Czarny93 Napisano 20 Listopada 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 Czyli będąc na 120 miejscu, nie będę mógł zrobić prowokacji i podstawki na kogoś z topki, bo na mnie nie będzie mógł polecieć? Jaki dacie ostatecznie ten próg? Do jakiego miejsca/ilości pkt gracz z top1 będzie mógł atakować? Albo zamiast blokady, dać poprostu samouczek, który zawierałby podstawowe informacje, jak utrzymać flotę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 21 Listopada 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Czyli będąc na 120 miejscu, nie będę mógł zrobić prowokacji i podstawki na kogoś z topki, bo na mnie nie będzie mógł polecieć? Jaki dacie ostatecznie ten próg? Do jakiego miejsca/ilości pkt gracz z top1 będzie mógł atakować? Albo zamiast blokady, dać poprostu samouczek, który zawierałby podstawowe informacje, jak utrzymać flotę? Samouczek na niewiele się zda, otrzymuje informację od doświadczonych flociarzy, że nie są w stanie się rozwinąć. Nie zdążą nawiązać znajomości, zbudują jakąś tam flotę i jest ona momentalnie niszczona przez topkę, bo zaraz są wszystkie moony niszczone i flota jest na talerzu. A walcząc z graczami swojego poziomu mam szanse, bo oni również nie mają znajomości lub po prostu mają niedosyt GŚ, żeby zniszczyć wiele księżyców. Gracze z TOP nie powinni się martwić, że nie będą mieli na kogo latać. Gracze słabsi w końcu dojdą do ich progu punktowego, może być "nagle" krótki zastój, aby słabsi się rozwinęli, obecnie mają sytuację co najmniej "harkorową" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Y2K Napisano 21 Listopada 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Powinien być tak jak wszędzie na tego typu grach jest próg punktowy albo czasowy , ta opcja co teraz chcecie wprowadzić jest kiepska, chroni tylko graczy przed utratą szperaczy. Niektórzy gracze mogą być w tej ochronie wieczność wartość floty + obrony agresora będzie większa niż flota+obrona obrońcy o 1.000(lub 30) to -> Gracz jest za słaby. Jeżeli dobrze rozumiem jeżeli gracz TOP 1 będzie miał same budynki nie będzie posiadał floty i obrony to jest pod ochroną ?? I neriel ja się nie czepiam do Twojej pisowni więc się nie czepiaj do mojej stylistyki, mam zdolności pod względem matematyki , fizyki , chemii, elektroniki itp itd z polaka zawsze byłem nogą, no niestety nie wszyscy są tak utalentowani. To miała być forma Twoja odgryzienia bo mam rację ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 21 Listopada 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Jeżeli dobrze rozumiem jeżeli gracz TOP 1 będzie miał same budynki nie będzie posiadał floty i obrony to jest pod ochroną ?? Teoretycznie tak, dlatego trzeba dopracować system ochrony.Można tutaj zastosować prosty patent, że ponad (np.) top 200 ochrona w ogóle nie obowiązuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Animedium Napisano 24 Listopada 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 Jeżeli dobrze rozumiem jeżeli gracz TOP 1 będzie miał same budynki nie będzie posiadał floty i obrony to jest pod ochroną ?? Teoretycznie tak, dlatego trzeba dopracować system ochrony.Można tutaj zastosować prosty patent, że ponad (np.) top 200 ochrona w ogóle nie obowiązuje. Wg. mnie gracz top 1 długo graczem top 1 nie będzie, chyba że zainwestuje we flotę. Flociarze będą się rozwijać znacznie szybciej co spowoduje zepchnięcie EKO z TOP 1. Jeśli moje założenia są poprawne, po ustawieniu protectora na pewien %, eko nie wejdzie do top 500 bez floty. Można temu pomóc zmniejszając chociażby ilość punktów z budynków do 0,1 aktualnej wartości by zmniejszyć ilość występowania czystych eko w ścisłej czołówce. Ponieważ flociarze wciąż marudzą, że tylko utrudnienia dostają, to taki protector sprawiłby, że mieliby znacznie większe możliwości rozwoju bez obawy że topka ściągnie im flote. Oczywiście potrwa to odpowiedni czas zanim wszystko się ustabilizuje ale wydaje mi się, że tak byłoby najlepiej dla wszystkich uniwersów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 24 Listopada 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 Nie rozumiem po twoim poście, jaki ma cel podzielania punktów eko przez 10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Animedium Napisano 24 Listopada 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 Hmm... nie wszystkich punktów eko... chodzi o punkty z budynków. Cel jest taki żeby do topa nie można było się dostać bez budowania floty/obrony, czyli dołączenia tak jakby do "zabawy w atakowanie". W ten sposób zwiększyłaby się zachęta do tworzenia floty. Wiem po sobie. Jestem na 209 pozycji z samych budynków w zasadzie a wciąż mam bardzo słabo rozwinięte planety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 24 Listopada 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 No nie wiem czy to ma sens, jak już to zwiększyć wartości punktowe floty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Animedium Napisano 24 Listopada 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 Cel jest jeden, dróg do niego może prowadzić wiele. No w zasadzie nie jeden ale w ogólności to usunięcie czystych eko z top jest jednym z głównych czynników, które wpłyną na poparcie tego projektu przez graczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Animedium Napisano 24 Listopada 2011 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 Pozwólcie że pozwolę sobie podsumować wszystko co do tej pory ustaliliśmy. Protektor jest potrzebny -Prawdopodobnie najlepsza wersja to protektor procentowy zależny od ilości punktów we flocie. -Procent musi być zmienny zależny od ilości punktów (dla przykładu: mniej więcej w przedziale 10%-1%), bo jest poważna różnica między osobami mającymi 1kk punktów i 1kkk punktów i o ile w pierwszym wypadku 5% to nie problem o tyle w drugim to byłaby bardzo duża różnica w sile. -Trzeba dać też możliwość ataku na osoby które mają obronę na tej samej zasadzie co na osoby mające flotę. Tylko zamiast porównywać punkty flota-flota będziemy porównywać punkty flota-obrona. -Protektor ochrania graczy słabszych przed zniszczeniem przez silniejszych, jak i silniejszych przed nękaniem przez słabszych. Tak więc zakres punktowy ataku byłby i na plus i na minus.Obliczenia muszą być wykonywane, tak że jeśli chcemy zaatakować słabszego bierzemy jego punkty pod uwagę a silniejszego nasze. Unikniemy w ten sposób sytuacji, że słabszy może atakować silniejszego a silniejszy słabszego nie może, lub na odwrót, która byłaby możliwa przy różnicy punktowej a przy tym samym progu procentowym. -Żeby zachęcić ludzi do grania flotą i by usunąć czyste eko z topki zwiększamy ilość punktów za flotę. (znów dla przykładu 10x) -Idlerzy nie są objęci ochroną. Mam nadzieję, że wszystko uwzględniłem i że nic nie ominąłem lub nie zrozumiałem czegoś źle. Kilka komentarzy i ew. poprawek i opracowywanie tego projektu będzie skończone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi