Jump to content

Niszczenie księżyca


Anath
 Share

Recommended Posts

Witam,

widzę, że nikt nie ma odwagi powiedzieć tego głośno, choć paru "obiecywało", że zgłosi ten błąd. Nie widzę nigdzie oficjalnej informacji o zmianie skryptu niszczenia kulek a jednak uległ on zmianie. Przeważnie kilka set tysięcy niszczy każdą kulkę, ale zdarzają się sytuacje dziwne np. 2kk GSów daje sześćdziesiąt pare procent na zniszczenie kulki o średnicy 3.7xx.

 

Tak to działało parę miesięcy temu zanim ten system nie uległ oficjalnej zmianie.

 

Kiedy zostanie przywrócony poprawny, zatwierdzony przez większość, skrypt?

 

Ja rozumiem, że niszczenie kulek jest na rękę właścicielowi, bo spadające moony wiążą się z ukazywaniem flot na fali, które są niszczone przez inne floty a ażeby te i inne floty latały "szybciej/wcześniej" potrzebne są dodatki...

 

Wybacz deus o podejrzenia, ale taki stan rzeczy trwa już ładnych parę dni i nic w związku z tym nie zostało zrobione. W tej chwili byle noobek, który wcześniej nie miał nawet odwagi wskazać mnie palcem śle mi 200.000 GSów na niszcz i jest skuteczny. Być może doszukuję się spiskowych teorii, ale jak nie powiem tego głośno to nikt się za to nie weźmie :)

 

Reasumując :D Proszę o powrót do skryptu niszczenia kulek, który jest aktualnie wykorzystywany przez Symulator a który sporo czasu obowiązywał i sprawdzał się w tej grze.

Link to comment
Share on other sites

Gdzie na forum to zgłosiłeś?? Bo nie liczę zgłoszeń na PW. Jesteś kolejną osobą która to "niby zgłosiła" a słychu ani widu po tym nie ma.

 

Nie pisać mi tu więcej takich głupot "co to ja nie mogę i co to ja bym nie zrobił" ...bo gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem!...

Link to comment
Share on other sites

A gdzie jest napisane że na forum błędy trzeba zgłaszać??

Wysyłać można na OGamtest@gmail.com czy poprzez członków team.

Ja błąd zgłosiłem po Naszej rozmowie na pw gdzie zapytałem czy zauważyłeś ta zmiane co w temacie.

 

Ale to nie temat i czas na spory, błąd wystepuje i trzeba go naprawić.

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem dziwny raport gdy ktoś próbował zdjąć mi moona i się podstawiłem - wygrywając walkę - Raport który miałem brzmiał:

 

Szansa na zniszczenie księżyca: 200%

szansa na zniszczenie GŚ 0%

Księżyc... - tu nie pamiętam co było.

 

Więc może być coś nie tak bo symulator odbiega od rzeczywistości. Zawsze wysyłam tyle ile mam w symulatorze by było 0% na zniszczenie GŚ ale przeważnie jest 90-95% na zniszczenie moona. Po zniszczeniu go mam raport zawsze 100% na moona i 0% na GŚ.

 

Edit 03/12/2010:

 

Raport niszczenia ksiezyca:

 

Szansa na zniszczenie moona: 96%

Prawdopodobienstwo zestrzelenia GS: 0%

Ksiezyc zniszczony.

 

30.000.000 GŚ i księżyc o wielkości 71XX

 

Oraz następny:

 

Raport niszczenia ksiezyca:

 

Szansa na zniszczenie moona: 90%

Prawdopodobienstwo zestrzelenia GS: 0%

Ksiezyc zniszczony.

 

160.000.000 GŚ i księżyc o wielkości 3108

 

 

Chyba naprawdę jest coś nie tak z tym niszczeniem. Dodam że próbowałem zniszczyć tego moona 3108 drugi raz bo za pierwszym:

 

 

Raport niszczenia ksiezyca:

 

Szansa na zniszczenie moona: 72%

Prawdopodobienstwo zestrzelenia GS: 4%

Ksiezyc nie zostal zniszczony, flota wraca na planete.

 

10.000.000 GŚ - tyle wystarczyło w symulatorze. Dane z symulatora:

 

Szansa na zniszczenie moona: 100% moon 3108

Prawdopodobieństwo zniszczenia GŚ: 0% 10.000.000

 

Porównując moon 7XXX i 30KK96% szans a moon 3108 160KK90% szans. Coś tu nie gra :P

Link to comment
Share on other sites

Skrypt był wczoraj ostro przeglądany - błędów nie widać, skrypt jest ten sam od czasu jego zmiany, więc ten błąd jest co najmniej dziwny. Jeżeli dzisiejsze próby poprawek i zabezpieczeń nic nie zmienią, skrypt zostanie napisany na nowo.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.