Jump to content

Recommended Posts

Czytając forum można zetknąć się postami graczy, którzy narzekają, że gra jest dla ekowców, a nie flotowców. Można też przeczytać, że trudno temu zapobiec, a rozwiązania w postaci wprowadzenia złomu z obrony nie przyniosą rezultatów, bo wtedy nikt nie będzie jej budował. Moją propozycją, która uatrakcyjni grę flotowcom, jest zwiększenie pojemności magazynów np. x10. Spowoduje to powstanie dużych farm, z których będzie można czerpać surowce, a ponadto powstanie również więcej flot, gdyż niektóre farmy są zabunkrowane i nie można ich sfarmić ot tak UT. Od razu uprzedzam, że nie spowoduje to, że gracze będą budować magazyny na poziomie 10 zamiast 20, bo będą musieli wybudować odpowiednio duże magazyny w celu wykonania zadań z działu Ekonomia i Infrastruktura.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Można też podejść do tematu z innych stron:

1. nieaktywni zawsze 100% wydobycia nieograniczonego pojemnością magazynów,

2. w czasie eventów ich wydobycie to 150-500% (w zależności od czasu trwania eventu) oczywiście również nieograniczone poj ich magazynów.

3. event okupacyjny wydobycie u wszystkich x10 możliwość wysłania do 2 ataków okupacyjnych na planetę ( wtedy łupimy 100%surki i wydobycia z planety) oczywiście w rs taką łupiąca flota byłaby widoczna i można byłoby ją zaatakować jak również łupieżca okupant mógłby uciec przed atakiem ale też można byłoby jego namieżać przez falangę

 

Event okupacyjny ze względu na potencjalne olbrzymie zyski byłby ogłaszany w losowym terminie i wyświetlany dla wszystkich graczy aktywnych w jego trakcie np

Wszyscy zalogowani o 11-12 otrzymują informację iż w kolejny dzień gdy będą zalogowani np 11-14 będą mieli szansę trafić na ten event okupacyjny. Ci z nich którzy następnego dnia będą zalogowani w tym zakresie czasu np o 13.10 dostaną informację iż wszystkie ich ataki które będą wysłane 13.20-13.30 będą mogły być atakami okupacyjnymi (wydobycie x50) z możliwością okupacji zaatakowanych planet do 24h (okupacja może być zawrócona wcześniej wtedy łup to ~50-100% zastanej surówki +25-50% okupacyjnej)

 

4. event czysto losowy motywujący do farmienia co 3-7dni wylosowana planeta (lub księżyc jeli jest obok niej, lub losowy podział % na planetę i księżyc) idlera dostaje surówkę odpowiadającą jej miesięcznemu wydobyciu (jeśli się zaloguje ta surówka znika) kolejna planeta jest losowana po 3-7dniach od złupienia

 

5. promocja w stoczni np w losowe 5min w każdym miesiącu koszt produkcji w stoczni spada do 25-50% (wartość obniżki losowa) promocja obejmuje tylko i wyłącznie statki z wyłączeniem satelitów słonecznych i sond szpiegowskich

 

6. promocyjne rozwalanie monów do każdej rozwałki wystarczyłoby 5% normalnej ilości gs koszt to 20x dłuższy lot gs, czas trwania ~1-3h (liczy się czas wysłania)

 

7. Obrona na orbitę (pz losowe 5-100%) z tym iż jeśli po ataku na orbitę trafi 30% obrony to max jej odbudowa to 70%, pz z obrony nie dawałoby szans na moon z powodu jego niskiej orbity i z tego powodu max czas jego bytowania to 1h

 

8. dodanie stałego wsparcia dla flotowców np za utrzymanie floty na stałym poziomie przez miesiąc i aktywną grę bez urlopu 1-3.5% wartości floty (pomiar floty liczony na początku mieś i na początku kolejnego) flota na początku kolejnego mieś musiałaby mieć min taką samą lub większą wartość (liczoną według kosztów prod w stoczni) wsparcie mogłoby być surowcowe lub flotowe (losowo)

 

9. każda nagroda za aktywność może być wykorzystana tylko na flotę (ale w ramach rekompensaty nagrody za aktywność x5)

 

10. event rabunkowy 1-6h wszystkie rabunki w jego czasie x2-x6

 

11. opcja "atak losowy drążeniowy" po jej wybraniu czas trwania lotu wydłużyłby się o 500% i wymuszone zostałoby 30min zatrzymanie na planecie zaś łup to losowe 100-2000% w trakcie zatrzymania nie byłoby możliwości zawrócenia floty.

 

12. w trakcie ataku na aktywnego gracza jeśli zaznaczymy opcję ryzyko na całego (a gracz ma również ją zaznaczoną) to w razie wygranej możemy złupić oprócz surówki 0.5-2% trytu i astatów.

 

Opcja ryzyko na całego mogłaby być zaznaczona na min 1 dzień a miesięczna strata trytu/astatów przez jednego gracza to max ~6%

Edited by Fin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.