deusx Posted November 11, 2011 Report Posted November 11, 2011 Witam, ankieta odnośnie tematu: http://forum.ogam.online/index.php?/topic/8172-koszt-satelit-slonecznych/ Proszę o głosowanie.
Animedium Posted November 24, 2011 Report Posted November 24, 2011 Myślę, że tutaj napiszę moje argumenty na nie.Zagłosowałem na nie z następujących przyczyn: - Satelity, po zwiększeniu kosztów staną się łatwym celem by stworzyć duże debrisy. Będą niszczone tylko dlatego by szybko recyklerami nabić sobie surkę. - Po zniszczeniu satelit odbudowa takiego kompleksu zajmie znacznie więcej czasu i pochłonie znacznie więcej surowców. Można wprowadzić, ale nie samo zwiększenie cen. Wymagane są także zabezpieczenia przed nadużyciami z tego powodu:- Satelity nie powinny być brane pod uwagę przy uwzględnianiu ilości debrisu. Coś jak obrona. Fajnie by było jakby 70% po walce się regenerowała jak obrona ale to już chyba bym za dużo chciał. - Zwiększyć energię wytwarzaną przez elektrownie słoneczne i fuzyjne jako alternatywa dla dużej ilości satelit. Była ta opcja już poruszana w głównym temacie ale przypominam tylko tutaj. Pytanie w ankiecie nie obejmuje wszystkich implikacji z tym związanych. Można by przynajmniej je skorygować tak by ludzie wiedzieli, że zmiana cen satelit nie jest tylko prostym przepisaniem cen, ale też będzie uwzględniać inne aspekty gry.
deusx Posted November 24, 2011 Author Report Posted November 24, 2011 Doszliśmy do wniosku, że cena satelit nie będzie zwiększana, będziemy czynić inne kroki w energii, ale to na razie jest jeszcze w głowach, trzeba to przelać na papier i dopiero będziemy cokolwiek na ten temat pisać.
Guest Posted November 24, 2011 Report Posted November 24, 2011 - Satelity nie powinny być brane pod uwagę przy uwzględnianiu ilości debrisu. Coś jak obrona. Fajnie by było jakby 70% po walce się regenerowała jak obrona ale to już chyba bym za dużo chciał. A to akurat uważam za dobre rozwiązanie. Przynajmniej nasi wspaniali "idlerkowie" nie traciliby zasilania zaraz po jednym farmingu. Dobre źródło surowców i dla ekonomów-farmerów jak i dla nowych graczy.
deusx Posted November 24, 2011 Author Report Posted November 24, 2011 A to akurat uważam za dobre rozwiązanie. Przynajmniej nasi wspaniali "idlerkowie" nie traciliby zasilania zaraz po jednym farmingu. Dobre źródło surowców i dla ekonomów-farmerów jak i dla nowych graczy. Nie po jednym, to po kilku, tak czy owak tydzień czasu i straci, czyli rozwiązanie krótkotrwałe, a efekt ma być odwrotny.
Guest skobel Posted November 24, 2011 Report Posted November 24, 2011 A może uzależnić w jakiś sposób ilość uzyskiwanej energii przez satelity, od ilości energii uzyskiwanej przez elektrownie. No i wiadomo, że elektrownie musiały by być już na odpowiednim poziomie (np. od 45). Lub też (co by było ciekawe), zmienić działanie elektrowni fuzyjnej. Dodać jej nową funkcję. Były by to budynek, który nie tylko pozyskiwał by energie z deuteru, ale byłby w stanie odebrać energie z orbity (z satelit). Przecież musi być ona jakoś dostarczana na planetę
deusx Posted November 24, 2011 Author Report Posted November 24, 2011 Jak wcześniej pisałem, damy nie długo informacji co planujemy zrobić z energią (o ile w ogóle ją jeszcze ruszymy) i będziecie mogli podawać tam swoje sugestie, podawanie ich tutaj i teraz sensu nie ma, bo temat i propozycje zginą w gąszczu innych postów i tematów.
Recommended Posts