Pocikola Posted March 8, 2014 Report Share Posted March 8, 2014 (edited) Witam Wpadłem na pomysł kilka dni temu żeby zrobić porządeczek z badaniami które nie są potrzebne bardziej niz tylko na 10-12 poziom aby zbudować statki a kolejne poziomy nic nie dają. Dość tego Oto badania o których mowa: 1) Tech. energetyczna2) Tech. szpiegowska3) Tech. nadprzestrzenna4) Tech. laserowa5) Tech. jonowa6) Tech. plazmowa Jaki mam pomysł na te badania pewien mam zaraz się nim niżej podzielę ale jak wy macie jakieś swoje podawajcie je w tym temacie, zrobimy razem coś ciekawego. Tech. energetyczna - z każdym poziomem zwiększy o 1 % produkowaną energię przez satelity lub elektrownie słoneczne tech szpiegowska - gdy różnica miedzy graczami będzie 4 poziomy ( gracz A 20 gracz B 24 ) gracz A w czasie skanu nie widzi nic u gracza B oprócz surowców ( to nic nowego tak jest i teraz lecz poziom róznicy wynosi 10 poziomów - na ta prędkość gry za duży !! do zmiany Tech nadprzestrzenna - co 5 poziom ( 5, 10, 15, 20 itd. ) zwiększa prędkość floty z wykorzystaniem nadprzestrzeni o 1 % Tech laserowa - co 5 poziomów od poziomu 25 !! pozwala na budowę kolejnego poziomu resortu tech laserowej ( za którą trzeba swoje zapłacić ) Tech jonowa tak samo jak laserowa lecz od poziomu 20 tech plazmowa tak samo jak laserowa lecz od poziomu 15 Edited March 8, 2014 by Pocikola Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenrir Posted March 8, 2014 Report Share Posted March 8, 2014 Tech. energetyczna - czyli zaczerpnięcie pośrednio idei z oryginału. Wartości niewarte uwagi przy takim speedzie. Tech. szpiegowska - jak już wspominałem, totalnie bez sensu. Tech. nadprzestrzenna - przeczytaj ze zrozumieniem, co tu w ogóle napisałeś, bo jak na razie to wygląda na to, że technologia nie służy ŻADNEJ flocie. Tech. laserowa - już widzę, jak to będzie rozchwytywane. Resorty obronne są za drogie w stosunku do swoich osiągów, i to na pewno nie będzie wykorzystywany. Podobnie jak przy jonowej i plazmowej. Ba, do 10 levelu dociągną je tylko najwięksi bunkrownicy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocikola Posted March 8, 2014 Author Report Share Posted March 8, 2014 (edited) Sama krytyka MS. Fenrir, jakieś pomysły ? czy odchodzisz w kąt? Z wykorzystaniem nadprzestrzeni - czyli napędu nadprzestrzennego. Co do reszty krytyki brak słów Edited March 9, 2014 by Fenri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenrir Posted March 8, 2014 Report Share Posted March 8, 2014 Jeśli tego jeszcze nie wiesz, o absolwencie zagranicznych uczelni, to po pierwsze, pisze się "kąt", a nie "kont". Po drugie, konstruktywna krytyka jest z założenia konstruktywna - i taką ci przedstawiłem. Twoje pomysły są funta kłaków warte w odniesieniu do speed X200. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocikola Posted March 9, 2014 Author Report Share Posted March 9, 2014 Każdy gracz niech krytyki trzyma sie raz, a, że to mój pomysł bede go bronił po każdej wypowiedzi a nie wchodził w dyskuje z tobą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuzi Posted April 5, 2014 Report Share Posted April 5, 2014 Energetyczna zwiększająca energię z satelit ? Na satelity nic nie wydasz a masz energii pod dostatkiem. Jeśli już się uprzeć i na siłę coś jej wprowadzić to może im większa energetyczna tym większa szansa na zregenerowanie się satelit po ataku ? Z tą zmianą musiałby iść albo limit satelit do małej ilości albo wyłączenie złomu z nich.Zmiany w technologii szpiegowskiej nie mogą być sztywne. 4 poziomy różnicy i już nie mogę nic zobaczyć. A co jak wyślę więcej sond ? Też lipa ? Ewentualnie szpiegowska mogłaby zmniejszać ryzyko zestrzelenia sond łącznie ze zmianą gdy sondy zostaną zestrzelone przysyłają tylko stan surowców. Co do nadprzestrzennej - myślę, że to nie byłoby złe z tym, że robić osobny wzór dla statków korzystających z napędy nadprzestrzennego opłaca się ? Nie mam pojęcia czy zostałyby nawet z dużym pozytywnym odzewem graczy podjęte działania próbujące to wprowadzić. Wg mnie fajna opcja. Laserowa, jonowa, plazmowa - zamiast resortów może bonus do statków i systemów obronnych tym się posługujących ? Bonus od technologii bojowej byłby pomnożony przez 0.1*Poziom technologii do zagospodarowania. Przy takich ilościach statków dużo by to dawało. Zmieni to liczenie siły statków, ale nie będzie trzeba przerabiać samego symulatora a tylko dodać wynik z tego do mocy statków posługujących się tymi technologiami. Dobrze by było jakby te technologie były użyteczniejsze im wyższy poziom. Po co trzymać w grze rzeczy bezużyteczne ?A biedny pocikola miesiąc czekał na odpowiedź, która nie równa z błotem jego propozycji. : D Pocikola 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocikola Posted April 5, 2014 Author Report Share Posted April 5, 2014 Dzieki Skuzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.