Skuzi Posted August 29, 2017 Report Share Posted August 29, 2017 (edited) Najbardziej strategiczny element dający ogromne możliwości z jednocześnie nic nieznaczącym kosztem i niezbyt wygórowanym czasem potrzebnym do rozbudowy.Proponuję zmniejszenie szansy procent na uzyskanie księżyca 100kk razy. Byłem bardziej przychylny na początku 10kk jednak uznałem, że księżyca nie powinno się kupować. 80kkk LM na 20% to dalej jest do kupienia. Jeśli obliczenia pamięciowe mnie nie mylą to za próbę na 20% potrzeba wydać 320bln surowców (240bln metalu 80bln krysztalu liczac na 80kkk LM). Motywacja:- Nie łapanie na start nowych na falangę, sami się nauczą wysyłać fsy.- Profesjonalni gracze będą nagradzani za aktywność(Chodzi o wyłapywanie i niszczenie flot) a nie za grę w godzinach innych jak inny gracz o podobnych umiejętnościach i niszczenie księżyców. Przy takiej zmianie każdy księżyc miałby z automatu 9900 poprzez skrypt i niszczenie według mnie byłoby adekwatne do kosztów. Nawet nie byłoby sensu wymyślać nowego wzoru tworzenia/niszczenia i wciskać rozmiarów księżyców, taki sam poziom trudności uważam, że obecny byłby do przyjęcia. W danych nt. księżyców można by usunąć jego rozmiar i tyle. Przy takim stopniu trudności niszczenia księżyców proponuję dodatkowo usunąć fabrykę robotów na księżycu a teleporter na 1 poziomie umożliwiałby teleport raz na 24h i każdy jego następny poziom zmniejszałby aktualny czas o połowę. Jestem pewny, że czas na rozbudowę księżyca się znajdzie przy tak zaproponowanych warunkach a nie powinien jak do tej pory zaraz po powstaniu być tak super użyteczny. Btw, spodziewam się 100% odpowiedzi negatywnie nastawionych. @Edycja, faktycznie nie jasno się wypowiedziałem, przepraszam. Czyli ma to za zadanie utrudnić nowym graczom ochronę swoich flot, celem nauczenia ich fs'ów rozumiem (według twojego rozumowania)?Jeśli umieją chronić swoje floty właśnie księżycem to jedynym utrudnieniem będzie przeprowadzenie misji atakuj z planety. Widoczne falangą tylko na planecie atakowanego. Jednak ten księżyc będzie bardzo ciężko osiągalny dla każdego, z tego względu jedynie pozostawienie ich na planecie bądź wyliczenie z misji atakuj. Pozostawiania na planecie tak jak na księżycu zawsze może spaść. Przez długi czas tylko wyliczenie z atakuj będzie możliwością złapania takiej floty a przy takim tricku i księżyc by nie pomógł. Cięższe zdobycie księżyca to właśnie bardziej ochrona dla nowych. Osobiście śmiem wątpić, żeby osoba, która dysponowała taką ilością statków i powstał z nich księżyc z szansą jedynie 20% max będzie się uganiać za statkami początkujących. Aktualnie powątpiewam, żeby ktoś klikał małe floty i wyliczał bez użycia wspomagacza. Duże pewnie też tak na razie chodziły, jednak zakładając utopijne usunięcie handlarza ryzyko bota zamiast własnoręcznego klikania spadłoby o osoby, którym naprawdę zależy na koncie, które biorąc pod uwagę posiadanie księżyca byłoby super rozwinięte. Chyba, że kupił konto a nie poświęcił swojego czasu. Z brakiem handlarza jak wiemy surowce z flot to dobry kąsek do rozbudowy, nie to co deuter. Dlatego klikanie sporych flot mogłoby się opłacać zapalonym graczom poświęcenie nawet paru godzin zamiast odpalenia bota. Mam nadzieję, że rozjaśniłem. Edited August 29, 2017 by Skuzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deusx Posted August 29, 2017 Report Share Posted August 29, 2017 Kiedyś był problem ze zbyt łatwym zniszczeniem księżyca, droższej zrobiony księżyc to cięższe jego zniszczenie.Księżyc 9900 ma być niejako rekompensatą za bardzo duże RW. Poza tym co dokładnie rozumiesz poprzez zdanie:Proponuję zmniejszenie szansy procent na uzyskanie księżyca 100kk razy? Zmniejszenie szansy procentowej na uzyskanie księżyca 100 000 000 razy? Szansa wynosi 20%, więc o co chodzi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuzi Posted August 29, 2017 Author Report Share Posted August 29, 2017 Jest 100k surowca na 1% proponuję 10kkk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deusx Posted August 29, 2017 Report Share Posted August 29, 2017 Czyli chcesz zwiększyć procent powstania księżyca?Z 100.000 na 1% do 100.000.000 na 1%? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuzi Posted August 29, 2017 Author Report Share Posted August 29, 2017 Jakiegokolwiek księżyca. Przepraszam, bardzo źle się wyraziłem w myślach już przebiegłem dalej. Proponuję 10bln Pz na 1% szansy powstania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deusx Posted August 29, 2017 Report Share Posted August 29, 2017 Czyli ma to za zadanie utrudnić nowym graczom ochronę swoich flot, celem nauczenia ich fs'ów rozumiem (według twojego rozumowania)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
destiny Posted August 29, 2017 Report Share Posted August 29, 2017 Sa plusy i minusy. Przy takich kosztach moon bedzie pewnie po dopiero jakies 2 miesiącach, moze troche szybciej. Wkoncu jak ktos sie dorobi pierwszy to bedzie kosil wszystkich równo w okolicy co da mu chyba jeszcze wieksza przewage niż jest teraz gdzie bez problemowo mozma moona zrobic i ściągnąć. Ale mamy 21 planet więc m9zna uciec sporo dalej i niema problemu. Wiec sie okaże ze zrobienie odpowiednien ilosci moze trwac nawet rok gdzie przez ten rok mozemy nie zlapac zadnej floty na fale bo poprostu nie bedzie takien mozliwosci. Tutaj jest kolejny pozytyw na gre sojuszowa i budowanie monow orzez sojusz w odpowiednich miejsach zeby sojusz mial na fali cale uni. Problematyczny pomysl i ciezko go ocenic na tak lub nie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spieriz Posted August 29, 2017 Report Share Posted August 29, 2017 obawiam sie, z to jedynie pogłębi przewagę dobrych graczy. Ci którzy mają sobie zrobić to zrobią i będą wtedy mogli jechać wszystkich innych, którzy jeszcze nie zdążyli pierwsze osoby z księżycem będą rządziły na uniwersum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cycu Posted August 29, 2017 Report Share Posted August 29, 2017 Zamiast jeszcze utrudniać to powinien być ułatwiony dostęp do moonów 9900 bo to jest chore żeby na jedną próbę wydawać 400bln sury z której jeszcze nic nie wyjdzie i zaś miesiąc zbierać na kolejną próbę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alwego Posted August 29, 2017 Report Share Posted August 29, 2017 Osobiście śmiem wątpić, żeby osoba, która dysponowała taką ilością statków i powstał z nich księżyc z szansą jedynie 20% max będzie się uganiać za statkami początkujących.A ja jestem wręcz pewny, że mali zostaną w pierwszej kolejności wzięci na celownik.Faktycznie moon 3k za łatwo powstaje i można by jego zdobycie utrudnić, ale uważam, że każdy gracz powinien mieć możliwość posiadania moona, a nie tylko Ci, których na to stać bo grają bardzo aktywnie.Weź pod uwagę, że czasem moon nie powstaje i za 10 razem. Roczne wydobycie dla moona? Jestem zdecydowanie na nie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spieriz Posted August 29, 2017 Report Share Posted August 29, 2017 również uważam, że to jedynie pogłębi różnicę, co już napisałem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nebu Posted August 29, 2017 Report Share Posted August 29, 2017 obawiam sie, z to jedynie pogłębi przewagę dobrych graczy. Ci którzy mają sobie zrobić to zrobią i będą wtedy mogli jechać wszystkich innych, którzy jeszcze nie zdążyli pierwsze osoby z księżycem będą rządziły na uniwersumZ jednej strony masz rację kto pierwszy ma moona to ma przewagę szczególnie na poczatku gry. Z drugiej strony wzrasta znaczenie sojuszu i wymiana prób lub posiadanie monówki w sojuszu. Mozna by zrobic ankietę w temacie zmian w powstawaniu moona. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.