Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kiszenie - odpada moim zdaniem. Uważam, że zawartość banku powinna być nie do ruszenia.

Godziny otwarcia - jest to jakieś rozwiazanie, ale w jakich godzinach? Co jak ktoś przez tydzień ma drugą zmianę albo nockę? A jak mi nie pasują dane godziny bo siedzę w pociągu wracajac z pracy? Każdy sam wybiera godziny?

rabunek banku? Zdaje się przerabiali to na cyprze. Można by atakować graczy nawet dla małej ilości surowców, tylko po to aby po 100 atakach dziennie (siła sojuszu) uszczuplić bank. 

Niby fajne, ale moim zdaniem tak samo fajne jak depozyt sojuszniczy. Sporo kodowania, a czy komuś się to naprawdę przyda?

 

A może pojemność banku = jakaś_stała * (suma poziomów kopalni +*^jakaś_liczba)? Bank mały dla słabych kont, większy dla silnych kont, a w pewnym momencie i tak dochodzimy do ściany i bardziej nie jesteśmy w stanie rozbudować.

Napisano

cały czas dążymy do tego, aby w jakiś sposób go ograniczyć, tylko szukamy odpowiedniej bariery :) np. w postaci X-dniowego wydobycia lub jak zaproponowales poziomow kopalni

Napisano

Spieriz. Ale bariera to najmniejszy problem - surowce jakie trzeba na to poświęcić

lp	pojemność       	koszt w deuterze	tryt
0	1 000 000 000 000	0	0
1	1 500 000 000 000	200 000 000 000   	300
2	2 250 000 000 000	300 000 000 000         450
3	3 375 000 000 000	450 000 000 000 	675
4	5 062 500 000 000	675 000 000 000 	1 013
5	7 593 750 000 000	1 012 500 000 000	1 519
6	11 390 625 000 000	1 518 750 000 000	2 278
7	17 085 937 500 000	2 278 125 000 000	3 417
8	25 628 906 250 000	3 417 187 500 000	5 126
9	38 443 359 375 000	5 125 781 250 000	7 689
10	57 665 039 062 500	7 688 671 875 000	11 533
11	86 497 558 593 750	11 533 007 812 500	17 300
12	129 746 337 890 625	17 299 511 718 750	25 949
13	194 619 506 835 938	25 949 267 578 125	38 924
14	291 929 260 253 906	38 923 901 367 188	58 386
15	437 893 890 380 859	58 385 852 050 781	87 579
16	656 840 835 571 289	87 578 778 076 172	131 368
17	985 261 253 356 934	131 368 167 114 258	197 052
18	1 477 891 880 035 400	197 052 250 671 387	295 578
19	2 216 837 820 053 100	295 578 376 007 080	443 368
20	3 325 256 730 079 651	443 367 564 010 620	665 051
21	4 987 885 095 119 476	665 051 346 015 930	997 577
22	7 481 827 642 679 214	997 577 019 023 895	1 496 366

Osobne drzewko rozwoju dla każdego surowca i tyle w temacie. Kto wyda 2 bld deuteru na rozwój banku gdy surowce może w bezpieczny sposób schowane w kolejce budowy?

Napisano

Bardzo dobry argument, surowce można schować z kolejce budowy, lecz to można łatwo zniwelować dając niepełny zwrot poniesionych kosztów przy anulacji, tylko czy takie utrudnianie ma sens?

Napisano (edytowane)

Myślę ,że wystarczającym utrudnieniem jest fakt, że planetę trzeba pozbawić fabryki robotów i trzeba pamiętać aby raz na kilka dni przerwać budynek. No i nanity nie mogą być na zbyt wysokim poziomie aby budynek budował się dłużej niż kilka godzin :P

Edytowane przez Alwego
Napisano

myślę że nie, czasami się nawet przypadkiem kliknie budowę, szkoda wtedy tracić surowce. Samo ograniczenie powinno być póki co wystarczające, nie można od razu przesadzić w drugą stronę z utrudnieniami

Napisano

To ja mam propozycje oparta na pomyślę deusxa i moim/spieriza. Mianowicie, ograniczamy w pelni bezpieczny bank do tego pow9edzmy 15 dniowego wydobycia danego gracza(lub ilosci pkt jak proponowalem). Nastepnie wszystko co powyżej tej nadwyżki moze być zrabowane poprzez specialny statek przeznaczony do rabowania tylko surowcow w banku. Statek powinien byc w miare drogi oraz jego prędkość oscylowac w okolicach 3x wolniej od GS aby też obrońca miał jakieś szansę na reakcje.

Do tego można jeszcze dodać z mojej propozycji prowizje ktorej nieda sie znieść niczym w wysokosci 5% od każdej wpłaty która bedzie gromadzona na specialnej planecie(pisalem o tym w jednym dziale nie bede ppwtarzal tego samego w kółko)

Co wy na to?

Napisano (edytowane)

Nie ruszajmy banków !

 

Może zlikwidujmy flotę, niech ekowcy się bawią na swój sposób bez rabunków?

 

Dlaczego wszystko pod flotę idzie, żeby Ci co mają cały dzień wolny polowali na nasze floty lub surke której nie będzie gdzie włożyć ? bezsens

 

Dla jednych ta gra to polowanienie na flote i % dla innych rabowanie i gromadzenie bogactw, inni to ekowcy którzy chcą robić obrony na 20 planetach i kopalnie które teoretycznie się nie opłaca robić ( zwrot po 1000 dniach ) ale się robi bo można.

 

A wy chcecie wszystko pod flotę, (tak to główny motor w tej grze) ale nie zapominajmy o reszcie graczy, którzy chcą mieć zabawe w inny sposób i chowadz swoje surke w banku jak do tej pory

 

Nie zgadzam się osobiście nawet na obniżenie do 99% banku

 

Jakie macie pomysły na utrudnienie dla flociarzy ? przecież równowaga musi być, jak każdy po du*** to i oni

Edytowane przez Benkart
Napisano (edytowane)

Nie wiem w jaki sposób ma to utrudnić grę, grasz tu też od 2010 i wiesz, że kiedyś był problem z monami dlatego ten procent został zmniejszony, po co go teraz podnosić
 
Flociarze od wieków walczyli o swoje a Ekowcy o swoje, moj przykład: mam teraz dziecko, i pracę na 2 zmiany, nie mam czasu pilnować floty jak nie chce nią latać tylko dlatego, że nie będę miał gdzie umieścić swojej surki ! bo nigdy nie wiem czy dziecko da mi akurat odebrać flotę. Podobnie będzie mieć dużo graczy

wiesz 7 lat temu jak chodziłem do technikum byłem singlem to grałem tu po 15h i było trudno, teraz odkąd jest bank jest lepiej. Nie zmieniajmy tu całkowicie nic !

 

"Użytkownik Leonardo_da_Vinci edytował ten post dziś, 11:39
na przyszłość proszę o edycję poprzedniego posta, dziękuję"

 

Nie rozumiem po co mam edytować poprzedni post. Ja nie czytam 2 razy kogoś postu czy może go nie zmienił.. ( chyba że ostatni ) jak prowadzę rozmowę - nabijanie mi chyba nie grozi bo w 7 lat 577 postów to chyba mało :)

Edytowane przez Pocikola
na przyszłość proszę o edycję poprzedniego posta, dziękuję
Napisano

Wydaje mi się, że wprowadzanie ograniczeń do banku, a tym bardziej tak śmiesznych jak tygodniowe wydobycie to strzał w kolano. Dla przykładu gdybym chciał teraz rozbudować kopalnię metali na 78 poziom, która kosztuje 815bln w przeliczeniu na deuter to samo wydobycie w moim wypadku pracuje na tę kopalnię w zaokrągleniu 53dni. Limit 7 dni to śmiertelny cios dla ekowców, bo stawianie kopalni na wyższy poziom będzie niemożliwe.

 

Zamiast tego mam inną propozycję, pojemność banku wynosi tyle ile koszt najdroższego budynku w przeliczeniu na deuter. Eko dalej się będzie mogło budować, a flociarze będą musieli budować floty, bo pojemność ich banku będzie dużo mniejsza.

Napisano

To może w takim wypadku zwiększymy koszty każdego statku o 100 albo o 1000 razy? Jak uderzyć to w każdego. Robienie zmian pod tylko jedną grupę graczy jest bezsensowne, bo albo chcemy żeby ludzie tutaj grali albo żeby kilkoro ludzi latało flotami i nie pozwalało nikomu się pobudować.

Napisano

zwiększenie kosztów nic nie zmieni poza liczbą zer w walce :) proporcje zostaną takie same.

również jestem za utrudnieniem gry flotą, m.in. poprzez zwiększenie ceny falangi, dodaniem opłaty za teleporter i parę innych rzeczy które był omawiane w pozostałych tematach

Napisano

A skąd wam przyszły do bani pomysły żeby cokolwiek komuś utrudniać ?? Niech flota sobie lata jak latała a bank pozostanie taki jaki był do tej pory.

Założyłem tu konto bo podoba mi sie takie a nie inne rozwiązanie. Predkosc flota surowce i bank wszystko na wyciągniecie ręki. Gdybym chciał wozić

surowce w transporterach i czekać latami na powrót fsa to bym grał na pierwotnej wersji gry nie chce tu reklamować. Kazdy wie jaką nazwe  ma oryginał.

Po raz enty powtarzam gra nie padła przez to ze ktos trzymał surowce w banku. Spieriz do Ciebie szczegolnie te zdanie. Gra padła bo zyła swoim zyciem

bez administracji a topowi flociarze kosili co sie dalo a i im sie rozwnież znudziło. Naturalna kolej rzeczy, Ograniczenie banku i wszystkie inne poryte pomysły

to jak najbardziej strzał w kolano.

Napisano

Cytat [Jedynie chodzi o to, aby ograniczyć zbieranie surowców bez celu przez lata ;)]

 

Admin czy jakaś aktywna osoba trzyma surke w banku bez wypłaty od roku?

 

Nie pytam kto tylko ile procent aktywnych graczy?

Napisano

 

 

Zamiast tego mam inną propozycję, pojemność banku wynosi tyle ile koszt najdroższego budynku w przeliczeniu na deuter. Eko dalej się będzie mogło budować, a flociarze będą musieli budować floty, bo pojemność ich banku będzie dużo mniejsza.

Cud uwaga że taka równowaga... Brawo w końcu sensowny pomysł dla rządzącej mniejszości...

Napisano (edytowane)

Ja też uważam, że bank powinien zostać tak jak jest. Ewentualnie jak już to ograniczyć do np.. 80%, tzn. że do banku możesz wpłacić tylko 80% wszystkich surowców które posiadasz.

 

Ostatecznie to też dodanie nowej technologi dzięki której powiększalibyśmy bank. Ale nie sojuszowo tylko indywidualnie..

Edytowane przez Robin
Napisano

Co wam przeszkadzają surowce w banku i tak nie są ujęte w statystykach gry.

Gdy grałem aktywnie (miałem czas w pracy i po niej) bank mógł nie istnieć.

Obecnie minęło kilka lat i nie mam już tak dużej ochoty na granie wiec wpłacam sobie surowce do banku i po jakimś czasie stawiam sobie kopalnie.

na postawienie następnego poziomu zbieram i zbieram i ....... czasem.

 

zdążyło się kilka razy ze z sorki która miałem zbudowałem flotę i starałem sobie nią polatać i coś upolować.

 

Dzisiaj mówicie ze ograniczyć (przy UNI2 było stworzyć bank) ale przyjdzie dzień ze nie będziecie mieli czasu na grę bo coś się wydarzy i co wtedy powiecie ?

 

Zostawmy bank jak jest a flirciarze niech się martwią o floty.

JESTEM ZA LIKWIDACJA DEMONTOWNI - skoro gracz postanowił zrobić flotę to teraz niech jej pilnuje.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Ograniczanie banku to bezsens, lepiej w każdej gali dodać planetę na której z automatu za prowizje (i odpowiednik ją likwidujący) będzie budowana obrona i flota np 60/40% , planeta miałaby techy na poziomie top1-10 i każdy mógłby ją atakować a pz z floty na niej to 90% +pz z obrony 30%. Jeśli obok powstałby moon to surka szłaby po 50% na planetę i moon. Na planetę nie obowiązywałby żaden limit ataków. Co Wy na taką myśl?

Napisano

Ograniczanie banku to bezsens, lepiej w każdej gali dodać planetę na której z automatu za prowizje (i odpowiednik ją likwidujący) będzie budowana obrona i flota np 60/40% , planeta miałaby techy na poziomie top1-10 i każdy mógłby ją atakować a pz z floty na niej to 90% +pz z obrony 30%. Jeśli obok powstałby moon to surka szłaby po 50% na planetę i moon. Na planetę nie obowiązywałby żaden limit ataków. Co Wy na taką myśl?

:troll: od razu dajmy każdemu nieskończoną surkę a nie się w takie coś bawimy xd

Napisano

Dzień dobry, dzień dobry..

 

Ekh, aż mi dziwnie pisać cokolwiek. Jak wiadomo gra niemalże umarła. Mimo to regularnie zaglądałem na forum, żeby zobaczyć czy coś sie nie dzieje. Widzę że część graczy powróciła i próbuje zachęcić deusa do działania(oby coś jednak sie ruszyło). Jak wiadomo zawsze byłem fanem gry eko i polowania na najzimniejsze planety zeby dexu było najwięcej. Już sama zmiana temperatur i wielkości planet była bardzo krzywdząca według mnie. A było to już lata temu. Zmiana banku.. Jak dla mnie będzie bardzo zniechęcająca do gry. Zawsze mnie wkurzało wysyłanie Fsów a co dopiero prawie z każdej planety.. Dodatkowo ograniczenie pojemności banku.. Z racji tego, że uwielbiałem przez miesiące zbierać surowce a potem je wydać na raz, nie podoba mi się temat przewodni ani trochę. Nie przeczytałem wszystkich postów, widziałem że były osoby które miały podobne zdanie do mojego. Były też zdania popieające idee pomysłu ograniczenia banku. Pomysł byłby dobry ale.. Nie dla mnie jestem przeciwny zmiany obecnej struktury banku. Wracając do mojego ale z poprzedniego zdania, proponowałbym wprowadzić np nową scieżkę rozwoju konta gracza. Nie wiem czy mamy "wojownik" "handlarz" szczerze nie pamietam już bo tak dawno nie grałem, a grałem w wiele gier ugamela i mi sie myli :D i dać możliwość wyboru graczom co chcą mieć. Obecnie nie wiem co dokładnie mogłoby to być ale dla przykładu: gracz wybiera konto z nieograniczonym bankiem kosztem np mniejszej ilości planet(2-3 góra) ewentualnie gracz gra z ograniocznym bankiem ale za to dostaje (2-3) planety więcej oraz np mniejszy koszt statków transportowych. Tak jak dla przykładu w the crims(napewno kojarzycie) jest tam kilka profesji przestępcy i każdy z nich posiada unikalne możliwości plusy oraz minusy.

 

Tak podsumowujac bo jak zawsze chaos w wypowiedzi.

po 1 jestem przeciwny ograniczeniu banku

po 2 chyba że to ograniczenie będzie możliwe o ominięcia w sposób jaki opisałem

po 3 super że w końcu coś sie dzieje bo szczerze to mi brakowało tej gry ;D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.