Skocz do zawartości

Octopus

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Octopus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Octopus

    Ochrona słabych / mocnych graczy

    Gracz top 1 może atakować max top 200... policzmy zatem ^^ 15 osób z tych 200 to moi sojusznicy. 4 osoby to dobrzy znajomi i na siebie nie latamy. 30 osób (dokładnie 30 - liczyłem) jest na urlopie. I takim sposobem, ze 199 celi pozostaje 150... I jaki jest sens takiej gry ? Od dawien dawna, że najlepszymi farmami jest topka. Będąc na 1000 pozycji farmiłem sobie topke na potęgę i tak sobie szybko poszybowałem w góre. Dla kogo te 'udogodnienia' ? Dla 'słabych' graczy, którzy potrafią postawić flotę top 30 i nadal będąc na 700 pozycji ? Admini albo grają, albo robią coś na 'oko'... Nie rozumiem takiego podejścia. Propozycja - podzielić graczy na 2 strefy. 1-1000 i 1000-xxxx. I niech te 2 'strefy' się między sobą napierniczają. Kto przekroczy próg 1000 miejsca niech wie, że zaczynają się schody.
  2. Octopus

    Strona główna

    Nie zauważyłem żadnych problemów. Jedynym elementem, który daje lekki dyskomfort jest pojawianie się migającego kursora kiedy nie trafię w aktywny link. Kursor miga tak samo jakbym pisał tekst tutaj w odpowiedzi lub np. w Word. Taki migający pionowy kursor Mam przeglądarke Firefox - najnowsza wersja 10.0.0.1
  3. Octopus

    Nanity na moonie.

    Odszukałem stary temat sprzed 2 lat, w którym był poruszany ten temat, jednak może po dwóch latach od wypowiedzi Deusa: coś się jednak zmieni. Jak wiemy wejdą nowe wzory na tworzenie i niszczenie moonów. Więc może przy tej zmianie warto wrócić do tego tematu. No cóż - Deusx sam pisał, że niektórzy gracze rozwijają moony przez rok. Nie wiem jak to się ma do nowych graczy, którzy przychodzą i odchodzą. Może dobrze byłoby ułatwić trochę grę każdemu. Nowi gracze jak wiemy nie mają łatwo. Dostają moony, których czasami nawet nie mogą rozwinąć, bo tak szybko je tracą. Z nowym wzorem nie rpędko taki gracz otrzyma moon który będzie no należycie chronił. Rozwinięcie moona przy nanitach na moonie nie będzie aż takim trudnym zadaniem. Strata dobrze rozwiniętego moona to jak wiemy dość istotny problem. Dla każdego. Gracz staje się ślepy na kilkanaście dni, bo rozwinięcie falangi to proces czasochłonny. nie niszczymy przecież moonów, żeby ktoś nie widział 100 układów, tylko po to, żeby zniszczyć mu flotę. Myślę, że warto się nad tym zastanowić. Propozycja moja jest taka: Wprowadzić nanity na moonie do ograniczonego lvla np. 5 ( w tedy nie byłoby problemu z rozwinięciem moonów) i usunąć stocznie z moona - i tak nikt z niej nie korzysta. Zapobiegnie to stawianiu bunkrów na moonach, które po wprowadzeniu nowych wzorów i tak będą trudne do zniszczenia. Może nie od razu, ale z czasem. Nie wiem jak to ma się do propozycji 'zastępowania' moonów. Czy w tedy budynki będą zerowane, czy nie. Wydaje mi się, że tak, więc jeśli ktoś ma co jakiś czas znowu rozwijać moona, to nanity na pewno będą dobrym rozwiązaniem. Temat ten jest do dyskusji do której serdecznie zapraszam
  4. LOL Deusx jak to się nie da Oczywiście, że się da... Co z tymi nanitami na moonie ? Dodać nanity, usunąć stocznię, zrobić ograniczenie budowy nanitów do 5 lvla, i nie ma problemu z rozbudową moonów po ich stracie. Bo fakt faktem - jak ktoś rozwija moony przez rok, to strata moona jest tak czy siak bolesna...
  5. Ja swoje zdanie wypoiem ponownie. Wprowadzić nanity na moonach. W tedy strata moona nie będzie tak bolesna, bo szybko się na nanitach moon rozwinie. Jeżeli nie ma być bunkrów na moonach - to usunąć z moonów stocznie. Osobiście uważam, że powinna byc, niech się moony bunkrują - w końcu i tak w każdy bunkier mozna wlecieć, a jeden sojusz w ACS może bunkier wyzerować raz dwa. I każdy jest szczęsliwy i każdy jest zadowolony.
  6. To widać Neriel, że masz znikome pojęcie o grze na ogame, a tym bardziej na innych prywatnych serwerach. Załóż konto na uni5, zobacz jakie floty są w pierwszych 200 pozycjach w statach flot i oblicz sobie ile mniej więcej są takie floty warte. Przelicz sobie ryzyko utraty GS i ile możesz stracić surki, a ile wyciągniesz z jednego ataku z kogoś, kto jest na np. 30-50 miejscu we flotach. Polecisz raz 4fun ze stratami, polecisz drugi raz, polecisz i 3eci. W końcu zostaniesz z ręką w nocniku, bo zamiast iść w górę, to będziesz ciągle zbierał na GSy i stał punktowo w miejscu. Jeżeli ten wzór ty wymyśliłeś, to już się boję co będzie dalej i co 'ciekawego' wymyślisz....
  7. Czasami mam wrażenie Neriel, że rozmawiam z 15 latkiem. Ja pisze, że ludzie nie mają dziennie takiego wydobycia, żeby postawić 5kk GS (mówię tu o całym serwerze, a nie tylko o topce w EKO), a Ty mi piszesz, że gra nie dostosuje się do 'słabiaków bez żadnego EKO' - chociaż sam nie masz takiego wydobycia, żeby stawiać 5kk GS dziennie. O ekpedycji i farmieniu nic nie wspominałem, tylko o samym DZIENNYM wydobyciu. Polecam czytanie ze zrozumieniem.
  8. A co mi tam... prowadźmy, za miesiąc góra dwa miesiące wszyscy będą się skarżyć, że tracą GSy, a moony nie padają. Floty będą latały i nikt nie będzie ściagał moonów w strachu przed utratą GSów. 'Głupie" 5 mln GSów to wydatek... UWAGA: 25.000.000.000.000 Metalu 20.000.000.000.000 Kryształu 5.000.000.000.000 Deuteru To ja Wam wszystkim życzę powodzenia w stratach GSów Ludzie nie mają takiego dziennego wydobcia ! A Wy chcecie latać takimi ilościami po kilka fal - bo, nie oszukujmy się - tak będzie trzeba robić
  9. Mi do głowy przyszły 2 rozwiązania spowodowane 'padaniem' kulek. 1. Albo nanity na moonie i umożliwienie stawiania obrony na moonie. 2. Drastyczne zaniżenie szans na zniszczenie księżycy, pozostawiając jednocześnie szanse na zniszczenie GS bez zmian. @Neriel No ok, w takim przypadku za 2 miesiące każdy mocny gracz będzie miał moona 9k + i nikt nikogo nie będzie złomował Bo z czasem dojdzie do takiej sytuacji - nie wiem czy Deusx jest tego świadom - że w końcu nikt nikomu nie będzie niszczył moonów, bo będzie to po prostu nieopłacalne... Floty będą tylko latać na FSy.
  10. Na nie. Wystarczy posymulować i zobaczyć jak to wygląda. Wysyłając 5.000.000 GS na moona 8.000 mam 0 % na zniszczenie. Wysyłając 10.000.000 GS na moona 9.000 mam 13% na zniszczenie i 47% na zniszczenie GS. Jaki jest koszt zbudowania 10 mln GS ? Ile fal po 10 mln GS musiałbym wysłać żeby zniszczyć księżyc przy 13 % ? Nakłady zniszczenia takiego moona są nieproporcjonalne do spodziewanych zysków. Ale wracając do początku. Przykład: Gracz ma flotę po zezłomowaniu której jest możliwe stworzenie księżyca 9900 (max). Zostają mu zniszczone wszystkie księżyce, flota jest na falandze. Zostaje zawrócona i wyliczona. Jaki 'debil' za przeproszeniem będzie błogo czekał, aż ze złomu powstanie obrońcy moon 9900 ? To jest oczywiste, że inni gracze z sojuszu wyślą po te 3-4 fale po 10 k LM, żeby tylko postał minimalny (3.000), a ponieważ księżycy nie można usuwać, to taki zostanie i po złomie obrońca nie otrzyma na 100% maksymalnego moona. Pomysł całkowicie mija się z celem i założeniami programisty. Dodam jeszcze coś: To nie moony chronią flotę, tylko umiejętność gry i unikania złomów. Wydaje mi się, że rozwiązaniem problemu byłoby postawienie na moonie nanitów. Gracze posiadają floty na tyle mocne, żeby wlecieć w praktycznie każdy moon i z czasem wyzerować mu obronę. Postawienie konkretnych bunkrów na moonach to też niemały wydatek. Nawet gracz top 1500 (widziałem dzisiaj takiego, który miał na planecie 600 b deuteru) jest w stanie sobie postawić na moonie 1 kkk WR. Już taka obrona skutkuje 'odwleczeniem' się zniszczenia moona, bo nie każdy posiada tak dużo GSów, żeby przebić się przez taką obronę.
  11. Octopus

    Ilość pół planet.

    Uprzejmie dziękuję za szybką odpowiedź. Pozdrawiam.
  12. Czy ilości pól planet po kolonizacji została w jakiś sposób zmodyfikowana od ostatniej zmiany zgodnie z tematem: http://forum.ogam.online/index.php?/topic/8735-zmiana-pol-planet-w-ukladzie-glosowanie/page__st__20 Prosiłbym o wypowiedź Administratora deusx. Dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.