Neriel Napisano 23 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2010 Zmiany.. Ludzie są już przyzwyczajeni do szybkich prędkości, dużych liczb i co niektóre wzory w grze wymagają takich a nie innych liczb (trzeba by je zmieniać), np. ilość pól jest dostosowana do ilości budowanych budynków, % na powstanie i niszczenie księżyca też zależy od tego ile będzie złomu.Dla gracza jedyne co się zmieni to wielkość liczb i czas lotów Można ew. zwolnić prędkość gry (nie wydobycia) ale chyba jednak większość wolała by tak jak jest :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MiG Napisano 23 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2010 Można ew. zwolnić prędkość gry (nie wydobycia) ale chyba jednak większość wolała by tak jak jest :? Prędkość gry jest dobra, nie ma potrzeby zmieniać! #DOWN I bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 23 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2010 I nie będzie nic zmieniane w szybkości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Visus Napisano 29 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 Moim zdaniem jeśli już miałoby być zakładane nowe uni to tylko i wyłącznie bez dodatków, i może nawet trochę szybsze skoro bez dodatków. To zależy od administracji. Ale teraz na uni2,3,4 gra polega na tym że "Jesteś bogaty- jesteś pro, nie chcesz wydawać kasy-będziesz słaby" A gdyby było bez dodatków to gra by była urozmaicona i można by było wtedy poszaleć I wtedy tak naprawdę by się okazało kto ma umiejętności, a kto tylko pełną kieszeń "forsy" Pozdrowienia dla Administracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ismael Napisano 29 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 Vivus nie trzeba mieć korzystać z dodatków żeby mieć przyrosty:) Jak chcesz grać to będziesz grał i tyleWiadomo jest że dojście do top10 zajmuje długie tygodnie bo taka jest mechanika gry...Przy 20 moonach ciężko jest stracić flotę. Koleś bez umiejętności ale z kasą może mieć dużo punktów ale pro nie będzie nigdy. Pro nie musi z nich korzystać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Visus Napisano 29 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 Szczerą prawdą to jest. Ale np. na uni 4 slazyk czy ToTylkoJa nie dochodzili do top 1 tygodniami tylko doszli w 1-2 dni ze znanych nam powodów. A na nowym uni chciałbym (zapewne nie tylko ja) żeby nie było dodatków i żeby każdy pokazał co tak naprawde potrafi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ismael Napisano 29 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 Oni przecież pokazali:P Ty nie musisz kupować;> dogoń ich grając bez dodatków będziesz miał olbrzymią satysfakcje:)No chyba że nie jest Ci dana rola Napoleona tylko mięsa armatniego:)Tak czy siak życzę powodzenia:) mi do top1 na u2 brakuje tylko 36bln pkt:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-NightGhoust- Napisano 29 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 moją propozycją było to aby był nałożony limit dobowy na dodatki np. w ciągu doby można wydać ''na bajery'' dwu krotność dużego pakietu surowców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZjadaczKotow Napisano 30 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 Ok co z tego, że kogoś stać na dodatki... Jak jest pipka to i tak straci flotę. Ja używam dodatków od czasu do czasu gdy mamy jakąś promocję. 10zeta to paczka fajek lub 2 browary. Dzięki temu mam geologa i inne bajery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abrajams Napisano 31 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 Według mnie powinno powstać nowe Uni ,bo na terazniejszych Uni początkujący nie ma szans i nie ma startu a jak zrobi jakiś błąd to jest wyśmiewany ,przez starszych bywalców gry ktorzy zapomnieli jak sami zaczynali Skuzi dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galaxi Napisano 31 Grudnia 2010 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 ale po co tworzyć kolejne uni jak 2 są praktycznie martwe? a poza tym na tych uni sa łaskawcy którzy nowych wspomagają Galaxi dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KANAH Napisano 1 Stycznia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2011 Według mnie powinno powstać nowe Uni ,bo na teraźniejszych Uni początkujący nie ma szans i nie ma startu a jak zrobi jakiś błąd to jest wyśmiewany ,przez starszych bywalców gry ktorzy zapomnieli jak sami zaczynali Wyśmiewane jest to że płacisz za dodatki, kupujesz flotę, zostawiasz ją bez opieki i fsa a po złomie próbujesz kogoś zastraszać. Podałem ci mój adres i jakoś do tej pory nie udało ci się dojechać choć obiecywałeś że będziesz za chwilę.Wyśmiewane jest twoje zachowanie a nie popełnione błędy. Wystarczy poczytać na forum dział jak zacząć dla początkujących lub napisać do kogoś w grze i się zapytać. Więc gdy następnym razem postawisz flotę to zrób fsa i pilnuj dolotu a obejdzie się bez niespodzianek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majsterek Napisano 2 Stycznia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 1. Nowe Uni mogłoby być co 7 miesięcy - Nowi by mogli grać na starym uni i zarazem czekać na nowe U.2. Co do kampani reklamowej jest ona dobra - dzisiaj widziałem reklamę pod adresem aaf.pl gdzie jest dużo for i być może uda się kogoś przyciągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 2 Stycznia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 Skończymy kolejkę oraz wydobycie i podam datę startu, co do reklamy, środki już są, więc o to się nie trzeba martwić MiG dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 2 Stycznia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 O.. a więc już jest w planie otwarcie A jakieś plany związane z nowym uni? Będą te restarty co 6 miesięcy czy powiedzmy co rok? Bardzo korzystne ze względu na to, iż kopalnie od pewnego poziomu i tak potrzebują 2 lat na zwrócenie swojej wartości, więc rozsądne EKO będzie miało wpływ na całą grę. Mam taką propozycję (chyba nie zwróciłeś uwagi gdy pisałem na PW..) aby zagęścić nieco uni, bo ilość 500 układów i 11 galaktyk pasuje do Ogame, gdzie jest po 2000 aktywnych graczy i co najmniej 500 stałych, a u nas jest może 200 aktywnych i.. sam nie wiem ilu stałych.. może 20.. (wg mnie stały gracz to taki co pogra dłużej niż tydzień ) Zagęszczenie to polega na zmniejszeniu liczby galaktyk do 5 albo chociaż 9 (ze względu na kolegów "iI" )oraz zmienieniu wielkości planet w układzie. Spokojnie starczy na 500 graczy z samymi dobrymi planetami (po wprowadzeniu poniższych planów). Do tego dobra wiadomość dla flociarzy - 4 planety na galaktykę pozwalają na pełny zasięg falangą. Przydała by się wtedy wyszukiwarka pokazująca puste planety na wybranych pozycjach w danej galaktyce. Na małych planetach niemal nikt się nie osiedla więc przeważnie pola 1,2,3,6,7,9,10,11,12,13,15 stoją puste i tylko marnujemy miejsce, w którym może się zmieścić pełno celów do przeskanowania Dodatkowo można dodać czynnik wpływający na wielkość księżyca ze strony położenia planety (tak mi się wydaje, że można xD )Moim zdaniem dla przykładu może być tak:1,2,3 - planety małe gorące (50-100 pól) z księżycami bardzo małymi(4,5,6 - planety średnie ciepłe (100-200 pól) z księżycami dużymi (>6.000) Głównie dla flociarzy, którzy nie potrzebują niskich temperatur i dużych planet do EKO7,8,9,10 - planety duże chłodne (200-250 pól) z księżycami średnimi (6.000 - 8.000) Planety głównie dla flociarzy z możliwością posiadania przyzwoitych kopalni.11,12,13 - wielkie zimne planety (250-300 pól) z księżycami małymi (4.000 - 6.000) Coś pomiędzy ekowcami i flociarzami - uniwersalna14 i 15 - lodowe olbrzymy (300-350 pól) z małymi księżycami ( Koszt Terraformera zdecydowanie powinien wzrosnąć dokładnie 4x, gdyż "dorobienie" 100 wolnych pól niemal nic nie kosztuje, a pozwala z średniej planety zrobić wielką. Z 4x większą ceną dopiero gdy wydamy ok. 32 bln metalu (jakieś 3 dni wydobycia) zdołamy tego dokonać. @DOWNJeśli uważasz, że po przeczytaniu 2 akapitów cała reszta nie ma znaczenia.. dziękuję bardzo..tylko godzinkę to pisałem Kicha i Adart dodali reakcje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 2 Stycznia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 Po przeczytaniu dwóch pierwszych akapitów odechciało się dalej czytać bzdur. Nie pomyślałeś, że na u2 może jest i tylko 200 aktywnych, ale kiedyś było ich również 2000. Gra albo na restart, albo nowe uniwersa, w tym przypadku powstawały nowy uniwersa i będą powstawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 2 Stycznia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 Ojejku... 2000... x21 planet podzielone na 500 układów... 84 galaktyki.. gdzie się oni mieścili jeśli można wiedzieć?A i przecież nigdy nie były pełne galaktyki / układy więc ile było tyle było ale każdy wie, że 90% weszło i się pożegnało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Nyczu99 Napisano 2 Stycznia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2011 To ja zapytam o inną kwestię która była sporna przy otwieraniu U4 (Ci co byli wiedzą o co biega) - a więc pytanie jest następujące - czy będzie sklep czy w końcu zrobicie normalne uni gdzie każdy ma szansę? Wiem że zarabiasz w ch** na tym całym sklepiku ale tutaj jest gra taka - masz kase jesteś top 1, co nie jest za bardzo fair Nie mam nic przeciwko oficerom bo oni dużo nie kosztują a przydaje się na początek tylko geolog. Deusx, liczę na wypowiedź na temat, bo nie chcę powtórki z U4 gdzie na początku sklepu nie było a potem wprowadzone przy czym pojawiły się skargi na ten temat i uważam że Ty też tego powtarzać nie chcesz. Również widzę post Neriela - Restart ci 6 miechów? Troszkę za szybko, jak dla mnie rok co najmniej - w pół roku eko nawet nie rozwiniesz porządnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streetziom Napisano 4 Stycznia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2011 troche długo streetziom dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kret Napisano 7 Stycznia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 a może zostawić 1-2 uni na "zawsze" a 3cie [z planetami średnio rozwiniętymi (matka i przy kolonizacji też, żeby ludzie się na lataniu skupili raczej) + restart tego 3ciego uni co np. 3-6 miesięcy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MiG Napisano 8 Stycznia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2011 a może zostawić 1-2 uni na "zawsze" a 3cie [z planetami średnio rozwiniętymi (matka i przy kolonizacji też, żeby ludzie się na lataniu skupili raczej) + restart tego 3ciego uni co np. 3-6 miesięcy ? Tylko kto zwroci punkty, kase i pot wyspkim topowcom? Pomyslales nad tym? A przeniesienie np. 3 do 2 jest praktycznie niewykonalne, jak juz to kiedys deus tlumaczyl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kret Napisano 8 Stycznia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2011 no to 3 chodziło mi raczej o drugą część wypowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Furionx Napisano 21 Stycznia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 I jak tam idą pracę nad Uni5 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 21 Stycznia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 Wolno.. też myślałem kiedyś, że zrobić sys. walk to kilka dni.. i rzeczywiście kilka dni... z tym, że całych od 16 do 2 w nocy Do zrobienia jeszcze są Zadania i przetestowanie nowego sys. walk (niekoniecznie wejdzie ale by się przydał), deus ma tam jeszcze historię demontowni i bank do poprawienia, a Ruio nie wiem czy jeszcze dopracowuje kolejkę budowania i wydobycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 21 Stycznia 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 Kolejka jest już skończona, wydobycie w 90% również.Wprowadzenie zadań to będzie kwestia kilku dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi