Skocz do zawartości

Ciekawsze ekspedycje!


Czarny93

Rekomendowane odpowiedzi

tej grze brakuje smaczków i co tu się oszukiwac po pewnym czasie się przejada i każdy ma dość, widać to dobrze co roku po ilości porzuconych kont na uni.

 

jak wszędzie jest tak samo to się szuka aż się znajdzie coś lepszego, dlatego z roku na rok na ogame, dodaje się jakieś udogodnienia aby ludzie zostali aby coś ich zaciekawiło...

 

 

kiedyś to były nowe statki, handlarz, ekspedycje, trofea, paczki za surkę teraz jakieś nowe eventy na urodziny ogame, i ciągle coś się zmienia,

pamiętam jak kiedyś karano za dodatki foxgame itp, teraz na oficjalnej stronie są dodatki wyszczególnione, i jest ok

 

jak wy nie rozumiecie że gra jak się nie rozwija i stoi w miejscu to się cofa, no to komu to tłumaczyć, z czasem to co jest dobre nie sprawdzi się za rok, bo się przeje, to co jest na innych grach tego typu tu nie jest nowością i na odwrót

 

i co Nareil myślisz że każdy będzie rzucał kostką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak coś zmieniać to na lepsze, a nie ot tako z nudy.

 

Wyjaśniłem czemu mi się wersja z losowaniem +/- czasu badania nie podoba. Piraci w realnej walce to też tylko różnica posiadania RW. Zrobienie czegoś z czasem ekspedycji mi się nie widzi, bo do niemożliwego do złapania FSa nie trzeba nic dodawać.

 

Chcecie 50 nowości znaleźć jak tu ciężko o 1 sensowną.

Np. twój pomysł oremi nie ma prawa wejść, ponieważ jeżeli dodasz flotę ofensywną do szperaczy to mógłbyś sobie robić FSy ekspedycjami.

No chyba, że wszystkim pasi taka opcja, przynajmniej FS byłby FSem, a nie próbą utrzymania floty. Obecnie znajdą wylicza i po flocie :P

Ewentualnie jakby ograniczyć ilość wysyłanej floty ofensywnej to tylko mniejsze floty w ten sposób by się uchowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość -LEON-

hmmm...

 

nie przesadzajcie. Expy są dopracowane do perfect.

A jak wam się nudzi, to zbudujcie flota. Bo z tego co zauważam, to raczej tylko gracze eko się nudzą i im nie pasują expy

Kiedyś ich nie było i grali

 

Po ciula wam walki z piratami, złom z tych walk albo inne statki? Za surkę z expów zbudujcie sobie te statki.

 

Ciekawe czy ktoś wyśle 10mld ow żeby znaleźć 10% bo o ile mnie pamięć nie myli, to tak było na orginale

Bo na 500% to raczej nie ma co liczyć

10mld ow - koszt 187bln

1mld znaleziony - koszt to 18,7bln

 

zyski większości z ekspedytujących sie, to około 10-15bln dexu dziennie. Zbudujcie te statki za zysk

 

Ja bym w życiu nie wysłan na ekspedycje floty wartej prawie 200blc deuteru, żeby trafić 10% wartości przy nawet 1% na utrate całości

 

Przy następnych pomysłach proponuję zacząć od kalkulatora

 

 

 

edit:

a zamiast pustych ekspedycji to może wam Deusx wstawić niusy z pudelka ;P

Edytowane przez DropShot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oremi, to co napisze nie ma być obrażeniem Ciebie, wręcz przeciwnie :) powiem tak, naiwny jesteś i ja byłem również ale już się wyleczyłem ;)

Pozdrawiam.

 

Rozumiem i wiem to kOtello założyli dział pomysły do gry na odczepnego i każdy pomysł graczy torpedują "tak O".

Bo... im pasuje, bo tak trzeba, nic nie wnoszą do tematu a tylko piszą ogólniki

Zaproponuj im gotowy pomysł... zadają pytania, nagle pytają o szczegóły, potem pytają o bzdety... ty coś zmienisz... oni dopytują na koniec nic nie dodają, albo nic nie napiszą, a jak widzą że ktoś jest natrętny to ośmieszają, znam tą metodę i wiem o co tu chodzi..

 

.....ale mi to kOtello nie przeszkadza tak na dobrą sprawę, bo oni śmieją się ze mnie, a ja śmieje się z nich, zawsze się zastanawiam jaki to powód znajdą aby to czegoś nie zmienić, nie wprowadzić... zawsze jest inny mało konkretny tak samo jak w tym wypadku,

 

Neriel to zna dobre fsy... nie ma dobrych fsów i każdą ale to każdą flote można zdjąć, tylko trzeba mieć czas, ludzi i trochę deu, i nie ważne co by on mi tu nie napisali

 

 

edit: czytałeś drop cały wątek, czy tylko dwa ostatnie posty? ..pffffffffff

Edytowane przez oremi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjąć flotę to jedno, zobaczyć ją na tacy po wpisaniu danych do kalkulatorka to co innego. Taka flota wcale nie jest bezpieczna jak to nazwa FleetSave by sugerowała. Jest tylko tymczasowo niewidoczna. W takiej sytuacji nie mam wpływu na jej bezpieczeństwo, więc mogę założyć, że jakbym się nie starał i tak ją stracę.

 

zawsze się zastanawiam jaki to powód znajdą aby to czegoś nie zmienić

Czyli już na początku spodziewasz się, że twój pomysł ma wady (prawie każdy jakieś ma) ale mimo to oczekujesz, że wszyscy przymkną na nie oko i będzie cacy?

 

Ciekaw jestem jaki chlew by tu był gdyby nie moja krytyka :P Pewnie jak na niektórych ugamelach, wszedłem, spojrzałem i wyszedłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Neriel, nie mów że Oremi nie ma racji, owszem ma, może nie we wszystkim ale dużo racji. Skoro jest dział Pomysły i są gracze którzy coś proponują a inni na ten temat dyskutują to znaczy że jest zainteresowanie. Jeśli zbierze się 5, 10 czy 15 pomysłow zamiast je torpedować wystarczy zrobić ankietę i poznać opinie innych czy chcą czy nie chcą zmian.

 

Wiesz Neriel dlaczego tak mało zarejestrowanych bierze udział w ankietach? Jest wielce prawdopodobne że po przeczytaniu negatywnych ocen ze strony Teamu na temat czyjegoś pomysłu mają dość czytania kolejny raz podobnych wątków i zabierania głosu bo trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem że większość pomysłów jest przez Team torpedowana i ląduje w koszu.

 

Sam grasz na UNI2, popatrz na aktywność graczy, na blisko 4.500 zarejestrowanych kont aktywnie gra może 100 osób. Jeśli niczym nowym ich nie zachęcicie do działania to regres będzie postępował.

Edytowane przez kOtello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taki pomysl jezeli chodzi o ekspedycje.

 

Robimy sobie ekspedycje, wysylamy normalnie szperacze. Na ekspedycji mamy szanse zdobycia specjalnych okrętów, które mogą grabić z trytu graczy, bądź możemy je wysłać na specjalne misje obserwowania szlaków ekspedycyjnych z których możemy uzyskać niewielką ilość trytu (np 50 sztuk), surowcow, floty itp, jak rowniez mozemy trafic na ekspedycje gracza i moze nawiazac sie konflikt zbrojny statkow (przy opcji dolaczania grabiezcow do szperaczow na ekapedycje). Aby odblokowac misje napadu graczy i obserwowania szlaków, musimy zbudować budynek który daje "autoryzacje" na rozpoczecie zabawy. Grabiezcow nie idzie zniszczyc normalna flota, tylko statkami tego samego typu, czyli mozemy sie rowniez nimi bronic. Gracze atakowac moga nas tylko tam, gdzie mamy budynek, lecz my tylko z niego mozemy atakowac innych (mam na mysli grabienie trytu), na skanach nie widzimy ilosci grabiezcow przeciwnika wiec atakujemy w ciemno, albo sie uda i zgarniemy czesc trytu przeciwnika, albo nasza flota zostanie zniszczona i musimy sie modlic by w czasie nim odbudujemy sie nikt nas nie zaatakuje. Podzielic to na tury, jedna tura trwa np 14dni, zostaja zapisane statystyki najlepszych piratow, Pierwsze top30 otrzymuje np +5-10% do szybkosci wszystkich statkow, w zaleznosci od top, floty utracone i tura zaczyna sie od poczatku, i znowu zeby brac udzial w zabawie musimy wybudowac budynek.

 

To jest taki przyklad, napisany dosc chaotycznie ale chodzi mi o sam schemat. Wiem ze jest to dosc kontrowersyjny pomysl ale skoro surowce idzie grabic, flote idzie zezlomowac, obrone zbombardowac to czemu nie grabic tryt? :) Oczywiscie trzebaby to dopracowac, ale mooze sie komus spodoba :) Chcecie ozywic troche gre i ekspedycje ? :D

 

Przepraszam ze wszelkie bledy i brak ogonkow ale pisze z telefonu ;)

 

p.s. budynku zniszczyc nie idzie, trzeba czekac na koniec tury, wtedy budynek burzy sie sam, a wtedy nie mozemy grabic ani nas grabic nie mozna. Planety z budynkiem sa oznaczone w galaktyce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam pomysł urozmaicenia ciekawy, jestem tylko przeciwny grabieniu trytu, niech to będzie cokolwiek byle nie tryt i astaty :)

A nowe latajki też ciekwa opcja. Już dawno myślałem żeby zaproponować jakiś super wielki transporter bo budowanie milionów DT czy UT to słabe :/

Edytowane przez kOtello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z transporterami tak czy owak nie przejdzie, a na pewno nie opłacałoby się czegoś modyfikować jakby to miały być jakieś transportowce ;D

 

jeżeli chodzi o lot grabieżcami do graczy to byłby on bardzo długi (w stosunku do naszej predkosci :D) bo np 1-2h w galaktyce, przy czym można wykonać tylko jedną taką misję o danym czasie.

Kolejna rzecz to ilość trytu jaką można by było grabić to jedna jednostka trytu na jednego grabieżce. Z ekspedycji możemy zdobyć np. od 1-10 statków (żeby nie było sytuacji że jednym lotem grabimy cały tryt) ;)

 

Dlaczego chcę żeby to był tryt ? Bo tylko ten surowiec jest nietykalny (jak na razie), dołączając do zabawy możemy zyskać albo stracić. No chyba że zrobimy nową jednostkę ale nie wiem czy to było by warte zachodu ;)

 

O a nagrody za ture możnaby sobie wybrać z jakiejś puli, np.

 

- o 10% większa szansa na znalezienie trytu na ekspedycji

- o 10% większe wydobycie

- przyspieszenie flot

- itd itd (spiesze sie bo musze wychodzic ;P )

na czas nastepnej tury ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MiG grabienie trytu to nieporozumienie ... Nie po to co 1h wysyłam ekspy i zbieram xxxk trytu, żeby ktoś mi go podpierniczał wtedy, jak mnie nie będzie. Tryt lepiej zostawić w spokoju, ponieważ (przynajmniej dla mnie) jest to cenniejszy surowiec niż astaty i ciężko się go zbiera. Sam muszę teraz 800k trytu dozbierać, a jak ktoś jeszcze zacznie mi go kraść to miną wieki zanim to uzbieram :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zróbmy nową jednostkę, nie mam pomysłu jakby się mogła nazywać, zdam się na Was ;)

Ja zmodyfikuję lekko swój pomysł, dopracuje.

 

 

A więc tak, od początku. Do dyspozycji mamy nowe statki i jednostkę. (nazwy przypadkowe - do ustalenia)

 

Budujemy "port gwiezdny", w którym przesiadują nasi piraci, bez tego nie bierzemy udziału w zabawie. Okręty piratów zdobywamy tylko i wyłącznie z ekspedycji, szansa na odnalezienie uszkodzonych okrętów wynosi 20%, nasze szperacze są wyposażone w moduły naprawcze okrętów, dzięki czemu jesteśmy w stanie je holować do naszego portu gwiezdnego. Atakować można graczy wyposażonych w port gwiezdny, musi się również znajdować na planecie, którą chcemy zaatakować, w przeciwnym wypadku nie jest możliwy atak na gracza. Wyburzenie budynku nie jest możliwe. Następuje to automatycznie po zakończeniu tury.

Nowy okręt może latać na specjalne misje, z których możemy zdobyć łupy bądź na graczy, grabiąc ich również z tego surowca. Łup można zdobyć również w prosty sposób - wydając 10kkk w deuterze (przelicznik 4:2:1) zarówno na budynek, flote, obrone, badanie - otrzymujemy 1 punkt. Łupy możemy wymienić u handlarza na niewielką ilość trytu (np. 1500 łupów = 200 trytu) . Na skanach nie widać ile kto ma łupów i okrętów pirackich więc każdy atakuje w ciemno. Okręty pirackie nie walczą z obroną i flotą, jedynie ze statkami tego samego typu. Co dwa tygodnie są aktualizowane statystyki, gracze z pierwszej 30 mogą odebrać swoją nagrodę (wynagrodzenie zależne od naszego miejsca). Pod uwagę jest brana ilość posiadanych łupów w czasie aktualizacji statystyk. Po aktualizacji kasowane są wszystkie łupy i okręty pirackie i zabawę zaczynamy od początku.

Możemy wybrać, czy chcemy:

-zwiększenie prędkości flot

-zwiększenie wydobycia

-większa ilość slotów floty

-większa pojemność magazynów

-zmniejszenie czasu badań

-zmniejszenie czasu budowy

-kolejka budowania +3

-kolejka badań

-szansa na znalezienie podwójnej ilości trytu/wieksza szansa na zdobycie trytu na ekspedycji

-itd

 

(przykładowo) :)

 

Jeden okręt piracki grabi jedną jednostkę łupu.

Z ekspedycji możemy zdobyć od 20-100 okrętów.

Prędkość lotu zakładam 30min w galaktyce

Ilość misji pirackich - 1

czas trwania bonusów - do końca następnej tury

Badania nie mają wpływu na naszych piratów, są oni niezależni.

Pomysł ten daje szanse dobrej zabawy dla nowych graczy o niewielkiej ilości punktów jak i tych rozwiniętych. Jedynie trzeba mieć szperacze (wystarczy 1kk szperaczy aby móc holować okręty piratów, czyli 20 poziom technologii ekspedycji. % na znalezienie okrętów jest stały dla każdego PTE).

 

Starałem się napisać w miarę przejrzyście, choć widzę że poszło mi dość średnio. Wszystko jest do ustalenia, proszę o komentowanie, poprawianie itd ;)

 

Ufff, już mnie łapki bolą hehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekwy pomysł, niemniej jednak są tu rzeczy które się dublują z tym co możesz już sobie załadować (Uwagi w nawiasach)

 

-zwiększenie prędkości flot (Świetny pomysł, flota nie do złapania w przypadku aktywnego pakietu)

-zwiększenie wydobycia ( Geolog za astaty z ekspedycji)

-większa ilość slotów floty (Admirał za astaty z ekspedycji)

-większa pojemność magazynów (Magazynier za astaty z ekspedycji)

-zmniejszenie czasu badań (Naukowiec za astaty i pakiety za tryt)

-zmniejszenie czasu budowy (Konstruktor za astaty)

-kolejka budowania +3 (Kolejka także za astaty)

-kolejka badań (Ciekawy pomysł ale dla krótkich badań czyli raczej nierealne)

-szansa na znalezienie podwójnej ilości trytu/wieksza szansa na zdobycie trytu na ekspedycji (Bardzo dobry pomysł)

 

Może jeszcze - sansa na znalezienie większej ilości deuteru powiedzmy + 25/50%

Edytowane przez kOtello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie mam wrażenie że wszystkim chodzi o jedno " O NIESPODZIANKĘ" czyli coś co nie zostało ujęte w możliwych wynikach ekspów, coś co nie zostanie zapisane w możliwych wynikach w poradniku ekspedycji

 

o takie WOW : "nieuwierzycie, a wiecie co trafiłem dziś na ekspedycji! :D"

 

jak uważasz Neriel będzie to wymagało dużych zmian jeśli się wklepie w komunikaty: że znalazło się kubusia puchatka, misia koralgola, spotkali marsjanina który powiedział aby poszli się wyspać itp??

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można takie komunikaty przypisać do znalezienia "niczego", jeśli takie coś was zadowoli :P Dla deusa to pewnie by była max godzina roboty.

Nawet bym uwierzył, że 50 takich da się wykminić xP

Edytowane przez Neriel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama zmiana komunikatów to już jakaś zmiana, można ich kilkanaście wymyślić, zawsze to zmienna rutyna ekspedycji ;)

Lub jeszcze dodać jako ułamek ułamka procenta jakieś pierdoły nic nie znaczące, tak na poprawę humoru, choć za dużo nie można grzebać, bo skrypt nie może być za wielki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Właśnie przyszła mi na myśl jedna rzecz, jeśli już gdzieś ktoś proponował to proszę się nie irytować :) widocznie pominąłem.

 

W ekspedycjach mamy;

Ekspedycja traf -30%
i dla równowagi
Ekspedycja traf +30%


Ekspedycja traf surowce
tu z kolei
Ekspedycja traf nic

i następnie

Ekspedycja traf oficer
Ekspedycja traf astaty
Ekspedycja traf tryt

oraz

Ekspedycja traf dziura

i nic dla przeciwwagi

Może dodać traf +100% floty

Nie upieram się przy pomyśle ale...
 

Edytowane przez kOtello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ekspedycja traf surowce

 

i znów

 

Ekspedycja traf nic

Tu się pomyliłeś - nie ma przeciwwagi dla 0. Chyba że inne 0 :P

 

Przeciwwagą dla surowców jest właśnie dziura, a więc mamy tryt i od deusa (bo to jego pomysł) astaty i oficerów dla których brakuje przeciwwagi. Tak więc jak już to coś negatywnego by musiało dojść ale to by było bardzo niewygodne jak już wcześniej chyba pisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość -LEON-

Moje zdanie jest takie:

Ekspedycje są dopracowane do 'perfekt' i nie bym w nich nie zmieniał, poza jedną drobna sprawą.

Zdjęcie limitu z ilości wysyłanych szperaczy (!)

 

Każdy kto lata na ekspedycje, zawsze traci w końcu te szperacze. Więc zdjęcie limitu mimo potencjalnie dużo większych zysków w postaci deuteru, wiąże się z wydaniem sporej ilości surków więcej na statki a w przypadku złoma (co zdarza się dość cyklicznie w przypadku flot szperaczy przekraczających około 900kkk szperaczy) konieczny jest wydatek bagatelka ładnych bln deuteru.

 

wydaje mi się, że zdjęcie limitu bardzo by urozmaiciło grę w ekspedycję jednej i drugiej stronie. Z jednej strony potencjalny większy zysk, ale i ryzyko, że budując ich więcej stajemy się ciekawym 'kąskiem'

 

Mogę się założyć, że przyczyni się to do powstania większej ilości flot. Z jednej strony - floty szperaczy. A z drugiej dość spore floty będące w stanie zniszczyć powiedzmy 6kkk szperaczy.

 

W sumie ciekawi mnie wasze zdanie na ten temat. Proszę o grzeczne opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zdjęcie limitu z ilości wysyłanych szperaczy (!)

 

Masakra !!! myślisz tak poważnie? To ktoś kto ma 29 i trafia na dziurę raz na 100 expów albo taki kto ma 30 lvl i nie trafia na dziurę to mogą jeśli ich stać wysłać po 10.000.000.000 x 5 na godzinę :)

 

wow rewelacja :D 3 dni latania i można każdego zezłomować.

 

Kiepski pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.