zdravko Napisano 4 Września 2017 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Września 2017 W trakcie rozwoju gracz musi zbadać określone badania by odblokować następne, a po osiągnięciu danego poziomu uzyskuje dostęp do obiektu, statku czy mechanizmu obronne. Po odblokowaniu wszystkiego co się dało zostaje kilka technologii, który rozwój w jakikolwiek sposób daje jakiś profit. Są to technologie napędowe, dotyczące walki, komputerowe oraz subiektywnie technologia szpiegowska. W przypadku Ekspedycji i Badań Naukowych jestem w stanie uznać graniczność rozwoju ze względu na długotrwałość badań. Moja propozycja polega na dodanie do choćby części martwych technologii profitu rosnącego z każdym poziomem (tak jak w przypadku technologii napędowych) na tyle dużym by było warte zachodu, ale na tyle małym by różnica 10 poziomów nie powodowało gigantycznej dysproporcji. Technologia jonowa - wzrost wydobycia każdego surowca o 1% oraz siły ognia każdego statku i mechanizmu obronnego wykorzystującą tę technologię o 2 % z każdym poziomem Technologia energetyczna - wzrost wydajności elektrowni i satelity słonecznej o 1% z każdym poziomem Technologia plazmowa - wzrost siły ognia systemów obronnych i statków wykorzystujących tę technologię o 2% z każdym poziomem Technologia laserowa - wzrost siły ognia systemów obronnych i statków wykorzystujących tę technologię o 2% z każdym poziomem Technologia nadprzestrzenna - skrócenie badań o 1% z każdym poziomem. Uzasadnienie - technologia jest wykorzystywana w Międzygalaktycznych Badaniach Naukowych. Wyższy poziom technologi może usprawnić proces badań. Rozwój grawitonów - wzrost siły ognia o 3% systemów obronnych (jeśli się w przyszłości pojawią) i statków wykorzystujących tę technologię. Uzasadnienie (wyższy procent wzrostu wynika większego tempa wzrostu ceny badań) W przypadku wzrostu wydobycia może to być również przerzucone na technologię energetyczną, albo rozłożona na 3 technologie tzn metal - osobna technologia, krzystał - inna itd. Zachęcam do komentowania i przedstawiania własnych propozycji. To co wyżej przedstawiłem to jedynie prototyp. spieriz dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 4 Września 2017 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Września 2017 Jak najbardziej za!Już kiedyś był taki pomysł, ale chyba został zapomniany. Jedyne zastrzeżenie mam do technologii energetycznej - przy darmowych satelitach jest to całkowicie zbędne, ale można inne zastosowanie do niej znaleźć.Rozwój grawitonów mógłby np. delikatnie modyfikować szansę na zniszczenie księżyca, ale to w sposób minimalny. Nie wiem czy są planowane jakieś większe zmiany z księżycem na nowym uni. Ogólnie jak najbardziej za Winiu dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdravko Napisano 4 Września 2017 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Września 2017 (edytowane) Jak najbardziej za!Już kiedyś był taki pomysł, ale chyba został zapomniany. Jedyne zastrzeżenie mam do technologii energetycznej - przy darmowych satelitach jest to całkowicie zbędne, ale można inne zastosowanie do niej znaleźć.Rozwój grawitonów mógłby np. delikatnie modyfikować szansę na zniszczenie księżyca, ale to w sposób minimalny. Nie wiem czy są planowane jakieś większe zmiany z księżycem na nowym uni. Ogólnie jak najbardziej za Na pierwszy rzut oka uwaga co do technologii energetycznej jest trafna, ale dodanie nowych funkcji dla Rozwoju Grawitonów spowoduje gwałtowny popyt na satelity słoneczne a duże ilości mogą ściągnąć uwagę wrogo nastawionych graczy - szczególnie, że dużo graczy nawet topowych nie ma obrony bądź występuje ona symbolicznej formie. Na pewnym poziomie 20% w jedną albo drugą stronę robi już dużą różnicę Edytowane 4 Września 2017 przez zdravko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 6 Września 2017 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Września 2017 Pomysł byłby dość łatwy i szybki do wprowadzenia, jestem za. Propozycje są oczywiście do wspólnego ustalenia (lepiej żeby to były bardzo małe zmiany, podobne do proponowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 21 Września 2017 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2017 szpiegowska może zwiększać zasięg falangi o 0,5% wartości bazowej na każdy poziom technologii, z zaokrągleniem w górę. przykładowoszpiegowska poziom 22falanga poziom 22, zasięg przed zwiększeniem 143 143 * 1,22 * 0,5 = 158,73, z zaokrągleniem w górę nowy zasięg wynosi 159. proponuję również rozszerzyć zastosowanie technologii nadprzestrzennej i/lub energetycznej do skrócenia czasu ładowania teleportera.można by utworzyć zależność, że algorytm pobiera najmniejszą wartość z poziomów technologii energetycznej i nadprzestrzennej i na jej podstawie skraca czas ładowania teleportera o 1% na poziom.czyli jeżeli mamy technologię energetyczną na 22, nadprzestrzenną na 25, to skrócenie czasu wynosi MIN(22,25)*100%*CZAS, czyli np. dla teleportera poziomu 6, gdzie domyślny czas wynosi 10 minut, po skróceniu wynosiłby on 7m48s. Jeżeli skrócenie jest zbyt duże, to można zmienić współczynnik z 1% na 0,5%. Ta zmiana wymagałaby jednoczesnego rozwoju technologii energetycznej i nadprzestrzennej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andragon Napisano 17 Lutego 2018 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2018 REWELACYJNE POMYSŁY - szkoda ze nigdy nie zostaną wprowadzone.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
faziee Napisano 25 Marca 2018 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2018 (edytowane) W końcu jakieś wykorzystanie dla tych technologii, ale według mnie za technologię jonową zbyt duże profity.. Według mnie grawitony powinny pomagać w niszczeniu moonów np. @spieriz Energetyczna może dawać +% dla satelitek które są ściśle związane z rozwojem grawitonów. A i profity za grawitony bym zrobił ciągiem geometrycznym, nie arytmetycznym. Bez sensu jest żeby na niższych poziomach profit był taki sam jak na 20 levelu grawitonów np.. Wtedy technologia energetyczna będzie zbawieniem dla osób które będą chciały rozwijać grawitony. Edytowane 25 Marca 2018 przez faziee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 25 Marca 2018 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2018 spoko, nie przejmuj się, i tak to nie wejdzie w życie wcześniej niż za 3 miesiące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zybi Napisano 7 Lipca 2019 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 7 Lipca 2019 Fajny temacik możne nowy właściciel go poruszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arczi897 Napisano 14 Lipca 2019 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 14 Lipca 2019 (edytowane) Zapomnij w sumie to nic się nie ruszyło i nie zmieniło oprócz właściciela konkurencja na s ma chociaż wersję mobilną i da się przyjemnie grać na telefonie Edytowane 14 Lipca 2019 przez arczi897 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANOREXIA Napisano 14 Lipca 2019 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 14 Lipca 2019 Może coś zrobią ;Dmoże jeszcze jakieś resorty nowe wprowadzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiros Napisano 15 Lipca 2019 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 15 Lipca 2019 Witam,oto moja odopwiedz :http://forum.ogam.online/topic/22299-martwe-technologie/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.