Skocz do zawartości

zdravko

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana zdravko w dniu 4 Września 2017

Użytkownicy przyznają zdravko punkty reputacji!

Contact Methods

  • Nazwa z gry
    zdravko
  • Uniwersum
    9

zdravko's Achievements

  1. zdravko

    VACUBULATORY

    W sumie jakaś synchronizacja by się przydała. Z drugiej strony zawsze można odpuścić i wchodzić według czasu trwania najbardziej owocnego vacubulatora - BexozrX2 a resztę uruchamiać przy okazji.
  2. Podłączam się pod pytanie, w jaki sposób odbędzie się przenoszenie? Będzie przeniesione wszystko razem z planetami, księżycami, bankiem, obroną i flotą? Co z flotą, która znajdzie w locie akurat w momencie przenoszenia? Na przykład na ekspedycji.
  3. Dwa miesiące temu proponowałem ustalenie górnej granicy ceny pakietu 10 dni, tak jak w przypadku schładzania planet. http://forum.ogam.online/topic/22497-kolejki-do-bada%C5%84-skracanie-bada%C5%84/ W każdym razie, coś trzeba zmienić. Bo skrócenie badania o kilka miesięcy kosztuje fortunę.
  4. zdravko

    Płatne eventy

    Ekspedycje jakoś są i się świetnie sprawdzają. Zresztą, taki bot zachęciłby innych do budowy flot, a na tym skorzystaliby Ci, którzy polują na innych graczy. W grze nie chodzi jedynie o prostolinijną zero-jedynkową rozrywkę, tylko szeroki wybór. Np. jednym razem pofarmię idlerki, w drugim dniu powalczę z botem, trzeciego dnia postaram się upolować flotę jakiegoś gracza, a czwartego odpocznę i ograniczę się do wysyłania ekspedycji. Im większa różnorodność gry, tym mniejsza szansa, że ludzie się znudzą grą.
  5. zdravko

    Płatne eventy

    To by w sumie rozszerzyło grę o kolejny element PvE. Z tym, że to jest gra strategiczna (MMOSG), a nie MMORPG. Najfajniej to by było samodzielnie stanąć na czele floty i polatać owieczką. To co opisałeś, nie różni się za bardzo od ekspedycji. Myślę, że można by nawet stworzyć specjalną galatykę (lub po 100 układów w każdej Galaktyce), gdzie byłyby same planety NPC. Te planety wysyłałyby między sobą floty o różnej wielkości, które stacjonowałyby na drugiej planecie przez jakiś czas i ruszały na następną. Gracz mógłby sprawdzać przez falangę loty między planetami oraz za pomocą sond szpiegowskich same planety i atakować flotę NPC gdy dotrze do planety. Takie coś nie wymagałoby nawet płatnych eventów. A przy okazji flociarze na starych serwerach mieliby jakieś zajęcie.
  6. Chciałbym poruszyć kontrowersyjny temat, mianowicie - system skracania badań. Dobrze, że w ogóle jest. Natomiast po skróceniu badań o kilkadziesiąt dni, dalsze skracanie zaczyna być bardzo kosztowne. Jeśli przy ochładzaniu planet, cena zatrzymuje się na poziomie 16500 trytu za każdy stopień, to czemu nie wprowadzić podobnego limitu dla skracania badań? Pomijam już to, że cena ochłodzenia planety rośnie liniowo, a cena skracania czasu badań rośnie wykładniczo. Rozwiązań dla tych kwestii jest wiele. Wyjdę z propozycją limitu na poziomie 506250 trytu za 10 dni. Nie jest to niska cena, ani też nie jest to kwota nieosiągalna dla przeciętnego gracza (czyli nie astatowca), dla którego skracanie badań jest w ogóle opłacalne. Wiem, że oburzą się ci, co wydali kilkadziesiąt milionów trytu na skrócenie badań. Rozumiem, że w takiej sytuacji mogą poczuć się pokrzywdzeni. Mimo wszystko jak każdy inny, będą beneficjentami zmian, bo zaoszczędzą na skróceniu przyszłych badań. Zastanówcie się, czy warto żyć przeszłością i czy nie lepiej otworzyć się na przyszłość, w której skrócenie badania, które trwa dwa lata - o zauważalną część - nie będzie kosztowało kosmicznych kwot trytu? Druga propozycja to wprowadzenie kolejek do badań Takie rozwiązanie dobrze funkcjonuje przy budynkach. Jest 5 miejsc do zakolejkowania (w sensie jedna budowa rozpoczęta i cztery oczekujące), dla chętnych opcjonalnie 8. Takie rozwiązanie zapewnia swobodę w rozwoju planet, dzięki czemu można w szybkim tempie rozbudować własną planetę bez ciągłego siedzenia przed komputerem/telefonem. Niestety, takich udogodnień nie ma przy badaniach co szczególnie odczuwają nowi gracze i ci co chcą testować rozwiązania na serwerze testowym. Kolejka ułatwiłaby grę na każdym poziomie rozwoju. początkujący - badania trwają do kilku minut. Badań jest sporo, więc jeśli chcemy szybko się rozwinąć do jakiegoś poziomu, musimy non stop klikać w następne badania, co jest dość frustrujące. Kolejka ułatwiłaby zabawę. Można by było zakolejkować kilka badań trwających po kilka minut i skupić się np. na rozbudowie planet, kolonizacji kosmosu itp. średniozaawansowany - badania trwają kilka, kilkadziesiąt godzin. Każdy z nas po rozpoczęciu badania zetknął się z sytuacją, gdzie konfrontujemy się z wiadomością, z której wynika, że badanie skończy się w środku nocy, albo w pracy, czy innej sytuacji kiedy niekoniecznie możemy grać. Wiadomo, czasu w 100% się nie wykorzysta, ale zawsze jest to poczucie straconego czasu, podczas którego mogłoby zostać zrobione jakieś badanie - gdyby oczywiście była kolejka. zaawansowany - na tym etapie badania trwają miesiące i dłużej. Gracz coraz częściej zaczyna się zastanawiać nad opcją skrócenia badań. Mimo, że badania trwają długo, nawet na tym etapie jest sporo korzyści. Np. uruchomienie pakietu "20 dniowe zmniejszenie czasu badań o 20%" liczyłoby się na wszystkie zakolejkowane badania, a nie tylko na badanie rozpoczęte po aktywacji pakietu. Pakiet skracanie badań jako nagroda Trzecia propozycja dotyczy wprowadzenie osobnego pakietu skrócenia badań, która byłaby możliwa do otrzymania za wygrane eventy, konkursy czy zadania. Oczywiście zdarzają się konkursy w których można wygrać deuter, tryt i astaty. Proponuje uzupełnić ten zestaw o coś co jest bezcenne - czas. Taki otrzymany pakiet, nie byłby dodawany automatycznie, czyli nie skracałoby badania automatycznie. Tylko zostałoby dodane jako opcja, z której możemy skorzystać w dowolnej chwili. Pakiet skrócenia badania mógłby wynosić 10, 30, 50, 100 dni w zależności od wagi zadania, eventu oraz miejsca gracz które zajął. Zachęcam do dyskusji
  7. No racja, 100 ataków zamiast planet. W każdym razie, nie są to jakieś rewolucyjne zmiany, które spowodują renesans gry, ale warto poprawiać to co jest.
  8. Proponuje ułatwić skanowanie planet poprzez wprowadzenie opcji skanowania wszystkich planet w układzie za pomocą jednego przycisku. Oraz opcjonalnie dodatkowo "skanowanie wszystkich nieaktywnych" Skanowanie wszystkich planet pojedynczo jest nieraz nużące, szczególnie jeśli chcemy przeskanować 1/4 (lub więcej), galaktyki. Dość często trafiają się układy gdzie wszystkie lub prawie wszystkie planety są skolonizowane co z jednej strony jest błogosławieństwem (więcej potencjalnych celów do splądrowania), a z drugiej przekleństwem, bo wszystkie te cele trzeba przeskanować żeby wiedzieć, czy jest sens atakować, a jeśli tak, to obliczyć jakimi siłami trzeba będzie się posłużyć. Wiążę się to z tym, że trzeba po kolei wszystkie 13-15 pozycji kliknąć i tak często kilka układów pod rząd. Wprowadzenie jednego przycisku na cały układ ułatwiłoby zabawę. Natomiast opcja skanowania wszystkich nieaktywnych jest wstępną selekcją. Niektórzy mogą obawiać lub nie chcieć atakować aktywnych graczy. Taka opcja jest także rozwiązaniem dla tych, którzy natkną się na planetę sojusznika i niekoniecznie chcą go skanować żeby nie narazić się na pretensje po co, na co i dlaczego. Druga propozycja dotyczy kwestii blokady antybotowego. Otóż po zaatakowaniu bodajże 100 planet, przy zatwierdzeniu misji ataku, pojawia się proste działanie matematyczne do wykonania. Ma się na to 10 szans. Samo to nie jest jakoś szczególnie uciążliwe. Problem w tym, że po rozwiązaniu łamigłówki, system odsyła nas do zakładki "Flota" i wszystkie pozycje trzeba wypełnić od nowa ,jeśli chcemy zaatakować danego gracza. Proponuje to zmienić. Poprawne rozwiązanie zadania, powinno bezpośrednio prowadzić do zatwierdzenia misji ataku oraz powinno nam się ukazać podgląd wysłanej misji, a potem zakładka "Flota". Czyli tak jak normalnie
  9. zdravko

    Grudniowe Eventy

    Event jest fajny, ale dodałbym coś dla flociarzy. Np. event gdzie na losowej planecie/księżycu nieaktywnego gracza znajduje się 2 mld szperaczy. Po 11 pakietów na każde Uniwersum. Może być jeden na galaktykę, może być losowo. Do tego po 3 pakiety po 5 mld szperaczy i jeden 15 mld szperaczy. Pakietów musi być więcej niż kilka, bo przy tej aktywności dużo osób nie będzie chciało skanować kilka tysięcy planet/księżyców by na coś trafić. Przydałby się także licznik, który pokazywałby aktualną sytuację - ile pakietów zostało. Jest to dodatkowa mobilizacja oraz minimalizuje to efekt zniechęcenia, gdzie ktoś skanuje całe galaktyki w trakcie trwania eventu, w sytuacji, gdzie wszystkie statki eventowe są już zniszczone. Takie coś potrafi zniechęcić do udziału w następnych eventach tego typu, a w skrajnym przypadku doprowadzić do porzucenia gry. A tak gracz ma informacje, że się spóźnił i wszystko się rozeszło. Następnym razem więcej szczęścia.
  10. Dodałbym nagrodę za 30 poziom ekspedycji - 250 BLN deuteru, powinno choć trochę osłodzić długi czas oczekiwania. Do floty Obrony dodałbym nagrodę za zwykłą obronę planety i samo postawienie obrony. Później napisze szczegóły.
  11. zdravko

    Eventy Serwerowe.

    W przypadku Ekspedycji to łagodna opcja eventu mógłby być np. 50% wzrost liczby zebranego deuteru,trytu umiarkowana oprócz tego dodanie jego slotu ekstremalna zniesienie maksymalnego limitu szperaczy na jeden slot, albo zwiększenie limitu o ileś procent.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.