Skocz do zawartości

Zmiana wzorów tworzenia i niszczenia księżyców


deusx

Rekomendowane odpowiedzi

Nie przesadzacie z tymi moonami? Niszczenie moonów będzie zabawą tylko dla ludzi z topki, bo tych biedniejszych poprostu nie będzie na to stać... Jest dobrze, jak teraz jest. Jeśli ktoś narzeka że za łatwo stracił flotę, nie jest to wina moona tylko jego. Na swoim uni mógłbym utrzymać flotę bez żadnych moonów. Kto się dobrze zna na blokowaniu slotów, ten nie musi się o nic obawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry pomysł z tą zmianą, tylko trochę za trudne jest przy moonach większych niż 6 000 średnicy.

I jest jeszcze jeden problem.

Obecne moony. Ta zmiana będzie bardzo niesprawiedliwa, ponieważ graczowi top1000 mógł się utworzyć przypadkowo moon o średnicy 7 900 dzięki staremu systemowi, a gracze TOP mają moony o średnicy 3 500 też przez stary system. Więc teraz gracza z wysokim top będzie bardzo łatwo rozwalić, a tego top1000 jest niemożliwe. Tylko nie mam pomysłu jak ten problem rozwiązać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzacie z tymi moonami? Niszczenie moonów będzie zabawą tylko dla ludzi z topki, bo tych biedniejszych poprostu nie będzie na to stać... Jest dobrze, jak teraz jest. Jeśli ktoś narzeka że za łatwo stracił flotę, nie jest to wina moona tylko jego. Na swoim uni mógłbym utrzymać flotę bez żadnych moonów. Kto się dobrze zna na blokowaniu slotów, ten nie musi się o nic obawiać.

 

Kpisz czy o drogę pytasz.... tobie to juz chyba szare komórki w głowie poblokowalo

 

Deus nie wprowadzaj pochopnie zmian zastanowić się należny co z osobami które nie maja jeszcze zadania z moonami, uważam również iż należy cos zrobić z istniejącymi moonami aby wszyscy mieli równy start.

 

(j.w w tym samym czasie napisał spieriz)

Edytowane przez MrWhite
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż ja to widzę inaczej.

Nie stać kogoś tak szybko na budowanie floty to się gracz najpierw rozwinie, coś konkretnego zbuduje i dopiero zacznie latać. Jeśli to straci to niechętnie z tego zrezygnuje bo być może przywiąże się do gry i nie odejdzie ot tak.

Posiadając konto 5 dni nie ma czego żałować.

 

 

Jak dla mnie jeśli ktoś nie ma podstawowego eko po roku gry to po prostu siara. Ja w jakieś 2 miechy miałem połowę tego co na u2. Z samego eko.. byłem 3 na uni5.. póki dodatki nie wtargnęły -.-

Tak więc byłem, widziałem, grałem i miałem... i wiem, że można i to z "zerowym" wysiłkiem.

 

BTW boisz się? Zaskoczę Cię, niejedna rzecz tutaj jest moja.. całkiem sporo, jak również obecny wzór na moony ;)

 

 

Co do powyższych obaw o obecne moony to deus mi mówił, że ma zamiar zredukować je odpowiednio do jakiegoś poziomu. Będzie deus to nam przybliży swoją wizję :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoje zdanie wypoiem ponownie.

 

Wprowadzić nanity na moonach.

W tedy strata moona nie będzie tak bolesna, bo szybko się na nanitach moon rozwinie.

 

Jeżeli nie ma być bunkrów na moonach - to usunąć z moonów stocznie.

 

Osobiście uważam, że powinna byc, niech się moony bunkrują - w końcu i tak w każdy bunkier mozna wlecieć, a jeden sojusz w ACS może bunkier wyzerować raz dwa.

 

I każdy jest szczęsliwy i każdy jest zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmiana jest fajna i potrzebna tylko strasznie drastyczna. Mi zależy na tym aby nie tracić wszystkich moonów jednej nocy, ale również próbuje postawić sie w roli atakujących... Szybkość rozbudowy moona nic tu nie ma, chodzi o to aby było więcej flot o co nie raz nie dwa są żale. No ale po co budować flotę jak po jednej nocy można zostać ogołoconym do zera, wystarczy 5 zgranych osób i odrobinę GS. Mi osobiście nawet nie chce sie czekać az ktoś przyleci bo zarobek z GS marny ale gdyby tak leciało 10 razy więcej to taktyka gry zmieniła by się. Zmiana jak najbardziej na tak ale wzor inny.

Neriel co z moonami które juz stoją ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli wyjaśnienia kwestii trudności:

To działa w dwie strony przecież, nie w jedną jak niektórzy argumentują. Im trudniej zniszczyć flotę, tym łatwiej o jej utrzymanie, więc nie można tutaj mówić o trudności serwera, bo "trudność sumuję się z łatwością".

Sami topowi flociarze się wypowiedzieli w poprzednim temacie, że obecnie "moony padają jak muchy", nie stanowi on żadnej przeszkody.

 

Co do tworzenia i kosztów niszczenia. Nasz potencjalny cel będzie miał mniej-więcej podobne zasoby surowcowe. Więc go nie będzie stać na duży księżyc (tak jak nas nie będzie stać na zniszczenie dużego), dlatego będzie miał on księżyc mniejszy a nasza flota będzie dostosowana do niego.

 

Co do moonów, które już stoją, prawdopodobnie zostaną one zmniejszone do odpowiedniej im teraz siły (przykład 50 gś zniszczy naszego moona, to zostanie on zmniejszony do podobnej wytrzymałości 50 gś).

 

Zadania również zostaną odpowiednio zmodyfikowane, aby ich trudność wykonania była podobna, bez obaw.

 

Niszczenie moonów nie będzie również zabawą dla TOP'ki, będzie będzie noob protection, innymi słowy każdy będzie atakował gracza na ~podobnym poziomie, czyli jak już pisałem, będzie nas stać na zniszczenie moona przeciwnikowi, bo jego nie będzie stać na stworzenie moona giganta, a nawet jeżeliby, to kosztem floty czy eko.

 

 

Na sucho nigdy nic nie wiadomo, wszystko wyjdzie dokładnie podczas gry. Oczywiście znajdą się tacy, co będą mieli moony giganty, jednak i na te jest sposób "kilku fal".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz się okaże dopiero jakimi pro flociarzami są nasi topowi flociarze.

Mając tak twarde moony można będzie FS'y posyłać na zbieraj. Wielu flociarzy zapewne myśli, że takie FS'y tylko lamy wysyłaja. Otóż nie. Jest to kwestia przyzwyczajenie z ogame. Tam zazwyczaj po kilku miesiącach gry miało się tylko jednego moona.

 

Jaki problem było tutaj wyliczyć flotkę z falangi? Żaden. Wystarczyło trochę czasu i upór maniaka. Szczęście, że udało się przeforsować zwiększenie kosztu falangowania. Bez tego, to ślepy maniak potrafił wyliczyć powrót, jak klikał 5h.

Zdjąć moona przy pomocy 2kk GŚ i klikać. Czysta egzekucja i wloty na 0 strat.

 

Teraz się okaże kto potrafi wyliczać FS'a z PZ.

 

Deusx sądzę, że wzór powinien zostać wprowadzony bez zbędnej zwłoki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano dziś, 19:36

Cytat

Nie przesadzacie z tymi moonami? Niszczenie moonów będzie zabawą tylko dla ludzi z topki, bo tych biedniejszych poprostu nie będzie na to stać... Jest dobrze, jak teraz jest. Jeśli ktoś narzeka że za łatwo stracił flotę, nie jest to wina moona tylko jego. Na swoim uni mógłbym utrzymać flotę bez żadnych moonów. Kto się dobrze zna na blokowaniu slotów, ten nie musi się o nic obawiać.

 

Kpisz czy o drogę pytasz.... tobie to juz chyba szare komórki w głowie poblokowalo

 

Chodzi mi o to że się da utrzymać flotę bez moonów, nie mówię że ja na 100% tak potrafię bo tego jeszcze nie testowałem i napewno jest to barrrrrrdzo trudne.

Jeśli dla Ciebie utrata moona z którego, lub na który leci fs, to pewna strata floty, to myślę że poziom twoich umiejętności jest podobny do twojego poziomu kultury.

 

Bo dla mnie utrata moona na którego, bądź z którego leci fs, to dopiero początek zabawy.

 

Co do tematu, popieram pomysł z nanitami na moonie do ograniczonego poziomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to że się da utrzymać flotę bez moonów, nie mówię że ja na 100% tak potrafię bo tego jeszcze nie testowałem i napewno jest to barrrrrrdzo trudne.

Jeśli dla Ciebie utrata moona z którego, lub na który leci fs, to pewna strata floty, to myślę że poziom twoich umiejętności jest podobny do twojego poziomu kultury.

 

Bo dla mnie utrata moona na którego, bądź z którego leci fs, to dopiero początek zabawy.

 

Co do tematu, popieram pomysł z nanitami na moonie do ograniczonego poziomu.

Nie da się utrzymać floty bez moonów, pamiętaj, że blokada slotów będzie usunięta, to było tymczasowe zabezpieczenie na floty, które leciały w tym samym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się utrzymać floty bez moonów, pamiętaj, że blokada slotów będzie usunięta, to było tymczasowe zabezpieczenie na floty, które leciały w tym samym czasie.

 

LOL Deusx jak to się nie da :D Oczywiście, że się da... :P

 

Co z tymi nanitami na moonie ? Dodać nanity, usunąć stocznię, zrobić ograniczenie budowy nanitów do 5 lvla, i nie ma problemu z rozbudową moonów po ich stracie. Bo fakt faktem - jak ktoś rozwija moony przez rok, to strata moona jest tak czy siak bolesna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lub jeśli ponownie deus się nie zgodzisz na nanity to dodaj chociaż realne ograniczenie budowy obrony, bo po 400k czy po 2kk czy ile tam będzie za tryt, to i tak śmieszne ilości.. buduj sobie z 50 mld WR przez 7 godzin nieustannego klikania. Nim skończysz przeciwnik się połapie i skosi moona przed końcem budowy, że nie wspomnę kto ma 7h czasu żeby 1 moona bunkrować i to tak niewielkim bunkierkiem.

Niech to będzie jakieś 20-50kk tak myślę.

 

Można dać też jakieś konkretne ilości za dodatki. Bardziej opłacalne chociaż trochę, bo wiadomo, że za ułatwienie koszt powinien być większy ale.. nie 7x o.O

Zobacz jaki to koszt, żeby teraz się przed np. 10kk GŚ obunkrować - 40 zł! A przeciwnik dokłada sobie 500kk bombowców i sieka nasze 40zł.

 

 

Ale wracając do głównego tematu, deus co z tym?

Motyw z chamskim tworzeniem małych moonów przy możliwości otrzymania dużego jest do obgadania, bo faktycznie lipa by była.. Tu by się właśnie przydała opcja niszczenia moona własnoręcznie LUB moja propozycja - zastępowanie moonów.

Da radę zastępować moony większymi?

To naprawdę będzie niemiłe zablokować komuś szansę na dużego moona :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

minimum 5% na stratę gwiazd niezależnie od ilości wysłanych z misją

reszta podoba mi się

dzięki temu dyscyplina rozsądna gra i umiejętności pozwolą grać stosunkowo nie dużą flotą pomimo groźnych ale nisko skillowych sąsiadów:)

Neriel trza by się zrzucić na parę krat piwa dla Ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da radę zastępować moony większymi?

To naprawdę będzie niemiłe zablokować komuś szansę na dużego moona

 

Ta opcja wydaje się być strzałem w dychę.

 

Po pierwsze rozwiązuje problemy z obecnymi moonami. Po redukcji ich wielkości (do minimalnej chyba wszędzie) w sytuacji gdy zapragniemy większego moona, to go robimy.

 

Po drugie w grze się rozwijamy. Jeśli dzisiaj stać mnie na moona 6.000 a za pół roku chciałbym mieć moona 9.500, to będzie problem z obecnym.

Więc przydałaby się możliwość jego skasowania lub tak jak proponuje Neriel powiększania się moonów względem wielkości PZ.

 

Jeżeli mam moona 3.000 a dojdzie do starcia w wyniku którego powstanie RW na 800kk% i wylosujemy szansę na powstanie moona, to obecne 3.000 powinno powiększyć się do 9.700

 

 

@UP

Ja myślę, że budynki powinny pozostać. Może dojść do sytuacji, że z 3000 powiększy się na 3200.

Poza tym, gracz często atakowany nie zdołałby rozbudować nigdy moona. Trochę podciągnie w budynkach i trach, moon o kilka pól większy i znowu pusty

Edytowane przez LEON
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maksymalnie jest 20% szansy na powstanie księżyca. Więc może się zdarzyć, że moon nie powstanie.

 

Dlatego pisałem, że należy wstawić do wzoru minimum % na zniszczenie GŚ.

Na moon 9.900 potrzeba około 56bln. deuteru. Załóżmy, że na 6 próbie powstanie, to koszt jest ponad 300bln. deuteru.

 

Neriel wylicza, że na uzyskanie 0% zniszczenia GŚ potrzeba 7mld. GŚ. Ale to że teraz jeszcze tego nikt nie ma, nie znaczy, że mieć nie będzie.

 

Minimum 5% powinno być chociażby tytułem tego, że to agresor atakuje. Ma złe zamiary. Próbuje zniszczyć. więc niech bierze pod uwagę, że może coś stracić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam kilka uwag bo i z czołówką trzeba się liczyć

"Zaraz po wprowadzeniu nowych wzorów będziemy opracowywać ochronę słabych graczy tak, abyśmy mogli atakować graczy na mniej-więcej swoim poziomie"

no patrząc na moje pkt i innych podemną bardzo sie ograniczy aktywna gra skoro gracz będzie musiał osiągnać ogromny poziom co wielu dawno zniecheci do gry

a co z nami mamy siedzieć w grze i nic nie robić skoro 90 % graczy będzie objetych ochroną no chyba że nie będzie ona tak wysoko sięgać

 

i druga ważniejsza kwestia % na utratę GS rozumiem i zgadzam sie że teraz wysylając 500 000 GS można rozwalić moona i ich nie stracić więc popieram podniesienie trudności ale ...

patrząc na symulator przykladowo moje 2 000 000 000 przy moonie 9000 ma 12 % na utrate to chyba lekka przesada kiedys moony rozwalało 500 000 a teraz mozna stracic 2 kkk jestem za podniesieniem poziomu trudności ale nie tak radykalnie

 

i trzecia kwestia uważam że graczom opierającym się na grze Gwiazdami w celu niszczenia masowo moonow po wprowadzeniu nowych zmian należy się demont ponieważ stracic flote o niewyobrażalnie wysokiej cenie mowa tu o 2 000 000 000 GS to dla mnie bezsens wole sobie odpuścić

 

powstanie więcej flot jak Deusx mówi ale co z tego jak nie będzie można ich atakować

Edytowane przez Tarn-vedra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i trzecia kwestia uważam że graczom opierającym się na grze Gwiazdami w celu niszczenia masowo moonow po wprowadzeniu nowych zmian należy się demont ponieważ stracic flote o niewyobrażalnie wysokiej cenie mowa tu o 2 000 000 000 GS to dla mnie bezsens wole sobie odpuścić

 

jaja sobie robisz?

Chcesz powiedzieć, że postawiłeś 2.000.000.000 GS żeby rozwalać moony skoro padają jak muchy pod 2.000.000???

Postawiłeś GS do walki i teraz szukasz okazji do darmowego demonta, bo na FS'y nie wyrabiasz z dexem?

 

Uważam Cię za rozsądnego gracza, ale teraz przegiąłeś. Szczyt bezczelności

 

@UP

powstanie więcej flot jak Deusx mówi ale co z tego jak nie będzie można ich atakować

 

Atakować trzeba umieć a nie wysłać "walec" i patrzeć jak równa wszystko z ziemią

Edytowane przez LEON
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie GS służyły mi do walki i do niszczenia moonów nie masz racji gracze z flotą zwłaszcza podczas wojny żal wyslać 500 k GS bo można je stracić i dac wrogowi %

ja natomiast wysyłam na moona wroga 2 000 000 000 i wiadomo że się nie podstawi taka ogromna ilość GS druga na całym ogam nie może mieć 12 % na utratę całkowita dlatego uważam że trzymanie jej to bezsens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja natomiast wysyłam na moona wroga 2 000 000 000 i wiadomo że się nie podstawi taka ogromna ilość GS druga na całym ogam nie może mieć 12 % na utratę całkowita dlatego uważam że trzymanie jej to bezsens

 

kolega sam nam podał argument, dla którego minimalny % na zniszczenie jest konieczny. Bycie TOP1 nie wiąże się z byciem świętą krową.

Ponadto nie widzę konieczności dawanie darmowego demonta. GS jak każdy inny statek, lata, atakuje, pożera paliwo.

 

Popełniłeś błąd strategiczny kolego. Do zniszczenia moona nie potrzeba 2.000.000.000 GS.

Zbudowałeś tą flotę w celu osiągnięcia miażdżącej przewagi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.