Skocz do zawartości

Ochrona słabych / mocnych graczy


deusx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

proponuję ochronę słabych/silnych graczy na rogu statystyk 200 miejsc.

Gracz top 1 może atakować maksymalnie gracza top 200.

Gracz top 100 może atakować top 1 i top 300 maksymalnie

Gracz top 620 może atakować 420 i 820 maksymalnie.

Limit 200 miejsc zaczyna działać od top 1000.

 

lub ochronę liczoną punktowo razy x w sposób:

10% eko + 10% badania + flota + obrona

Jeżeli gracz będzie np. 40 razy silniejszy lub słabszy to nie możemy go zaatakować. Graczy top 200 nie obowiązywała by ochrona "słabych" na zasadzie tylko eko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gracz top 1 może atakować maksymalnie gracza top 200.

Gracz top 100 może atakować top 1 i top 300 maksymalnie

Gracz top 620 może atakować 420 i 820 maksymalnie.

Limit 200 miejsc zaczyna działać od top 1000.

Jak rozumiem, gracz na 300 miejscu moze zaatakowac gracza na 100 miejsc w góre lub w dół?

 

Ja to bym widział tak :

 

gracze w top300 mogą się prać z różnicą nie przekraczającą 100 miejsc a gracze 300+ z różnicą 200 miejsc.

 

z wyjątkami, gdy gracz słabszy atakuje silniejszego, silniejszy może mu "oddać" nie zważając na dzielące ich miejsca. skoro ktoś zaczyna to nie jest taki bezbronny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obie opcje są dobre, ale uważam że opcja druga trochę lepsza, ale trzeba by było dopasować.

10% badań. Czemu 10%? przecież z badań nie ma jakiś super ilości punktów żeby brać tylko 10% ;) można by było 100%, albo w ogóle badania wykluczyć bo prawie nic nie zmieniają.

Jeśli chodzi o flotę, to może być, ale tylko jeśli jest liczona w sposób punktowy, nie ilościowy.

Jeśli chodzi o obronę, to tutaj można by było coś sobie zmienić, żeby się później nie okazało że jakiś ekowiec nie może zaatakować kolesia który ma minimalne eko ale megabunkier ;)

Edytowane przez spieriz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem zdecydowanie za 1 opcja druga jest zbyt rygorystyczna to jak wykluczenie z aktywnej gry topowych graczy gdyż nie oszukujmy się ta gra polega w zasadzie na lataniu flota w zespole i nie tylko

gra jest 200 razy szybsza niż ogame już flociarzą ograniczono pierwotne możliwości takie jak spalanie GS cy teraz niszczenie moonow zgadzam się z tymi zmianami bo każdej stronie trzeba dać szanse

dlatego uważam że pierwsza opcja jest najlepsza druga praktycznie wykluczy tych co moją dużo pkt.

zresztą jak powiedział Cycu to ma być ochrona dla nowych i początkujących graczy a nie strategiczne unikania progu by nie zostać zezłomowanym.

Edytowane przez Tarn-vedra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się żadna opcja nie podoba. Nie oszukujmy się, ale nie ma tylu graczy aby takie ograniczenia robić. Jakbym miał wybierać, to już z bólem wybrałbym opcję 2. Opcja 1 jest bez sensu. Bo są tacy co są top 250 a flota w top 10 i siekają tego co jest w top 20 i nie ma floty. Reansumując, mając np 3,5 bld punktów, w tym 500 mld za flotę, nie mogę dosięgnąć gracza który ma taką samą flotę, lub nawet lepszą a nie ma eko :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinien być podział miedzy graczami grającymi eco itp a graczami grającymi flotę ci maja już moony i spalanie

budując flote musisz zdawać sobie sprawe z ryzyka a nie że 90 % top flot to będą floty których np ja nie bede mogl zaaatakować ponieważ mają za mało pkt ogólnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało flot jest i ograniczanie ataków jest bez sęsu. Ograniczanie farmienia tak ale nie zlomowania!!!

Bo przeważnie gracze top 300 tworzą floty (wystarczające na SJ) a topowi gracze będą bardzo ograniczeni, bo np top1 będzie mógł kasować tylko 99 graczy (z czego parę % to i tak zapewne jego sojusz).

Ochrona przed farmieniem slabych graczy jak najbardziej tak, ale nie przed złomowaniem flot. (NP loty tylko na floty z ktorych wyjdzie ST albo SJ u słabszych pow. 100 miejsc.)

 

Wewntualnie 3 opcja - ochrona czasowa np przez pierwsze 2-3 miesiące od założenia konta działa opcja +- 100 miejsc

 

 

@@@

Post pod postem. Upominam.

Dagger157

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało flot jest i ograniczanie ataków jest bez sęsu. Ograniczanie farmienia tak ale nie zlomowania!!!

Bo przeważnie gracze top 300 tworzą floty (wystarczające na SJ) a topowi gracze będą bardzo ograniczeni, bo np top1 będzie mógł kasować tylko 99 graczy (z czego parę % to i tak zapewne jego sojusz).

Ochrona przed farmieniem slabych graczy jak najbardziej tak, ale nie przed złomowaniem flot. (NP loty tylko na floty z ktorych wyjdzie ST albo SJ u słabszych pow. 100 miejsc.)

Skoro będzie top 300, to za parę dni będzie w top 200 jak nikt go nie będzie ruszał, za te parę dni zaatakujesz go.

 

Neriel, na u2 jest zakładanych ok. 7,8 kont dziennie, a ochrona ma nie służyć jednemu uniwersum tylko ma być wszechstronna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

propozycja nr 1 chyba najlepsza, a fakt jest taki że to co teraz jest proponowane,powinno być robione bez nowych przepisów , ale brak honoru i złośliwość niektórych graczy jest, bardzo duża , ale cóż brak honoru w życiu realnym, to i tak samo w grze. więcęj pokory panowie i szacunku dla graczy.ja nigdy nie atakuje gracza dużo słabszego z flotą , to bardzo zniechęca do gry,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gracz top 1 może atakować max top 200...

policzmy zatem ^^

 

15 osób z tych 200 to moi sojusznicy. 4 osoby to dobrzy znajomi i na siebie nie latamy. 30 osób (dokładnie 30 - liczyłem) jest na urlopie.

 

I takim sposobem, ze 199 celi pozostaje 150... I jaki jest sens takiej gry ?

 

Od dawien dawna, że najlepszymi farmami jest topka. Będąc na 1000 pozycji farmiłem sobie topke na potęgę i tak sobie szybko poszybowałem w góre.

Dla kogo te 'udogodnienia' ? Dla 'słabych' graczy, którzy potrafią postawić flotę top 30 i nadal będąc na 700 pozycji ? Admini albo grają, albo robią coś na 'oko'...

Nie rozumiem takiego podejścia.

 

Propozycja - podzielić graczy na 2 strefy. 1-1000 i 1000-xxxx. I niech te 2 'strefy' się między sobą napierniczają. Kto przekroczy próg 1000 miejsca niech wie, że zaczynają się schody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gracz top 1 może atakować max top 200...

policzmy zatem ^^

 

15 osób z tych 200 to moi sojusznicy. 4 osoby to dobrzy znajomi i na siebie nie latamy. 30 osób (dokładnie 30 - liczyłem) jest na urlopie.

 

I takim sposobem, ze 199 celi pozostaje 150... I jaki jest sens takiej gry ?

 

Od dawien dawna, że najlepszymi farmami jest topka. Będąc na 1000 pozycji farmiłem sobie topke na potęgę i tak sobie szybko poszybowałem w góre.

Dla kogo te 'udogodnienia' ? Dla 'słabych' graczy, którzy potrafią postawić flotę top 30 i nadal będąc na 700 pozycji ? Admini albo grają, albo robią coś na 'oko'...

Nie rozumiem takiego podejścia.

 

Propozycja - podzielić graczy na 2 strefy. 1-1000 i 1000-xxxx. I niech te 2 'strefy' się między sobą napierniczają. Kto przekroczy próg 1000 miejsca niech wie, że zaczynają się schody.

A jaki jest sens gry atakując gracza top 500 czy 800, który nie przeniesie prawie żadnego dochodu ? A z czasem wejdzie w twój próg punktowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.