zdravko Posted September 4, 2017 Report Posted September 4, 2017 W trakcie rozwoju gracz musi zbadać określone badania by odblokować następne, a po osiągnięciu danego poziomu uzyskuje dostęp do obiektu, statku czy mechanizmu obronne. Po odblokowaniu wszystkiego co się dało zostaje kilka technologii, który rozwój w jakikolwiek sposób daje jakiś profit. Są to technologie napędowe, dotyczące walki, komputerowe oraz subiektywnie technologia szpiegowska. W przypadku Ekspedycji i Badań Naukowych jestem w stanie uznać graniczność rozwoju ze względu na długotrwałość badań. Moja propozycja polega na dodanie do choćby części martwych technologii profitu rosnącego z każdym poziomem (tak jak w przypadku technologii napędowych) na tyle dużym by było warte zachodu, ale na tyle małym by różnica 10 poziomów nie powodowało gigantycznej dysproporcji. Technologia jonowa - wzrost wydobycia każdego surowca o 1% oraz siły ognia każdego statku i mechanizmu obronnego wykorzystującą tę technologię o 2 % z każdym poziomem Technologia energetyczna - wzrost wydajności elektrowni i satelity słonecznej o 1% z każdym poziomem Technologia plazmowa - wzrost siły ognia systemów obronnych i statków wykorzystujących tę technologię o 2% z każdym poziomem Technologia laserowa - wzrost siły ognia systemów obronnych i statków wykorzystujących tę technologię o 2% z każdym poziomem Technologia nadprzestrzenna - skrócenie badań o 1% z każdym poziomem. Uzasadnienie - technologia jest wykorzystywana w Międzygalaktycznych Badaniach Naukowych. Wyższy poziom technologi może usprawnić proces badań. Rozwój grawitonów - wzrost siły ognia o 3% systemów obronnych (jeśli się w przyszłości pojawią) i statków wykorzystujących tę technologię. Uzasadnienie (wyższy procent wzrostu wynika większego tempa wzrostu ceny badań) W przypadku wzrostu wydobycia może to być również przerzucone na technologię energetyczną, albo rozłożona na 3 technologie tzn metal - osobna technologia, krzystał - inna itd. Zachęcam do komentowania i przedstawiania własnych propozycji. To co wyżej przedstawiłem to jedynie prototyp. spieriz 1 Quote
spieriz Posted September 4, 2017 Report Posted September 4, 2017 Jak najbardziej za!Już kiedyś był taki pomysł, ale chyba został zapomniany. Jedyne zastrzeżenie mam do technologii energetycznej - przy darmowych satelitach jest to całkowicie zbędne, ale można inne zastosowanie do niej znaleźć.Rozwój grawitonów mógłby np. delikatnie modyfikować szansę na zniszczenie księżyca, ale to w sposób minimalny. Nie wiem czy są planowane jakieś większe zmiany z księżycem na nowym uni. Ogólnie jak najbardziej za Winiu 1 Quote
zdravko Posted September 4, 2017 Author Report Posted September 4, 2017 (edited) Jak najbardziej za!Już kiedyś był taki pomysł, ale chyba został zapomniany. Jedyne zastrzeżenie mam do technologii energetycznej - przy darmowych satelitach jest to całkowicie zbędne, ale można inne zastosowanie do niej znaleźć.Rozwój grawitonów mógłby np. delikatnie modyfikować szansę na zniszczenie księżyca, ale to w sposób minimalny. Nie wiem czy są planowane jakieś większe zmiany z księżycem na nowym uni. Ogólnie jak najbardziej za Na pierwszy rzut oka uwaga co do technologii energetycznej jest trafna, ale dodanie nowych funkcji dla Rozwoju Grawitonów spowoduje gwałtowny popyt na satelity słoneczne a duże ilości mogą ściągnąć uwagę wrogo nastawionych graczy - szczególnie, że dużo graczy nawet topowych nie ma obrony bądź występuje ona symbolicznej formie. Na pewnym poziomie 20% w jedną albo drugą stronę robi już dużą różnicę Edited September 4, 2017 by zdravko Quote
deusx Posted September 6, 2017 Report Posted September 6, 2017 Pomysł byłby dość łatwy i szybki do wprowadzenia, jestem za. Propozycje są oczywiście do wspólnego ustalenia (lepiej żeby to były bardzo małe zmiany, podobne do proponowanych. Quote
spieriz Posted September 21, 2017 Report Posted September 21, 2017 szpiegowska może zwiększać zasięg falangi o 0,5% wartości bazowej na każdy poziom technologii, z zaokrągleniem w górę. przykładowoszpiegowska poziom 22falanga poziom 22, zasięg przed zwiększeniem 143 143 * 1,22 * 0,5 = 158,73, z zaokrągleniem w górę nowy zasięg wynosi 159. proponuję również rozszerzyć zastosowanie technologii nadprzestrzennej i/lub energetycznej do skrócenia czasu ładowania teleportera.można by utworzyć zależność, że algorytm pobiera najmniejszą wartość z poziomów technologii energetycznej i nadprzestrzennej i na jej podstawie skraca czas ładowania teleportera o 1% na poziom.czyli jeżeli mamy technologię energetyczną na 22, nadprzestrzenną na 25, to skrócenie czasu wynosi MIN(22,25)*100%*CZAS, czyli np. dla teleportera poziomu 6, gdzie domyślny czas wynosi 10 minut, po skróceniu wynosiłby on 7m48s. Jeżeli skrócenie jest zbyt duże, to można zmienić współczynnik z 1% na 0,5%. Ta zmiana wymagałaby jednoczesnego rozwoju technologii energetycznej i nadprzestrzennej. Quote
Andragon Posted February 17, 2018 Report Posted February 17, 2018 REWELACYJNE POMYSŁY - szkoda ze nigdy nie zostaną wprowadzone.... Quote
faziee Posted March 25, 2018 Report Posted March 25, 2018 (edited) W końcu jakieś wykorzystanie dla tych technologii, ale według mnie za technologię jonową zbyt duże profity.. Według mnie grawitony powinny pomagać w niszczeniu moonów np. @spieriz Energetyczna może dawać +% dla satelitek które są ściśle związane z rozwojem grawitonów. A i profity za grawitony bym zrobił ciągiem geometrycznym, nie arytmetycznym. Bez sensu jest żeby na niższych poziomach profit był taki sam jak na 20 levelu grawitonów np.. Wtedy technologia energetyczna będzie zbawieniem dla osób które będą chciały rozwijać grawitony. Edited March 25, 2018 by faziee Quote
spieriz Posted March 25, 2018 Report Posted March 25, 2018 spoko, nie przejmuj się, i tak to nie wejdzie w życie wcześniej niż za 3 miesiące Quote
Zybi Posted July 7, 2019 Report Posted July 7, 2019 Fajny temacik możne nowy właściciel go poruszy. Quote
arczi897 Posted July 14, 2019 Report Posted July 14, 2019 (edited) Zapomnij w sumie to nic się nie ruszyło i nie zmieniło oprócz właściciela konkurencja na s ma chociaż wersję mobilną i da się przyjemnie grać na telefonie Edited July 14, 2019 by arczi897 Quote
ANOREXIA Posted July 14, 2019 Report Posted July 14, 2019 Może coś zrobią ;Dmoże jeszcze jakieś resorty nowe wprowadzić. Quote
kiros Posted July 15, 2019 Report Posted July 15, 2019 Witam,oto moja odopwiedz :http://forum.ogam.online/topic/22299-martwe-technologie/ Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.