StoProCent
-
Liczba zawartości
1 268 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
4
Aktywność reputacji
-
StoProCent przyznał reputację dla Winiu → Zabawa w złomowanie vol. 14 - ustalenia
Moja propozycja.
Nie zaczynać konkursu w ogóle.
Dlaczego ? Bo nie będziesz miał czasu go prowadzić, nie wspomnę o wypłacie astatów.
-
StoProCent otrzymał reputację od BeRnI → Ogam stracilo zycie ?
co Może bolec ? tylko podjeść Admina do Nas . Daleko nie trzeba szukać pisze jedno robi drugie > ZWZ godziny kiedy ma byc rozegrana zabwa kolejna rudna niby o 21:30 a zawsze jest o innej . Zero szacunku Deuex do Nas graczy ;/ Dlatego coraz mniej ludzi gra i bawi sie np w ZWZ
-
StoProCent otrzymał reputację od ASTEK → Ogam stracilo zycie ?
co Może bolec ? tylko podjeść Admina do Nas . Daleko nie trzeba szukać pisze jedno robi drugie > ZWZ godziny kiedy ma byc rozegrana zabwa kolejna rudna niby o 21:30 a zawsze jest o innej . Zero szacunku Deuex do Nas graczy ;/ Dlatego coraz mniej ludzi gra i bawi sie np w ZWZ
-
StoProCent przyznał reputację dla Bartek_L → Zabawa w złomowanie vol. 13 - harmonogram walk
Wystarczyłoby po męsku podejść do sprawy, powiedzieć: "Słuchajcie wszyscy, bardzo nam przykro ale mamy problemy z organizacją konkursu bo okazało się, że jest więcej z tym pracy niż się spodziewaliśmy i nie potrafimy dotrzymać danego terminu. Bardzo za zaistniałą sytuację przepraszamy i będziemy na bieżąco informować o postępie zabawy".
A nie podchodzić do sprawy jak "żeński układ rozrodczy" naobiecywać terminów, potem obiecane terminy przesunąć na kolejne terminy po to by tych kolejnych również nie dotrzymać. Przestać się odzywać i udawać, że się nic nie dzieje, a może zapomną o całej sprawie...
Nie dziwcie się, że ludzie narzekają. Po prostu podejdzie po męsku do sprawy, pomału róbcie co macie robić. Ludzie przestaną narzekać bo przynajmniej wszyscy będą wiedzieć na czym stoją, a jak już zrobicie co macie zrobić to konkurs się rozpocznie i zakończy i wszyscy będą zadowoleni.
-
StoProCent przyznał reputację → Pożegnanie.
@Sarius mam tą świadomość, że nie każdy mnie lubił i akceptuje to;) Starałem się robić swoje i to co uważam za słuszne by serwis się rozwijał. Nie każda moja decyzja przypadała każdemu do gustu, jest to zrozumiałe.
Ktoś wspomniał o słabej komunikacji z deusem? Były próby na różne sposoby. I przez telefon i przez forum/maila. Wszystkie zostały bez odpowiedzi. Nie można pracować jeśli przez miesiąc nie ma się kontaktu z administracją. Było mnóstwo afer/sprzeciwów/kłótni na forum w których musieliśmy reagować wg. własnego uznania gdyż nie mieliśmy żadnych instrukcji od administracji. Od wczoraj gdy napisałem deusowi smsa o odejściu. kontakt poprawił się znacząco. Jeszcze na odejście przekażę deusowi wytyczne co do projektów które miałem w planach więc mam nadzieję, że je zrealizuje a moje odejście coś zmieni i nastąpią zmiany na lepsze
-
StoProCent przyznał reputację → Pożegnanie.
Witam,
Od wczoraj zastanawiałem się co zrobić: zostać, odejść?
Do decyzji tej przekonała mnie dziś informacja o ,,naprawie" przez deusa panelu do przelewania astatów który dalej nie działa prawidłowo. Na co ja naiwny liczyłem po tylu miesiącach na Ogam
Kilka dni temu miarka się przebrała i postanowiłem dać deusowi ultimatum: biorę urlop a deus do piątku załatwia sprawy związane z Teamem i mną, albo odchodzę. Nie widzę swojej osoby w tym co kiedyś było prężnym projektem a obecnie ciężko to nawet jakkolwiek określić. Nastał piątek a zmian nie zauważyłem żadnych. Prywatne wiadomości dalej wisiały nietknięte od miesięcy, tematy wymagające interwencji dalej wisiały zamknięte lub przykryte warstwą kurzu. Ogam żył jak zawsze... nieskalany obecnością administracji.
Chciałbym podziękować za te kilka miesięcy współpracy Teamowi Ogam oraz w szczególności Wam graczom. To dla Was byłem tutaj J.Adminem, to dzięki Wam bawiłem się bardzo dobrze pełniąc swoją funkcję. Jednych poznałem bardziej, innych mniej... niektórym zalazłem za skórę Takie obowiązki Nie czerpałem z tego żadnej korzyści poza przyjemnością która płyneła z pomocy Wam i pilnowania ładu pod nieobecność administratora. Z miesiąca na miesiąc wraz z problemami z komunikacją z deusem chęci były coraz mniejsze, irytacja graczy jak i moja narastała aż osiągneła poziom krytyczny.
Czy odchodzę na stałe? Pewnie Nie... może będę tu zaglądał, ale już nie jako członek teamu. Wszystko co robimy powinno dawać przyjemność, pełnienie tej funkcji przestało to robić więc czas odejść.
Chciałem napisać kilka słów o teamie i deusie, ale powstrzymam się od tego komentarza który mógłby pozostawić niesmak
Życzę powodzenia reszcie Teamu i graczom
IWNF
-
StoProCent przyznał reputację dla Plazmator → Ban Marshall
Witam, potwierdzam, ani ja ani KRISS, nie mieliśmy floty marshala na FALI, chyba nigdy nie widzieliśmy jej na fali, domyślaliśmy się,że wstawał przed pracą wcześniej, by zawrócić rano flotę, i odebrac zawróconą po pracy, co nas irytowało, nie szło go poszukac, jeszcze te lotki... w sumie starcia by nie było, bo flotę miał na lotce, która "Szczęsliwie"? znalazłem 5min przed RW
więc WG mnie MArshalowi nie chodziło o uciekanie na "urlop" a raczej knucie kolejnej intrygi, typu zaatakowanie z Nienacka z Urlopu.... a co do klikania i liczenia? to ani ja ani KRISS tego nie umiemy ...
więc jako Agresor , mam prawo chyba przedstawić sytuacje z mojego punktu widzenia... TAK zgadzam się na BANA dla Gracza MARSHALL, ale kara nie trzy letnia a zmniejszona do 2tygodniowego urlopu.
a Ty Daniwas myśl co piszesz....
-
StoProCent przyznał reputację dla Catalyst → Catalyst
Witam.
Składam oficjalną rezygnację z powierzonych mi funkcji na ogam.online SGO, Technik. Dziękuje za spędzenie miłych chwil przez te 4 lata. Życie szybko się toczy i trzeba bardziej dbać o rodzinę. Tak więc bywajcie i owocnej gry życzę.
Pozdrawiam.
-
StoProCent przyznał reputację dla paciorkowiec → Uniwersum 8 - 1 czerwca godzina 19:00
Ja bym pomyślał nad wprowadzeniem banku zależnego od floty . Pojemność banku to pojemność floty .. albo jakieś zależne proporcje ..2:1 albo 3:1
-
StoProCent otrzymał reputację od ElfenLied → Uniwersum 8 - 1 czerwca godzina 19:00
a dlaczego nie chcesz go ograniczyć ? i dlaczego sądzisz ze to drażliwy teamt ?:> Pomyśl w ten sposób ile wiecej by flot latała po moona bo ekowcy by musieli gdzieś wozić surkę zęby robić eko i wg a nie tak wchodzi na 1 minutę kilka wpłać ze wszytykich planet i sie wylogowuje a tak by musiał robić fs pilnować ut czy tam dt i było by dyżo ciekakwiej na ogam i tak jak na innych takich gra gdzie wg nie ma banku. ja rozumiem ze nie zliwfidujesz go ale sadze ze ogariniczenie go pod wzlgdem pomomności to bardzo trafny pomysł
-
StoProCent przyznał reputację dla Viher → Uniwersum 8 - 1 czerwca godzina 19:00
Ja tam raczej uważam, że jeśli nakażecie ekowcom latać flotą z surowcami, to oni wcale tak nie zrobią a po prostu zrezygnują z gry (chociażby z braku czasu).
Co do mojej opinii, lepiej by było nie otwierać kolejnego uni (bo jak już pare osób stwierdziło - zabija to starsze uniwersa) a bardziej skupić się na jakichś dodatkowych atrakcjach związanych z już istniejącymi uniwersami - wprowadzić jakieś losowe floty, jakieś dodatkowe zdarzenia itd.
-
StoProCent otrzymał reputację od ElfenLied → Uniwersum 8 - 1 czerwca godzina 19:00
to jest bardzo dobry pomysł ograniczyć banku żęby surka lata tak jak ja iinych takich grach : ) było by dużo ciekawiej wiecej flot i wg
-
StoProCent przyznał reputację dla darqs → Uniwersum 8 - 1 czerwca godzina 19:00
I bank może zawierać 30% surki posiadanej przez gracza - reszta musi latać i Górnik będzie się pilnować a flociarz będzie mial wiecej celi, Większy ruch flot = wiecej graczy
-
StoProCent przyznał reputację dla Marco → Rekordy ogam.online
Regulamin Rekord
Są to rekordy całego serwera ogam.online
Posty proszę podawać wg schematu nick uniwersum nazwa rekordu wartość nick JestemSuper uni4 rekord - lvl laboratori w (suma) = 750
W temacie będą zamieszczane pierwsze osoby z każdego uniwersum, które zgłoszą dany rekord. Jeśli ktoś dorówna rekord podany poniżej, a przy danym rekordzie nie ma innej osoby z tego uniwersum proszę pisać.
Można zgłaszać nie swoje rekordy jeśli posiada się taką informację.
Na chwilę obecną mogą być maksymalnie 4 osoby przy danym rekordzie kolejno z uni 5,7,8,9 i 10.
Jeżeli chodzi o rekordy flot:
-zgłaszamy jednostki tylko wymienione w temacie (celowo są pominięte szperacze, transportery itd).
-jeżeli rekord przestanie być aktualny nie oznacza to jego usunięcia (temat zawiera najwyższe wartości zdobyte kiedykolwiek, nie aktualne na daną chwilę).
-zgłaszaj rekord flot tylko w przypadku, jeżeli faktycznie przebijasz poprzedni [jego aktualność jest bez znaczenia.
Rekordy budynki:
* wymaga potwierdzenia i aktualizacji
Punkty za budynki:
382.394.702.154.020 Alwego (uni5)
Kopalnia metalu:
79 lvl Alwego (uni5)
Kopalnie metalu sumarycznie
1554 lvl Sroka123 (uni5)*
Kopalnia kryształu
68 lvl Alwego (uni5)
Kopalnie kryształu sumarycznie
1323 lvl Alwego (uni5)*
Ekstraktor deuteru
78 lvl Alwego (uni5)
Ekstraktor deuteru sumarycznie
1500 lvl Alwego (uni5)*
Elektrownia słoneczna
72 lvl Skrzacik (uni7)
Elektrownie słoneczne sumarycznie
XX lvl Nick (uniX)*
Fabryka robotów
41 lvl Arko (uni5)
Fabryka robotów sumarycznie
1089 lvl Marco (uni5)*
Fabryka nanitów
30 lvl Arko (uni5) mAniolL (uni7) Ap0calipto (uni9)
Fabryka nanitów sumarycznie
504 lvl Alwego (uni 7)
Stocznia
40lvl zoe (uni7)
Stocznia sumarycznie
805 lvl Joyek (uni7)*
Magazyn metalu
40 lvl Arko (uni5)
Magazyny metalu sumarycznie
773 lvl Sammy (uni7)*
Magazyn kryształu
39 lvl Arko (uni5)
Magazyny kryształu sumarycznie
631 lvl przesladowca (uni6)*
Zbiornik deuteru
38 lvl Arko (uni5) Skrzacik (uni7)
Zbiorniki deuteru sumarycznie
627 lvl przesladowca (uni6)*
Laboratorium badawcze
41 lvl Arko (uni5)
Laboratoria badawcze sumarycznie
800 lvl Iac (uni5)*
Terraformer
34 lvl Arko (uni5)
Terraformery sumarycznie
534 lvl Marco (uni5)*
Silos rakietowy
33 lvl Arko (uni5) piorun88 (uni7)
Silosy rakietowe sumarycznie
440 lvl Pro100WPysk (uni7)*
Stacja księżycowa
22 lvl zbyszek1970_ (uni5) PapaRufus (uni7)
Stacje księżycowe sumarycznie
412 lvl sroka123 (uni5)*
Falanga czujników
22 lvl Iac (uni5) zlotoklos (uni7)
Falangi czujników sumarycznie
374 lvl Sroka123 (uni5)*
Teleporter
15 lvl Brasilas (uni5) Grubson11 (uni7)
Teleportery sumarycznie
269 lvl Marco (uni5)*
Rekordy badania:
Badania sumarycznie:
505 Joyek (uni7)
Technologia szpiegowska
35 lvl Gango (uni8)
Technologia komputerowa
34 lvl SithGrom (uni5)
Technologia bojowa
36 lvl Sroka123 (uni5)
Technologia ochronna
36 lvl zoe (uni7)
Opancerzenie
36 lvl Sroka123 (uni5)
Technologia energetyczna
35 lvl Skibek75 (uni5)
Technologia nadprzestrzenna
32 lvl SithGrom (uni5) Joyek (uni7) Gango (uni8)
Napęd spalinowy
36 lvl Gango (uni8)
Napęd impulsowy
32 lvl RZEMEK (uni5) zoe (uni7)
Napęd nadprzestrzenny
29 lvl uniwerek (uni5) zoe (uni7) BlackBlue (uni8)
Technologia laserowa
38 lvl Joyek (uni7)
Technologia jonowa
32 lvl Joyek (uni7) Neriel (uni5)
Technologia plazmowa
32 lvl RZEMEK (uni5)
MŚBN
24 lvl Zire (uni5)
Technologia Ekspedycji
31 LVL Iac (uni5) Alwego (uni7) Bananas (uni8)
Rozwój grawitonów
24 lvl Joyek (uni7)
Rekordy flota:
Rekordy obrona:
Rekordy wydobycia:
Metal
29.160.829.945.392 Alwego (uni5)
Kryształ
5.063.771.980.872 Alwego (uni5)
Deuter
10.848.584.132.976 Alwego (uni5)
Wydobycie sumaryczne (w deuterze)
20.670.677.609.760 Alwego (uni5)
Rekordy inne:
Punkty Razem
152.652.380.726.400 Neriel (uni5)
Rekord trytu z 1 ekspedycji
6461 Bananas (uni8)
Rekord trytu w 1 serii
23466 Sammy (uni7)
Suma Ekspedycji
63.528 Alwego (uni5) 56.091 Alwego (uni7)
Czarne dziury w 1 fali
3 koza (uni8)
-
StoProCent przyznał reputację dla Paulinka → Najbardziej szpetne gęby z gry ;]
Taka tam brzydka Paulina
-
StoProCent przyznał reputację dla zdzisLG → Prędkość flot uniwersum 7
To jak będzie z tą prędkością?? bo naprawdę odechciewa się grac!!
ankieta mówi jasno pół minuty w układzie dla OW obecna prędkość na każdym uniwersum.....
Chcemy "starego" oGama!!!
-
-
StoProCent otrzymał reputację od faziee → Najbardziej szpetne gęby z gry ;]
ałłł Tasik jaki playboy jaki dumny ze udało mu sie zdać do kolejnej klasy
-
-
StoProCent przyznał reputację dla faziee → Uniwersum 7 - 1 czerwca godzina 20:00
Oj dużo się pozmieniało, według mnie zmiany prędkości nie potrzebne no ale jak duzo osob chce to niech beda, moony zdecydowanie są za twarde.
Ogólnie widzę że sporo osób odeszło ale też sporo nowych nicków na forum po kilkanascie/dziesiąt postów
Co do prędkości osobiscie jestem na nie, a to dlatego ze przez kilka lat zmieniło się naprawdę sporo, i wciąż te zmiany następują, za nastepne 2-3 lata (jesli serwer bedzie istnial) nie poznamy starego ogam'a
O ile zmiany typu: Spalanie/zwiększenie wytrzymałościu moonów (chociaz teraz to naprawde sa zaa mocne)/zwiększenie kosztu falangi są dobre, to zmiana prędkości zniszczy główną reklamę i założenie tego serwisu. Pamiętajmy że przy każdej reklamie OGam charakteryzuje się prędkością x200, wszędzie widnieje x200. Jest to pewnego rodzaju symbol , jak gwiazdeczka mercedesa
@ I jeszcze zauwazylem pewny schemat, mianowicie z reguły ludzie młodsi walczą o pozostawienie tej prędkości jaka jest, natomiast starsze osoby, które pracują są za zmniejszeniem, oczywiscie nie w przypadku wszystkich.
jak pytałem kumpli , znajomych czy nie chca zacząć grać w ogame, od razu odpowiadali: Jak można w to grać? Tydzień trzeba czekać żeby coś zrobić. Po tym trochę śmiechu i mówię że to jest OGam coś jak tradycyjny stary ogame, ale predkosc x200 i wszystko się robi na bieżąco niemalże. Po takim tłumaczeniu 4 znajomych udało mi się namówić i pojutrze mają się rejestrować
-
StoProCent przyznał reputację dla KarolRadom → 525600 minut czyli rok w Team'ie OGAM
525600 minut w team'ie Ogam
Z okazji rocznicy wstąpienia do Teamu Ogam postanowiłem zamieścić nieco moich przemyśleń. Opinie zawarte w poniższym tekście mają wyłącznie charakter subiektywny i nie traktujcie ich jako jakiegoś oficjalnego oświadczenia J. Nie musicie nawet czytać tego postu gdyż jest on trochę przydługi i wieje nudą (ot takie sucharowe przemyślenia członka teamu). Jeżeli jednak myślicie w przyszłości o pełnieniu jakiejś funkcji na Ogam to Zachęcam do zapoznania się z moimi „wypocinami”.
Wybaczcie proszę literówki ale tekst ten pisałem na zupełnym spontanie i nie miałem czasu go dopracować pod względem estetyki oraz stylu.
http://www.youtube.com/watch?v=K3ge_rO7fBM
Aż trudno uwieżyć, że od objęcia przezemnie funkcji SGO minęło właśnie 525600 minut czyli rok. Dokładnie rok temu tj. 9 maja 2012 roku dołączyłem do Team’u Ogam.net. Bardzo dobrze pamiętam swój pierwszy dzień na stanowisku operatora u4. Wtedy nie wiedziałem nic na temat pracy SGO i początki były dosyć trudne. Czułem się nielada zagubiony, w krótkim czasie musiałem przyswoić bardzo wiele ważnych informacji i to takich nie tylko związanych z kwestiami technicznymi. Na szczęście pod ręką miałem zawsze Zdziśka (Zdzisiu wiele dla mnie zrobiłeś, dziękowałem Ci już nie raz ale czynie to ponownie), który wprowadzał mnie w tajniki sztuki „zarządzania” uniwersum. Jak sobie poradziłem?? Nie mnie to oceniać, przypuszczam jednak, że dosyć dobrze skoro po 3 tygodniach dostałem propozycje operowania na nowopowstałym uni o numerze 6.
W ekipie odnalazłem się dosyć szybko. Okazało się, że Deusx jest bardzo dobrym liderem i idealnie potrafi zarządzać swym zespołem. Zapewniam Was wszystkich, że będąc w teamie dostrzega się o wiele więcej niż z perspektywy zwykłego gracza.
Nasz Administrator potrafi wiele niedociągnięc wybaczyć a jednocześnie zprowadzić nas na właściwy tor postępowania. Jako operatorzy mamy wiele swobody i niezależności w podejmowaniu decyzji. Niemniej zawsze w ważniejszych sprawach staramy się konsultować decyzje w szerszym gronie. Zawiele o wewnętrznej pracy team’u zdradzić niestety nie mogę ale pragne zachęcić do aplikowania do tego zespołu w przyszłości gdyż jest to naprawdę dobrze zgrany team. Kiedy trzeba jesteśmy w 110% poważni i profesjonalnie staramy się podchodzić do naszej pracy. Potrafimy również omawiać pewne tematy „z przymrużeniem oka”. Może na forum tego nie widać, gdyż jako administracja musimy zachowywać się adekwatnie do pełnionych przez nas funkcji ale za to podczas prywatnych konferencji żartujemy na wiele tematów w taki sposób, że na Forum czy SB osiągnęlibyśmy już setki punktów ostrzeżeń.
Teraz moje subiektywne „trzy zdania” o każdym z członków zespołu:
DeusX – Administrator, jest dla nas (Team’u) troszkę jak ojciec. Daje nam niezbędną wiedzę oraz swoje porady a w zamian oczekuje pracy na odpowiednim poziomie. Stawia wobec nas wysokie oczekiwania, potrafi jednak wybaczyć drobne błędy i potknięcia (o ile nie cierpią na tym gracz i społęczność). Prezentuje bardzo profesjonalne podejście do całego projektu i wykonuje kawał solidnej roboty. Może tego nie widać ale Jego praca to coś więcej niż tylko zaglądanie na forum, czytanie pw czy też maili. Poza tym wszystkim ogarnia całe zaplecze techniczne gry sam. Zapewniam Was, że niejeden biznesman ma mniej na głowie niż nasz Admin.
Dagger – Junior Admin : Pomimo młodego wieku (dowiedziałem się po kilku miesiącach współpracy) jest bardzo dojrzałym i odpowiedzialnym człowiekiem. Mam brata który jest dokładnie tak samo młody jak Dagger i nie wyobrażam go sobie w roli administratora tak dużego projektu. Naprawdę należy się mu (Daggerowi) za to wielki szcunek. Z pozoru wygląda na osobę surową i „czepialską” i taki jest na forum gdyż tego wymaga jego funkacja. Zauważcie jednak, że wszelkie wątpliwości rozstrzyga on zawsze na korzyść gracza. Patrząc na to w jaki sposób pracuje na rzecz społeczności Ogam wróże mu w przyszłości niesamowitą kariera. Mam nadzieje, że dane nam będzie jeszcze razem pracować przy okazji innego projektu.
MiG – Specyficzna osoba, potrafi osiągnąć to czego mi brakuje: powage oraz „lekkie” podejście do pełnionej funkcji. Kiedy trzeba ukarze warnem, Banem itp. Ale potrafi również wejść z graczami w bardziej luźne interakcje. Dla przykładu rzuci żartem na Sb, podeśle link do śmiesznego filmiku… Pomimo swojej lekkości bytu jest jednym z bardziej szczodrych członków zespołu jeśli chodzi o nakładanie wszelakich kar. Na temat MiG’a mogę jeszcze dodać to, że wnosi bardzo dużo świeżości i poczucia humoru w prace teamu… Każdego dnia otwierając konferencje na gg przynajmniej jeden z jego wpisów wywołuje u mnie uśmiech.
Sławek – Bardzo zapracowana osoba. Nie ma zbyt wiele czasu na zajmowanie się głupotami typu pogaduszki ze mną i MiG’iem na gg, dlatego jego aktywność ogranicza się tylko do wykonywania swoich obowiązków operatora. Jest on osobą w 100% profesjonalną i zawsze stara się szybko realizować powierzone mu zadania. W jego przypadku można powiedzieć: to że mnie nie widzisz, nie znaczy, że Cię nie obserwuje. W mojej ocenie jest on chyba najbardziej skrupulatnym ze wszystkich SGO.
Callel – najmłodszy stażem członek zespołu, na razie na okresie próbnym. Coś więcej napiszę jak się nieco wdroży.
Neriel – Neriela zna chyba każdy więc zadużo o Nim nie napisze. Chłopak jest bardzo aktywny w życiu społeczności, wystarczy spojrzeć na jego online na forum (pomimo mieszkania w akademiku). Neriel ma po prostu talent do liczenia, jako ekonomista wielokrotnie zazdrościłem mu jego zdolności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i formułowania na ich podstawie bardzo konstruktywnych opini. Bardzo wiele wnosi do projektu od strony matematycznej (wzory, wyliczenia, kalkulatory, symulatory, itp.).
Arsenalista – Nasz nowy grafik J Efekty jego pracy zobaczycie niebawem, wielu będzie zapewne zaskoczonych jego umiejętnościami.
Podsumowując Team: Jest to bardzo dobrze zkompletowany zespół którego nie powstydziłby się żaden poważny projekt. Nie musicie ich kochać i wielbić ale na pewno należy im się szacunek za czas oraz prace który wkładają abyście Wy mogli cieszyć się grą.
Z perspektywy tych 12 miesięcy powiem Wam jakimi cechami moim zdaniem powinien wykazywać się dobry SGO. Nie twierdze, że ja posiadam wszystkie z tych które za chwile wymienie, nie mniej jednak jest to ideał do którego nieustannie od 12 miesięcy staram się dążyć:
· zaangażowanie w wykonywane zadania
· sumienność
· odpowiedzialność
· umiejętność pracy w zespole
· szczerość
· obiektywizm
· uczciwość
· kultura osobista
· odporność na manipulacje ze strony graczy
· brak złej reputacji wśród graczy
· komunikatywność
· umiejętność argumentacji podejmowanych decyzji
· odporność psychiczna
· zdolność logicznego myślenia
· adaptabilność (zdolność szybkiego przystosowywania się do zmian)
· podstawowa znajomość zasad gry
· cierpliwość
· znajomość języka polskiego (musi umieć napisać kilka zdań, tak aby tworzyły logiczną wypowiedź)
· skrupulatność
· gotowość do podejmowania kontrowersyjnych (trudnych) decyzji
· opanowanie
Jak długo będę w zespole?? Tego nie wie nikt, nawet ja sam… W każdym bądź razie praca na rzecz projektu jest dla mnie wielką przyjemnością i pozwala mi się nieustannie rozwijać . Mam nadzieje, że przez ostatnie miesiące nikogo nie skrzywdziłem bądź uraziłem, jeżeli tak się stało to z tego miejsca przepraszam.
Pamiętajcie, że operatorzy to też ludzie i zdarza im się popełniać błędy. Nie jest to powód do wstydu. Takim powodem jest natomiast nieustanne powtarzania tych samych błędów. Dlatego bardzo ważne są dla Nas wszelkie uwagi z Waszej strony (w tym te krytyczne) muszą być one jednak formułowane w taki sposób abyśmy mogli wyciągnąć z nich wnioski i poprawić efektywność naszych działań.
Kończąc tego lekko przydługiego posta pragnę życzyć Wam oraz sobie dalszej udanej współpracy która mam nadzieje jeszcze trochę potrwa.
Pozdrawiam,
Karol
SGO U4
SGO u6
P.S. Ten post nie jest po to ażeby się komukolwiek przypodobać. Są to w całości moje przemyślenia napisane aby wyrazić szacunek dla pracy jaką team wkłada w projekt OGAM.
-
StoProCent przyznał reputację dla deusx → Prośba o testy flotowe
Dziękujemy za przeprowadzone testy, skrypt powinien działać dobrze (prosimy już nie wysyłać raportów na PW).
Witam !
Mam wielką prośbę dla chętnych, chodzi dokładnie o próby flotowe, czasy i kolejność przeliczeń.
Co dokładnie ?
Proste testy, czy recyklery wdające 1 sek po ataku (ZAWSZE) zbiorą powstały złom (ilość nie ważna, może być nawet 10000 metalu).
Czy nasza flota wpadająca sekundę po flocie obrońcy (ZAWSZE) stoczy z nią walkę.
Testy przewidują też kolejność, czyli:
Recyklery A wysłane o 1:00:00 na czas 1:01:00
Recyklery B wysłane o 1:00:02 na czas 1:01:00
Recyklery A powinny pierwsze zebrać złom, jako, że zostały wcześniej wysłane.
Jeżeli ktoś będzie chętny przeprowadzić takie testy, to bardzo proszę o przedstawienie ładnie sformatowanych wyników w prywatnej wiadomości (w razie problemów będziemy dostosowywać skrypt na danym uni, aż do osiągnięcia 100% skuteczności (w razie ew. błędów)).
Za współpracę i pomoc przewiduję parę gratisowych astatów.
-
StoProCent otrzymał reputację od Brasilass → brak floty przy ataku.
mnie zastanawia jedna rzecz bardzo ? jak wypłacił surke z banku i chciał wybudować wr i niby był błąd to dlaczego jak agresorzy wpadli do niego na planete to zabrali tylko po 666 surowca a nie wiecej surki która była niby w tym czasie na jego planecie żęby postawić wr ?:> da sie to Deusx jakoś wyjaśnić?
-
StoProCent przyznał reputację dla kaboom1983 → Najbardziej szpetne gęby z gry ;]
no to i ja dodam swoja gebe:)
-
StoProCent przyznał reputację → Błędy w odświeżaniu (stacjonuj)
Kiedy w końcu zostanie błąd naprawiony?
Misja niszcz 13:39:34
Podstawka na 13:39:32
podstawka ląduje na planecie, bo się stan na moonie nie odświeża
Proszę o naprawę błędu
edit
12.02 13:39:34 Kontrola lotu Raport - Raport niszczenia ksiezyca:
12.02 13:39:32 Kontrola lotu Stacjonuj - Twoja flota pomyślnie wylądowała na pozycji
12.02 13:34:59 Kontrola lotu Raport - Raport niszczenia ksiezyca:
12.02 13:34:56 Kontrola lotu Stacjonuj - Twoja flota pomyślnie wylądowała na pozycji
Bez prawidłowego działania tak podstawowych funkcji w grze, wcale mnie nie dziwi, że wszyscy eko walą.
Dotyczy u6 a zapewne na innych nie jest lepiej.
Proszę sobie darować porady typu, że mamy sobie to ręcznie odświeżać. Flota ląduje, więc niech tam będzie