kret Napisano 8 Stycznia 2011 Zgłoszenie Napisano 8 Stycznia 2011 Przykład : OW Punkty strukturalne 60.000 -> brakuje informacji o opancerzeniu, powinno być 6.000 ; 60.000 to łączny koszt statku OW w RW : Uzbrojenie: 180% - Osłona: 170% - Tarcza: 190%Nazwa statku Okret wojennyLiczba 1Uzbrojenie: 2.800Osłona: 16.200Tarcza: 580 można by to zamienić na bardziej logiczne - najpierw chroni tarcza a nie osłona (speed sim)Broń:+180% Tarcza:+190% Osłona:+170%Typ O.wojennyIlość 1Uzbrojenie 2800Tarcza 580Osłona 16200 pzdr
Neriel Napisano 8 Stycznia 2011 Zgłoszenie Napisano 8 Stycznia 2011 Niczego nie brakuje.. zawsze tak było. Czy to aż tak niezwykle trudne działanie, że nie można samemu usunąć jedno "0" z tej liczby?? Kolejność nie ma znaczenia - wynik walki się nie zmieni.
kret Napisano 8 Stycznia 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 8 Stycznia 2011 oczywiście masz racje że tak było, ale czy musi ?po prostu błędna informacja, no ale pewnie są ważniejsze rzeczy do poprawienia.jeżeli chodzi o kolejność to po prostu jest bardziej logiczna najpierw tarcza potem opancerzenie
matik3652 Napisano 9 Stycznia 2011 Zgłoszenie Napisano 9 Stycznia 2011 nie prawda speed sim liczy tak samo ale bardziej logiczne jest to ze statki lataja z wlaczonymi oslonami zacytuje ci cos "Systemy obronne(czyli opancerzenie) zaczynają działać, jeśli osłona zostanie zniszczona. Co poziom zwiększa się opancerzenie statku. " i co ty na to ?
kret Napisano 9 Stycznia 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 9 Stycznia 2011 nie prawda speed sim liczy tak samo ale bardziej logiczne jest to ze statki lataja z wlaczonymi oslonami zacytuje ci cos "Systemy obronne(czyli opancerzenie) zaczynają działać, jeśli osłona zostanie zniszczona. Co poziom zwiększa się opancerzenie statku. " i co ty na to ? przecie wkleiłem i jest odwrotnie w speed simie, wiem że liczy tak samotarcza=tarcza(ewentualnie osłona0 a osłona=opancerzenie a z Twojego cytatu wychodzi że najpierw masz 16200 osłony a potem 580 tarczy .. Typ O.wojennyIlość 1Uzbrojenie 2800Tarcza 580Osłona 16200 Tarcza mniejsza = pada pierwsza, potem działa "osłona"(w ogóle to by się mogło nazywać inaczej ee opancerzenie albo coś, w polskim ciężko o dobre słowo ) ps. boże ja nie chcę nic na siłę udowadniać, pokazałem przykład sima.
matik3652 Napisano 13 Stycznia 2011 Zgłoszenie Napisano 13 Stycznia 2011 Bo mi sie do cholery na usta ciśnie ja ci mówie o logice a ty z SS wyskakujesz xD.
kret Napisano 15 Stycznia 2011 Autor Zgłoszenie Napisano 15 Stycznia 2011 Nie wiem co Ci się ciśnie bo zgrywasz mądrego a przykład widzisz? wiesz co to jest przykład? do czego niby mam to porównać jak nie symulatora prekursora - SS ? A wg. Ciebie najpierw opancerzenie się rozsypuje a potem tarcza ? Prędzej zrozumiem że tu jest inaczej bo jest inaczej i tyle
Neriel Napisano 15 Stycznia 2011 Zgłoszenie Napisano 15 Stycznia 2011 Nie no dajcie spokój można temat już zamknąć... Tu logika nie ma znaczenia - każdy wie przecież co jest czym i jak co działa, a wynik jakby nie patrzeć się nie zmieni..Jakby wszystko miało być logicznie to by trzeba 90% statków wywalić, bo nielogiczne jest np. wyrzucanie plazmy w kosmos
Rekomendowane odpowiedzi