Skocz do zawartości

easy

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana easy w dniu 28 Maja 2011

Użytkownicy przyznają easy punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    Nie podawaj

easy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Reputacja

  1. easy

    promocja wakacyjna

    Jesli Deusx dotrzyma obietnicy to nareszcie eko i farmienie beda mialy sens w tej grze. Mam nadzieje, ze to pierwszy z krokow milowych do uzdrowienia ogam. Plusik za to jedno, ale jakze istotne dla gry zdanie
  2. easy

    Ekspedycje

    ... a gdyby tak dalo sie spieniezyc moja dzisiejsza nagrode...? Porosze tez mpaska, pewnie sie dorzuci - to nie cale dwie paki... Przekarzemy ja Deusowi, by wsadzil komu trzeba w kieszen, co by przyspieszyc ten jego dostep do sieci Pewnie wiecej bedzie z tego pozytku niz z niejednego konkursu ...pomozemy Wam z tymi ekspedycjami
  3. 5 minut minelo - pocieszone Chetnie oddam swoja nagrode (jesli oczywiscie szanowni SGO wyraza zgode ) dla zwyciezcy innego konkursu, ktory zacheci innych do aktywniejszej gry - jakies propozycje? Dziekuje wszystkim za zabawe i Tobie Kicha za te progi
  4. Poczucia humoru SGO ciag dalszy: UWAGA! Dla zwycięzców z Uni 5 nagrody wyglądają inaczej. Podane powyżej wartości należy podzielić przez 4. Tym sposobem mamy nagrody w postaci 112,5 zł , 62,5 zł oraz 25 zł. Nagrody dodatkowe to nie 30 zł, a 6 zł. Jesli wygra Y2K z uni2 : Obecna promocja na uni2 - przelew 10 zł (160 dodatków) = 1 zł (16 dodatków) 450 (zł nagroda za 1 miejsce w konkursie) * 16 = 7200 dodatkow 1 pakiet surowcow (po 4 bln kazdego, czyli rownowartosc = 7bln deuteru) kosztuje na uni2 - 20 dodatkow 7200 : 20 = 360 pakietow 360 (pakietow) * 7 (bln deuteru kazdy) = 2520 bln deuteru do przytulenia za zdobycie 1 miejsca mpasek12 top1 uni2 wydobywa taka ilosc w lekko ponad rok czasu! Jesli wygra gracz z uni5 : Obecna promocja na uni5 - przelew 10 zł (50 dodatków) = 1 zł (5 dodatków) 112,5 (zł nagroda za 1 miejsce w tym samym konkursie) * 5 = 562.5 dodatkow 1 pakiet surowcow (po 4 bln kazdego, czyli rownowartosc = 7bln deuteru) kosztuje na uni5 - 100 dodatkow 562.5 : 100 = 5.62 pakietow surowcow 5,62 (pakietow) * 7 ( bln deuteru kazdy) = 39.3 bln deuteru do przytulenia za zdobycie 1 miejsca ;> damian90 top3 uni5 wydobywa taka ilosc w 10 dni! Dla zwyciezcy pojedynku Vegetaa vs biohazard, czyli najlepszego z uni piatej, (z pominieciem pierwszej trojki, bo ta wedlug regulaminu nie jest uwzgledniana przy przyznawaniu nagrody dla zwyciezcy uni 5) do wygranaia jest bagatela 30 dodtakow, czyli 2,1 bln deuteru , czyli pol dnia wydobycia damiana90 SGO chcieli, aby bylo sprawiedliwie. Szkoda, ze wczesniej nie skorzystali z kalkulatora Szkoda,rowniez ze nie doczytalem wczesniej - nie bralbym udzialu w konkursie, moze wowczas innemu laureatowi wygrana sprawilaby wiecej frajdy niz mi... Chetnie oddam swoj mecz walkowerem na rzecz Y2k z uni 2, bo tylko jego nagroda ma jakis sens... Przeciez to tylko zabawa
  5. Czy z trojki graczy w starciu KV vs Vegetaa vs Rzezba, do dalszego etapu przechodzi dwoch, tak jak mialo to miejsce do tej pory? W jaki sposob rozegrany zostanie final, czy tak jak ostatnio trzy osoby i kazdy walczy z kazdym? Powodzenia wszystkim!
  6. easy

    Zmiana spalania statków

    We wczesniejszym poscie zapytalem, czy ta tabelka powyzej to pomylka, kpina, czy zart? Niestety zostal on usuniety jako "nic nie wnoszacy do teamtu" (i tak lepiej, bo moglem dostac warna za spam jak marek, choc pewnie przejalbym sie nim rowwnie mocno jak i on). Wracajac do tematu - w odpowiedzi na priv otrzymalem wiadomosc: Odniose sie tylko po krotce, po raz ostatni, bowiem tak jak przewidywalem udzielanie sie w tym poscie bylo tylko strata czasu: Wybacz Neriel, ale nie mam ani ochoty, ani tym bardziej czasu, aby tlumaczyc Ci od poczatku zasadnosc wspomnianych przeze mnie zmian! ... wsszak podobnie jak na ogame sa swietni programisci, tak i tutaj na ogam tez mamy wszystkowiedzacych i podobnie jak tamci, nasi tez sa nieomylni... Twoja tabelka obrazuje co najwyzej twoje wysokie mniemanie o wlasnych racjach - sory, ale nie jestes dla mnie powaznym partnerem do dyskusji w tym temacie - dalsza polemike uwazam za niekonstruktywna! ...i tak zrobicie po swojemu, wiec po jakiego zawracacie ludziom pupe?! Pozdrawiam serdecznie SGO i Ciebie Deusx i do (nie)uslyszenia...
  7. Przeprowadzajac tylko jedna probe mozna calkowicie wypaczyc wynik konkursu, dla przykladu: Agresor stracił 13.717.344.963.000 jednostek. Obrońca stracił 21.366.370.111.000 jednostek. i druga symulacja tego samego starcia: Agresor stracił 19.429.997.025.000 jednostek. Obrońca stracił 14.569.273.328.000 jednostek. Skad mam miec pewnosc, ze akurat ta proba ktora jest mi nie na reke byla pierwsza? Tlumaczenie, ze to tylko zabawa nie do konca mnie usatysfakcjonuje ;> Sonea z ciekawosci tylko zapytam jak sie ustawia flote, by pancki zadaly jak najmniej obrazen w jednej probie?
  8. Nie miałem za dużo czasu, by popracować nad swoja flotka. Wyszperalem jakis szeisc starych propozycji flot do ostatniego konkursu, zrobilem kilkadziesiat symulacji tych skaldow i wybralem teoretycznie najmocniejszy. Z tego tez wzgledu konkurs ten potraktuje chyba bardziej jak zabawe, choc elementy rywalizacji sprawiaja, ze czasami trudno do konca traktowac go tylko i wylacznie w ten sposob Chcialbym uczulic osoby, ktore bezposrednio beda zajmowaly sie przeprowadzaniem symulacji na jedna rzecz, a mianowicie pancerniki i ich powloki ochronne, bo to one chyba sa sprawca calego zamieszania (Neriel popraw mnie prosze jesli sie myle ) . Cztery z moich skladow byly bardzo zblizone do siebie, rozniac sie mniej, badz bardziej proporcjami, w kazdym wystepowaly pancerniki. Podczas symulacji trudno bylo wybrac najlepszy, bowiem kazdy jeden wynik roznil sie od poprzedniego. Robilem wiec po kilkanascie tych samych starc wybierajac skald, ktory odnosil najwiecej zwyciestw. W najbardziej skrajnym przypadku flota x wygrala z flota y w stosunku 20:18 przy czym do "przerwy" wynik byl zgola odmienny - 7:10 i do tego wlasnie zmierzam. Prosze organizatorow konkursu o przeprowadzanie takiej ilosci symulacji, aby wynik kazdego ze starc nie byl kwestia przypadku. Nie powinno to byc nazbyt uciazliwe, bowiem najbardziej czasochlonna czynnoscia jest wpisywanie samych jednostek do symulatora, a kazda kolejna konfrontacja tych samych jednostek to tylko kwestia wcisniecia dwoch klawiszy "back space" i "entera" Podobnie jak wiekszosc rowniez nie moge doczekac sie pierwszej (oby nie ostatniej) rundy Zycze wszystkim uczestnikom powodzenia i milej zabawy
  9. easy

    Zmiana spalania statków

    Prosze jak temat sie pieknie rozwinal, a co wazniejsze zmierza we wlasciwym kierunku!! Dorzuce kilka spostrzezen, bo okazuje sie, ze czas jaki na to poswiece moze nie okaże sie straconym. Gracz cycu w sposob bardzo dosadny pokazuje jak bardzo ludzie przywiazali sie do uzywania aureoli! Nie jest on odosobniony w swoich odczuciach. Skoro wiec nie wszyscy potrafia spojrzec na temat zmian z szerszej perspektywy i nie dostrzegaja potrzeby minimalnego zwiekszeniu spalania aureol i gsow, w kontekscie pozostalych jednostek to zostawmy je w spokoju!!! Nikt przeciez na tym nie ucierpi. Jesli odpuscimy te dwa sklady to i tak zmniejszajac spalanie ktoremukolwiek z pozostalych statkow zrobimy milowy krok w urozmaiceniu latania. Wszak celem nadrzednym tych wszystkich nowosci ma byc zachecenie ludzi do aktywniejszej gry! Niech aureole pozostana malo ambitnym statkiem dla malo wybrednych flociarzy Co wy na to Panowie? Jak najbardziej zgadzam sie z poprawkami Catalysta. Moje propozycje byly tylko preledium do ostatecznego spalnia... - moge jutro, bo dzis niestety nie dam juz rady, dopracowac w szczegolach proporcje w spalaniu, biorac pod uwage wszelkie znane mi atrybuty poszczegolnych statkow i poddac to pod dyskusje...
  10. easy

    Zmiana spalania statków

    Faktycznie przy GS-ach sie pomylilem, tak malo pala, ze zle postawilem przecinek podczas zaokraglania ale juz skorygowalem. Podane przeze mnie spalanie to faktyczne zuzycie deuteru na odleglosci 100 ukladow pomniejszone o 10.000 razy dla flot postawionych za taka sama sume tzn 8.5 bln deuteru: 1 - 2.000.000 GS 2 - 14.166.666 AU 3 - 200.000.000 PA 4 - 6.800.000.000 LM 5 - 154.545.454 NI 6 - 2.428.571.428 CM 7 - 212.500.000 BO 8 - 453.333.334 OW 9 - 809.523.810 KR
  11. easy

    Zmiana spalania statków

    Chciałem zobrazować na czym polega obecna pomyłka w ilości spalania i jak nie do końca nowa propozycja jest trafiona. Dysponując sumą 8.5 bln deuteru mógłbym kupić którąś z ponizszych flot: 1 - 2.000.000 GS 2 - 14.166.666 AU 3 - 200.000.000 PA 4 - 6.800.000.000 LM 5 - 154.545.454 NI 6 - 2.428.571.428 CM 7 - 212.500.000 BO 8 - 453.333.334 OW 9 - 809.523.810 KR Namierzylem 4 kk aureoli w tej samej galaktyce. Szybko zagladam w symulator i okazuje sie, ze bez wzgledu ktory sklad wybiore to bardziej lub mniej przekonujaco wygram i wykrece przy okazji juniora (zakladajac, ze gram na u5): Agresor wygrał bitwę! Agresor stracił 0 jednostek. Obrońca stracił 5.800.000.000.000 jednostek. Na tych współrzędnych znajduje się teraz 1.920.000.000.000 Metal i 1.200.000.000.000 Kryształ. Prawdopodobieństwo powstania księżyca: 31.200.000% W sumie 1.080.000.000.000 deuteru do przytulenia... Wysylam wiec flote i sprawdzam ile zuzyje ona deuteru na lot przy odleglosci 100, 200,300, 400 ukladow 1. GS *100 - 2.788.200 *200 - 4.961.600 *300 - 7.129.900 *400 - 9.302.600 2. AU *100 - 11.872.255.000 *200 - 21.054.778.000 *300 - 30.354.550.000 *400 - 39.478.787.000 3. PA *100 - 35.032.859.000 *200 - 61.963.381.000 *300 - 89.115.223.000 *400 - 116.543.321.000 4. LM *100 - 94.789.628.000 *200 - 168.227.397.000 *300 - 242.381.892.000 *400 - 315.741.485.000 5. NI *100 - 107.351.814.000 *200 - 191.635.289.000 *300 - 276.041.852.000 *400 - 358.979.966.000 6. CM *100 - 108.783.504.000 *200 - 193.037.293.000 *300 - 277.271.108.000 *400 - 360.691.940.000 7. BO *100 - 148.153.192.000 *200 - 263.870.151.000 *300 - 379.043.910.000 *400 - 494.104.472.000 8. OW *100 - 158.815.505.000 *200 - 280.900.451.000 *300 - 403.988.710.000 *400 - 528.329.328.000 9. KR *100 - 169.528.506.000 *200 - 300.657.562.000 *300 - 432.969.117.000 *400 - 563.425.222.000 Jakby nie patrzec i jak daleko by sie te 4kk auror nie znajdowaly w kazdym przypadku (teoretycznie) wychodze na plus. Nawt jesli bedzie to odleglosc 400 ukladow i polece robiacymi nie maly wir w baku krazkami spalajac 563.425.222.000 deuteru to i tak 0.5 bln deuteru bede do przodu z tym ze: - nalezaloby uwzglednic procent udanych lotow tzn takich ktore zakoncza sie zlomowaniem floty przeciwnika i zebraniem derbisu z pezeta. W moim przypadku, a uwazam sie nieskromnie za doswiadczonego gracza, szacuje ten procen na 50 tzn co drugi lot konczy sie sukcesem. Uzywam jednych z najszybszych jednostek w grze - pancernikow, wiec czesto wykorzystuje moment zaskoczenia, stad tez procent trafien jest dosc wysokich. Podejrzewam, ze w przypadku graczy latajacych wolnymi GS-ami, Bombowcami i Niszczarkami procent ten moze byc o wiele nizszy. Reasumujac gdybym co drugie trafienie konczyl udanie, a mial do pokonania 400 ukladow krazkami owami, bombowcami to taki lot nie ma dla mnie najmniejszego sensu, bowiem jest nieoplacalny... - nalezy wziasc rowniez pod uwage, ze jesli gram aktywnie flota to podczas jednego dnia (mowie tu na wlasnym przykladzie) potrafie zrobic od 30 do 50 kilkuminutowych fsow na pezeta, w ukladzie na napadaj, badz (jesli spodziewam sie, ze ktos przyglada sie moim poczynania i ze moja flota moze zostac namierzona) na wlasne moony na stacjonuj. O ile te dwa pierwsze przypadki nie kosztuja mnie wiele to wyslanie powiedzmy 10 fsow miedzy swoimi moonami, jednego dnia - boli - bynajmniej finansowo... - nalezy uwzglednic to, ze flota musi zarabiac i to nie tylko na siebie czyli na fsy. Prosze spojrzec z jaka czestotliwoscia pojawiaja sie nowe posty flociarzy w dziale SJ i ST na forum? Jedni potrzebuja dwa dni, ale sa tez i tacy ktorym zajmuje to tydzien badz dwa. Jesli trafialbym osobiscie cos raz na tydzien i z wlasnego eko musialbym jeszcze dokladac do floty to raczej napewno odpuscilbym latanie. Po co bowiem podporzadkowywac sobie zycie (a z tym niestety wiaze sie posiadanie floty) pod odbieranie fsow skoro i tak nie mam z tego zadnego pozytku - zmierzam do tego, ze korzystanie z floty musi byc dochodowe tzn spalanie nie powinno zniechecac i nie odgrywac az tak znaczacej roli jak dotychczas przy rozliczaniu rentownosci wlasnych flot. - nalezy wziasc pod uwage, ze proporcje wzgledem agresor/obronca jakie zamiescilem na gorze sa wymarzone tzn dysponujac 200kk pancernikow namierzam 4kk auror i wychodze z tego starcia wygrywajac z minimalnymi obrazeniami. Co innego jesli te same aurory chce trafic na planecie z obrona posiadajac 2 kkk pancernikow - lot jest nieoplacalny nawet na bliskim dystansie 200 ukladow, prz zalozeniu, ze co drugie trafienie wchodzi - koszt lotu to 1.239.267.620.000 (nie uwzgledniajac nawet deuteru spalonego przez recyklery) a zysk zaledwie 1.080.000.000.000 - a co najwazniejsz - wydaje mi sie, zreszta nie tylko mi, ze to flociarze sa sola tej gry i to oni nakrecaja zarowno sama gre jak i forum i nalezaloby zrobic wszystko, aby bylo ich jak najwiecej... Moglbym jeszcze podac kilka aspektow przemawiajacych za tym, aby obnizyc spalanie, aczkolwiek gdy pomysle, ze ktorys z niemajacych pojecia o lataniu SGO zakwestionuje to co pisze swoja blyskotliwa argumentacja to juz zaluje tych 55 minut z godziny jaka poswiecilem na tego posta! Pytanie do SGO: Mozna wiedziec czym sie kierujesz podnoszac progi procentowe do SJ i ST na uni 5? "Czym się kieruję ? Doświadczeniem. Niskie progi - topka lata po wszystkim, żeby tylko zaistnieć. Wyższe progi - topka musi się napocić i złapać coś większego. Poza tym, to mają być ST/SJ, a nie pierwsze, lepsze starcie jakie możesz zrobić wchodząc rano na kompa. ...więc ciesz się z tego co masz." Ciesze sie wiec najbardziej jak potrafie pozostawiajac "doswiadczenie" SGO bez komentarza Reasumujac - moja propozycja zmiany spalania: KR - mniejsze o 80% ze 169.529 do 33.905 - slabe w starciu z reszta statkow, choc bardzo szybkie, spalnie - niepowazne - jak dlugo gram nie widzialem nikogo kto uzywalby krazkow do latania. Sluza co najwyzej do szybkiego podeslania na planete gdy ktos robi ci proby moonowe... OW - zmiejszyc o 60% ze 158.816 do 63.526 najmocniejsza jednostka w grze w dodatku bardzo szybka, powinna pozostac najdrozsza... BO - zmniejszyc o 85% ze 148.153 do 22.220 bardzo wolne i bardzo slabe - malo przydatne... CM - zmniejszyc o 70% ze 108.784 do 32.635 w miare szybkie i w miare mocne... NI - zmniejszyc o 75% ze 107.352 do 26.838 wolne i slabe... LM - zmniejszyc o 65% z 94.790 do 33.177 podobnie jak LM-y PA - zmniejszyc o 10% z 35.032 do 31.5288 slabiutkie, ale szybkie... AU - zwiekszyc o 150% z 11.872 do 29.68 mocne i w miare szybkie... GS - zwiekszyc o 2000% z 0.278 do 8.36 zniechecajaco wolne, aczkolwiek musza pozostac tanie by komukolwiek chcialo sie jeszcze niszczyc moony, choc jesli wzor Neriela wejdzie w obecnej postaci to i tak nikt nie bedzie tego robil... Wiem, ze moje sugestie nie maja prawa bytu w starciu z doswiadczeniem SGO, aczkolwiek chociaz podane proporcje moglyby zostac zachowane... Na potwierdzenie w zalaczniku post doswiadczonego gracza, ktory na dlugo przede mna sugerowal zmiejszenie spalania http://forum.ogam.online/?/topic/4202-zuzycie-paliwa/ Prosze flociarzy o spostrzezenia.
  12. easy

    Nowości na dniach

    Nie uwierzę do póki nie zobaczę! Z obietnicami podobnie jak z promocjami - dużo ich! ;> Proszę tylko, aby w kwestiach dotyczących flociarzy, poprawki konsultowane były z zainteresowanymi poprzez dyskusje na forum oraz sondy. Niektóre z dotychczasowych pomysłów, bądź ich propozycje (SGO, którzy nie latają) są nietrafione - chociażby ostatnie (za wczesne i za wysokie) podniesienie progów % na uni5, bądź nowy wzór niszczenia moonów... Z wyżej wymienionych propozycji najbardziej osobiście interesuje mnie zmiana spalania statków, które do tej pory było kompletnym nieporozumieniem. W moim odczuciu biorąc pod uwagę siłę rażenia poszczególnych jednostek i ich szybkość obecne zużycie deuteru ma się następująco: * totalna pomyłka: - bombowce * zdecydowanie za duże: - krążowniki - ciężkie myśliwce - niszczyciele - okręty wojenne * za duże: - lekkie myśliwce * przyzwoite: - pancerniki * za niskie: - aurory (choć wielu wniesie veto) - gwiazdy śmierci (dokładnie w podanej kolejności) Zapraszam do dyskusji nad tym i pozostałymi udoskonaleniami no chyba, że SGO mają to w głębokim poważaniu i po raz kolejny zdając się na własne "doświadczenie" zrobią po swojemu, wbrew prośbą graczy...
  13. Dwóch posiadaczy największych flot w sojuszu Legion 501: Brasilas i TraTra zostało dziś zbanowanych i nie wrócą do gry do końca wojny. W L501 zostały tym samym tylko dwa małe składy: gracza Gerdal, który robi bardzo długie fsy i drobnica gracza cojest - w związku z tym nie mam ochoty tracić czasu na uganianie się za nimi i w dniu dzisiejszym opusciłem sojusz FSR kończąc tym samym swój udział w wojnie. Chciałem podziękować całemu sojuszowi FSR, za to ze zechcial przyjac mnie pod swoje skrzydla na czas wojny, a zarazem pogratulowac zwycięstwa. Pokonanym dziekuje rowniez za emocje, a wszystkim zycze wysokich lotow - ja tymczasem udaje sie na uni 5 Pozdrawiam serdecznie: -elektra-
  14. 02-06-2011 - w tym dniu to juz szóste trafienie gracza Legionu 501 - 5 RW do wojny! Agresor -elektra- Pancernik - 300.000.000 Obrońca wnc Lekki myśliwiec - 1.000.000.000 Sonda szpiegowska - 5.000 Satelita słoneczny - 50.000 Fleet Slov - 5 Ultra transporter - 800.000 Wyrzutnia rakiet - 497.052.725 Ciężkie działo laserowe - 226.458.950 Mała powłoka ochronna - 1 Duża powłoka ochronna - 1 Agresor -elektra- Pancernik - 296.766.310 Obrońca wnc Zniszczony! Agresor wygrał bitwę! Agresor stracił 274.863.650.000 jednostek. Obrońca stracił 6.889.507.218.000 jednostek. Na tych współrzędnych znajduje się teraz 1.887.006.427.500 Metal i 696.871.581.000 Kryształ. Prawdopodobienstwo powstania ksiezyca: 20% (25.838.780%)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.