Czarny93 Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Ekspedycje fajne, zyski są. Wydaje się wszystko ok, ale! No właśnie ale... Ekspedycje stały się jedną z najnudniejszych części gry, mamy 8 komunikatów w których jest zysk,tryt,strata,astat i nic.Brakuje najważniejszego,czyli zabawy i czegoś ciekawego, co przytrzyma graczy, bo jak narazie, zrobić 5k ekspów, to zanudzenie się na śmierć... Mamy klona i kometę, teoretycznie powinny się pokrywać, więc moja propozycja jest taka, żeby usunąć klona i kometę i te 10% wykorzystać na wylosowanie specjalnego bonusu, a w tym bonusie losowało by jedną z np 50-ciu opcji. Oczywiście takich, aby się pokrywały, np: -Ekspedytorzy natrafili na nieznany minerał, poddali go badaniom i odkryli nowy pierwiastek który pomoże w aktualnie przeprowadzanym badaniu technologii.Czas trwającego badania -10% Jak i: -Ekspedytorzy natrafili na nieznany minerał, poddali go badaniom, okazał się niebezpieczny, w połączeniu z deuterem wystąpiło bardzo silne promieniowanie i wybuch. Część laboratoriów została uszkodzona, odkażanie i remont mogą potrwać miesiące, co wydłuża aktualnie badane technologie.Czas trwającego badania +10% To tylko jedna z wielu opcji,jakie można dodać.Co wy na to? AisheN, J-23, Galaxi i 1 inny dodali reakcje 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AisheN Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Oj, z tą opcją badań bez sens, trafisz parę pod rząd, co się często zdarza, i jak ktoś już robi załóżmy ostatnie zadania z tech to mu wydłuża o kilkanaście dni, więc z tym ostrożnie, ale sam pomysł jak najbardziej fajny, tylko jak to deusx pisał, masz mu dać pomysł gotowy na tacy, a on już tylko zaakacetpuje lub nie i wdroży lub nie . Więc musiałbyś wymyślęć jakieś sensowne bonusy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czarny93 Napisano 29 Grudnia 2012 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Czemu odrazu bezsens? Szansa że trafisz akurat to, przy 50 opcjach wynosi 0,2% według obliczeń moich kilku szarych komórek zajmujących się matematyką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AisheN Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 kometa ma 5 % na 26 pte a jakąś trafiłem 7 na 36 więc wiesz, chodzi mi o to, że komuś to może uprzykrzać życie i to mocno, szczególnie robiąc badanka po pare miechów no ale to moja opinia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czarny93 Napisano 29 Grudnia 2012 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Może też przyśpieszyć... Można zmniejszyć na -5% i +5%. Ekspedycje to ryzyko, właśnie o to w tym chodzi, lecisz w ciemno i możesz trafić pierwszy raz coś fajnego lub na coś szkodliwego, taki hazard. Bo jak narazie te 8 opcji to z pewnością za mało. Tu chodzi o rozrywkę, której póki co nie ma. Co ma tu przyciągać graczy, jak po 200 ekspach się z nudów odechciewa? Albo robią ekspy tylko do zadań? I jaki tu sens? Jeden dodatek utrzymuje drugi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AisheN Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Sens taki, że są ładne zyski, średnio mi się widzi, że wywale 250k trytu na - 20 % + astaty na naukowca, i jak będę chciał w ostatni dzień odpalić badanie załóżmy na 4-5 miechów to mi wydłuży o kilknaście/kilkadziesiąt dni, a jak nie odpale to będę musiał od nowa włożyć tryt i astaty. Także moją opinię wyraziłem, no i czekamy na wypowiedzi innych może. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oremi Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 z tymi badaniami to żeś wyjechał, kolega AisheN ma racje co do badań,co do ogólnego pomysłu jak najbardziej na tak, ekspedycje są nudne i dlatego ja na nie, nie latam można lepiej już trafiać na zwrot kosztów ekspedycji i to tez w przedziale od 1 do 100 %albo tzw zbieractwo floty,,, jak na ogame, polecieli i znaleźli dodatkowo 2kk lmów, takie losowanie z kilkudziescięciu pozycji, nie za dużo aby było, ci co nie będą chcieli floty takiej to sobie zdemontują a ci co nie będą chcieli demontować będą mieli (dodatkowo będzie wzrost liczby flot, a to już wogule + ) zdzisLG dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy19941 Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 (edytowane) Jezeli chodzi o moje zdanie to na ekspedycji mozna znalezc naukowca ktory skroca nam badania . A jezeli chodzi o wydluzanie go o 10% to troche lipa jak ktos buduje badanie ktore trwa np 100 dni to wydluzenie go o 10% to sa dodatkowe 10 dni czekania .. Edit : I popieram co pisze Oremi by sie przydalo cos w stylu ze znajdujemy statki lub inne surowce oprocz deuteru ( metal , krysztal ) Edytowane 29 Grudnia 2012 przez siwy19941 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bestia Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 to prawda że znajdowanie konwojów z różnymi surowcami było by ciekawsze jak i znajdowanie np. opuszczonych baz piratów z ogromnymi ilościami opuszczonych statków które zabieramy do gryale dodał bym róznice w wysyłąniu floty i tak szperacze sciągaja nam surowce a dodanie floty bojowej pozwala ściagać odpowiednie ilości floty podobnie jak w ogamemoim zdaniem wysyłanie samych szperaczy bez kombinowania składu floty to największa nuda z całej expedycjidodał bym również walki z piratami które zawsze sie wygrywa lub remisuje z dodaniem floty bojowej oraz walki z obcymi które o wiele cięzej wygrać tak jak w ogame z tą różnicą że dodał bym możliwość zebrania pz po takich walkach to było by miodzio w gierce pomysłów na expy pewnie każdy ma mnóstwo i czas się wziasc na serio za nie bo aktualne to bida nie z tej ziemi hehe oremi dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Ja zamiast znalezienia 'nic' chciałbym małe futrzaste zwierzątka... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oremi Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 dodał bym również walki z piratami które zawsze sie wygrywa lub remisuje z dodaniem floty bojowej oraz walki z obcymi które o wiele cięzej wygrać tak jak w ogame z tą różnicą że dodał bym możliwość zebrania pz po takich walkach to było by miodzio w gierce zgadzam się z tobą Bestia, walki to też dobry pomysł, RW z walki to można się nawet pochwalić a zbieranie pz uzależnione byłoby od posiadania recków w składzie floty ogólnie chyba najbardziej brakuje znajdywania czegoś zaskakującego, różnego, innego, bo nawet małe coś cieszy i zachęca do gry ale pewnie by się trzeba było zastanowić jaki musiałby być udział nowych ekspów w stosunku do tych starych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czarny93 Napisano 29 Grudnia 2012 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Przyjdę ze sklepu, to powymyślam jakieś inne opcje, mam nadzieję że mi pomożecie, bo nie wiem czy sam 50 wymyślę, a im więcej, tym lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bestia Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Najpierw musiał by tu zabrać głos DEUXS czy w ogóle jest o czym rozważać, po pierwsze czy chciało by mu się zabrać za to bo z tego co się orientuje wiele trudności zabrało programistą niemieckim zrobienie exp w ogame a po drugie czy dałby rade to zrobić Jeżeli była by przychylna opinia wtedy możemy zebrać tu konkretne propozycje stworzyć ekipe i zrobić konkretny projekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oremi Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 myśle Bestia że jak projekt będzie REALNY(nowe ekspy nie będą zbyt wyszukane) to wprowadzenie późniejszcze walk z RW, będzie jedynie dodatkiem - jeśli tak jak mówisz da się to zrobić w miarę prosto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość nowynowy Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Czemu odrazu bezsens? Szansa że trafisz akurat to, przy 50 opcjach wynosi 0,2% według obliczeń moich kilku szarych komórek zajmujących się matematyką Proceny jedno a praktyka to drugie dla przykładu podaje moje stat z ekspedycji przy 25 lvl na dowód tego: Statystyka ekspedycji:Suma: 1451Ekspedycja traf -30%: 90Ekspedycja traf oficer: 21Ekspedycja traf dziura: 42Ekspedycja traf astaty: 16Ekspedycja traf surowce: 831Ekspedycja traf tryt: 133Ekspedycja traf +30%: 68Ekspedycja traf nic: 250 I jak widać jest to przy blisko 1500 ekspedycjach a więc ??? Zrobimy nowe cuda w ekspedycjach i nikt nie będzie latał a już na pewno nie tacy szczęściarze jak ja bo badanie będe robił 2 lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bestia Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 no nie bardzo prosto bo to wymagało by zrobienia exp od podstaw ale tak jak mówiłem napierw boss niech zajmie stanowisko w tej sprawie a potem mozemy wymyślaćtak myślę że pół roku dobrej roboty zajmie stworzenie czegoś nowego i lepszego przede wszystkim od tego co jest juz na ogame przydali by się dobrzy programiści do pomocy i generalnie daje 1% że bosowi będzie się chciało w to bawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Mam co do dnia wyliczone kiedy ma mi się badanie skończyć aby jeszcze na skróceniu za tryt odpalić kolejne i zonk! +10% i tyle ze skrócenia.Poza tym jakbyście nie zauważyli efekty negatywne mają przewagę nad efektami pozytywnymi więc prędzej wydłuży mi to PTE o 2 miesiące niż skróci. Ponadto jeśli coś się skróci np. 3x to skraca się o 27,1%Jeżeli natomiast coś się wydłuży 3x to wydłuży się o 33,1%Straty zawsze będą większe niż zyski. Chcecie walki z piratami, a obecne +/- na 30% to niby czym się różni? Zróbcie sobie RW w symulatorze.. Wymyślacie takie bzdury że oczy bolą, jak tu nie można nic ciekawego znaleźć?- surka- astat- naukowiec- geolog- dodatkowy slot- konstruktor- tryt Czego tu jeszcze nie znaleźliśmy? Samobudujące się labki? Moona? Techy? Kubek z logiem Ogam? -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bestia Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 (edytowane) Neriel czytaj całość potem sie mozesz pluć ale po swojej koszuliJEDNĄ Z PROPOZYCJI BYŁO ZRÓŻNICOWANIE WYSYŁANEJ FLOTY I OD NIEJ ZALEŻNE CO SIĘ CHCE WYCHACZYĆ Z EKSPY I NIE MÓW ZE TO ZŁEczyli wysyłamy same szpery wchodzi sura bądz zong natrafiajac na piratów np. no bo nie ma czym się bronić to jasne ale wysyłając flote z przewagą okretów bojowych zwieksza sie szansa na trafienie opuszczonych statków które zabieramy ze sobą a trafiając na piratów mamy się czym bronićekstra dodatkiem była by mozliwośc zebrania pz wysyłając rece w składzie floty jak to zaproponował Oremi dodam że ekpedycje uzależnione od floty jaka wysyłamy spowodują wzrost flot i koniec hegemoni ekowców w top 10np. wysyłając 1kkk ow mozna by trafić na 2kkk ow szybki wzrost punktów spowoduje że wszyscy zaczną budować floty a granie samym eko pójdzie do lamusa teraz co mamy robimy szpery i wysyłamy jedno i to samo bez kombinacji to właśnie największa nuda a to co wejdzie przy tym mi zwisa bo tak czy siak wychodzi sie deko na plus pozdr. Edytowane 29 Grudnia 2012 przez Bestia zdzisLG dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 (edytowane) Twoja wypowiedź jest absurdalna.Gdzie napisałem że ten pomysł jest lipny? (ale jest) Strzelam, że wykminisz sobie wtedy jeden skład który by był dobry na ekspach i byś nadal wysyłał w kółko to samo. I tak tylko przypomnę, bo ciężko mi się te twoje coś czytało.2.15. Na forum piszemy poprawnie, bez:* PeKemoNoW* WIELKICH LITER* i innych nieestetycznych wymysłów. Edytowane 29 Grudnia 2012 przez Neriel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oremi Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 (edytowane) Nariel ty się bawisz statystyką, tu nie chodzi o statystykę przynajmniej mi! chcesz się pobawić w statystykę to weś kostkę do gry i załóż sobie że 1 to najlepiej a najgorzej 6, rzucaj i zapisuj każdy wynik, zrób 1000 razy i podsumowanie i przedstaw wyniki... ależ to będzie ciekawe, zapewne będę mógł komuś o tym opowiedzieć, jak zrobiłem 200 razy 3 a 4 tylko 150 to jest gra i ma być CIEKAWA, a nie być składnią statystyk, jak patrze na te podsumowania ekspów to żygać mi się chce jak widze co to za staystyki, sie jeszcze czepiają że ktoś ma więcej a ktoś mniej, co to za frajda patrzeć się w cyferki i twierdzić, ale SUPER! wcale nie jak ktoś lubi matme to niech się jara tymi statami, które tyle mają do PRZYGODY co nic,w poradniku ekspów takie mamy zestawienie możliwości oraz stwierdzenie - ilość godzin lotu nie wpływa na wynik, jest tylko dodatkiem do dłuższego "jakby FS-a" nudne są te ekspy i na nie nie latam, na ogame, nigdy nie wiem co dostane i to jest ta przygoda o której tu pisze " OGam - cały wszechświat walczy o przetrwanie. Jedyne miejsce, gdzie kiedyś kwitł handel, a ludzie nie znali cierpienia i bólu zostało zaatakowane. Przetrwanie zależy tylko od Ciebie, Twoich nieprzespanych nocy, drżących rąk. Wybierz się w niesamowitą podróż po galaktyce i staw czoła najeźdźcom. Walcz i bądź niezwyciężony !Tylko najpotężniejsi przechodzą do chwały." to jest właśnie to czego tej grze brakuje, za każdym razem staty... jak będę chciał porzucać kostką to sobie porzucam Edytowane 29 Grudnia 2012 przez oremi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 (edytowane) Będę miał ochotę to se będę kostką rzucał. Nie rozumiem co Ci do tego. Czemu miałbym to robić na zawołanie? Natomiast w kwestii przygody to nie miałem pojęcia iż jest to gra przygodowa.. prędzej strategiczna. Polecam Tomb Raider'a na sylwka Nie wiesz co dostaniesz na ogame? Nie więcej niż u nas.Efekty ekspedycji:Zdobycie surowcówZdobycie statkówZdobycie antymateriiZnalezienie handlarzaWalka z piratami i obcymiOpóźnienie w powrocie flotyPrzyspieszenie powrotu floty - tylko tych dwóch nie mamy.Utrata całej floty Edytowane 29 Grudnia 2012 przez Neriel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bestia Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 (edytowane) wszystko się kręci wokół jednego aby gra była ciekawsza mamy zajefajne zadania ale i te sie w końcu kończą dla tego pomysł z nowymi expami to dobry pomysł na ogame maja walki z piratami i gitara ale to bez sens skoro nic z nich nie wynika ja bym wprowadził walki z możliwością zbierania po nich debrisu i to nie 60 a 100% (100 za ryzyko) do tego raporty z walk a niech się chwalą ludziska a co i kolego zobaczyli byśmy czy by bractwo nie zaczęło budować flot oj masowo by latały floty na expy a co idzie za tym gracze za tymi flotami i już mamy rozwój w gierce Edytowane 29 Grudnia 2012 przez Bestia zdzisLG i oremi dodali reakcje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oremi Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 ja to myśle że Ci się Neriel robić nie chce i tyle TomB RiderA przeszedłem tak samo jak UncharteD na ps3 ja nie będę rzucał, poprostu kiedyś gre rzucę i przejde do tej która zabierze mnie ze świata matematyki w świat czarów, przygody itp nie myśl że ja mam mózg wypaczony, bo ja taki jestem, po prostu jak się pisze w grze o statkach koloniach układach, galaktykach i świecie w kosmosie w którym się jest to nie pisze się o statach w ekspedycjach, w polsce zawsze się mówi o walorach a zapomina o detalach i szczegółach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kOtello Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Przydałoby się pomyśleć wreszcie nad wykorzystaniem tych wielogodzinnych eksploatacji. Jak do tej pory nie ma absolutnie żadnego znaczenia czy wysyłam ekspedycję na 1h czy 24h. I proszę nie serwować tu tłumaczenia że to dla ochrony bo dla ochrony to jest FS a skoro zwiększam ilość godzin ekspedycji to oczekiwałbym czegoś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 29 Grudnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Przydałoby się pomyśleć wreszcie nad wykorzystaniem tych wielogodzinnych eksploatacji. Jak do tej pory nie ma absolutnie żadnego znaczenia czy wysyłam ekspedycję na 1h czy 24h. I proszę nie serwować tu tłumaczenia że to dla ochrony bo dla ochrony to jest FS a skoro zwiększam ilość godzin ekspedycji to oczekiwałbym czegoś innego.No to masz możliwość wysłania FS'a którego możesz zawrócić i mieć flotę znów do dyspozycji w ciągu 20 sekund. Dla mnie bomba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi