Pocikola
-
Liczba zawartości
587 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
7
Aktywność reputacji
-
Pocikola otrzymał reputację od Alwego → Usunięcie molżliwości zakupu surowców za astaty - projekt zaakcpetowany.
Skuzi jest Flociarzem i za wszelką cene chce aby oni ( ekowcy ) nie mieli gdzie chować surki, to chore aby mieć takie podejście, najlepiej niech zrobią samo milard ut i latać z surka, żeby jego owieczki jadły bo są drogie w utrzymaniu.
-
Pocikola otrzymał reputację od kamillu12 → Aktywność SGO
Chciałbym aby została wprowadzona - ostatnia aktywność SGO
Wchodzimy w Kontakt i widzimy
SGO taki i taki - ostatnio był dziś 7:45 ( aktywny 10 min )
SGO ten i ten - ostanio był 10.04.2014 godzina 20:34 ( aktywny 1 min )
Ma to na celu zwrócenie uwagi czy SGO sprawdza poczynania graczy na bieżąco. Bo widzę, że gra zaczyna żyć własnym życiem.
Za powinien być każdy, bo widać wtedy że gra jest sprawiedliwa, noo może przeciw będą Ci co maja cos do ukrycia.
-
Pocikola przyznał reputację dla Skuzi → Zbędne badania - już nie.
Energetyczna zwiększająca energię z satelit ? Na satelity nic nie wydasz a masz energii pod dostatkiem. Jeśli już się uprzeć i na siłę coś jej wprowadzić to może im większa energetyczna tym większa szansa na zregenerowanie się satelit po ataku ? Z tą zmianą musiałby iść albo limit satelit do małej ilości albo wyłączenie złomu z nich.
Zmiany w technologii szpiegowskiej nie mogą być sztywne. 4 poziomy różnicy i już nie mogę nic zobaczyć. A co jak wyślę więcej sond ? Też lipa ? Ewentualnie szpiegowska mogłaby zmniejszać ryzyko zestrzelenia sond łącznie ze zmianą gdy sondy zostaną zestrzelone przysyłają tylko stan surowców.
Co do nadprzestrzennej - myślę, że to nie byłoby złe z tym, że robić osobny wzór dla statków korzystających z napędy nadprzestrzennego opłaca się ? Nie mam pojęcia czy zostałyby nawet z dużym pozytywnym odzewem graczy podjęte działania próbujące to wprowadzić. Wg mnie fajna opcja.
Laserowa, jonowa, plazmowa - zamiast resortów może bonus do statków i systemów obronnych tym się posługujących ? Bonus od technologii bojowej byłby pomnożony przez 0.1*Poziom technologii do zagospodarowania. Przy takich ilościach statków dużo by to dawało. Zmieni to liczenie siły statków, ale nie będzie trzeba przerabiać samego symulatora a tylko dodać wynik z tego do mocy statków posługujących się tymi technologiami.
Dobrze by było jakby te technologie były użyteczniejsze im wyższy poziom. Po co trzymać w grze rzeczy bezużyteczne ?
A biedny pocikola miesiąc czekał na odpowiedź, która nie równa z błotem jego propozycji. : D
-
Pocikola otrzymał reputację od MrWhite → dopuszczalne slowa w pm
Wchodzisz w wiadomości a na samym dole masz system ignorowania graczy, resztę sie połapiesz
-
Pocikola przyznał reputację dla deusx → dopuszczalne slowa w pm
Można ignorować użytkownika i system zablokuje wiadomości od niego.
Można zgłosić żółtym trójkącikiem wiadomość i gracz zostanie czasowo zablokowany.
Nie widzę większego sensu w takim skrypcie, ponieważ musiałby być on bardzo skomplikowany lub eliminować jedynie pojedyncze słowa.
-
Pocikola otrzymał reputację od Zybi → Technologia Szpiegowska
Witam
Pomysłem jest poprawa technologi szpiegowskiej, tak aby spełniała swoja funkcje
Jak wiemy w zwykłym ogame trzeba 10 poziomów różnicy aby gracz robiący nam skan nie widział nic oprócz tego ile mamy surowców na planecie.
Niestety tu jest dokładnie to samo również 10 poziomów.
Problem jest tu, do 23 poziomu może dobić nawet gracz z top 800 a rekord i dość długi czas badania tech szpiega to 32 poziom. Takie coś powinno być wynagradzane...
Proponuję wiec zmnieszyć ta roznicę do 4 poziomów.
Tylko osoby które będą miały minimum 4 poziomy różnicy będą mogły zobaczysz wszystko, a inni tylko surowce. Opcje ta można obejsc, trzeba ręcznie wysłać flotę na szpieguj z np. 1000 sond szpiegowskich. Utrudnia to graczom skany, jeżeli się nami interesuje, a nam wynagradza poświęcony czas na tech szpiegowską.
Dlatego uważam, że wszystko jest sprawiedliwe, gracz nie pozostaje dla nas niewidoczny, trzeba po prstu się trochę namęczyć albo budować tech szpiega.
-
Pocikola przyznał reputację dla Neriel → Resorty - podsumowanie
MrWhite, chyba transporterami.
Jak chcesz nie stracić ani jednego statku to już sam sobie stawiasz mur. Wystarczy mieć 3x kosztowniejszą flotę by załatwić najmocniejsze bunkry przy równych stratach.
Zakładając, że atakując bunkier masz zamiar zebrać złom odzyskasz 60% z ~50% straconej floty, a więc po odbudowaniu masz 80%, a przeciwnik 70%. Po kilku lotach wyzerujesz mu bunkier do 0, a sam stracisz ile, 40-50%?
Gdyby nie trzeba było mieć wielokrotnie silniejszej floty by zniszczyć czyiś bunkier to po co by komu był bunkier?
-
-
-