oremi Napisano 3 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 no ale na co wyrastać z łapania czegokolwiek? czyżbyś tracił na tym za wiele? czy to z twojej strony nie chodzi o tzw.. surkę? zasadniczo temat ciekawy, wszystko fajnie ale coś tu zaczyna się robić na siłę... w przypadku tematów Naszych - potrzebna była ankieta i 5-10 stron odpowiedzi a tu rachu ciachu już prawie,,, ale zaraz powoli próg 10% to lekka przeginka.. próg punktówy to też przeginka no bo żeby nie można było latać na kogoś kto napierdziela na mnie ? to mam kogoś pytać? mi się wydaje że przeginacie z tym wszystkim, chcecie pogodzić wszystko naraz - kupno surki - robienie flot - ochoronę flot to nie takie prostę, wiadome jest że jak dacie ochronę to ilość flot skoczy i ekowcy wskoczą z flotami, nowi będą klepać floty z surki, ale to nie jest tędy droga trzeba pomyśleć o innych rozwiązaniach a nie jedynie o własnych interesach - ograniczenia w zakupie surki lub ograniczenia w budowie flot i cała reszta sama się wyprostuje, nie trzeba będzie zmniejszać flot - bo przecież taki próg spowoduje spadek liczebny największych flot - a kto za to zwróci? demontownia?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SheeVa Napisano 3 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 wiadome jest że jak dacie ochronę to ilość flot skoczy i ekowcy wskoczą z flotami, nowi będą klepać floty z surki, ale to nie jest tędy droga jakos tego nie widze. flota bedzie budowana na atak, po ataku demontowana. juz teraz tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oremi Napisano 3 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 shiwa ale jednych na to stać a innych nie, ja mam płacić za to żeby kogoś zezłomować? no to chyba nie o to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 3 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 shiwa ale jednych na to stać a innych nie, ja mam płacić za to żeby kogoś zezłomować? no to chyba nie o to chodzi? Oremi, co Ty wygadujesz?! Sam tworzysz jakąś abstrakcyjną tezę, a potem stwierdzasz że to bzdura i jesteś oburzony. Jak do tej pory nic nie zostało ustalone to nie bądź taki kategoryczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 3 Marca 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 Neriel, ale jak by nad tym głębiej pomyśleć to naprawdę wygląda jakbyś proponował to pod siebie Ty to już chyba tak głęboko się zamyśliłeś, że do świata baśni i bajek się dokopałeś. Ja tu nic nie widzę. Zapytałem kto nie mógł by mnie atakować i tej odpowiedzi nie dostałem. Czemu? Gdyż nie ma takiej osoby.Natomiast shiwa, na siłę wciskasz już wały kompletnie bezmyślne - nie musiałbym wysyłać? To co mi by było z tych szperek? Na grzyba mi stojące szperki... w przypadku tematów Naszych - potrzebna była ankieta i 5-10 stron odpowiedzi a tu rachu ciachu już prawie5-10 stron waszego spamowania to norma. Tak jak tu teraz.Ja napiszę raz porządnie i na koniec waszych 5-10 stron ktoś dochodzi do takiego samego wniosku co ja na 1 stronie. Tak było np. w temacie zmniejszenia spalania statków. Zaskoczeniem było dla mnie, że po całym tym spamie nikt się nie skarżył. Składy flot zgodnie z planem są różne i nikt na koszty nie narzeka, jak również mało kto, o ile w ogóle ktoś, lata jednym typem statków. A tyle było proroków co stękało, że to flot nie będzie, że to gra upadnie czy cokolwiek innego. Wprowadzać "ochrone" na stałe nie jest dobrym rozwiązaniemRozumiesz chyba, że stwierdziłeś coś czego taki "ja" nie rozumiem, bo w przeciwnym razie sam bym to stwierdził. Wyjaśnij więc dlaczego tak uważasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oremi Napisano 4 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Ja nie stworzyłem żadnej tezy kOtello, do której ty się odwołujesz, czytaj ze zrozumieniem.Ja tylko napisałem że skoczy liść flot(powiedzmy) po tych zminach, które ma Neriel z deuxem wprowadzić... Jakbyś nie zauważył deuxs juz wprowadza. Taki ten dział pomysły potrzebny... Deuxs podchodzi do tego na zasadzie: "nie masz nic do gadania" i robi sobie co chce, a nas nie pyta o zdanie.Neriel jakbyś nie musiał robić fsa szparkami to by zapewne stały i cały dzień, eko by szło, urlop nie potrzebny. __________________________________________________________Wprowadzać "ochrone" na stałe nie jest dobrym rozwiązaniem__________________________________________________________ Wasz pomysł jest dobry do pewnego momentu. Rozumiem co wami kierowało, ale to jest za dużo. Owszem ten co ma 10kkkk pkt flot nie powinien latać na tego co ma 100kkk pkt flot i zdejmować mu kulki jedna po drugiej, tym bardziej że ten "biedniejszy" ma np 110kkk pkt. Ale jeśli lata na niego chłop który ma 250kkk pkt flot, a ma pkt powiedzmy 10kkkk pkt z budynków to też jest to niesprawiedliwe i też nie powinien móc tego robić. Trzeba dojść do konkretnych rozwiązań np 1/10 floty i pkt nie mniej niż 150kkk pkt z budynków. Wtedy z jednej strony by była bariera punktowa budynki - świerzaki byli by chronieni, a z drugiej jeśli ilość flot byłaby 1/9 to takiego czlowieka też można by było dojechać. W miedzy czasie napewno wyjdzie temat - "nie da się lecieć na dobitkę bo jest już ode mnie za słaby"...też trzeba pomyśleć. Zasadniczo problem nie leży w tym że jeden ma 1/10 floty drugiego, ale w tym że ten co ma najwięcej floty często ma jej za dużo. Jest to dysproporcja która zawsze będzie udeżała w tego najmniejszego, który nigdy nie będzie mógł się równać z tym co ma więcej. Dlatego każde jedne uni umiera średnio po pół roku i wszyscy kolejni czekają na nowe. Poza tym ta gra nie ma totalnie tutoriala, dlatego każdy jeden po pewnej fascynacji prędkością odpada z tej gry po tygodniu, dwóch grania. Nowi gracze - zupełnie nie związani z ogame wpadają tu i po kilku osiągnieciach oraz szybkiej wtopie odpadają - kończą wszystko, bo totalnie nie rozumieją co tu się dzieje. Wszystko dobrze jeśli trafią na ludzi którzy im coś wytłumaczą, nauczą. Gorzej jeśli tego kogoś nie znajdą, brak tutoriala który wyjaśni w grze (nie na forum) wszystkie zawiłe kwestie, powoduje że wyżej opisana sytuacja zawsze będzie mieć miejsce. Już nawet nie wspomne o współdzieleniu ip, braku jawności itp. Poszukajcie rozwiązań kompletnych a nie jedynie działacie na zasadzie 10%, tak to zawsze będzie najławtiej, ale nie najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 4 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Niestety nie widać tutaj żadnych argumentów przeciw oprócz "Neriel robi wzór pod siebie". Jakbyś nie zauważył deuxs juz wprowadza. Taki ten dział pomysłypotrzebny... Deuxs podchodzi do tego na zasadzie: "nie masz nic dogadania" i robi sobie co chce, a nas nie pyta o zdanie. To po co ten temat jest założony ? Tak widać większość argumentów, są po prostu absurdalne. Podaj choć jedną ważną zmianę, która była bez ankiety, jeżeli nie podasz to dam Ci bana. Ochrona będzie wprowadzona, bo to jest powód problemu małej iości flot, bo top 10 atakuje ledwo zarejestrowanego gracza (nie wszyscy oczywiście), i oczywiście nie ma tutaj praktycznie żadnych argumentów przeciw. Nie będziemy mogli atakować graczy, którzy nie mają 5% punktów floty i obrony naszych punktów za flotę i obronę.Od top 50 lub top 100 ogólnego rankingu ochrona znika całkowicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gal Anonim Napisano 4 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 "Ochrona będzie wprowadzona, bo to jest powód problemu małej iości flot, bo top 10 atakuje ledwo zarejestrowanego gracza (nie wszyscy oczywiście), i oczywiście nie ma tutaj praktycznie żadnych argumentów przeciw. Nie będziemy mogli atakować graczy, którzy nie mają 5% punktów floty i obrony naszych punktów za flotę i obronę.Od top 50 lub top 100 ogólnego rankingu ochrona znika całkowicie." dobrze wprowadź to deus ponieważ wczoraj co ledwo zacząłem grać na u2 zaledwie 2 h i dostałem złoma koleś z top 90 mnie zjechał ;cWięc przyda się to !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 4 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Dodam jeszcze jedno, jeżeli boisz się stracić swoje wszelkie cele to błędnie myślisz, bo ich nie stracisz na stałe, tylko chwilowo na okres ochrony, gracz się rozwinie i gra staje się bardziej sprawiedliwa. Proponowane przez nas warunki i tak są bardzo obszerne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oremi Napisano 4 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Ładnie sobie pogrywasz, ładnie. Przez taki syf jakim mnie teraz częstujecie większość ludzi nawet nie wdaje się z wami w dyskusje. Bo po co? Sam sobie zabijasz gwoździa takim gadaniem, ale kiedyś się znajdzie taki operator który zrobi taki sam speed jak ty i się skończy. Bo to jedynie chodzi o speed. Natomiast wracając do twojej nie sypatycznej wypowiedzi, zastraszającej moją wypowiedź - nie po twojej myśli - odpowiem to samo co wcześniej, ten temat nie ma ankiety i tak jak pisałeś w jednym z pierwszych postów: ---------------Dla mnie pomysł na limit procentowy jest idealny, ew. będziemy to w trakcie gry dopasowywać (zmniejszać czy zwiększać).. --------------- określa więc, że już jest wprowadzany w życie, wszelkie nie pasujące wypowiedzi są zastraszane w ten o to sposób: ---------------To po co ten temat jest założony ? Tak widać większość argumentów, są po prostu absurdalne. Podaj choć jedną ważną zmianę, która była bez ankiety, jeżeli nie podasz to dam Ci bana.--------------- nie gadam z tobą więcej bo jak widać powyżej nie ma sensu a które to przez was warunki (10%) to są te niby obszerne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 4 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Ładnie sobie pogrywasz, ładnie. Przez taki syf jakim mnie teraz częstujecie większość ludzi nawet nie wdaje się z wami w dyskusje. Bo po co? Sam sobie zabijasz gwoździa takim gadaniem, ale kiedyś się znajdzie taki operator który zrobi taki sam speed jak ty i się skończy. Bo to jedynie chodzi o speed.Natomiast wracając do twojej nie sypatycznej wypowiedzi, zastraszającej moją wypowiedź - nie po twojej myśli - odpowiem to samo co wcześniej, ten temat nie ma ankiety i tak jak pisałeś w jednym z pierwszych postów: ---------------.--------------- określa więc, że już jest wprowadzany w życie, wszelkie nie pasujące wypowiedzi są zastraszane w ten o to sposób: ------------------------------ nie gadam z tobą więcej bo jak widać powyżej nie ma sensu a które to przez was warunki (10%) to są te niby obszerne? Wiesz co, daruje sobie tego bana, chciałem tylko udowodnić czytającym, że twoje słowa nie mają żadnego poparcia w faktach. Zauważ też, że moja niesympatyczna wg. Ciebie wypowiedź jest skierowana tylko do Ciebie, ponieważ gadasz kompletne głupoty na mój temat. To, że dla mnie coś jest dobre i to oceniam to źle i musi być wprowadzone ? Skoro tak uważasz, nie wiem po co się tutaj wypowiadasz, i jest to zupełnym spamem. I zobacz jeszcze co to znaczy "ew.": http://www.sjp.pl/ew. I proszę przestań spamować już, bo przez ostatnie dni dostałeś aż 5 warnów za spam. Za powyższy post również warn co jest chyba oczywiste? Również proszę innych o nie robienie takich dyskusji w jakichkolwiek tematach, jeżeli uważasz, że administracja robi coś źle to załóż temat w skargach podając odnośnik do tematu (na przykładzie tej sytuacji) i podając jakikolwiek dowód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke20 Napisano 4 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Bez sensu, ograniczenia do top 50 i inne... bzdury jak dla mnie.Na ogame dawno temu wprowadzili nowy system ochrony gracza na czym on polega chyba każdy wie i nie trzeba tłumaczyć, tyle że też uważam że jest beznadziejny ale jak byśmy mogli go przerobić to może całkiem całkiem coś by z tego wyszło. Mój pomysł jest taki,Gracz nie moze atakować innego gracza jeżeli: Punkty flot gracza A są 8x wieksze niz gracza B albo Punkty ogólne(wszystkie) gracza A są 5x wieksze niż gracza B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oremi Napisano 4 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 [wymoderowano] //warn za spam//ban na 7 dni//deusx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 4 Marca 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 [wymoderowano] //Nie spamuj i przede wszystkim nie dyskutuj ze spamującym//ostrzeżenie słowne//deusx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 4 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Bez sensu, ograniczenia do top 50 i inne... bzdury jak dla mnie.Na ogame dawno temu wprowadzili nowy system ochrony gracza na czym on polega chyba każdy wie i nie trzeba tłumaczyć, tyle że też uważam że jest beznadziejny ale jak byśmy mogli go przerobić to może całkiem całkiem coś by z tego wyszło. Mój pomysł jest taki,Gracz nie moze atakować innego gracza jeżeli: Punkty flot gracza A są 8x wieksze niz gracza B albo Punkty ogólne(wszystkie) gracza A są 5x wieksze niż gracza B My proponujemy aby była blokada, gdzie punkty flot gracza A są 20x wieksze niz punkty flot gracza B (punkty flot = punkty flota + obrona, atak i obrona powinny być liczone razem, jeżeli nie to czemu?).Czyli proponujemy większy zasięg, a ze względu na rozpiętość punktową nie ochraniamy TOP 100 lub 50 w ogóle (bo na tym etapie gry też już potrafisz grać). Zasięg ogólno punktowy raczej nie jest dobrym rozwiązaniem, bo mając dobre eko i flotę możemy nie zaatakować gracza, który ma lepszą flotę i gorsze eko. A czy gracz będzie miał 20 razy więcej punktów czy 10 czy 8 to dopracowalibyśmy już w praktyce lub w ankiecie. Prosimy podawać swoje propozycję, jednak nie odnośnie zakresu punktowego tylko ew. innych rozwiązań lub wypowiedzieć się na temat tego rozwiązania, które musi zostać w tej czy innej formie wprowadzone, bo ochrona słabszych to podstawa, której brakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 4 Marca 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Z jednej strony obrona jest dużo silniejsza od floty przy tej samej cenie (np. WR vs OW w proporcji 2:1 chyba wygrywają)Z drugiej obrona ma chronić planety przed farmingiem. Jeśli obunkruję swoje planety w celu ich ochrony może to spowodować odwrotny skutek - punkty za obronę usuną ochronę i mój 20x mniejszy bunkierek (podzielony przez 21 planet) będzie niczym. Więc wliczanie obrony to średni pomysł. Dlatego sugerowałem na 1 stronie użycie statystyk ogólnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke20 Napisano 4 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 (edytowane) Czyli proponujemy większy zasięg, a ze względu na rozpiętość punktową nie ochraniamy TOP 100 lub 50 w ogóle (bo na tym etapie gry też już potrafisz grać). To co napisałeś mi się podoba ale przyczepił bym się do tego cytatu.Ja bym nie proponował zniesienia ograniczenia nawet dla tropowców.Z jakiego powodu? A no z powodu asatowców, gra mniej więcej powinna być uczciwa lecz uniemożliwiają to asaty które jednak nie mogą być zlikwidowane ze względu na zarobek gry co jest oczywiste. Ktoś wywali 5000zł na gre i może robić ze mną co mu się podoba bez żadnego wysiłku, nawet podstawki nie można zrobić bo co może uchronić nas przed 1kkk OW. Aby wyrównać szanse nie likwidował bym ograniczenia dla top 100 czy 50Fakt, były by pewne kontrowersje bo taki ja np zbuduje 10.000.000 OW i zaatakuje top 1 a on nie będzie miał prawa się zrewanżować. Lekarstwem było by na to likwidacja ochrony słabszego gracza na czas określony, czyliGracz A ma x21 mniejszą flote niż gracz BGracz A atakuje gracza BPrzez ten atak na silniejszego gracza, Gracz A traci ochronę słabszych graczy na np tydzień lub dwa przez co gracz B ma możliwość się zrewanżowaćUtrata ochrony słabszego gracza nie tyczyła by się tylko tego Gracza B, była by to całkowita utrata czyli że każdy gracz miał by prawo to zaatakowania gracza A. Do tego wszystkiego mozna było by zrobić dla naszych programistów mała prace by sie wykazali Mianowicie wprowadzić kolor np zółty to statystyk i przeglądu galaktyki który by oznaczał kto ma ochronę. Edytowane 4 Marca 2013 przez Luke20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 5 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 Fakt, były by pewne kontrowersje bo taki ja np zbuduje 10.000.000 OW i zaatakuje top 1 a on nie będzie miał prawa się zrewanżować. Ochrona działałaby w dwie strony na pewno, czyli słabszy nie mógłby atakować silniejszego lub czasowe wyłączanie ochrony poprzez atak gracza słabszego. Na pewno nie byłoby sytuacji, gdzie jeden może atakować a drugi nie. Czyli jeżeli nikt nie ma nic do dodania, to będziemy na dniach wprowadzać ochronę i dopasowywać ją w praktyce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 5 Marca 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 A silniejszy czemu ma ochronę mieć przed słabszym? Posiada środki by się bronić poprzez podstawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AisheN Napisano 5 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 Najlepszy pomysł byłby z tym czasowym zdjęciem ochrony, jeżeli słabszy zaatakuje silniejszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MiG Napisano 5 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 A co z zadaniami z działu flota wygrane ? Po wprowadzeniu ochrony dla graczy z topki byłyby już bezużyteczne bo i tak nikogo nie beda mogli atakowac ... (chodź i tak są one bez sensu)Mamy sobie darować ? (troche mi sie to nie bardzo podoba...) Bo te zadanka i ochronka troche niezbyt do siebie pasują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoPeKSmOk Napisano 25 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 nie wiem czy dalej aktualny temat ale można wprowadzić coś takiego, że możesz atakować gracza którego liczba ogólnych punktów jest większa niż połowa twoich oraz mniejsza niż dwa razy twoje punkty. np masz 20.000 pkt to możesz atakować w takim wypadku graczy w przedziale 40.000 - 10.000 pkt:Dtakie coś usprawni grę, nie bedzie złomowania że gracz top3 9.999.999.999.999.999.999 pkt zezłomował gracza 999.999.999.999.999 pkt na samą logikę jak taki gracz ma się obronić gdzie agresor ma flotę 100x punktowaną niż on sam ma punktów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 26 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 PoPeKSmOk, przeczytaj cały temat od początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoPeKSmOk Napisano 26 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 okej okej wczęsniej tak na szybko przeleciałem //nie spamuj !//ostrzeżenie słowne//deusx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ASTEK Napisano 10 Kwietnia 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 przy tej predkosci robicie jakies progi?blokady? pytam po co ? moim skromnym zdaniem najlepsza ochronka jest aktywnosc jak ktos sie zdecydował tu grac to chyba wiedział co robi i niech sam sie pilnuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi