Skuzi Napisano 29 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2017 Może jednak te bezpieczne 100dni wydobycia każdego surowca z osobna jakie proponowałem. Cytuj
Alwego Napisano 29 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2017 Kiszenie - odpada moim zdaniem. Uważam, że zawartość banku powinna być nie do ruszenia.Godziny otwarcia - jest to jakieś rozwiazanie, ale w jakich godzinach? Co jak ktoś przez tydzień ma drugą zmianę albo nockę? A jak mi nie pasują dane godziny bo siedzę w pociągu wracajac z pracy? Każdy sam wybiera godziny?rabunek banku? Zdaje się przerabiali to na cyprze. Można by atakować graczy nawet dla małej ilości surowców, tylko po to aby po 100 atakach dziennie (siła sojuszu) uszczuplić bank. Niby fajne, ale moim zdaniem tak samo fajne jak depozyt sojuszniczy. Sporo kodowania, a czy komuś się to naprawdę przyda? A może pojemność banku = jakaś_stała * (suma poziomów kopalni +*^jakaś_liczba)? Bank mały dla słabych kont, większy dla silnych kont, a w pewnym momencie i tak dochodzimy do ściany i bardziej nie jesteśmy w stanie rozbudować. Cytuj
spieriz Napisano 29 Sierpnia 2017 Autor Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2017 cały czas dążymy do tego, aby w jakiś sposób go ograniczyć, tylko szukamy odpowiedniej bariery np. w postaci X-dniowego wydobycia lub jak zaproponowales poziomow kopalni Cytuj
Alwego Napisano 29 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2017 Spieriz. Ale bariera to najmniejszy problem - surowce jakie trzeba na to poświęcić lp pojemność koszt w deuterze tryt 0 1 000 000 000 000 0 0 1 1 500 000 000 000 200 000 000 000 300 2 2 250 000 000 000 300 000 000 000 450 3 3 375 000 000 000 450 000 000 000 675 4 5 062 500 000 000 675 000 000 000 1 013 5 7 593 750 000 000 1 012 500 000 000 1 519 6 11 390 625 000 000 1 518 750 000 000 2 278 7 17 085 937 500 000 2 278 125 000 000 3 417 8 25 628 906 250 000 3 417 187 500 000 5 126 9 38 443 359 375 000 5 125 781 250 000 7 689 10 57 665 039 062 500 7 688 671 875 000 11 533 11 86 497 558 593 750 11 533 007 812 500 17 300 12 129 746 337 890 625 17 299 511 718 750 25 949 13 194 619 506 835 938 25 949 267 578 125 38 924 14 291 929 260 253 906 38 923 901 367 188 58 386 15 437 893 890 380 859 58 385 852 050 781 87 579 16 656 840 835 571 289 87 578 778 076 172 131 368 17 985 261 253 356 934 131 368 167 114 258 197 052 18 1 477 891 880 035 400 197 052 250 671 387 295 578 19 2 216 837 820 053 100 295 578 376 007 080 443 368 20 3 325 256 730 079 651 443 367 564 010 620 665 051 21 4 987 885 095 119 476 665 051 346 015 930 997 577 22 7 481 827 642 679 214 997 577 019 023 895 1 496 366 Osobne drzewko rozwoju dla każdego surowca i tyle w temacie. Kto wyda 2 bld deuteru na rozwój banku gdy surowce może w bezpieczny sposób schowane w kolejce budowy? Cytuj
deusx Napisano 29 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2017 Bardzo dobry argument, surowce można schować z kolejce budowy, lecz to można łatwo zniwelować dając niepełny zwrot poniesionych kosztów przy anulacji, tylko czy takie utrudnianie ma sens? Cytuj
Alwego Napisano 29 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) Myślę ,że wystarczającym utrudnieniem jest fakt, że planetę trzeba pozbawić fabryki robotów i trzeba pamiętać aby raz na kilka dni przerwać budynek. No i nanity nie mogą być na zbyt wysokim poziomie aby budynek budował się dłużej niż kilka godzin Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez Alwego Cytuj
spieriz Napisano 29 Sierpnia 2017 Autor Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2017 myślę że nie, czasami się nawet przypadkiem kliknie budowę, szkoda wtedy tracić surowce. Samo ograniczenie powinno być póki co wystarczające, nie można od razu przesadzić w drugą stronę z utrudnieniami Cytuj
destiny Napisano 29 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 29 Sierpnia 2017 To ja mam propozycje oparta na pomyślę deusxa i moim/spieriza. Mianowicie, ograniczamy w pelni bezpieczny bank do tego pow9edzmy 15 dniowego wydobycia danego gracza(lub ilosci pkt jak proponowalem). Nastepnie wszystko co powyżej tej nadwyżki moze być zrabowane poprzez specialny statek przeznaczony do rabowania tylko surowcow w banku. Statek powinien byc w miare drogi oraz jego prędkość oscylowac w okolicach 3x wolniej od GS aby też obrońca miał jakieś szansę na reakcje.Do tego można jeszcze dodać z mojej propozycji prowizje ktorej nieda sie znieść niczym w wysokosci 5% od każdej wpłaty która bedzie gromadzona na specialnej planecie(pisalem o tym w jednym dziale nie bede ppwtarzal tego samego w kółko) Co wy na to? Cytuj
Pocikola Napisano 3 Września 2017 Zgłoszenie Napisano 3 Września 2017 (edytowane) Nie ruszajmy banków ! Może zlikwidujmy flotę, niech ekowcy się bawią na swój sposób bez rabunków? Dlaczego wszystko pod flotę idzie, żeby Ci co mają cały dzień wolny polowali na nasze floty lub surke której nie będzie gdzie włożyć ? bezsens Dla jednych ta gra to polowanienie na flote i % dla innych rabowanie i gromadzenie bogactw, inni to ekowcy którzy chcą robić obrony na 20 planetach i kopalnie które teoretycznie się nie opłaca robić ( zwrot po 1000 dniach ) ale się robi bo można. A wy chcecie wszystko pod flotę, (tak to główny motor w tej grze) ale nie zapominajmy o reszcie graczy, którzy chcą mieć zabawe w inny sposób i chowadz swoje surke w banku jak do tej pory Nie zgadzam się osobiście nawet na obniżenie do 99% banku Jakie macie pomysły na utrudnienie dla flociarzy ? przecież równowaga musi być, jak każdy po du*** to i oni Edytowane 3 Września 2017 przez Benkart Cytuj
Skuzi Napisano 3 Września 2017 Zgłoszenie Napisano 3 Września 2017 (edytowane) Ja dla przykładu mam taki. Też jestem za ograniczeniem banku, 100dni wydobycia powinno wystarczyć. Benkart, proponujesz dokładnie to co ja. Edytowane 3 Września 2017 przez Skuzi Cytuj
Pocikola Napisano 3 Września 2017 Zgłoszenie Napisano 3 Września 2017 (edytowane) Nie wiem w jaki sposób ma to utrudnić grę, grasz tu też od 2010 i wiesz, że kiedyś był problem z monami dlatego ten procent został zmniejszony, po co go teraz podnosić Flociarze od wieków walczyli o swoje a Ekowcy o swoje, moj przykład: mam teraz dziecko, i pracę na 2 zmiany, nie mam czasu pilnować floty jak nie chce nią latać tylko dlatego, że nie będę miał gdzie umieścić swojej surki ! bo nigdy nie wiem czy dziecko da mi akurat odebrać flotę. Podobnie będzie mieć dużo graczywiesz 7 lat temu jak chodziłem do technikum byłem singlem to grałem tu po 15h i było trudno, teraz odkąd jest bank jest lepiej. Nie zmieniajmy tu całkowicie nic ! "Użytkownik Leonardo_da_Vinci edytował ten post dziś, 11:39na przyszłość proszę o edycję poprzedniego posta, dziękuję" Nie rozumiem po co mam edytować poprzedni post. Ja nie czytam 2 razy kogoś postu czy może go nie zmienił.. ( chyba że ostatni ) jak prowadzę rozmowę - nabijanie mi chyba nie grozi bo w 7 lat 577 postów to chyba mało Edytowane 3 Września 2017 przez Pocikola na przyszłość proszę o edycję poprzedniego posta, dziękuję Cytuj
Ap0calipto Napisano 6 Września 2017 Zgłoszenie Napisano 6 Września 2017 Wydaje mi się, że wprowadzanie ograniczeń do banku, a tym bardziej tak śmiesznych jak tygodniowe wydobycie to strzał w kolano. Dla przykładu gdybym chciał teraz rozbudować kopalnię metali na 78 poziom, która kosztuje 815bln w przeliczeniu na deuter to samo wydobycie w moim wypadku pracuje na tę kopalnię w zaokrągleniu 53dni. Limit 7 dni to śmiertelny cios dla ekowców, bo stawianie kopalni na wyższy poziom będzie niemożliwe. Zamiast tego mam inną propozycję, pojemność banku wynosi tyle ile koszt najdroższego budynku w przeliczeniu na deuter. Eko dalej się będzie mogło budować, a flociarze będą musieli budować floty, bo pojemność ich banku będzie dużo mniejsza. Cytuj
spieriz Napisano 6 Września 2017 Autor Zgłoszenie Napisano 6 Września 2017 Ap0calipto, dlatego będziesz musiał wozić surkę transporterami albo chować w kolejce budowania jak Alwego proponował Cytuj
Ap0calipto Napisano 6 Września 2017 Zgłoszenie Napisano 6 Września 2017 To może w takim wypadku zwiększymy koszty każdego statku o 100 albo o 1000 razy? Jak uderzyć to w każdego. Robienie zmian pod tylko jedną grupę graczy jest bezsensowne, bo albo chcemy żeby ludzie tutaj grali albo żeby kilkoro ludzi latało flotami i nie pozwalało nikomu się pobudować. Cytuj
spieriz Napisano 6 Września 2017 Autor Zgłoszenie Napisano 6 Września 2017 zwiększenie kosztów nic nie zmieni poza liczbą zer w walce proporcje zostaną takie same.również jestem za utrudnieniem gry flotą, m.in. poprzez zwiększenie ceny falangi, dodaniem opłaty za teleporter i parę innych rzeczy które był omawiane w pozostałych tematach Cytuj
Diboo Napisano 6 Września 2017 Zgłoszenie Napisano 6 Września 2017 A skąd wam przyszły do bani pomysły żeby cokolwiek komuś utrudniać ?? Niech flota sobie lata jak latała a bank pozostanie taki jaki był do tej pory.Założyłem tu konto bo podoba mi sie takie a nie inne rozwiązanie. Predkosc flota surowce i bank wszystko na wyciągniecie ręki. Gdybym chciał wozićsurowce w transporterach i czekać latami na powrót fsa to bym grał na pierwotnej wersji gry nie chce tu reklamować. Kazdy wie jaką nazwe ma oryginał.Po raz enty powtarzam gra nie padła przez to ze ktos trzymał surowce w banku. Spieriz do Ciebie szczegolnie te zdanie. Gra padła bo zyła swoim zyciembez administracji a topowi flociarze kosili co sie dalo a i im sie rozwnież znudziło. Naturalna kolej rzeczy, Ograniczenie banku i wszystkie inne poryte pomysłyto jak najbardziej strzał w kolano. zdravko dodał reakcję 1 Cytuj
Purtk Napisano 7 Września 2017 Zgłoszenie Napisano 7 Września 2017 Cytat [Jedynie chodzi o to, aby ograniczyć zbieranie surowców bez celu przez lata ] Admin czy jakaś aktywna osoba trzyma surke w banku bez wypłaty od roku? Nie pytam kto tylko ile procent aktywnych graczy? Cytuj
Purtk Napisano 7 Września 2017 Zgłoszenie Napisano 7 Września 2017 Zamiast tego mam inną propozycję, pojemność banku wynosi tyle ile koszt najdroższego budynku w przeliczeniu na deuter. Eko dalej się będzie mogło budować, a flociarze będą musieli budować floty, bo pojemność ich banku będzie dużo mniejsza.Cud uwaga że taka równowaga... Brawo w końcu sensowny pomysł dla rządzącej mniejszości... Cytuj
Robin Napisano 8 Września 2017 Zgłoszenie Napisano 8 Września 2017 (edytowane) Ja też uważam, że bank powinien zostać tak jak jest. Ewentualnie jak już to ograniczyć do np.. 80%, tzn. że do banku możesz wpłacić tylko 80% wszystkich surowców które posiadasz. Ostatecznie to też dodanie nowej technologi dzięki której powiększalibyśmy bank. Ale nie sojuszowo tylko indywidualnie.. Edytowane 8 Września 2017 przez Robin Cytuj
Sith Grom Napisano 8 Września 2017 Zgłoszenie Napisano 8 Września 2017 Co wam przeszkadzają surowce w banku i tak nie są ujęte w statystykach gry.Gdy grałem aktywnie (miałem czas w pracy i po niej) bank mógł nie istnieć.Obecnie minęło kilka lat i nie mam już tak dużej ochoty na granie wiec wpłacam sobie surowce do banku i po jakimś czasie stawiam sobie kopalnie.na postawienie następnego poziomu zbieram i zbieram i ....... czasem. zdążyło się kilka razy ze z sorki która miałem zbudowałem flotę i starałem sobie nią polatać i coś upolować. Dzisiaj mówicie ze ograniczyć (przy UNI2 było stworzyć bank) ale przyjdzie dzień ze nie będziecie mieli czasu na grę bo coś się wydarzy i co wtedy powiecie ? Zostawmy bank jak jest a flirciarze niech się martwią o floty.JESTEM ZA LIKWIDACJA DEMONTOWNI - skoro gracz postanowił zrobić flotę to teraz niech jej pilnuje. Cytuj
stopek111 Napisano 8 Września 2017 Zgłoszenie Napisano 8 Września 2017 Bank jest spoko dla mnie niech zostanie ale np wpłacenie ze wszystkich planet potraca 20% a z 1 planety 15% . Cytuj
spieriz Napisano 8 Września 2017 Autor Zgłoszenie Napisano 8 Września 2017 stopek a co zmieni podniesienie prowizji? zupełnie nic bo i tak prawie wszyscy kupują jej zniesienie Cytuj
Fin Napisano 17 Września 2017 Zgłoszenie Napisano 17 Września 2017 Ograniczanie banku to bezsens, lepiej w każdej gali dodać planetę na której z automatu za prowizje (i odpowiednik ją likwidujący) będzie budowana obrona i flota np 60/40% , planeta miałaby techy na poziomie top1-10 i każdy mógłby ją atakować a pz z floty na niej to 90% +pz z obrony 30%. Jeśli obok powstałby moon to surka szłaby po 50% na planetę i moon. Na planetę nie obowiązywałby żaden limit ataków. Co Wy na taką myśl? Cytuj
Ap0calipto Napisano 17 Września 2017 Zgłoszenie Napisano 17 Września 2017 Ograniczanie banku to bezsens, lepiej w każdej gali dodać planetę na której z automatu za prowizje (i odpowiednik ją likwidujący) będzie budowana obrona i flota np 60/40% , planeta miałaby techy na poziomie top1-10 i każdy mógłby ją atakować a pz z floty na niej to 90% +pz z obrony 30%. Jeśli obok powstałby moon to surka szłaby po 50% na planetę i moon. Na planetę nie obowiązywałby żaden limit ataków. Co Wy na taką myśl? od razu dajmy każdemu nieskończoną surkę a nie się w takie coś bawimy xd Cytuj
Bumble Napisano 18 Września 2017 Zgłoszenie Napisano 18 Września 2017 Dzień dobry, dzień dobry.. Ekh, aż mi dziwnie pisać cokolwiek. Jak wiadomo gra niemalże umarła. Mimo to regularnie zaglądałem na forum, żeby zobaczyć czy coś sie nie dzieje. Widzę że część graczy powróciła i próbuje zachęcić deusa do działania(oby coś jednak sie ruszyło). Jak wiadomo zawsze byłem fanem gry eko i polowania na najzimniejsze planety zeby dexu było najwięcej. Już sama zmiana temperatur i wielkości planet była bardzo krzywdząca według mnie. A było to już lata temu. Zmiana banku.. Jak dla mnie będzie bardzo zniechęcająca do gry. Zawsze mnie wkurzało wysyłanie Fsów a co dopiero prawie z każdej planety.. Dodatkowo ograniczenie pojemności banku.. Z racji tego, że uwielbiałem przez miesiące zbierać surowce a potem je wydać na raz, nie podoba mi się temat przewodni ani trochę. Nie przeczytałem wszystkich postów, widziałem że były osoby które miały podobne zdanie do mojego. Były też zdania popieające idee pomysłu ograniczenia banku. Pomysł byłby dobry ale.. Nie dla mnie jestem przeciwny zmiany obecnej struktury banku. Wracając do mojego ale z poprzedniego zdania, proponowałbym wprowadzić np nową scieżkę rozwoju konta gracza. Nie wiem czy mamy "wojownik" "handlarz" szczerze nie pamietam już bo tak dawno nie grałem, a grałem w wiele gier ugamela i mi sie myli i dać możliwość wyboru graczom co chcą mieć. Obecnie nie wiem co dokładnie mogłoby to być ale dla przykładu: gracz wybiera konto z nieograniczonym bankiem kosztem np mniejszej ilości planet(2-3 góra) ewentualnie gracz gra z ograniocznym bankiem ale za to dostaje (2-3) planety więcej oraz np mniejszy koszt statków transportowych. Tak jak dla przykładu w the crims(napewno kojarzycie) jest tam kilka profesji przestępcy i każdy z nich posiada unikalne możliwości plusy oraz minusy. Tak podsumowujac bo jak zawsze chaos w wypowiedzi.po 1 jestem przeciwny ograniczeniu bankupo 2 chyba że to ograniczenie będzie możliwe o ominięcia w sposób jaki opisałempo 3 super że w końcu coś sie dzieje bo szczerze to mi brakowało tej gry Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.