deusx Napisano 16 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 16 Lipca 2011 Witam, czeka nas na dniach sporo nowości i poprawek ! Oto parę nowości:Przede wszystkim, nowy serwer z jednym z najnowocześniejszych procesorów od intela (a właściwie dwoma procesorami) Nowy skrypt ekspedycji (w końcu zaczną one mieć sens)Zmienione spalanie statków, w większości w dół !Pomoc dla nowych graczy od SGOObrona nie będzie już wchodzić na minus, wykryliśmy przyczynę !Specjalne narzędzie do kontaktu z SGO, nie będzie trzeba już pisać każdemu z osobna !Raportowanie wiadomości oraz ignorowanie od poszczególnych graczy !Optymalizacja większości skryptu, dzięki czemu gra będzie chodzić płynniej. O szczegółach będziemy informować na bieżąco w raz z wprowadzanymi skryptami. Zamieszczę jedynie informację o nowym serwerze:Nic nie zostanie usunięte, nie jest to nowe uniwersum lecz serwer, na którym jest zainstalowana gra. Będziecie poinformowani kiedy wysłać dłuższy FS na czas przenoszenia danych lub załączyć ew. urlop. Przeniesienie danych odbędzie się w nocy od godziny 2:00 do godziny 6:00. Zawsze może zdarzyć się jednak poślizg, więc zalecamy być przygotowanym nawet na 4 godziny poślizg (z konfiguracją serwera różnie bywa). Ostatni taki zabieg trwał 2 godziny, więc nie przewidujemy raczej opóźnienia). Dokładną datę przenosin podamy na dniach, mamy już prawie całą sumę, myślę, że w poniedziałek zamówię już serwer, zależy od wpłat.
easy Napisano 16 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 16 Lipca 2011 Nie uwierzę do póki nie zobaczę! Z obietnicami podobnie jak z promocjami - dużo ich! ;> Proszę tylko, aby w kwestiach dotyczących flociarzy, poprawki konsultowane były z zainteresowanymi poprzez dyskusje na forum oraz sondy. Niektóre z dotychczasowych pomysłów, bądź ich propozycje (SGO, którzy nie latają) są nietrafione - chociażby ostatnie (za wczesne i za wysokie) podniesienie progów % na uni5, bądź nowy wzór niszczenia moonów... Z wyżej wymienionych propozycji najbardziej osobiście interesuje mnie zmiana spalania statków, które do tej pory było kompletnym nieporozumieniem.W moim odczuciu biorąc pod uwagę siłę rażenia poszczególnych jednostek i ich szybkość obecne zużycie deuteru ma się następująco: * totalna pomyłka:- bombowce * zdecydowanie za duże:- krążowniki- ciężkie myśliwce- niszczyciele- okręty wojenne * za duże:- lekkie myśliwce * przyzwoite:- pancerniki * za niskie:- aurory (choć wielu wniesie veto)- gwiazdy śmierci (dokładnie w podanej kolejności) Zapraszam do dyskusji nad tym i pozostałymi udoskonaleniami no chyba, że SGO mają to w głębokim poważaniu i po raz kolejny zdając się na własne "doświadczenie" zrobią po swojemu, wbrew prośbą graczy...
Neriel Napisano 16 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 16 Lipca 2011 OW obniżone o 50%reszta o 40%Aruroy 4xGŚ 5.000x Ogólnie wszystkie statki będą bardziej zbliżone - GŚ nadal najmniej (ok 40% mniej od pancernika) Aurory jako że słabe nie są a SD mają wiele będą miały normalne spalanie na poziomie leciutko poniżej LM.Cała reszta ma obniżone ze względu na najsilniejszych graczy, których floty nawet na FS ciągną 100 i więcej % surowców z EKO. Nie jest to powszechne ale na pewno nie zaszkodzi.Jeśli chcielibyście większego spalania żeby nie opłacało się atakować byle czego np. 300 kkk metalu (po przeliczeniu - wszystkiego na metal) to można to przedyskutować. Takie ataki odpychają nowicjuszy, bo nawet z bunkrem ktoś poleci całą flotką albo jakąś jej częścią i i tak nic nie straci na spalaniu a zysk z lotu nawet na takiego nubka jest. Jednak w takiej sytuacji spalanie większych flot byłoby co najmniej ogromne Co do faktu, że osoby odpowiedzialne za wzory i zmiany dla flociarzy nie latają to to się akurat zmieni. Bynajmniej ja z kilkoma ochotnikami w mam nadzieję niedalekim czasie na serwerze testowym sprawdzimy jak faktycznie będzie z tym niszczeniem moonów. Teoretycznie jak ma padać na 5% to 1 z 20 ataków powinien zakończyć się utratę GŚ ale jeśli w 5 przypadkach (5x 20 fal) nie trafi się ani razu utrata to % zostanie podniesiony i odwrotnie - jeśli za dużo spadków GŚ będzie to się obniży. Wszystko zostanie sprawdzone w praktyce. @DOWN Jutro zrobię ankietę chociaż nie wiem po co - to jak pytać kierowców czy chcą większego kosztu paliwa Dzisiaj 2 w nocy a rano się z IWNF umówiłem na 10 więc w okolicach południa / popołudnia wszystko ładnie rozpiszę.
deusx Napisano 16 Lipca 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 16 Lipca 2011 Neriel, mam propozycję. Załóż nowy temat, w którym jasno opiszesz: Np.okręt wojenny ze 100 do 60bombowiec ze 100 do 50aurora ze 100 do 200(każdy statek z osoba, obok można jeszcze dodać % obniżenia / podniesienia). Na aurore nie będzie veto, na pewno spalanie zostanie powiększone, jest to stosunkowo nowy statek, więc wymaga on zmian w praktyce I dodaj oczywiście ankietę: AkceptujeNie akceptujePotrzeba zmian (nie uwzględniając aurory) Co do nowości, powstały również projekty poprawek bezpieczeństwa i przeciwdziałaniu bugów (niektóre już wdrożone).
gluttony Napisano 17 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 17 Lipca 2011 no to jest jakaś masakra zmieniacie koszta spalania? one są w idealnych proporcjach bazowych. po co zmieniać doskonałe?
deusx Napisano 17 Lipca 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 17 Lipca 2011 Jakbyś był flociarzem to byś wiedział po co zmieniać.
gluttony Napisano 17 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 17 Lipca 2011 no ja wiem doskonale czemu nie należy tego zmieniać
gluttony Napisano 17 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 17 Lipca 2011 deus, a co to da, że ci rozpisze skoro ty zawsze wiesz lepiej i zrobisz tak jak będziesz chciał.wprowadzaj wprowadzaj Skuzi dodał reakcję 1
Gość I_Will_Never_Forget Napisano 17 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 17 Lipca 2011 Gluttony jak jest super?Dac ci przykład?Ludzie lataja aurorami przez 5 galaktyk po 3kkk surki( na moim przykładzie). Chyba coś jest nie tak skoro można puścić kilkadziesiąt k auror przez 5 gal na tak mały zysk.GS to samo.Zdecydowanie jestem za podniesieniem spalania tych statków. Ps. Gluttony i tak wiemy, że ty zawsze masz racje
gluttony Napisano 17 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 17 Lipca 2011 ech, szkoda naprawdę gadać pozmieniajmy jeszcze ich koszta i statystyki bojowe/ochronne bo tobie nie pasują patrząc na wartości danych statków tworzysz koncepcję budowy swojej floty. taka zmiana w trakcie trwania rozgrywki zmienia ją diametralnie i wiele osób zostanie przez to poszkodowanych. wiem, że mam rację a najlepsze w tym jest to, że wy też o tym wiecie
Gość I_Will_Never_Forget Napisano 17 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 17 Lipca 2011 ech, szkoda naprawdę gadać pozmieniajmy jeszcze ich koszta i statystyki bojowe/ochronne bo tobie nie pasują patrząc na wartości danych statków tworzysz koncepcję budowy swojej floty. taka zmiana w trakcie trwania rozgrywki zmienia ją diametralnie i wiele osób zostanie przez to poszkodowanych. wiem, że mam rację a najlepsze w tym jest to, że wy też o tym wiecie Aha czyli twoim zdaniem latanie statkami po taki zysk przez kilka galaktyk jest normalna rzecza Z ta racja to bylo ironia, bo prawie nigdy jej nie masz
gluttony Napisano 17 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 17 Lipca 2011 noobku, nie moja wina że ciebie farmią... ale to wcale nie znaczy, że mamy podnieść wszelkie koszta tak, by ciebie nikt nie jeździł, bo sobie poradzić nie umiesz Skuzi dodał reakcję 1
Gość I_Will_Never_Forget Napisano 17 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 17 Lipca 2011 noobku, nie moja wina że ciebie farmią... ale to wcale nie znaczy, że mamy podnieść wszelkie koszta tak, by ciebie nikt nie jeździł, bo sobie poradzić nie umieszGluttony a nie zauważyłeś że 90% statków będzie miało obniżone spalanie, a tylko dwa podniesione.Wiec o co ci chodzi ? Może o to, że macie teraz rarytas z lotami aurorami i GS wiec niech tak zostanie co :>Twoim zdaniem normalne sa loty przez 5-6 galaktyk. Odpowiedz mi na to pytanie? I przepraszam, że zabrałem głos. Wiem, że nie jestem godzien dyskutować z tak wielką osobistością jak ty.Po co wgl ta ankieta? Lepiej spytać gluttonego, on ma zawsze racje więc co on postanowi niech tak będzie.
gluttony Napisano 17 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 17 Lipca 2011 Dokładnie, nie jesteś godzien A czy to normalne że gra ma prędkość x200? że lot pancami w us to 23 sekundy? czy to normalne? CZY TO JEST NORMALNE!!Taki jest serwer, tak się gra, nie umiesz sobie poradzić, farmią cię przez 5-6 galaktyk to farma już płacze i lamentuje, że jaka ta gra jest niesprawiedliwa.To ja mam taki pomysł, koszta depozytu sojuszniczego obniżamy a resztę podwyższamy (powiedzmy o 20%) pasuje? deus buehehehehe jesteś niesamowity jeżeli odpowiadam z ironią to dla mnie warn tak?? gdzie przeginam, chłopie zastanów się
deusx Napisano 17 Lipca 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 17 Lipca 2011 Gluttony, przeginasz... kolejny warn. Temat spalania jest założony, proszę tam pisać (na poziomie).
marek04 Napisano 19 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 19 Lipca 2011 Ciekawe jak sie bedzie spisywaał nowy serwer a ekspedycja bedzie juz od jutra działać??
deusx Napisano 19 Lipca 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 19 Lipca 2011 marek jeszcze nie, czekam wciąż na podłączenie neostrady, sama wstępna konfiguracja nowego serwer to koszmar na iplusie ;/Zaraz jak mi podłączą to będzie kwestia 3 dni.
Goldi Napisano 19 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 19 Lipca 2011 mam nadzieje że nie wpłynie to w żaden sposób na kolejke budowania. więc moje pytanie brzmi czy trzeba usuwać budynki z niej czy nie ?
deusx Napisano 19 Lipca 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 19 Lipca 2011 Nie trzeba, przenosiny w żaden sposób nie wpłyną na grę. Surowiec będzie się wydobywał, oficerowie działały, budynki się budowały itd.
deusx Napisano 19 Lipca 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 19 Lipca 2011 Przepraszam, jednak dzisiaj nie będzie przenosin, muszę poczekać na tę neostradę bo w razie kłopotów może trwać to wieczność, poza tym przenoszenie plików ftp również potrwa wieczność. Dam znać wiadomością w grze, na pewno w tym tygodniu odbędzie się to wszystko, serwer już jest skonfigurowany.
zajec1982 Napisano 24 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 24 Lipca 2011 To kiedy będą te zmiany związane z ekspedycjami?
deusx Napisano 24 Lipca 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 24 Lipca 2011 Serwer już jest, dzisiaj dzwoniłem do tp i miły pan powiedział, że mają 20 dni na przeniesienie usługi (...), musimy poczekać jeszcze parę dni. EDIT:Dzisiaj przybędą poprawkiKomunikat brakuje paliwa zostanie poprawiony (Jeżeli mamy na statku więcej deuteru niż na planecie potrzebnego do spalania, skrypt weźmie automatycznie deuter na lot ze statku) i mała, ale niezwykle ważna poprawka zabezpieczeniowa. Obrona na minus po ataku rakietami (poprawione już). Demontownia będzie poprawiona na inny wartości zwrotuzwrot flota 50%zwrot obrona 60%
Gość I_Will_Never_Forget Napisano 25 Lipca 2011 Zgłoszenie Napisano 25 Lipca 2011 Ykhym... takie pytanko.Czy te nowości będą kiedyś zrealizowane ?Spalanie statków... 6 stron sprzeczek - zero efektu.To samo z GSami i ściąganiem moonow, miało być uni testowe i coś ucichło.Nie chce Cię deus poganiać ale maruda jestem to Ci pomarudzę
Rekomendowane odpowiedzi