Skocz do zawartości

Ciekawsze ekspedycje!


Czarny93

Rekomendowane odpowiedzi

Też bym ten limit zdjął, ale z drugiej strony Dropek, jak ktoś w końcu wypada 30 pte, pomyśl jakie zyski wyciągnie z tego. Nie chcę przesadzać, ale w ciągu kilku tygodni mógłby spokojnie na top 1 wskoczyć. Jako, że ostatnio pograłem trochę flotą, racja, że to by ożywiło flotową stronę gry, która jak się nie siedzi cały dzień, nie ma co liczyć na jakieś starcie :) Osobiście bym wybudował od ręki z 6kkk szperek. Żeby coś takiego zdjąć za 1 starciem +/- 6kkk ow. Można by również zrobić łatwiej zadania z działu flot. Można by sprawdzić deusx na testowym uni, jak by to wyglądało. Jak się mają zyski do strat. Mógłbym się w to pobawić za półtora tygodnia, bo skończę akurat ferie po sesji :). A jeśli nie da się nieograniczonego limitu to może chociaż zwiększyć do np. 500kk per slot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość -LEON-

Może rację macie. Ale limit 150kkk w slocie? Trochę mało. Po miesiącu ganiania za takimi flotami szperek się nudzi, bo większy zysk jest z idlaków jak dobrze polatać.

 

Ogólnie to mam parcie na zdjęcie, 'zwiększenie' limitu, bo z tych szperów mały zysk jest za cały dzień szukania.

Gdyby taka opcja weszła, to obie strony byłyby zadowolone.

 

A jeśli nie da się nieograniczonego limitu to może chociaż zwiększyć do np. 500kk per slot.

A może do 600kkk? x4

 

Podkreślam cały czas, że uwalenie takiej floty szperaczy wymaga posiadania dość sporej floty bojowej. A co za tym idzie, flociarze sami między sobą zaczną sie tłuc (!)

Na to kładę główny nacisk, ponieważ większość preferuje latanie na expy, pojawią się ciekawe kąski z expów, to żeby je uwalić, trzeba mieć czym a nie pykać se kilkoma owcami

 

No nie wiem. Myślcie razem ze mną ;D

 

.............

edit:

 


Osobiście bym wybudował od ręki z 6kkk szperek

 

coś w tym jest, sam widzisz. Tylko może ja tego nie umiem wydobyć na powierzchnię. Gdyby powstały floty szperaczy po 6kkk, natychmiast powstają większe floty bojowe.

Wydaje mi się, że to jest ścieżka do nakłonienia graczy na gre flotową

Edytowane przez DropShot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po raz x piszemy, że zwiększenie limitu szperaczy jest bezcelowe. Oczywiście możemy taki limit zwiększyć, zmniejszając równocześnie ilość uzyskanych surowców na ekspedycji. Czyli zamiast 150kkk będziemy wysyłać 500kkk i dostaniemy tyle samo surowców, dziura będzie oznaczała większą stratę surowcową i oczywiście możliwość złomu to też większe straty.


Wszystko to zostało dobrze policzone, jak chcesz mieć więcej surowców to zacznij grać, złomować, farmić, ekspedycja to dodatek do gry, a nie główne źródło surowców.

 

 

Prosto mówiąc, nie damy wam większej ilości surowców z ekspedycji, więc jeżeli proponujecie jakieś zmiany to na pewno nie w tę stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość karaluch

Wy cały czas o tych ekspedycjach ;-)

A może tak:

powiedzmy, że szperacza gracza x są na ekspedycji w danym czasie na danej planecie,

w tym czasie na tę samą planetę dolatuje gracz y  na ekspedycje;

mamy więc dwie floty na misji i tu się zaczyna zabawa - gracz x traci flotę (ponieważ ma mniejszy lvl technologi - opancerzenie, bojowa, ochronna), a gracz y przejmuje tą flotę. W przypadku tych samych techów - każdy traci po 50% szperaczy. Należy pamiętać o tym, że jeżeli gracz x jest na tej planecie powiedzmy na 4godziny, a gracz y wleci tam np po 2 godzinach - znaczy to, że floty się spotkały i ma miejsce sytuacja opisana wyżej. Uzyskaną flotę możemy wykorzystać, zdemontować, co tam chcemy.

Czy ekspedycje stały się ciekawsze ? ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie zły pomysł, zwiększenie limitu miało na celu ożywić flotę, a takie coś ? I kiedy niby ta flota miała wrócić? Po drugie nie wiem czy to deusx dałby radę zrobić, bo raczej to nie jest to takie proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.