Jump to content

Ciekawsze ekspedycje!


Czarny93
 Share

Recommended Posts

Ekspedycje fajne, zyski są. Wydaje się wszystko ok, ale! No właśnie ale...

 

Ekspedycje stały się jedną z najnudniejszych części gry, mamy 8 komunikatów w których jest zysk,tryt,strata,astat i nic.Brakuje najważniejszego,czyli zabawy i czegoś ciekawego, co przytrzyma graczy, bo jak narazie, zrobić 5k ekspów, to zanudzenie się na śmierć...

 

Mamy klona i kometę, teoretycznie powinny się pokrywać, więc moja propozycja jest taka, żeby usunąć klona i kometę i te 10% wykorzystać na wylosowanie specjalnego bonusu, a w tym bonusie losowało by jedną z np 50-ciu opcji. Oczywiście takich, aby się pokrywały, np:

 

-Ekspedytorzy natrafili na nieznany minerał, poddali go badaniom i odkryli nowy pierwiastek który pomoże w aktualnie przeprowadzanym badaniu technologii.

Czas trwającego badania -10%

 

Jak i:

 

-Ekspedytorzy natrafili na nieznany minerał, poddali go badaniom, okazał się niebezpieczny, w połączeniu z deuterem wystąpiło bardzo silne promieniowanie i wybuch. Część laboratoriów została uszkodzona, odkażanie i remont mogą potrwać miesiące, co wydłuża aktualnie badane technologie.

Czas trwającego badania +10%

 

To tylko jedna z wielu opcji,jakie można dodać.

Co wy na to? ;)

Link to comment
Share on other sites

Oj, z tą opcją badań bez sens, trafisz parę pod rząd, co się często zdarza, i jak ktoś już robi załóżmy ostatnie zadania z tech to mu wydłuża o kilkanaście dni, więc z tym ostrożnie, ale sam pomysł jak najbardziej fajny, tylko jak to deusx pisał, masz mu dać pomysł gotowy na tacy, a on już tylko zaakacetpuje lub nie i wdroży lub nie :). Więc musiałbyś wymyślęć jakieś sensowne bonusy :)

Link to comment
Share on other sites

kometa ma 5 % na 26 pte a jakąś trafiłem 7 na 36 :) więc wiesz, chodzi mi o to, że komuś to może uprzykrzać życie i to mocno, szczególnie robiąc badanka po pare miechów :) no ale to moja opinia

Link to comment
Share on other sites

Może też przyśpieszyć... Można zmniejszyć na -5% i +5%. Ekspedycje to ryzyko, właśnie o to w tym chodzi, lecisz w ciemno i możesz trafić pierwszy raz coś fajnego lub na coś szkodliwego, taki hazard. Bo jak narazie te 8 opcji to z pewnością za mało. Tu chodzi o rozrywkę, której póki co nie ma. Co ma tu przyciągać graczy, jak po 200 ekspach się z nudów odechciewa? Albo robią ekspy tylko do zadań? I jaki tu sens? Jeden dodatek utrzymuje drugi...

Link to comment
Share on other sites

Sens taki, że są ładne zyski, średnio mi się widzi, że wywale 250k trytu na - 20 % + astaty na naukowca, i jak będę chciał w ostatni dzień odpalić badanie załóżmy na 4-5 miechów to mi wydłuży o kilknaście/kilkadziesiąt dni, a jak nie odpale to będę musiał od nowa włożyć tryt i astaty. Także moją opinię wyraziłem, no i czekamy na wypowiedzi innych może.

Link to comment
Share on other sites

z tymi badaniami to żeś wyjechał, kolega AisheN ma racje co do badań,

co do ogólnego pomysłu jak najbardziej na tak, ekspedycje są nudne i dlatego ja na nie, nie latam

 

można lepiej już trafiać na zwrot kosztów ekspedycji i to tez w przedziale od 1 do 100 %

albo tzw zbieractwo floty,,, jak na ogame, polecieli i znaleźli dodatkowo 2kk lmów, takie losowanie z kilkudziescięciu pozycji, nie za dużo aby było, ci co nie będą chcieli floty takiej to sobie zdemontują a ci co nie będą chcieli demontować będą mieli (dodatkowo będzie wzrost liczby flot, a to już wogule + )

Link to comment
Share on other sites

Jezeli chodzi o moje zdanie to na ekspedycji mozna znalezc naukowca ktory skroca nam badania . A jezeli chodzi o wydluzanie go o 10% to troche lipa jak ktos buduje badanie ktore trwa np 100 dni to wydluzenie go o 10% to sa dodatkowe 10 dni czekania ..

 

Edit :

 

I popieram co pisze Oremi by sie przydalo cos w stylu ze znajdujemy statki lub inne surowce oprocz deuteru ( metal , krysztal )

Edited by siwy19941
Link to comment
Share on other sites

to prawda że znajdowanie konwojów z różnymi surowcami było by ciekawsze jak i znajdowanie np. opuszczonych baz piratów z ogromnymi ilościami opuszczonych statków które zabieramy do gry

ale dodał bym róznice w wysyłąniu floty i tak szperacze sciągaja nam surowce a dodanie floty bojowej pozwala ściagać odpowiednie ilości floty podobnie jak w ogame

moim zdaniem wysyłanie samych szperaczy bez kombinowania składu floty to największa nuda z całej expedycji

dodał bym również walki z piratami które zawsze sie wygrywa lub remisuje z dodaniem floty bojowej oraz walki z obcymi które o wiele cięzej wygrać tak jak w ogame z tą różnicą że dodał bym możliwość zebrania pz po takich walkach ;D to było by miodzio w gierce

:) pomysłów na expy pewnie każdy ma mnóstwo i czas się wziasc na serio za nie bo aktualne to bida nie z tej ziemi hehe

Link to comment
Share on other sites

dodał bym również walki z piratami które zawsze sie wygrywa lub remisuje z dodaniem floty bojowej oraz walki z obcymi które o wiele cięzej wygrać tak jak w ogame z tą różnicą że dodał bym możliwość zebrania pz po takich walkach ;D to było by miodzio w gierce

 

zgadzam się z tobą Bestia, walki to też dobry pomysł, RW z walki to można się nawet pochwalić :) a zbieranie pz uzależnione byłoby od posiadania recków w składzie floty

 

ogólnie chyba najbardziej brakuje znajdywania czegoś zaskakującego, różnego, innego, bo nawet małe coś cieszy i zachęca do gry

 

ale pewnie by się trzeba było zastanowić jaki musiałby być udział nowych ekspów w stosunku do tych starych

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Najpierw musiał by tu zabrać głos DEUXS czy w ogóle jest o czym rozważać, po pierwsze czy chciało by mu się zabrać za to bo z tego co się orientuje wiele trudności zabrało programistą niemieckim zrobienie exp w ogame a po drugie czy dałby rade to zrobić :)

Jeżeli była by przychylna opinia wtedy możemy zebrać tu konkretne propozycje stworzyć ekipe i zrobić konkretny projekt.

Link to comment
Share on other sites

myśle Bestia że jak projekt będzie REALNY(nowe ekspy nie będą zbyt wyszukane) to wprowadzenie późniejszcze walk z RW, będzie jedynie dodatkiem - jeśli tak jak mówisz da się to zrobić w miarę prosto

Link to comment
Share on other sites

Guest nowynowy

Czemu odrazu bezsens? Szansa że trafisz akurat to, przy 50 opcjach wynosi 0,2% według obliczeń moich kilku szarych komórek zajmujących się matematyką :P

 

Proceny jedno a praktyka to drugie dla przykładu podaje moje stat z ekspedycji przy 25 lvl na dowód tego:

 

 

Statystyka ekspedycji:

Suma: 1451

Ekspedycja traf -30%: 90

Ekspedycja traf oficer: 21

Ekspedycja traf dziura: 42

Ekspedycja traf astaty: 16

Ekspedycja traf surowce: 831

Ekspedycja traf tryt: 133

Ekspedycja traf +30%: 68

Ekspedycja traf nic: 250

 

 

I jak widać jest to przy blisko 1500 ekspedycjach a więc ??? Zrobimy nowe cuda w ekspedycjach i nikt nie będzie latał a już na pewno nie tacy szczęściarze jak ja bo badanie będe robił 2 lata.

Link to comment
Share on other sites

no nie bardzo prosto bo to wymagało by zrobienia exp od podstaw ale tak jak mówiłem napierw boss niech zajmie stanowisko w tej sprawie a potem mozemy wymyślać

tak myślę że pół roku dobrej roboty zajmie stworzenie czegoś nowego i lepszego przede wszystkim od tego co jest juz na ogame przydali by się dobrzy programiści do pomocy

;D i generalnie daje 1% że bosowi będzie się chciało w to bawić

Link to comment
Share on other sites

Mam co do dnia wyliczone kiedy ma mi się badanie skończyć aby jeszcze na skróceniu za tryt odpalić kolejne i zonk! +10% i tyle ze skrócenia.

Poza tym jakbyście nie zauważyli efekty negatywne mają przewagę nad efektami pozytywnymi więc prędzej wydłuży mi to PTE o 2 miesiące niż skróci.

 

Ponadto jeśli coś się skróci np. 3x to skraca się o 27,1%

Jeżeli natomiast coś się wydłuży 3x to wydłuży się o 33,1%

Straty zawsze będą większe niż zyski.

 

Chcecie walki z piratami, a obecne +/- na 30% to niby czym się różni? Zróbcie sobie RW w symulatorze..

 

Wymyślacie takie bzdury że oczy bolą, jak tu nie można nic ciekawego znaleźć?

- surka

- astat

- naukowiec

- geolog

- dodatkowy slot

- konstruktor

- tryt

 

Czego tu jeszcze nie znaleźliśmy? Samobudujące się labki? Moona? Techy? Kubek z logiem Ogam? -.-

Link to comment
Share on other sites

Neriel czytaj całość potem sie mozesz pluć ale po swojej koszuli

JEDNĄ Z PROPOZYCJI BYŁO ZRÓŻNICOWANIE WYSYŁANEJ FLOTY I OD NIEJ ZALEŻNE CO SIĘ CHCE WYCHACZYĆ Z EKSPY I NIE MÓW ZE TO ZŁE

czyli wysyłamy same szpery wchodzi sura bądz zong natrafiajac na piratów np. no bo nie ma czym się bronić to jasne ale wysyłając flote z przewagą okretów bojowych zwieksza sie szansa na trafienie opuszczonych statków które zabieramy ze sobą a trafiając na piratów mamy się czym bronić

ekstra dodatkiem była by mozliwośc zebrania pz wysyłając rece w składzie floty jak to zaproponował Oremi

 

dodam że ekpedycje uzależnione od floty jaka wysyłamy spowodują wzrost flot i koniec hegemoni ekowców w top 10

np. wysyłając 1kkk ow mozna by trafić na 2kkk ow szybki wzrost punktów spowoduje że wszyscy zaczną budować floty a granie samym eko pójdzie do lamusa

 

 

teraz co mamy robimy szpery i wysyłamy jedno i to samo bez kombinacji to właśnie największa nuda a to co wejdzie przy tym mi zwisa bo tak czy siak wychodzi sie deko na plus

 

pozdr.

Edited by Bestia
Link to comment
Share on other sites

Twoja wypowiedź jest absurdalna.

Gdzie napisałem że ten pomysł jest lipny? (ale jest)

 

Strzelam, że wykminisz sobie wtedy jeden skład który by był dobry na ekspach i byś nadal wysyłał w kółko to samo.

 

 

I tak tylko przypomnę, bo ciężko mi się te twoje coś czytało.

2.15. Na forum piszemy poprawnie, bez:

* PeKemoNoW

* WIELKICH LITER

* i innych nieestetycznych wymysłów.

Edited by Neriel
Link to comment
Share on other sites

Nariel ty się bawisz statystyką, tu nie chodzi o statystykę przynajmniej mi!

 

chcesz się pobawić w statystykę to weś kostkę do gry i załóż sobie że 1 to najlepiej a najgorzej 6, rzucaj i zapisuj każdy wynik, zrób 1000 razy i podsumowanie i przedstaw wyniki... ależ to będzie ciekawe, zapewne będę mógł komuś o tym opowiedzieć, jak zrobiłem 200 razy 3 a 4 tylko 150

 

to jest gra i ma być CIEKAWA, a nie być składnią statystyk, jak patrze na te podsumowania ekspów to żygać mi się chce jak widze co to za staystyki, sie jeszcze czepiają że ktoś ma więcej a ktoś mniej, co to za frajda patrzeć się w cyferki i twierdzić, ale SUPER! wcale nie

 

jak ktoś lubi matme to niech się jara tymi statami, które tyle mają do PRZYGODY co nic,

w poradniku ekspów takie mamy zestawienie możliwości oraz stwierdzenie - ilość godzin lotu nie wpływa na wynik, jest tylko dodatkiem do dłuższego "jakby FS-a"

 

nudne są te ekspy i na nie nie latam, na ogame, nigdy nie wiem co dostane i to jest ta przygoda o której tu pisze " OGam - cały wszechświat walczy o przetrwanie. Jedyne miejsce, gdzie kiedyś kwitł handel, a ludzie nie znali cierpienia i bólu zostało zaatakowane. Przetrwanie zależy tylko od Ciebie, Twoich nieprzespanych nocy, drżących rąk. Wybierz się w niesamowitą podróż po galaktyce i staw czoła najeźdźcom. Walcz i bądź niezwyciężony !

Tylko najpotężniejsi przechodzą do chwały."

 

to jest właśnie to czego tej grze brakuje, za każdym razem staty... jak będę chciał porzucać kostką to sobie porzucam

Edited by oremi
Link to comment
Share on other sites

Będę miał ochotę to se będę kostką rzucał. Nie rozumiem co Ci do tego. Czemu miałbym to robić na zawołanie?

 

Natomiast w kwestii przygody to nie miałem pojęcia iż jest to gra przygodowa.. prędzej strategiczna.

 

Polecam Tomb Raider'a na sylwka :P

 

 

Nie wiesz co dostaniesz na ogame? Nie więcej niż u nas.

Efekty ekspedycji:

  • Zdobycie surowców
  • Zdobycie statków
  • Zdobycie antymaterii
  • Znalezienie handlarza
  • Walka z piratami i obcymi
  • Opóźnienie w powrocie floty
  • Przyspieszenie powrotu floty - tylko tych dwóch nie mamy.
  • Utrata całej floty

Edited by Neriel
Link to comment
Share on other sites

:) wszystko się kręci wokół jednego aby gra była ciekawsza mamy zajefajne zadania ale i te sie w końcu kończą dla tego pomysł z nowymi expami to dobry pomysł :)

na ogame maja walki z piratami i gitara ale to bez sens skoro nic z nich nie wynika ja bym wprowadził walki z możliwością zbierania po nich debrisu i to nie 60 a 100% (100 za ryzyko) do tego raporty z walk a niech się chwalą ludziska a co :tak: i kolego zobaczyli byśmy czy by bractwo nie zaczęło budować flot ;D oj masowo by latały floty na expy a co idzie za tym gracze za tymi flotami ;D i już mamy rozwój w gierce

Edited by Bestia
Link to comment
Share on other sites

ja to myśle że Ci się Neriel robić nie chce i tyle :P

 

TomB RiderA przeszedłem tak samo jak UncharteD na ps3

 

ja nie będę rzucał, poprostu kiedyś gre rzucę i przejde do tej która zabierze mnie ze świata matematyki w świat czarów, przygody itp

 

nie myśl że ja mam mózg wypaczony, bo ja taki jestem, po prostu jak się pisze w grze o statkach koloniach układach, galaktykach i świecie w kosmosie w którym się jest to nie pisze się o statach w ekspedycjach,

 

w polsce zawsze się mówi o walorach a zapomina o detalach i szczegółach

Link to comment
Share on other sites

Przydałoby się pomyśleć wreszcie nad wykorzystaniem tych wielogodzinnych eksploatacji. Jak do tej pory nie ma absolutnie żadnego znaczenia czy wysyłam ekspedycję na 1h czy 24h. I proszę nie serwować tu tłumaczenia że to dla ochrony bo dla ochrony to jest FS a skoro zwiększam ilość godzin ekspedycji to oczekiwałbym czegoś innego.

Link to comment
Share on other sites

Przydałoby się pomyśleć wreszcie nad wykorzystaniem tych wielogodzinnych eksploatacji. Jak do tej pory nie ma absolutnie żadnego znaczenia czy wysyłam ekspedycję na 1h czy 24h. I proszę nie serwować tu tłumaczenia że to dla ochrony bo dla ochrony to jest FS a skoro zwiększam ilość godzin ekspedycji to oczekiwałbym czegoś innego.

No to masz możliwość wysłania FS'a którego możesz zawrócić i mieć flotę znów do dyspozycji w ciągu 20 sekund. Dla mnie bomba.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.