RedLightning Napisano 5 Grudnia 2017 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 Czytając forum można zetknąć się postami graczy, którzy narzekają, że gra jest dla ekowców, a nie flotowców. Można też przeczytać, że trudno temu zapobiec, a rozwiązania w postaci wprowadzenia złomu z obrony nie przyniosą rezultatów, bo wtedy nikt nie będzie jej budował. Moją propozycją, która uatrakcyjni grę flotowcom, jest zwiększenie pojemności magazynów np. x10. Spowoduje to powstanie dużych farm, z których będzie można czerpać surowce, a ponadto powstanie również więcej flot, gdyż niektóre farmy są zabunkrowane i nie można ich sfarmić ot tak UT. Od razu uprzedzam, że nie spowoduje to, że gracze będą budować magazyny na poziomie 10 zamiast 20, bo będą musieli wybudować odpowiednio duże magazyny w celu wykonania zadań z działu Ekonomia i Infrastruktura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cayman Napisano 5 Grudnia 2017 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 pod warunkiem że zburzenie będzie nieopłacalne w stosunku do nagrody za zadanie. ale to takie trochę wymuszanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RedLightning Napisano 6 Grudnia 2017 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2017 Co masz na myśli pisząc wymuszanie? Myślę, że nie będzie konieczności burzenia, dopóki planeta nie będzie zabudowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 6 Grudnia 2017 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2017 No a co ma mieć na myśli.. Nie potrzebujesz magazynów, a musisz je robić, bo takie zadanie - czyli wymuszenie.Co do zabudowania planety, to jak chcesz mieć chłodną to każde pole jest cenne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fin Napisano 19 Grudnia 2017 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2017 (edytowane) Można też podejść do tematu z innych stron:1. nieaktywni zawsze 100% wydobycia nieograniczonego pojemnością magazynów,2. w czasie eventów ich wydobycie to 150-500% (w zależności od czasu trwania eventu) oczywiście również nieograniczone poj ich magazynów.3. event okupacyjny wydobycie u wszystkich x10 możliwość wysłania do 2 ataków okupacyjnych na planetę ( wtedy łupimy 100%surki i wydobycia z planety) oczywiście w rs taką łupiąca flota byłaby widoczna i można byłoby ją zaatakować jak również łupieżca okupant mógłby uciec przed atakiem ale też można byłoby jego namieżać przez falangę Event okupacyjny ze względu na potencjalne olbrzymie zyski byłby ogłaszany w losowym terminie i wyświetlany dla wszystkich graczy aktywnych w jego trakcie npWszyscy zalogowani o 11-12 otrzymują informację iż w kolejny dzień gdy będą zalogowani np 11-14 będą mieli szansę trafić na ten event okupacyjny. Ci z nich którzy następnego dnia będą zalogowani w tym zakresie czasu np o 13.10 dostaną informację iż wszystkie ich ataki które będą wysłane 13.20-13.30 będą mogły być atakami okupacyjnymi (wydobycie x50) z możliwością okupacji zaatakowanych planet do 24h (okupacja może być zawrócona wcześniej wtedy łup to ~50-100% zastanej surówki +25-50% okupacyjnej) 4. event czysto losowy motywujący do farmienia co 3-7dni wylosowana planeta (lub księżyc jeli jest obok niej, lub losowy podział % na planetę i księżyc) idlera dostaje surówkę odpowiadającą jej miesięcznemu wydobyciu (jeśli się zaloguje ta surówka znika) kolejna planeta jest losowana po 3-7dniach od złupienia 5. promocja w stoczni np w losowe 5min w każdym miesiącu koszt produkcji w stoczni spada do 25-50% (wartość obniżki losowa) promocja obejmuje tylko i wyłącznie statki z wyłączeniem satelitów słonecznych i sond szpiegowskich 6. promocyjne rozwalanie monów do każdej rozwałki wystarczyłoby 5% normalnej ilości gs koszt to 20x dłuższy lot gs, czas trwania ~1-3h (liczy się czas wysłania) 7. Obrona na orbitę (pz losowe 5-100%) z tym iż jeśli po ataku na orbitę trafi 30% obrony to max jej odbudowa to 70%, pz z obrony nie dawałoby szans na moon z powodu jego niskiej orbity i z tego powodu max czas jego bytowania to 1h 8. dodanie stałego wsparcia dla flotowców np za utrzymanie floty na stałym poziomie przez miesiąc i aktywną grę bez urlopu 1-3.5% wartości floty (pomiar floty liczony na początku mieś i na początku kolejnego) flota na początku kolejnego mieś musiałaby mieć min taką samą lub większą wartość (liczoną według kosztów prod w stoczni) wsparcie mogłoby być surowcowe lub flotowe (losowo) 9. każda nagroda za aktywność może być wykorzystana tylko na flotę (ale w ramach rekompensaty nagrody za aktywność x5) 10. event rabunkowy 1-6h wszystkie rabunki w jego czasie x2-x6 11. opcja "atak losowy drążeniowy" po jej wybraniu czas trwania lotu wydłużyłby się o 500% i wymuszone zostałoby 30min zatrzymanie na planecie zaś łup to losowe 100-2000% w trakcie zatrzymania nie byłoby możliwości zawrócenia floty. 12. w trakcie ataku na aktywnego gracza jeśli zaznaczymy opcję ryzyko na całego (a gracz ma również ją zaznaczoną) to w razie wygranej możemy złupić oprócz surówki 0.5-2% trytu i astatów. Opcja ryzyko na całego mogłaby być zaznaczona na min 1 dzień a miesięczna strata trytu/astatów przez jednego gracza to max ~6% Edytowane 20 Grudnia 2017 przez Fin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ap0calipto Napisano 20 Grudnia 2017 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2017 Się naprodukowałeś a i tak nic z tego nie zostanie wprowadzone wszyscy wiemy czemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 20 Grudnia 2017 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2017 pomysł okupacji idlerków już dałem i został definitywnie odrzuconyhttp://forum.ogam.online/topic/21525-okupacja/ zresztą @up podsumował wszystko co trzeba wiedzieć w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.