Tarn-vedra Posted February 25, 2012 Report Posted February 25, 2012 (edited) Jak każdy wie teraz RW można zrobić w mniej niż 2 minuty mimo to że oranie bezbronnych graczy co widać w SJ sprawia mi przyjemność to wielu zniechęca do gry i to fakt latanie to jedno a przyszłość gry to drugie chce tu jeszcze posiedzieć dlatego proponuje spowolnić nowe uni 6 aby każdy miał szanse i aby gra wymagała trochę adrenalinki.mam nadzieje że Deusx się zgodzi na nowy pomysł jak się wam spodobadodaje do ankiety również opcję stara czyli uni z prędkością bez zmian aby każdy mógł wybrać co chce proponuje 4 opcje spowolnienia i proszę o udział w ankiecie jak i wypowiadanie się Opcja 1 OWNasz układ - 41minSąsiedni układ - 1h 8min20 układów - 2h 28min100 układów - 2h 23min2 galaktyki - 4h 19 min NCNasz układ - 58minSąsiedni układ - 1h 37min20 układów - 2h 4min100 układów - 3h 22min2 galaktyki - 6h 6min AuroraNasz układ - 1h 15minSąsiedni układ - 2h 5min20 układów - 2h 40min100 układów - 4h 21min2 galaktyki - 7h 53min GŚNasz układ - 6h 53minSąsiedni układ - 11h 25min20 układów - 14h 39min100 układów - 23h 51min2 galaktyki - 1dzień 19h 11min Opcja 2 OWNasz układ - 18minSąsiedni układ - 29min20 układów - 38min100 układów - 1h 1min2 galaktyki - 1h 51min NCNasz układ - 25minSąsiedni układ - 42min20 układów - 53min100 układów - 1h 27min2 galaktyki - 2h 37min AuroraNasz układ - 32minSąsiedni układ - 54min20 układów - 1h 9min100 układów - 1h 53min2 galaktyki - 3h 23min GŚNasz układ - 2h 57minSąsiedni układ - 4h 54min20 układów - 6h 17min100 układów - 10h 13min2 galaktyki - 18h 30min Opcja 3 OWNasz układ - 12minSąsiedni układ - 20min20 układów - 25min100 układów - 41min2 galaktyki - 1h 14min NCNasz układ - 17minSąsiedni układ - 28min20 układów - 36min100 układów - 58min2 galaktyki - 1h 45min AuroraNasz układ - 22minSąsiedni układ - 36min20 układów - 46min100 układów - 1h 15min2 galaktyki - 2h 15min GŚNasz układ - 1h 58minSąsiedni układ - 3h 16min20 układów - 4h 11min100 układów - 6h 49min2 galaktyki - 12h 20min Fleet SlovNasz układ - 20h 7minSąsiedni układ - 1dzień 9h 23min20 układów - 1dzień 18h 49min100 układów - 2dni 21h 45min2 galaktyki - 5dni 6h 17min Opcja 4 OWNasz układ - 8minSąsiedni układ - 14min20 układów - 18min100 układów - 29min2 galaktyki - 52min NCNasz układ - 12minSąsiedni układ - 19min20 układów - 25min100 układów - 40min2 galaktyki - 1h 13min AuroraNasz układ - 15minSąsiedni układ - 25min20 układów - 32min100 układów - 52min2 galaktyki - 1h 35min GŚNasz układ - 1h 23minSąsiedni układ - 2h 17min20 układów - 2h 56min100 układów - 4h 46min2 galaktyki - 8h 38min Fleet SlovNasz układ - 14h 5minSąsiedni układ - 23h 22min20 układów - 1dzień 5h 59min100 układów - 2dni 49min2 galaktyki - 3dni 16h 24min Edited February 25, 2012 by Tarn-vedra
Turi Posted February 25, 2012 Report Posted February 25, 2012 (edited) Nawet fajny pomysł na uni 6 aby flota była spowolniona ale bardziej podoba mi się opcja 4 Edited February 25, 2012 by Turi
marshall Posted February 25, 2012 Report Posted February 25, 2012 Z tego co wiem sporo ludzi zaczeło tu grac z powodu szybkosciwiec spowolnienie bedzie bezsensu.
Neriel Posted February 25, 2012 Report Posted February 25, 2012 Tak marshall, zaczęło.. i teraz powiedz, gdzie oni są z tego właśnie powodu szybkości? W profilu Tarna chociażby, w postaci sumy % RW Z tego co mi Tarn mówił na SB to ~70% jego celów po prostu nie zdążyło zauważyć ataku. Mając obecnie raptem 2 min na reakcję tylko bardzo zaangażowani gracze dadzą radę uciec, a takich wielu nie ma. Ja bym był bardziej za 3 opcją, z małą modyfikacją prędkości GŚ lub nadaniu jej starego "zerowego" spalania, gdyż jak widać nawet najbliższy lot trwa już całkiem sporo.
T.T Posted February 25, 2012 Report Posted February 25, 2012 pomysł nawet dobry ale jak ze spalaniem? jak predkosc idzie w doł to spalanie powinno byc wieksze
Neriel Posted February 25, 2012 Report Posted February 25, 2012 Uni 6 planowane jest chyba na czerwiec, więc mamy dużo czasu do przemyślenia wszelkich elementów jak spalanie, niszczenie moonów, prędkość poszczególnych statków itd.Wszystko się dopracuje tylko trzeba przepytać lud, czy chce spowolnienia flot.Ja zaznaczę, że jak ktoś nie lubi wolniejszych uni to mamy już 4 szybkie do wyboru
Tarn-vedra Posted February 25, 2012 Author Report Posted February 25, 2012 dokładnie tak tu chodzi o uni 6 reszta uniwersów zostanie bez zmian będzie wybór szybkie akcje i normalna gra ale co do spalania to faktycznie skoro GS miałby by latać kilka godzin trzeba by ograniczyć ich spalanie ale wpierw niech pomysł się przyjmie
marshall Posted February 25, 2012 Report Posted February 25, 2012 dlamnie bezsens i tyle to z gsamiczyli mam cały dzien siedziec zeby komus moona rozwalic ?
ARAB Posted February 25, 2012 Report Posted February 25, 2012 Pomysl w 10 jak dla mnie to Opcja 4 byla by najbardziej rozsadna
Dagger157 Posted February 25, 2012 Report Posted February 25, 2012 Dla mnie też opcja 4. Wybrałbym 3, ale jednak trochę za długo. Ale czy Fleet Slov będzie potrzebny?Pomysł w miarę, przynajmniej będzie czas na ucieczkę. Ale fakt, ściąganie moonów będzie trudne, bo zawsze flota może być w innym miejscu, albo już zawrócona. Może dajcie jeszcze 2 wolniejsze opcje, ale tylko z gś?
Neverr Posted February 25, 2012 Report Posted February 25, 2012 jesli juz to opcja 4, ale wole pozostac przy obecnych predkosciach
Neriel Posted February 25, 2012 Report Posted February 25, 2012 Jak mówiłem - nie kierujcie się GŚ - ją można trochę przyspieszyć. Skąd pomysł żeby siedzieć 4h by zniszczyć moona.. wysyłasz o 16, wchodzisz na kompa 10 min przed 20 i 4h masz wolne.Ponadto można przecież zrobić szybko lotkę, moona (teraz już samemu sobie nawet!), fabrykę robotów w mniej jak godzinę i teleportem jesteśmy pod celem. Czas niszczenia moona ok 3x krótszy Co do Fleet Slova może i nie potrzebny ale na razie dałem w tych szybszych opcjach.
Pan_Himen Posted February 25, 2012 Report Posted February 25, 2012 Mówisz, można będzie lotkę zrobić, ale czy nie będzie wolniej latał statek kolonizacyjny? Jak on ma lecieć 100 układów bądź jedną galaktykę 2h no to już trochę czasu jest ;/Wszystko fajnie tylko GŚ szybsze Zgadzam się, nikomu raczej nie będzie się chciało 4h czekać na zniszczenie moona ;/ Aaa i podstawą musi być uni bez możliwości zakupu surowców oraz floty czy obrony Bo inaczej to nie ma większego sensu
Neriel Posted February 25, 2012 Report Posted February 25, 2012 Nie no po powiedzmy 2 miesiącach można by w jakiś granicach surke kupować ale.. nie żeby od razu z 100 na 1 miejsce wskoczyć. Statek kolonizacyjny jak wiadomo jest nieco wolniejszy od Aurory, więc tak długo nie będzie, a nawet jeśli to modyfikacja jego prędkości nie będzie problemem. Ten statek nie ma wpływu na resztę floty więc przyspieszenie go nie powinno pociągnąć za sobą nie wiadomo jakich konsekwencji.
deusx Posted February 26, 2012 Report Posted February 26, 2012 Mnie brakuje opcji 5, która by nieznacznie spowolniła floty.
Darth Misiek Posted February 26, 2012 Report Posted February 26, 2012 (edited) Dla mnie również brakuje, czegoś pomiędzy opcją nr4, a obecnym stanem rzeczy, coś na wzór tego: OWNasz układ - 2 min 30 sekSąsiedni układ - 4 min 02 sek20 układów - 5 min 18 sek100 układów - 8 min 36 sek2 galaktyki - 15 min 36 sek NCNasz układ - 3 min 30 sekSąsiedni układ - 5 min 48 sek20 układów - 7 min 30 sek100 układów - 12 min 12 sek2 galaktyki - 22 min Czyli obecny czas przelotu x6 v downMianowicie, chodziło mi głównie o to, żeby w pierwszej kolejności, nie spowolnić ich nazbyt bardzo, by nie czekać nazbyt długo na dolot floty, szczególnie ze względu na przyzwyczajenie do szybkości tego serwera. 2:30, nie 2 min, przy 26 lev nadprzestrzennego to bylo liczone, również ze względu na fakt, żeby zmniejszyc % skutecznych atakow na zalogowanych uzytkownikow, bo przez te 30 sek to poprostu idzie nie zauwazyc ataku, gdyz trzeba by bylo co jakies 15 sek sprawdzac podglad, co ogranicza mozliwosci gry, przy 2:30 potrzeba 'jedynie' co 2 min zagladnac do podgladu, czyli masz czas by odpisac na pw, nie zagladajac coraz w podglad + Swoją drogą czemu czy 30 sek, czy 2:30 jest niczym, skoro ludzie przy lotach trwających te 30 sek, potrafią wyłapać ten moment i podnieść flotę, tudzież się podstawić, to nazywając 2:30 niczym, sam nie wiem jak nazwać 30 sek Edited February 26, 2012 by Darth Misiek
Neriel Posted February 26, 2012 Report Posted February 26, 2012 Takie spowolnienie chyba nic nie zmieni.Czy ja mam 30s czy 2 min, to i to jest niczym. DM, jakiś argument dlaczego taki, a nie inny czas?
deusx Posted February 26, 2012 Report Posted February 26, 2012 Takie spowolnienie chyba nic nie zmieni.Czy ja mam 30s czy 2 min, to i to jest niczym. DM, jakiś argument dlaczego taki, a nie inny czas?Zawsze lepsze dwie minuty niż 30 sekund, a to najszybsza możliwość dolotu, a patrząc dalej na 22 min lot już tak kolorowo nie jest Ja bym z tych 2,30 sek zrobił 4 min. Innymi słowy opcja 4 / 2.
Neriel Posted February 26, 2012 Report Posted February 26, 2012 W 12 min zdążę sobie do sklepu pójść, a w 4min to mogę nawet z toalety nie wrócić Ja na swoim "doświadczeniu" zauważyłem, że traciłem szperki przy 10-30 min nieobecności, tak więc 4 min w układzie czy 15 min w 100 układach będzie mało pomocnym spowolnieniem.Z drugiej strony nie na każdy cel będziemy robić lotkę więc i propozycja 4/2 taka zła nie jest. Co z resztą? Ile wam flota stała?
Ismael Posted February 27, 2012 Report Posted February 27, 2012 (edited) Neriel jak idziesz do sklepu to fsa robisz:D ja nawet na ogame 2x robię fsa bo cholera wie co czai się za rogiem...4 minuty byłyby akuratne mi flotę zdejmowali jak farmiłem:) Edited February 27, 2012 by Ismael
Neriel Posted February 27, 2012 Report Posted February 27, 2012 Deus, można by ustawić taką prędkość na serwerze testowym? (tę wersję 4-minutową)Od razu by się sprawdziło w praktyce jak by wyglądała gra. Ja to robiłem zmieniając we wzorze na czas lotu liczbę 35.000 (na początku wzoru) na 350.000.Nie wiem czy zmiana w panelu admina da taki sam efekt.
deusx Posted February 27, 2012 Report Posted February 27, 2012 Ustawione mnie-więcej. Dokładnie się nie da, bo ze wzorem się nie pokrywa.Badania 24 lvl, nasz układ 4 min sąsiedni to 6 minut, galaktyka to 17 minut.
Pan_Himen Posted February 27, 2012 Report Posted February 27, 2012 No i tak by chyba było najlepiej przecież nie każdy będzie zawsze lotke robił A po za tym lotke też można zauważyć
Neriel Posted February 27, 2012 Report Posted February 27, 2012 Zawsze można zmienić wzór na prędkość na tym jednym uni ale jest ok.Jakby co dane z tematu są na podstawie 26 poziomu napędu nadprzestrzennego. Tutaj daję dane do tej 5 opcji z 24 napędami.http://img138.imageshack.us/img138/1320/predkb.png @deus, nadal nie mogę dodawać grafiki o rozszerzeniu PNG...
Remka Posted February 27, 2012 Report Posted February 27, 2012 (edited) ja to bym nowe Uni zrobił połowę wolniejsze - x100 graczę decydują się tu grać bo jest szybko, a skoro dla wielu graczy jest za szybko, to zwolnić jedno Uni o połowę. EDIT: Remka, Ty chyba lubisz nie czytać poprzednich postów.Czytałem! zawsze czytam, może nei zawsze rozumiem, ale czytam zawsze. Edited February 27, 2012 by Remka
Recommended Posts