię o 2% z każdym poziomem
Technologia laserowa - wzrost siły ognia systemów obronnych i statków wykorzystujących tę technologię o 2% z każdym poziomem
Technologia nadprzestrzenna - skrócenie badań o 1% z każdym poziomem. Uzasadnienie - technologia jest wykorzystywana w Międzygalaktycznych Badaniach Naukowych. Wyższy poziom technologi może usprawnić proces badań. Rozwój grawitonów - wzrost siły ognia o 3% systemów obronnych (jeśli się w przyszłości pojawią) i statków wykorzystujących tę technologię. Uzasadnienie (wyższy procent wzrostu wynika większego tempa wzrostu ceny badań) W przypadku wzrostu wydobycia może to być również przerzucone na technologię energetyczną, albo rozłożona na 3 technologie tzn metal - osobna technologia, krzystał - inna itd. Zachęcam do komentowania i przedstawiania własnych propozycji. To co wyżej przedstawiłem to jedynie prototyp.
-
spieriz przyznał reputację → Usunięcie molżliwości zakupu surowców za astaty - projekt zaakcpetowany.
Snake wiesz jak było kiedyś a dalej go bronisz Spójrz ile jest serwisów typu ogame utrzymujących się bez kupowania surki chociażby z samymi oficerami.
500zł to chyba rocznie deus płaci, najtańszy dedyk to 130zł/miesięcznie a ogam prawdopodobnie stoi na VPSie a nie dedyku z takim ruchem i ilością graczy więc obstawiam te 500zł ale rocznie+ domena około 100zł rocznie.
Skoro deus deklaruję przy ,,Wielkim powrocie" chęć odbudowy gry i to jest jego główny cel to niech tak będzie. Sam pisał, że wraca tu nie dla zysku, czyż nie tak pisał? Sami go łapiecie na kłamstwach ale dalej idziecie w zaparte, że on jest dobry i jest zbawcą(???)
Dlaczego to poruszyłem? Ponieważ od długiego czasu powtarzam że deus wrócił bo skończyła mu się kasa i chcę zarobić a Wy dostajecie spazmów na jego widok jakby wróciła wybranka życia po roku rozłąki. Nie toleruje kłamstw dlatego jestem tak nastawiony.
Brak kupowania surki - pomysł bomba. Popieram z całych sił. Ale on mydli oczy i wprowadzi 2 inne dodatki które zrównoważą ten zysk. Co więcej - możliwe że te dodatki będą konieczne do normalnej gry by być w topce. On nie jest głupi uwierz, wie co robi, manipulacja mu wychodzi bajecznie.
Nie bez powodu pisał te ckliwe bajeczki po roku nieobecności. Zobacz moją sygnaturę którą pisałem rok temu? Brzmi znajomo? Bo ja mam teraz dejavu.
Znasz jakąś osobę która przez rok czasu nie mogła wejść na serwis który jest jego biznesem? Nie martw się na konto paypal i bankowe wchodził sprawdzać przelewy z gry.
Oczywiście gra odżyje w pewnym stopniu i jest to plus tego mydlenia oczu, tylko niech położy kawę na ławę i powie jak jest a nie robi wielką łaskę, że usunie jedną płatną rzecz a wprowadzi dwie jeszcze gorsze. Dlaczego nie można usunąć płatnej surki i nic nie dodawać?
Edit:
Snake więc może zróbmy tak. Skoro deus chcę dobra serwisu a nie zysku niech nie wprowadza dodatkowych rzeczy za astaty.
Jeśli po okresie rozliczeniowym będzie mu brakować na te ogromne opłaty to wprowadzi się dodatkowe dodatki lub zrobi zbiórkę na serwer, gracze na pewno pomogą.
Sprawiedliwe rozwiązanie które powinien przyjąć jeśli nie wrócił tylko po kasę.