Skocz do zawartości

  

42 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Spowolnienie statków na nowym uni

    • Opcja nr. 1
      1
    • Opcja nr. 2
      2
    • Opcja nr. 3
      2
    • Opcja nr 4
      19
    • uni bez zmian (predkość jak teraz)
      18


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jak każdy wie teraz RW można zrobić w mniej niż 2 minuty mimo to że oranie bezbronnych graczy co widać w SJ sprawia mi przyjemność to wielu zniechęca do gry i to fakt latanie to jedno a przyszłość gry to drugie chce tu jeszcze posiedzieć dlatego proponuje spowolnić nowe uni 6 aby każdy miał szanse i aby gra wymagała trochę adrenalinki.

mam nadzieje że Deusx się zgodzi na nowy pomysł jak się wam spodoba

dodaje do ankiety również opcję stara czyli uni z prędkością bez zmian aby każdy mógł wybrać co chce

 

proponuje 4 opcje spowolnienia i proszę o udział w ankiecie jak i wypowiadanie się

 

 

Opcja 1

 

OW

Nasz układ - 41min

Sąsiedni układ - 1h 8min

20 układów - 2h 28min

100 układów - 2h 23min

2 galaktyki - 4h 19 min

 

NC

Nasz układ - 58min

Sąsiedni układ - 1h 37min

20 układów - 2h 4min

100 układów - 3h 22min

2 galaktyki - 6h 6min

 

Aurora

Nasz układ - 1h 15min

Sąsiedni układ - 2h 5min

20 układów - 2h 40min

100 układów - 4h 21min

2 galaktyki - 7h 53min

 

Nasz układ - 6h 53min

Sąsiedni układ - 11h 25min

20 układów - 14h 39min

100 układów - 23h 51min

2 galaktyki - 1dzień 19h 11min

 

 

 

Opcja 2

 

OW

Nasz układ - 18min

Sąsiedni układ - 29min

20 układów - 38min

100 układów - 1h 1min

2 galaktyki - 1h 51min

 

NC

Nasz układ - 25min

Sąsiedni układ - 42min

20 układów - 53min

100 układów - 1h 27min

2 galaktyki - 2h 37min

 

Aurora

Nasz układ - 32min

Sąsiedni układ - 54min

20 układów - 1h 9min

100 układów - 1h 53min

2 galaktyki - 3h 23min

 

Nasz układ - 2h 57min

Sąsiedni układ - 4h 54min

20 układów - 6h 17min

100 układów - 10h 13min

2 galaktyki - 18h 30min

 

 

 

 

Opcja 3

 

OW

Nasz układ - 12min

Sąsiedni układ - 20min

20 układów - 25min

100 układów - 41min

2 galaktyki - 1h 14min

 

NC

Nasz układ - 17min

Sąsiedni układ - 28min

20 układów - 36min

100 układów - 58min

2 galaktyki - 1h 45min

 

Aurora

Nasz układ - 22min

Sąsiedni układ - 36min

20 układów - 46min

100 układów - 1h 15min

2 galaktyki - 2h 15min

 

Nasz układ - 1h 58min

Sąsiedni układ - 3h 16min

20 układów - 4h 11min

100 układów - 6h 49min

2 galaktyki - 12h 20min

 

Fleet Slov

Nasz układ - 20h 7min

Sąsiedni układ - 1dzień 9h 23min

20 układów - 1dzień 18h 49min

100 układów - 2dni 21h 45min

2 galaktyki - 5dni 6h 17min

 

 

 

 

Opcja 4

 

OW

Nasz układ - 8min

Sąsiedni układ - 14min

20 układów - 18min

100 układów - 29min

2 galaktyki - 52min

 

NC

Nasz układ - 12min

Sąsiedni układ - 19min

20 układów - 25min

100 układów - 40min

2 galaktyki - 1h 13min

 

Aurora

Nasz układ - 15min

Sąsiedni układ - 25min

20 układów - 32min

100 układów - 52min

2 galaktyki - 1h 35min

 

Nasz układ - 1h 23min

Sąsiedni układ - 2h 17min

20 układów - 2h 56min

100 układów - 4h 46min

2 galaktyki - 8h 38min

 

Fleet Slov

Nasz układ - 14h 5min

Sąsiedni układ - 23h 22min

20 układów - 1dzień 5h 59min

100 układów - 2dni 49min

2 galaktyki - 3dni 16h 24min

Edytowane przez Tarn-vedra
Napisano (edytowane)

Nawet fajny pomysł na uni 6 aby flota była spowolniona ale bardziej podoba mi się opcja 4 ;)

Edytowane przez Turi
Napisano

Tak marshall, zaczęło.. i teraz powiedz, gdzie oni są z tego właśnie powodu szybkości? W profilu Tarna chociażby, w postaci sumy % RW :) Z tego co mi Tarn mówił na SB to ~70% jego celów po prostu nie zdążyło zauważyć ataku.

 

Mając obecnie raptem 2 min na reakcję tylko bardzo zaangażowani gracze dadzą radę uciec, a takich wielu nie ma.

 

Ja bym był bardziej za 3 opcją, z małą modyfikacją prędkości GŚ lub nadaniu jej starego "zerowego" spalania, gdyż jak widać nawet najbliższy lot trwa już całkiem sporo.

Napisano

Uni 6 planowane jest chyba na czerwiec, więc mamy dużo czasu do przemyślenia wszelkich elementów jak spalanie, niszczenie moonów, prędkość poszczególnych statków itd.

Wszystko się dopracuje tylko trzeba przepytać lud, czy chce spowolnienia flot.

Ja zaznaczę, że jak ktoś nie lubi wolniejszych uni to mamy już 4 szybkie do wyboru :P

Napisano

dokładnie tak tu chodzi o uni 6 reszta uniwersów zostanie bez zmian będzie wybór szybkie akcje i normalna gra ale co do spalania to faktycznie skoro GS miałby by latać kilka godzin trzeba by ograniczyć ich spalanie :) ale wpierw niech pomysł się przyjmie

Napisano

Dla mnie też opcja 4. Wybrałbym 3, ale jednak trochę za długo. Ale czy Fleet Slov będzie potrzebny?

Pomysł w miarę, przynajmniej będzie czas na ucieczkę. Ale fakt, ściąganie moonów będzie trudne, bo zawsze flota może być w innym miejscu, albo już zawrócona. Może dajcie jeszcze 2 wolniejsze opcje, ale tylko z gś?

Napisano

Jak mówiłem - nie kierujcie się GŚ - ją można trochę przyspieszyć.

 

Skąd pomysł żeby siedzieć 4h by zniszczyć moona.. wysyłasz o 16, wchodzisz na kompa 10 min przed 20 i 4h masz wolne.

Ponadto można przecież zrobić szybko lotkę, moona (teraz już samemu sobie nawet!), fabrykę robotów w mniej jak godzinę i teleportem jesteśmy pod celem. Czas niszczenia moona ok 3x krótszy ;)

 

Co do Fleet Slova może i nie potrzebny ale na razie dałem w tych szybszych opcjach.

Napisano

Mówisz, można będzie lotkę zrobić, ale czy nie będzie wolniej latał statek kolonizacyjny? Jak on ma lecieć 100 układów bądź jedną galaktykę 2h no to już trochę czasu jest ;/

Wszystko fajnie tylko GŚ szybsze ;) Zgadzam się, nikomu raczej nie będzie się chciało 4h czekać na zniszczenie moona ;/

 

Aaa i podstawą musi być uni bez możliwości zakupu surowców oraz floty czy obrony ;) Bo inaczej to nie ma większego sensu

Napisano

Nie no po powiedzmy 2 miesiącach można by w jakiś granicach surke kupować ale.. nie żeby od razu z 100 na 1 miejsce wskoczyć.

 

Statek kolonizacyjny jak wiadomo jest nieco wolniejszy od Aurory, więc tak długo nie będzie, a nawet jeśli to modyfikacja jego prędkości nie będzie problemem. Ten statek nie ma wpływu na resztę floty więc przyspieszenie go nie powinno pociągnąć za sobą nie wiadomo jakich konsekwencji.

Napisano (edytowane)

Dla mnie również brakuje, czegoś pomiędzy opcją nr4, a obecnym stanem rzeczy, coś na wzór tego:

 

OW

Nasz układ - 2 min 30 sek

Sąsiedni układ - 4 min 02 sek

20 układów - 5 min 18 sek

100 układów - 8 min 36 sek

2 galaktyki - 15 min 36 sek

 

 

NC

Nasz układ - 3 min 30 sek

Sąsiedni układ - 5 min 48 sek

20 układów - 7 min 30 sek

100 układów - 12 min 12 sek

2 galaktyki - 22 min

 

 

Czyli obecny czas przelotu x6

 

v down

Mianowicie, chodziło mi głównie o to, żeby w pierwszej kolejności, nie spowolnić ich nazbyt bardzo, by nie czekać nazbyt długo na dolot floty, szczególnie ze względu na przyzwyczajenie do szybkości tego serwera. 2:30, nie 2 min, przy 26 lev nadprzestrzennego to bylo liczone, również ze względu na fakt, żeby zmniejszyc % skutecznych atakow na zalogowanych uzytkownikow, bo przez te 30 sek to poprostu idzie nie zauwazyc ataku, gdyz trzeba by bylo co jakies 15 sek sprawdzac podglad, co ogranicza mozliwosci gry, przy 2:30 potrzeba 'jedynie' co 2 min zagladnac do podgladu, czyli masz czas by odpisac na pw, nie zagladajac coraz w podglad ;]

 

+ Swoją drogą czemu czy 30 sek, czy 2:30 jest niczym, skoro ludzie przy lotach trwających te 30 sek, potrafią wyłapać ten moment i podnieść flotę, tudzież się podstawić, to nazywając 2:30 niczym, sam nie wiem jak nazwać 30 sek :D

Edytowane przez Darth Misiek
Napisano

Takie spowolnienie chyba nic nie zmieni.

Czy ja mam 30s czy 2 min, to i to jest niczym.

 

DM, jakiś argument dlaczego taki, a nie inny czas?

Napisano

Takie spowolnienie chyba nic nie zmieni.

Czy ja mam 30s czy 2 min, to i to jest niczym.

 

DM, jakiś argument dlaczego taki, a nie inny czas?

Zawsze lepsze dwie minuty niż 30 sekund, a to najszybsza możliwość dolotu, a patrząc dalej na 22 min lot już tak kolorowo nie jest ;)

 

Ja bym z tych 2,30 sek zrobił 4 min. Innymi słowy opcja 4 / 2.

Napisano

W 12 min zdążę sobie do sklepu pójść, a w 4min to mogę nawet z toalety nie wrócić :P

 

Ja na swoim "doświadczeniu" zauważyłem, że traciłem szperki przy 10-30 min nieobecności, tak więc 4 min w układzie czy 15 min w 100 układach będzie mało pomocnym spowolnieniem.

Z drugiej strony nie na każdy cel będziemy robić lotkę więc i propozycja 4/2 taka zła nie jest.

 

Co z resztą? Ile wam flota stała? ;]

Napisano (edytowane)

Neriel jak idziesz do sklepu to fsa robisz:D ja nawet na ogame 2x robię fsa bo cholera wie co czai się za rogiem...

4 minuty byłyby akuratne

 

mi flotę zdejmowali jak farmiłem:)

Edytowane przez Ismael
Napisano

Deus, można by ustawić taką prędkość na serwerze testowym? (tę wersję 4-minutową)

Od razu by się sprawdziło w praktyce jak by wyglądała gra.

 

Ja to robiłem zmieniając we wzorze na czas lotu liczbę 35.000 (na początku wzoru) na 350.000.

Nie wiem czy zmiana w panelu admina da taki sam efekt.

Napisano

Ustawione mnie-więcej. Dokładnie się nie da, bo ze wzorem się nie pokrywa.

Badania 24 lvl, nasz układ 4 min sąsiedni to 6 minut, galaktyka to 17 minut.

Napisano (edytowane)

ja to bym nowe Uni zrobił połowę wolniejsze - x100

 

graczę decydują się tu grać bo jest szybko, a skoro dla wielu graczy jest za szybko, to zwolnić jedno Uni o połowę.

 

EDIT:

 

Remka, Ty chyba lubisz nie czytać poprzednich postów.

Czytałem! :( zawsze czytam, może nei zawsze rozumiem, ale czytam zawsze.

Edytowane przez Remka
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.