spieriz Napisano 8 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 8 Listopada 2011 uważam, że to co napisał BlueskiN jest bardzo słuszną uwagą. A odnośnie tego, że w końcu na każdym uni jest nudno, to na tym nie powinno być, bo jest to najnowsze uni.
Gość Braus Napisano 8 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 8 Listopada 2011 Stówka i zdziś a ja się bardzo cieszę, że teraz Wam nie będzie opłacało się klikać celów o wartości 100kk%. Przynajmniej chłopaki trochę "odżyją" i za jakiś czas ich flota nie będzie warta 100kk% lecz 800kk%. I sądzę, że 500kk za klik było odpowiednią stawką. Szkoda, że Deusx zmniejszył do 100kk. Klika się co 2s. Godzinne klikanie teraz to 180kkk. Ale lepsza ta cena niż 36kk które było wcześniej @ StówkaMam wrażenie Stówka, że Ty bierzesz w swoim toku rozumowania taki namiar, że każdy kto gra flotką to w celu złomowania klika i jeśli falanga jest za droga, to się zdemontuje.Otóż nie mój drogi, złomuje z klikania tylko kilka osób. Nie wszyscy to potrafią. Ale to nie znaczy, że jeśli ktoś nie potrafi wyliczyć, że nie gra flotką. Jest mnóstwo takich graczy.Tylko że niestety, z powodu niskiej ceny za użycie falangi, gracze ci stawali się ofiarami "klikaczy"
marshall Napisano 8 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 8 Listopada 2011 Mi tam w sumie to zwisa ile to bedzie kosztowac i tak falange sporadycznie urzywam.Jedyny problem to teraz beda mieli ci co klikaja pare godzin ale po mojemu to juz trzeba byc idiota zeby tyle siedziec i falanga sie bawic <_> a ze nuda to niema sie codziwic, bo wszystkie łatwe floty zostały wyciete zostali tylko ci gracze ktorzy naprawde dobrze sie pilnujanp marsiu czy Mrwhite ktory niestety sie zdemontował przydała by sie jednak jakas ochrona nowych badz słabych graczy, ale czy to wejdzie to niewiadomo...
Neriel Napisano 8 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 8 Listopada 2011 SPC, im mniej się opłaca latać tym większy próg musisz sobie ustalić, czyli np. żeby ci się opłacało kogoś wyklikać musi mieć flotę o jakiejś konkretnej wartości. Cała reszta jest nadal do dyspozycji - wystarczy że nie upilnują. Za to ten kto się pilnuje ale ma mniejszą flotę będzie miał okazję nieco pograć i kto wie może dorównać najlepszym. Wtedy będziesz miał godny cel z którego bardziej będziesz zadowolony - wystarczy poczekać. Obecnie strzelam, że to czekanie mogłoby się ciągnąć w nieskończoność.
StoProCent Napisano 8 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 8 Listopada 2011 cena 100kk jest jak najbardziej słuszna bo racja co deusx wcześniej powiedział ze fala była za darmo i sie z nim zgadam ale 500kk to trochę dużo Leon dobrze wiesz ze flot 800kk% prawie nie ma na tym uni ;/ wiec zostało tylko bić to co sie rusza na u 5 a cena 500kk za fale to przestanie wtedy być sens używać wg falangi ;/
paciorkowiec Napisano 8 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 8 Listopada 2011 Popatrzmy no to wszystko z boku . Wychodzi ze istnieje spór nie o to że jest nudno tylko o to komu tu czymś dowalić.Na temat o nudzie napisałem , pokazując co powoduje tą nude dla mnie , jako dla flociarza. No i dowalili , wprowadzając mega płatną falange... Jak dowalić flociarza to na całego .Tak flociarza ... Bo po kij ekonomistom falanga by se w gwiazdy popatrzyli.Online 150 osób z tego 15 osób patrzy w falangę.A z 5 klika ... No to bedą cierpieć. Ja mam kolejna propozycję niech za każdą zebrana surkę do banku ,bedzie 50% prowizja bez możliwosci wykupienia uligi . Jak flociarzy można wycyckać to i troche ekonomów.Może się ktoś obrazi może nie , może dostane bana może nie.. ale to jest najgłupsza zmiana w tej grze jaką tu przeżyłem. Dlaczego ? 1. Do niczego nie prowadzi , nie powoduje że będzie więcej flot , bo i tak 95 % flot złomowanych jest bo ktoś swoja flote olał, nieodebrał z fsa albo jest pospolitym nobem i aby go nie trafić trzeba by mu samemu fsa puścić.2. Zabija taktyke gry , która polega na klikaniu i w której potrzebne są Gs -pójdzmy dalej zlikwidujmy GS bo po cholera one są teraz( I tak Już spalanie ich jest najwieksze w tej grze.)3. Poświecam swój czas na to by walnać mona , by wstać rano przypilnować floty która zlatuje , poklikać by mieć nadzieje na złomowanie... i za to moje zaangażowanie trzeba gracza ukarać.A chronić NOBA jakiegoś który puścił flote i pomyślał: jakoś to bedzie moze mi sie upiecze. Nie pisze dlatego bo mnie nie stać. Będzie mnie stać ale kosztem rozbudowy moich planet , bo i tak wolę polatać flotą niż pakować w kopalnie. Ale pytanie jak długo .Piszę dla głupiej zasady by traktować wszystkich po równo.
Vilyana Napisano 9 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 9 Listopada 2011 paciorkowiec, nie sądzisz że trochę przeginasz ze słownictwem? Noobami nazywasz nowych graczy którzy nie mieli jeszcze czasu do końca nauczyć się o co tu chodzi i padają ofiarami silniejszych czy ekonomistów którzy już się nauczyli o co tutaj chodzi? Wybacz ale prawda jest taka że na U5 nowy flociarz powstanie jeśli wyda z 500 zł na dodatki i kupi sobie za to dobrą flotę, a potem jej będzie pilnował co do minuty. Nowe eko też nie powstanie, bo 14 się już jakiś czas temu skończyły, bo zajmują je gracze 3000+ którzy ich przez całe tygodnie nie rozwijają. Więc jak nie ma być nudno? Ja zaczęłam grać w lipcu. Rozbudowałam parę planet, zbudowałam trochę floty i obrony i chciałam polatać na ludzi z którymi mogłam powalczyć. Nie, nie mogłam pilnować floty co do minuty żeby mi jej nikt nie ubił, ale kto by latał na to co miałam. I po co skoro z tego nawet złomu wiele nie powstało? Flotę straciłam następnego dnia, oczywiście nie od kogoś kto był w moim zasięgu, top200 się na mnie rzuciło. 5 miłych kolegów z top200, z czego pierwszy był blisko top100. Co z tym ma zrobić nowy gracz? Mówisz że mogę puścić flotę z fsem i pilnować jej co do minuty. Otóż nie wiem czym ty się zajmujesz ale ja nie mogę mieć tej pewności. Przeżyję jeśli zniszczy mi ją ktoś na podobnym poziomie, dla kogo to jest na prawdę coś, ale jak ktoś z flotą wartą 1000 razy więcej niż moja mnie atakuje to co mam zrobić? Przestałam budować flotę, mam może ze 100k recyklerów. Mało? Owszem, ale jak buduję coś więcej to zawsze ktoś z 100kk OW się znajdzie kto wpadnie. Jeśli mam więcej obrony to i tak wpadną po 1kk recków. Nie wiem jaki sens ale mi się znudziło takie zachowanie. Tak więc mam mało recyklerów, bank, geologa, większość 14. Czasami naiwnie próbuję coś zdziałać z flotą, ale tutaj nikt i tak nie ma dość surki by się go opłacało zaatakować. A już przy najmniej nie z flotą którą mogę sobie pozwolić stracić w tydzień. Jeśli chodzi o mnie to najlepiej zlikwidować bank, zwiększyć koszt falangi i zbanować wszystkich graczy, będę miała jedną grę mniej. Flociarze przecież żyją z ekonomistów, ekonomiści nie będą się rozwijać jeśli wiecznie będą łupem. Problem taki że nie ma to dość ani ekonomistów ani flociarzy, żeby cokolwiek się działo, a więcej ich już nie będzie. spieriz dodał reakcję 1
Gość Braus Napisano 9 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 9 Listopada 2011 No i dowalili , wprowadzając mega płatną falange... Jak dowalić flociarza to na całego .Tak flociarza ... Bo po kij ekonomistom falanga by se w gwiazdy popatrzyli.Online 150 osób z tego 15 osób patrzy w falangę.A z 5 klika ... No to bedą cierpieć. Falanga nie jest mega płatna. Kosztuje teraz 5x mniej niż przelicznik z oryginały. Więc o co płacz?Paciorek i właśnie chyba trafiłeś w dziesiątkę z tymi pięcioma klikaczami. Z racji tego, że falanga była prawie darmowa, ta piątka "klikaczy" była w stanie wyciąć w pień floty na uni. Nie tylko na u5, na wszystkich. Głosy krytyczne na temat wzrostu ceny falangi świadczą o jednym. Teraz będzie "rekinom" troszkę trudniej. Gracze mniej doświadczeni w lataniu, ale odbierający swoje FS'y mają przynajmniej kilka procent więcej szans na to, że nie zostaną wyklikani na samym początku swojej przygody z flotą
deusx Napisano 9 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 9 Listopada 2011 Falanga nie jest mega płatna. Kosztuje teraz 5x mniej niż przelicznik z oryginały. Więc o co płacz?Paciorek i właśnie chyba trafiłeś w dziesiątkę z tymi pięcioma klikaczami. Z racji tego, że falanga była prawie darmowa, ta piątka "klikaczy" była w stanie wyciąć w pień floty na uni. Nie tylko na u5, na wszystkich. Głosy krytyczne na temat wzrostu ceny falangi świadczą o jednym. Teraz będzie "rekinom" troszkę trudniej. Gracze mniej doświadczeni w lataniu, ale odbierający swoje FS'y mają przynajmniej kilka procent więcej szans na to, że nie zostaną wyklikani na samym początku swojej przygody z flotą Dokładnie to samo chciałem napisać, ale nie umiałem tego tak ująć. Nie jest to cios we flociarzy, a wyłącznie dodatkowe koszta dla rekinów (biorąc pod uwagę zysk ze złomowanie, koszta są i tak bardzo małe).
spieriz Napisano 9 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 9 Listopada 2011 Nowe eko też nie powstanie, bo 14 się już jakiś czas temu skończyły, bo zajmują je gracze 3000+ którzy ich przez całe tygodnie nie rozwijają.Całkowicie się z tym zgadzam. I myślę, że od czasu jak weszła opłata za przejmowanie konta, to nikt nie będzie ich przejmował. Więc kolejny raz ponawiam prośbę, żeby kasować konta nieaktywny dłużej niż 50 dni. Bo takie konta naprawdę żadnego zysku nie przynoszą, tylko blokują rozwój nowych graczy.
Chesiu91 Napisano 9 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 9 Listopada 2011 Wzrost ceny satelit nic nie da 250.000 satków wystarczy na bardzo bardzo długo a przecież nie zrobicie ceny 2.000.000kry/500.000deu
Animedium Napisano 13 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 13 Listopada 2011 Wzrost cen satelit wg mnie nie jest najlepszą opcją. Można to zrobić ale trzeba by też zwiększyć wytrzymałość satelit. Nie może być tak że przyleci kilka lekkich myśliwców i zniszczą satelity dlatego że są droższe i ciężej je odbudować. Zniszczenie satelit spowoduje zmniejszenie się wydobycia więc odbudowa satelit potrwa ZNACZNIE dłużej.No i ze wzrostem ceny satelit słonecznych trzeba by zwiększyć produkcję energii z elektrowni słonecznych i elektrowni fuzyjnych. Aktualnie nie opłaca się stawiać fuzyjnej, która pochłania deuter w znacznej ilości. Żeby dała radę zasilić chociażby samą kopalnię deuteru, pochłania go prawie w całości więc jaki sens? Jeśli chodzi o zakończenie nudy na serwerach to musimy sprawić by nie trzeba było latać po całym wszechświecie na fsach dlatego by ochronić flotę. Trzeba doprowadzić do tego by każdy mógł walczyć niezależnie od tego ile ma czasu na grę. By każdy niezależnie od siły miał możliwość walki jak równy z równym z innymi graczami.Trzeba doprowadzić do tego by strategia polegała na doborze odpowiedniego składu floty.Gdy to zrobimy gra będzie stanowiła wyzwanie strategiczne dla wszystkich. Podałem już pomysł na rozwiązanie tego problemu w tym temacie: Protector
Gość Braus Napisano 14 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 14 Listopada 2011 Odnośnie nudy, to jedną z przyczyn jest to, że ładujecie się po 30 graczy do jednego sojuszu. Fakt, że może taki sojusz tętni życiem i spam na rano w skrzynce jest niemiłosierny. Ale jest nudno, bo nie ma na co latać.Pewnie, że nie ma. Jeden sojusz sami flociarze, to za mocny. Kolejnych 30 graczy, to sojusznicy. Dobrze że chociaż w sojuszach krety są, bo bez nich to już całkiem nudą by wiało
killermax124 Napisano 14 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 14 Listopada 2011 Powiem tak na uni 4 nie ma co narzekać miałem ze 20 farm ale albo je zjechałem do końca i zero surki albo dobrali się do nich inni. Więc mam gdzieś wysyłanie sond i szukanie cały dzień by raptem znaleźć 2 farmy, więc przerzuciłem się na recki i tak z normalnych pól zniszczeń osiągam dzienne zyski kilka do kilkudziesięciu mln krychy , a nawet zdarzają się wielkie pola i tu już idzie w setkach mld. Powiem tak w ten długi weekend co był na samych reckach zarobiłem grubo ponad bilion krychy oraz ok 700 mld mety w jednej galaktyce !!! ( dopiero kończę sprzątać jedną galaktykę, jak skończę jadę następną).To jest mój sposób na grę i nawet ciekawy.
Gość Braus Napisano 14 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 14 Listopada 2011 Polecam wrócić jednak do sond, i UT. Napisałeś, że masz zyski rzędu bilion kryształu. To tylko 500mld dexu. nie wiem jak jest na u4 ale na u3 da się po całodziennym farmieniu wyciągnąc 20bln deuteru. To jest 40bln kryształu
Animedium Napisano 15 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 15 Listopada 2011 To ja zadam wam pytanie... ile osób może sobie w taki sposób pograć?Odpowiedź:1. Optymistyczna: Kilku flociarzy na galaktykę co daje przypuśćmy 50 na całe Uni.Jeden lub dwóch zbieraczy na galaktykę o ile flociarze coś rozwalą i zostawią to co rozwalili. Czyli 20 na Uni.Eko będzie najwięcej, na u5 jest 11 galaktyk po 499 układów co daje w zaokrągleniu 5500 planet na pozycji 14. to podzielimy sobie przez 20 bo tyle można skolonizować i wychodzi że może być całe 275 eko na Uni.W sumie nie ma nawet graczy do top 500. A co z resztą? 2. W praktyce wygląda to tak (przykład z Uni5): Wszystkie 14 zostały już zajęte. Prawdopodobnie także przez flociarzy, którzy jak LEON wbijają 20bln dexu samymi nalotami. Spoko. A gdzie ma eko zdobyć surke?Zbieraczy jest powiedzmy kilku na całe Uni. Bo jak coś się pojawi natychmiast zostają wysłane recki. I flociarze również odzyskują swoje surowce. Bo dlaczego mieliby zostawiać komuś. Przecież to byłoby nielogiczne. Eko też sobie postawi recki. Na tyle mało by nie wzbudzić zainteresowania a na tyle dużo by zgarniać duże pola zniszczeń.Flociarzy jest na Uni kilku głównych. Jak ktoś się dorobi większej floty automatycznie jest złomowany, żeby flociarze nabili se surki. Lub dlatego, że mógłby w niedalekiej przyszłości zagrozić jednej z planet, etc. Każdy powód jest dobry. Podsumowując: Eko nie ma miejsca przez inne eko lub flociarzy/zbieraczy. Zbieracze nie mają surki przez flociarzy/eko. Flociarze nie mogą się rozwinąć przez innych flociarzy.Nudno bo już nie ma na co latać. Nudno bo nie ma surki którą można by zebrać. Nudno bo nie ma planet które można by skolonizować.Wszytskim typom graczy się nudzi. Patrząc od innej strony. Ile osób ma czas by cały dzień farmić, zbierać surkę, etc? Jest praca/szkoła, potem obowiązki domowe/zadania domowe. Praca w trybie wielozmianowym. Praca, którą trzeba zabrać do domu. I w tym wszystkim człowiek znajduje powiedzmy godzinę lub dwie dziennie by wejść na komputer. Nawet jakby zrobił fsa nie ma szans go odebrać. Robienie się na eko jest niemożliwe. Więc nawet jeśli zaczną grać, a często się zaczyna chociażby żeby zobaczyć jak wygląda gra na serwerze, to se odpuszczają. Odpuszczają właśnie z tego powodu jak to wygląda. W tym wszystkim jest odpowiedź na pytanie dlaczego tu tyle idlerów. Wchodzą rozwijają się do pewnego momentu a gdy zorientują się, że nic nie są w stanie zrobić, odchodzą. Czasami zostawiają konto na urlopie. Może nawet zaglądają na forum by sprawdzić czy coś się zmieniło. Ale się nie zmienia. Nowi przychodzą i odchodzą. Starzy zostają bo głupio im porzucić coś w co włożyli tyle wysiłku. Jakby ktoś nie zauważył na forum wypowiadają się tylko osoby, które już się w tej grze dorobiły. Co jakby nie jest dobrym odwzorowaniem tego co się dzieje na Uni. Jak wypowiada się osoba, która jest nowa na forum to jest w większości ignorowana. W samym tym temacie został zignorowany post chociażby Vilyany (o swoim nie wspomnę... wciąż czekam może ktoś się wypowie w temacie Protectora). Jedna osoba się odniosła do kawałka z tego postu. JEDNA. Forum umiera. Wszelka krytyka jest automatycznie atakowana i dławiona przez adminów. Widziałem kilka tematów, których teraz nie chce mi się szukać, gdzie pytanie o to czemu to działa tak a nie inaczej spotykało się z agresywnym nastawieniem teamu. Swoją drogą sam raz odebrałem odpowiedź na mój post jako bardzo agresywną, która miała mnie zniechęcić do dalszego pisania na forum, gdyż prawdopodobnie jestem newbie, który nic nie wie, lub się nie doczytał w temacie czegoś. Oj się rozpisałem. Mam nadzieję, że akapity ułatwiły trochę czytanie Edit: Poprawiam jeden wrażliwy wyraz.
deusx Napisano 15 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 15 Listopada 2011 Forum umiera. Wszelka krytyka jest automatycznie atakowana i dławiona przez adminów. Widziałem kilka tematów, których teraz nie chce mi się szukać, gdzie pytanie o to czemu to działa tak a nie inaczej spotykało się z agresywnym nastawieniem adminów. Swoją drogą sam raz odebrałem odpowiedź na mój post jako bardzo agresywną, która miała mnie zniechęcić do dalszego pisania na forum, gdyż prawdopodobnie jestem newbie, który nic nie wie, lub się nie doczytał w temacie czegoś. Podaj linki do tych krytycznych tematów, gdzie moje nastawienie było agresywne.
Animedium Napisano 15 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 15 Listopada 2011 Eh... a mówiłem, że nie chce mi się szukać. Poza tym to co ja odbieram jako agresywne zachowanie nie koniecznie musiało takie być. Przykład w temacie z protectorem. Btw. Poprzez admini miałem na myśli wszystkich w teamie. Moderatowów, Starszych moderatorów, etc. nie znam rang tutaj.
deusx Napisano 15 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 15 Listopada 2011 To daj linki do konkretnych postów kogokolwiek z teamu. A tłumaczenie nie chce mi się szukać jest nie na poziomie przy takich oskarżeniach.
L&M Napisano 15 Listopada 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 15 Listopada 2011 Jakby ktoś nie zauważył na forum wypowiadają się tylko osoby, które już się w tej grze dorobiły. Co jakby nie jest dobrym odwzorowaniem tego co się dzieje na Uni. Jak wypowiada się osoba, która jest nowa na forum to jest w większości ignorowana. W samym tym temacie został zignorowany post chociażby Vilyany (o swoim nie wspomnę... wciąż czekam może ktoś się wypowie w temacie Protectora). Jedna osoba się odniosła do kawałka z tego postu. JEDNA.A zauważyłeś kto się wypowiada w tym temacie? Ludzie przez, których jest na u5 tak jak jest. Paciorkowiec,ma pretensje bo mu cenę falangi podnieśli(i to bez uzgodnienia z topką), oburzające. Stówie nie podoba się ochrona ekowców(nie raczył zauważyć, iż grę eko w 1st poście podałem jako główny powód nudy). Marshallowi wszystko zwisa, ale też by mi zwisało mając taką flotę i latając na wszystko co się rusza. Zbudujesz 20kk szperek to Ci rozwali, 30kk OW rozwali bo stałeś o 10 minut za długo w korku i fs doleciał.Hipokryzją wieje, aż miło. Prawdą jest co napisał Szekspir w Romeo i Julii "Więdną, gdyż nazbyt szybko rozkwitają. "
Vilyana Napisano 15 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 15 Listopada 2011 A ja tylko dodam, że nasi flociarze, którzy narzekają na grę eko (nuda) i na brak dobrych eko (bo nie mają z kogo surki zgarnąć) zajmują dziwnie dużo planet nr 14. W ten sposób nikt dobrego eko z dużą produkcją nie postawi. A flociarze jak już ustaliliśmy też się nowi już nie pojawią. To może jednak 15 planeta by też miała takie same szanse jak 14 na to że będzie duża? Dałoby to jakieś szanse nowym graczom.
killermax124 Napisano 15 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 15 Listopada 2011 To samo dzieje się na ogame takie życie coraz mniej czasu dla siebie.Niestety dam też przykład dla Leona :Oto on niedawno postawiłem flotę około 20 mln pancy i 2 mln Gś do farmienia i poszłem zrobić sobie herbatę i wracam po 10 minutach i co?? Sury i floty nie ma bo dorwał mnie flociarz jak postawię z powrotem to znów mnie dorwie raptem na kilku minutach nieobecności i flota sprzątnięta.Teraz mam same recki kilka GŚ oraz Ut i to wszystko i jadę grę eko plus zbieranie pz.Niestety co postawie flote nagle od .... raportów i po flocie.
Gość Braus Napisano 15 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 15 Listopada 2011 Killermax124Flotka nie może stać na tak szybkim serwerze nawet 5min. Albo podejmujesz ryzyko, że ktoś ją zezłomuje to wtedy zostawiasz a jeśli zależy Ci na utrzymaniu floty to musi być w powietrzu. Ja nie piszę o długich FS'ach, bo to bez sensu. Ale jak gramy i przykładowo idziemy w galaktyke szpiegować, to flota musi zostać wysłana na krótki FS (10-15minut)Prawdą jest, że młodzi gracze są natychmiast szpiegowani po każdym podliczeniu jak podskoczą w statystykach. Ale opcja ochrony nie na wielę się zda.Jeśli gracz nie pilnuje floty a miałby osłonę od mocniejszych graczy, to i tak zostanie zezłomowany przez równego sobie. Jedną z opcji, która na pewno przyczyniłaby się do większego stanu flot, byłaby wysoka szansa na utratę GS podczas niszczenia moona.Tym sposobem stary gracz nie miałby żadnej kalkulacji w niszczeniu moona u nowego gracza, ponieważ to co by ewentualnie znalazł byłoby mniej warte niż ewentualnie stracone GS. Teraz zniszczenie moona nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji.Wpisanie do wzoru stałą i ustaloną na przynajmniej 15% szansę na utratę GS podczas niszczenie jakiegokolwiek moona mogłoby zmienić sytuacjęOczywiście 15% i wzwyż - ale nigdy mniej
killermax124 Napisano 15 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 15 Listopada 2011 Tylko wiesz ja dłużej gram na ogame gdzie mi nie mała flota stoi nawet 10 h i nikt jej nie rusza nawet liderzy a tak wysoko nie jestem bo raptem top 600 na 5200. Zazwyczaj mnie w domu nie ma aż do wieczora więc mało się na farmie i flota stoi bezużyteczna.Dlatego gram trochę farmie i dużo zbieram
Vilyana Napisano 17 Listopada 2011 Zgłoszenie Napisano 17 Listopada 2011 To co z problemem 14 planet? Jeśli to nie zostanie rozwiązane można uznać serwer za zamknięty, bo nic nowego się nie zbuduje, a nowi gracze nie będą mieli się na czym rozwijać.
Rekomendowane odpowiedzi