Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam,

dzisiaj wgralem testowo kilka zmian na uniwersum 10 dotyczace martwych technologii.

Ponizej krotki oopis:

  • Technoglogia Energetyczna         dodaje z kazdym poziomem +2% wydobycia energii,
  • Technologia Laserowa                 dodaje z kazdym poziomem +2% wydobycia metalu,
  • Technoglogia Jonowa                   dodaje z kazdym poziomem +2% wydobycia krysztalu,
  • Technoglogia Plazmowa               dodaje z kazdym poziomem +2% wydobycia deuteru,
  • Technoglogia Nadprzestrzenna    dodaje z kazdym poziomem +2 dodatkowe uklady sloneczne zasiegu Falangi czujnikow,
  • Rozwoj Grawitonow                      dodaje z kazdym poziomem +2% wiekszej powierzni magazynow.

 

Jak juz pisalem, narazie tylko testowo na uniwersum 10, za kilka dni jak nie bedzie z tym zadnych problemow wrzuce na pozostale uniwersa.

 

Pozdrawiam kiros :)

Posted

A według mnie za dużo przywilejów dla ekowców, a za mało dla flotowców, może by tak Technologia nadprzestrzenna zmniejszała koszty paliwa?

Posted

Mi sie bardzo podoba taki pomysł :-D przyznam że brakuje więcej możliwości na skracanie badań np za astaty bo za tryt już jest. Ciekawi mnie czy kiedyś wprowadzicie opcje kupowania floty, obrony

Posted (edited)

Badania za astaty zniszczy ekspedycje nikt nie bedzie latał to raz dwa kupowanie floty za kase jest na innych uniwersach i wyglada sytuacja tak ze tylko od tego ile masz w portfelu zalezy jaka masz flote. Gosciu moze budowac flote rok a wejdzie koles z kasa i w jeden dzien rozwali kogo chce bo ma kase od tatusia...

Moim zdaniem powinno powstać uniwersum na wzór uni 10 tylko bez banku .... Bo teraz jest tak ze ok trzeba grac zeby miec fajna flote 'zawod syn' tutaj nie pomaga ale problem jest taki ze ludzie kase trzymaja w bankach i czy ekowcy czy flotowcy wszystko maja w bankach ... Brak banku spowoduje ze bedzie zwyczajnie wiekszy ruch bo trzeba bedzie kase pilnowac ... I nie pomoze tutaj zadne ograniczenie banku itd... Zwyczajny brak banku i brak kupowania floty za astaty i bedzie duzo wiekszy ruch na uni .... 

Edited by arthureos
Posted

Badania za astaty zniszczy ekspedycje nikt nie bedzie latał to raz dwa kupowanie floty za kase jest na innych uniwersach i wyglada sytuacja tak ze tylko od tego ile masz w portfelu zalezy jaka masz flote. Gosciu moze budowac flote rok a wejdzie koles z kasa i w jeden dzien rozwali kogo chce bo ma kase od tatusia...

 

Moim zdaniem powinno powstać uniwersum na wzór uni 10 tylko bez banku .... Bo teraz jest tak ze ok trzeba grac zeby miec fajna flote 'zawod syn' tutaj nie pomaga ale problem jest taki ze ludzie kase trzymaja w bankach i czy ekowcy czy flotowcy wszystko maja w bankach ... Brak banku spowoduje ze bedzie zwyczajnie wiekszy ruch bo trzeba bedzie kase pilnowac ... I nie pomoze tutaj zadne ograniczenie banku itd... Zwyczajny brak banku i brak kupowania floty za astaty i bedzie duzo wiekszy ruch na uni .... 

Brak banku w pierwszej kolejności sprawi, że nawet ekowcy pójdą na urlopy i nic z tej gry nie zostanie...

 

Ale zgadzam się z fazim - z 6 technologii aż 5 to bonusy dla eko, jedynie 1 dla floty. Może by tak zostawić istotnie te 3 bonusy dla wydobycia jak jest, a wydobycie energii oraz większą powierzchnię magazynów zamienić na bonusy dla floty? Np. zmniejszenia kosztu paliwa o jakiś tam % a np. z grawitonów dać większą szansę na zniszczenie moona (o ile dałoby radę to prosto zaimplementować?)?

Posted

Jest gdzieś panel żeby zobaczyc ile aktualnie mamy bonusów?

Tak w zakladce surowce jest aktualna ilosc %

Posted

z tym kupowaniem floty może masz racje ale chcąc żeby był ruch to wystarczy że raz na jakiś czas pojawi się:  W odległej galaktyce była wielka bitwa po, której zostało 99.000.000.000.000.000 surowców i kto pierwszy ten lepszy :-) jest ruch

Posted

W surowcach przydalyby sie 2 wydobycia: Wydobcie standardowe bez geologa/resortów/i innych rzeczy, wydobycie ze wszystkim czyli z resortami geologiem itp. Pytanie też czy do zadań eko gdzie trzeba osiągnąć pewny poziom wydobycia wlicza się resort? Czy jest to suche wydobycie bez zadnych +%

Posted

Kilka lat nie grałem w tą grę. Zarejestrowałem się dwa tygodnie temu, wybrałem UNI 10, nie wiem czy był to dobry wybór, ale chyba wszędzie tutaj są pustki.

Po tygodniu gry miałem flotę w TOP 30, dziś jest ona w TOP 15.

 

Myślę, że wspomniany bank psuje grę,,, Ekolodzy nie muszą mieć floty by przetrzymywać urobek, więc na co tacy gracze, tutaj trzeba łapać floty ekologom i złomiarzom,,, ale to chyba rozmowa na inny wątek.

 

 

Co do nowego dodatku, zawsze to coś nowego, ale w sumie nic on nie urozmaici gry.. 

Posted

Skoro ekowcy beda szli na urlop to po co grac? 

Chodzi o to zeby byl ruch a jak kasa bedzie w obrocie to bedzie ruch prosta polityka jak w zyciu

Na uni 10 nie ma skad brac kasy oczywiscei jest to zwiazane tez po czesci z tym ze nie ma surowki za astaty ani floty do kupienia to jest jak najbardziej ok ale kasy tez nie ma dlatego ze nie ma ruchu wszystko jest w bankach pewnie jest tam pelno salaty sam mam 2 bl deuteru w banku to jest jakies 50 kkk owiec po przeliczeniu to jest pelno salaty ktorej musialbym pilnowac ja i inni tez wiec jest sens grac...  gracze (i) maja magazyny ograniczone zeby cos zarobic musisz latac od rana do wieczora i to i tak jakies grosze beda. Zwyczajnie nie ma kasy bo nie ma ruchu nie da sie kogos upolowac bo jedyna szansa to floty a flot do upolowania jest moze ze 4 reszta jest w banku albo budynkach. Ktos kto gra eko wejdzie 2 razy na dziej zrobi wplac i dziekuje ew troche jeszcze szperaczy uzyje zeby sprzedac na gieldzie i znowu kupic poziom kopalni a polowanie na szperacze tez juz jest nudne ....

Bank psuje cała gre 

Posted

Skoro ekowcy beda szli na urlop to po co grac? 

 

Chodzi o to zeby byl ruch a jak kasa bedzie w obrocie to bedzie ruch prosta polityka jak w zyciu

 

Na uni 10 nie ma skad brac kasy oczywiscei jest to zwiazane tez po czesci z tym ze nie ma surowki za astaty ani floty do kupienia to jest jak najbardziej ok ale kasy tez nie ma dlatego ze nie ma ruchu wszystko jest w bankach pewnie jest tam pelno salaty sam mam 2 bl deuteru w banku to jest jakies 50 kkk owiec po przeliczeniu to jest pelno salaty ktorej musialbym pilnowac ja i inni tez wiec jest sens grac...  gracze (i) maja magazyny ograniczone zeby cos zarobic musisz latac od rana do wieczora i to i tak jakies grosze beda. Zwyczajnie nie ma kasy bo nie ma ruchu nie da sie kogos upolowac bo jedyna szansa to floty a flot do upolowania jest moze ze 4 reszta jest w banku albo budynkach. Ktos kto gra eko wejdzie 2 razy na dziej zrobi wplac i dziekuje ew troche jeszcze szperaczy uzyje zeby sprzedac na gieldzie i znowu kupic poziom kopalni a polowanie na szperacze tez juz jest nudne ....

 

Bank psuje cała gre 

Uczepiłeś się tego banku. Musi być, bo jest to jedyna alternatywa która utrzymuje tutaj tych, co nie mają czasu na grę flotą...

Posted

Bank to odrębny temat wiec nie wiem po co tutaj pisać o tym.

Puszczanie ogromnej ilości surowców  w galaktyce to szkoda słow... nigdy jak coś jest za darmo nie da przyjemności z gry i szybko się nudzi.

Gra potrzebuje reklamy. Reklama musi napędzać grę.  Link polecający powinien dawać graczowi jakieś przywileje co doprowadzi do tego , że ludzie zaczna ją reklamować a to darmowa reklama. Inna gra w necie na tym bazuje.  to też odrębny temat.

 

Odnośnie tematu martwych technologi.

 

- Technologia szpiegowska- Każdy lvl mógłby zwiększać szanse na znalezienie większej ilości trytu podczas ekspedycji. 1 lvl plus 2% do max ilości trytu. Dla ekowców i dla flociarzy urozmaicenie. Uzasadnienie: szpiegowanie pozwoli bardziej zbadać rozbłysk gamma itd itp. Lub mogło by zwiększyć pozyskiwanie dexu z ekspa ale tryt jest cenniejszy i wymienialny na deuter.

 

Technologia nadprzestrzenna  - badanie wiąże się z napędami lub MSBN Czyli każdy lvl  1% minus jeden do kosztów spalania oraz + 1% do skracania badań

Technologia energetyczna - Trzeba coś sensownego wymyślić, bo satelity u nas to nie problem.  

 

Jeśli pomysł wprowadzenia na innych uniwersach wejdzie w zycie ladnie by było napisać przy badaniu np.: tech laserowa Bada użycie laserów oraz ulepszania wiązek światła w jednostkach bojowych i systemach obronnych.  Ma również zastosowanie w obróbce rud żelaza po przez szybsze ich ciecie ..... czy coś takiego.

Kosmetyka a bedzie informować nowych graczy lub tych którzy nie wchodzą na forum.

Posted

A według mnie za dużo przywilejów dla ekowców, a za mało dla flotowców, może by tak Technologia nadprzestrzenna zmniejszała koszty paliwa?

Jesli dodam cos tylko dla flot, to bedzie korzystala z tego tylko ta grupa ktora uzywa floty,a w tej sytuacji korzysta z tego 100% graczy.

 

 

 

Jeśli pomysł wprowadzenia na innych uniwersach wejdzie w zycie ladnie by było napisać przy badaniu np.: tech laserowa Bada użycie laserów oraz ulepszania wiązek światła w jednostkach bojowych i systemach obronnych. Ma również zastosowanie w obróbce rud żelaza po przez szybsze ich ciecie ..... czy coś takiego.

 

Kosmetyka a bedzie informować nowych graczy lub tych którzy nie wchodzą na forum.

Jest dodany krotki opis w technologii

Posted

W surowcach przydalyby sie 2 wydobycia: Wydobcie standardowe bez geologa/resortów/i innych rzeczy, wydobycie ze wszystkim czyli z resortami geologiem itp. Pytanie też czy do zadań eko gdzie trzeba osiągnąć pewny poziom wydobycia wlicza się resort? Czy jest to suche wydobycie bez zadnych +% 

@ponawiam prośbę

Posted

W surowcach przydalyby sie 2 wydobycia: Wydobcie standardowe bez geologa/resortów/i innych rzeczy, wydobycie ze wszystkim czyli z resortami geologiem itp. Pytanie też czy do zadań eko gdzie trzeba osiągnąć pewny poziom wydobycia wlicza się resort? Czy jest to suche wydobycie bez zadnych +% 

 

@ponawiam prośbę

Do zadan w dalszym ciagu jest podliczane gole wydobycie bez zadnych dodatkow i nie rozumiem po co komu wiedziec ile by sie wydobywalo "gdyby"?

Posted

Produkcja surowców (Geolog aktywny, M: +46% , K: +42% , D: +38% ,
Magazyny: +24%, Energia: +46%
)

W ZAKLADCE SUROWCE MAM CALY CZAS TO SAMO WYDOBYCIE CO PRZED ZMIANAMI TECHNOLOGII LASEROWEJ/JONOWEJ/PLAZMOWEJ.

Posted

Do zadan w dalszym ciagu jest podliczane gole wydobycie bez zadnych dodatkow i nie rozumiem po co komu wiedziec ile by sie wydobywalo "gdyby"?

Sam sobie odpowiedziałeś, wydobycie do zadań nie jest pokazywane.

Muszę kalkulator odpalać, żeby wiedzieć ile mam wydobycia krychy liczonego do zadań, która będzie następnym zadaniem.

Metal mogę w wykonaniu zadania sprawdzić, ale krychy nie.

Posted (edited)

Generalnie zakladka surowce, i wszystko co zwiazane z surowcami jest cos skopane i należy sprawdzić kod. Kiros zainteresuj sie tym i sprawdz na koncie u siebie jak to jest z geologiem itd.

 

@juz wiem o co chodzi, gdy klikniemy na dana kopalnie w budynkach pokaze nam tylko wydobycie surowca na sucho - X

Gdy wejdziemy w zakladke surowce mamy na samej gorze wydobycie godzinne z RESORTEM i TECHNOLOGIĄ

Przykładowo wydobycie na sucho gdy wejdziemy w kopalnie metalu na godzine wynosi: 

70 23.218.560.529

teraz tą liczbę mnożymy *1.10 (10% maxymalny poziom resortu wydobycia)

daje to nam: ‭25 540 416 581

teraz tą liczbę mnożymy *1.46 (mam poziom laserowej na 23lvl, 23*2% = 46% do wydobycia)

daje to nam: ‭37 289 008 209 i to jest wydobycie godzinne które pokazane jest w zakładce surowce

Kopalnia metalu (Poziom 70) 37.289.008.209

 

 

I teraz pytanie co z geologiem... Jak widać geolog jest wpisany już w wydobycie jak klikniemy sobie w zakładkę "Kopalnia metalu" Podane tam wydobycie podane jest już prawdopodobnie z geologiem? ... Pokręcone to, należałoby to uprościć.

Edited by faziee

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.