Neriel Napisano 28 Lutego 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 (edytowane) Zdaje się, że deus zamierza zrealizować parę starych pomysłów. Jednym z nich jest ochrona słabszych polegająca na blokadzie ataków graczy znacznie silniejszych od swoich ofiar. Moją propozycją jest zastosować limit procentowy - blokada aktywuje się gdy cel ma mniej niż 5% wartości floty agresora. W kwestii obronny liczyłbym jej punkty x2, gdyż jest znacznie silniejsza.Zaleta takiego systemu jest taka, że nie ma tu wpływu pozycja, a więc działa dla każdego przedziału punktowego. Nie ma też wyraźnego przeskoku do zupełnie nowego przedziału jak w przypadku opisanym niżej. Inną opcją byłby limit wg pozycji, np. 1-20, 21-100, 101-XXXX jednak ten, poza ww. wadą, sprawiałby problem dla różnych uni, gdzie na jednym flot jest 100 a na innym 10. Niezależnie od przyjętego systemu proponuję aby idlerzy z ochrony byli wykluczeni z powodów oczywistych - farmy Rozwijajcie temat i dawajcie ew. swoje propozycje innych wartości, przedziałów lub systemów - byle nie na zasadzie "a może?". Niech to będą propozycje przemyślane. Edytowane 28 Lutego 2013 przez Neriel KarolRadom, Tipo i Dexter_97 dodali reakcje 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 28 Lutego 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 Dla mnie pomysł na limit procentowy jest idealny, ew. będziemy to w trakcie gry dopasowywać (zmniejszać czy zwiększać). http://www.iv.pl/images/26252347393070326734.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzchzzo Napisano 28 Lutego 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 limit spoko:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 28 Lutego 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 Dodałbym jeszcze do tego, że np. od TOP 50 żadne limity nie obowiązują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 28 Lutego 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 (edytowane) Trzy kwestie. 1.) 5% to moim zdaniem znacznie za mało, gdyby to było 10-15 % to byłoby akceptowalne. 2.) A co w przypadku ACS ? Inicjator/agresor posiada procentowo równą flotę z atakowanym celem i dołącza do swojej floty kogoś znacznie silniejszego? i na odwrót. Też będzie blokada? 3.) Co z "podstawkami" ? Agresor A, obrońca B, podstawkę robi gracz C. Edytowane 28 Lutego 2013 przez kOtello Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oremi Napisano 28 Lutego 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 pomysł ciekawy, zależy oczywiście o jakim przedziale % mówimy.. od wartości flot, budynków, obrony, ogólnych itp trzeba by sobie było podzielić jaki gracz to słaby a jaki silny - zależnie od uni-stare,nowe np na u6 jest kilkanascie flot po kkkk pkt, to nie ci sami co maja kkk w budynkach punktów jest też multum kk pkt flot natomiast na u2 jest kilka flot(moze z 5) kkkk a reszta to juz kkk ze 100 - można powiedzieć że patologia, w chwili obecnej lepiej jest pomyśleć o przedziałach ale dostosować do uni, żeby nie robić nie potrzebnych "barier" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 28 Lutego 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 5 a 10% to dwukrotnie mniejszy zakres potencjalnych celów. Chyba trochę ostro ale to już inni ocenią. W przypadku ACS oczywiście jest blokada, natomiast podstawki to kwestia do omówienia. Może byśmy pozwolili na podstawki, bo to już jest obowiązkiem słabszego agresora dopilnować by nie złapać się na podstawce. Do tego dochodzi atakowanie silniejszych. Moim zdaniem powinno to być dozwolone, gdyż jeśli ktoś jest silniejszy to jego problem jeśli się odpowiednio nie obunkruje lub nie wybroni.Da to też możliwość zezłomowania słabszego gracza który jest poza zasięgiem jeśli ten będzie na tyle odważny / lekkomyślny by atakować 20x silniejszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 1 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 Myślę, że na próbę możemy to wprowadzić, zmiana procentu z 5 na 10 czy 0.00521 to przecież sekunda (a w praktyce najlepiej się to doszlifuje), a cel jest ważny, kto popiera wprowadzenie funkcji na okres testowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KarolRadom Napisano 1 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 Wstępnie proponuje 14 dni. Zobaczymy jak to w praktyce będzie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 1 Marca 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 Można dodać taki bajer, żeby w galaktyce i/lub statystykach było kolorem zaznaczone kto jest w naszym zasięgu. Albo jakimś znakiem dodatkowym przed/po nicku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdzisLG Napisano 1 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 Można dodać taki bajer, żeby w galaktyce i/lub statystykach było kolorem zaznaczone kto jest w naszym zasięgu. Albo jakimś znakiem dodatkowym przed/po nicku. o To byłoby naprawdę dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
do_usunięcia Napisano 1 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 (edytowane) a ja bym zrobił małe "ale". Z tego co zrozumiałem, mam 100.000.000 pkt z flot. nie mogę zaatakować kogoś, kto ma mniej niz 10 % mojej floty.oznacza to, że nie moge zaatakować kogoś z punktami Jednak spójrzmy na to w inny sposób. mam 622.699.250.691 pkt z floty na u6. oznacza to,że gracze ze szperaczami byliby dla mnie bezkarni. 900kk szperaczy to 45 kkk pkt. Czyli dochodzimy do absurdu, szperki mogą stać,a nikt ich nie przywłaszczy.Np Paco top 10 ogólnej jest bezkarny. Zaostrzeniem wg mnie byłoby, gdyby cały ten 'noobprotection' działał do momentu uzyskania 500 kkk pkt w statystyce ogólnej.Dlaczego tak? Wzorujemy się generalnie na ogame, gdzie ten noobprotection działa też, do określonej wartości punktowej statystyk ogólnych. Poza tym gracze z topowym eko musieliby się również wysilać, aby wysyłać FS/expy. W przeciwnym razie dojdziemy do totalnej dominacji ze strony kilku graczy we flotach, a reszta nie będzie po prostu przekraczac 10 % ich pkt z flot i uni staje się martwe edit: pominę już fakt, że aby zrobić dobry FS na 24 h trzeba wydać 3-4 BLN deuteru przy mojej flocie, co jest równowartością zezłomowania około 350 kkk szperaczy (17,5 kkk pkt we flocie). Edytowane 1 Marca 2013 przez to_nie_ja_bylam_ewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MiG Napisano 1 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 Dla mnie 5% na u2 to już dużo, bo i tak nie będę mógł uderzyć na żadną osobę poniżej 700mld pkt za flote.Jak ktoś stawia w końcu większą flotę to chyba wie na co się porywa...10% jest zdecydowanie zbyt dużą wartością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 1 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 Ochrona jaką proponujecie na poziomie 5% to żadna ochrona. Moim zdaniem a przypuszczam że nie tylko ja tak myślę to w takim przypadku wcale może jej nie być bo ja nie widzę znaczącej różnicy.Jeśli ktoś próbuje mnie przekonać że to dla dobra słabych graczy to ma kiepskie argumenty w ręku.Aby zezłomować flotę nie potrzeba 20 krotnej przewagi w sile (proponowane 5%) wystarczy 3 razy silniejsza flota (czyli 30%)MiG stara się zadbać bardziej o własny interes i powiększyć zakres flot możliwych do zezłomowania a nie o zapewnienie ochrony słabym graczom.Idąc za Twoim tokiem rozumowania MiG, jak chcesz się doczekać floty o wartości 700mld pkt skoro chcesz obniżenia zakresu ochrony. Daj szansę słabym rozwijać się a stopniowo będą dobudowywali flotę aż do wartości 700mld pkt którą będziesz mógł zezłomować a i tak twoja siła rażenia będzie 20 krotnie większa więc nie lamentuj. Dexter_97 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tipo Napisano 1 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 W sumie dobry pomysł. Przydałoby się coś takiego i nowi gracze by się tak szybko nie zniechęcali c: Jestem na TAK!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 1 Marca 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 (edytowane) Faktem jest, że szperek sobie nie pozłomujecie w takim układzie.. ale na byle co o 3-4 w nocy pewnie też już nie latacie, a na starcie uni, gdy ma się jeszcze mało pkt tak właśnie robicie.Wniosek jest taki, że można "wyrosnąć" z łapania szperek. 3-4 bln deu spokojnie można z eko wycisnąć (nawet bez geologa.. ale to już mniej "spokojnie"), na ekspedycjach idzie tyle sury znaleźć, że FS to żaden problem i powinno jeszcze zostać na powrót. Stosowanie ogólnych statystyk nie jest złym pomysłem, jednak w takim wypadku na pewno 5% to nie będzie żadna ochrona.Nawet przy 20% dla gracza z najwyższych pozycji jest do dyspozycji całe TOP50. Mam taki motyw aby jakby połączyć obie metody ochrony.Tak wstępnie:TOP1-100 próg 50%TOP101-250 próg 25%TOP251+ bez progu Oczywiście stosując statystyki ogólne.50% wydaje się dużo ale do dyspozycji będzie nawet 20-30 graczy. Edytowane 1 Marca 2013 przez Neriel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
do_usunięcia Napisano 1 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 a pytanko mam. wam chodzi o top 50 ogólnej czy top 50 flot...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SheeVa Napisano 3 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 jeśli ma to wyglądać w ten sposob jaki przedstawiacie to jestem calkowicie na nie. teraz to np ty neriel patrzysz na swoje interesy. masz tam zalozmy top 15 na u2 i jestes fajny, bo nikt z flota nie bedzie cie mogl dotkanc pomimo ze 'noobem' juz dawno nie jestes. jestem za tym,aby byly pewne progi punktowe - na kazdym uni inny ( u2 2 kkkk, u3 podobnie itd itp, na u6 500 kkk statystyk OGOLNYCH)- osiagasz okreslony prog punktow ogolnych i konczy sie Twoja ochrona. noobem juz nie jestes. w ten sposb calkowicie zniszczycie floty na uniach. AisheN i Pan_Himen dodali reakcje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 3 Marca 2013 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 (edytowane) teraz to np ty neriel patrzysz na swoje interesy Wmawiasz sobie. Ja nie mam tu interesów. Widzisz, żebym tu w ogóle grał? Tak na poważnie grał, a nie wpadał co godzinke szperki wysłać. BTW czegoś najwyraźniej kompletnie nie zrozumiałeś, jeśli uważasz, że jestem nietykalny -.-Poczytaj jeszcze raz i pokaż czarno na białym kto nie będzie mnie mógł atakować i dlaczego?Konkretniej - kto ma 2x więcej punktów ode mnie? Edytowane 3 Marca 2013 przez Neriel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SheeVa Napisano 3 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 (edytowane) ale nie musialbys wysylac tych szperek co godzine, prawda? stalyby sobie spokojnie na u2 i nikt by nawet nie pomyslal zeby cie zeskanowac, bo i po co edit: na flote sam zapracowalem. nie mam najwiekszej, jestem po srodku i jakos ci z duzymi mi g. moga zrobic jak jej nie zostawie. noob protection ma chronic NOOBOW a nie graczy ktorzy szukaja wlasnej wygody. dlatego ejstem zdania, ze po osiagnieciu jakiegos progu jestes juz wprowadzony do gry, to z gry strategicznej robi sie powoli zabawa dla lamerow. Edytowane 3 Marca 2013 przez -shiwa- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skuzi Napisano 3 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 Neriel, ale jak by nad tym głębiej pomyśleć to naprawdę wygląda jakbyś proponował to pod siebie. Jeszcze jak dodałeś, że tylko szperacze wysyłasz, gwóźdź do trumny w tej sprawie. Ale w sumie mi by takie rozwiązanie jakie jest zaproponowane odpowiadało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SheeVa Napisano 3 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 nie powiecie mi ze ludzie z 3 BLN punktow (uni6 top51) powinni byc chronieni. niedorzecznosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pan_Himen Napisano 3 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 Zgadzam się z Shiwa, ale można zrobić po prostu, żeby po jakimś czasiealbo po przekroczeniu danej ilości punktów "ochrona" zniknęła Bo jednak gdy minie miesiąc lub dwa to też ktoś już noobem nie jest Wprowadzać "ochrone" na stałe nie jest dobrym rozwiązaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skuzi Napisano 3 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 (edytowane) albo po przekroczeniu danej ilości punktów "ochrona" zniknęła No to jest na tyle normalna sytuacja, że nie widziałem sensu tego dodawać. Myślałem, że w poważnej dyskusji każdy się domyśli, przecież to oczywistość. W większej mierze to na nowym uni wg się powinno sprawować. Edytowane 3 Marca 2013 przez Skuzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SheeVa Napisano 3 Marca 2013 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 (edytowane) wg wczesniejszych wypowiedzi deusxa bylo ze ochrona znika po przekroczeniu top 50. Dodałbym jeszcze do tego, że np. od TOP 50 żadne limity nie obowiązują. Edytowane 3 Marca 2013 przez -shiwa- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi