Jump to content

Progi ST/SJ


Kicha

Recommended Posts

Witam

Pragnę rozpocząć dyskusję na temat progów ST/SJ U2 oraz U3.

Nie wiem, jak sprawa wygląda na U3, więc pokażę to na przykładzie U2.

 

Progi były ustalane z myślą o prestiżu. W końcu nie każde starcie powinno znajdować się na forum. Tylko te z wyższych półek miało cieszyć się mianem ST/SJ. Jednakże gra na U2 powolutku zamiera. Ludzie przestają ze sobą aktywnie rywalizować. Pozostaje w większości rozwój bierny, czyli budynki, czy jakieś badania. Skutkuje to zmniejszeniem ruchu w ST/SJ tego Uni, co nie cieszy Nas - administrację.

Należy coś z tym zrobić - np. obniżyć progi.

Zwróćmy uwagę, że na U4 100kk pkt za flotę kończy się na top 52 aktualnie. Na U2 top 39. Jest to różnica 13 miejsc, a przecież Uni stoi znacznie dłużej.

Próg należałoby obniżyć jednak z głową (o ile w ogóle go obniżyć). Zrobienie z 400/40 - 300/30 może niewiele zmienić. Nie zależy Nam również na starciach, gdzie ktoś z 1 mld ow będzie wpadał w 10k pancerników. To byłyby już egzekucje, a nie starcia.

Należy albo dodać jakiś punkt odnośnie przewagi w starciu (czyli, np. nie może być więcej, jak 5 x razy większej floty), albo ... sam nie wiem.

 

Plusy:

+ możliwy większy ruch w ST/SJ

Minusy:

- szansa na jeszcze większe zniszczenie potyczki, w wyniku polowań na graczy z niższej topki

 

Co Wy o tym sądzicie ? Macie jakieś pomysły ?

Link to comment
Share on other sites

Do wczoraj 100KK pkt. na uni 3 kończyło się na miejscu 16 lecz dziś - gracze kupili statki za ciułaną surówkę, co mnie cieszy - jest to miejsce 19. Moim zdaniem obniżanie progów nic nie da. Jak już kiedyś zauważyłeś po obniżeniu będzie wstawiany farming. Wyjściem jest ochrona słabszych graczy - możesz atakować tylko graczy którzy nie są poniżej jakiegoś pułapu od twojego top - a w tedy zrobić można kolejne starcia dla graczy powiedzmy od top 100 w dół. Gracze powyżej top 100 nie mogliby tam nic umieszczać. Ustanowić mały próg powiedzmy 5KK dla tych graczy. Niech też mają swoje miejsce na forum co przyczyni się do częstszego odwiedzania go przez tych graczy.

 

 

Sith Grom napisał:

 

Ja osobiście proponuje usunąć demontownie co będzie skutkowało w moim przekonaniu większym ruchem na uni i pilnowaniem flot.

 

Bardzo celna uwaga :)

Link to comment
Share on other sites

Próg należałoby obniżyć jednak z głową (o ile w ogóle go obniżyć). Zrobienie z 400/40 - 300/30 może niewiele zmienić. Nie zależy Nam również na starciach, gdzie ktoś z 1 mld ow będzie wpadał w 10k pancerników. To byłyby już egzekucje, a nie starcia.

Należy albo dodać jakiś punkt odnośnie przewagi w starciu (czyli, np. nie może być więcej, jak 5 x razy większej floty), albo ... sam nie wiem.

 

Nie może przejść ograniczenie floty do 5x większe bo była by to głupota i największy banał jaki został wprowadzony . Każdy lata tym co ma bo się dorobił bądź kupił .

 

Popieram Sitha demontownie skasować ... każdy przemieli flotę jak już zaczynają go szpiegować . bynajmniej jak ktoś zrobi flotę będzie się musiał rozbić bądź dostanie złom ;P

 

 

Progi są dobre 40 mln sj 400 mln st tutaj nie ma co ruszać bo nie warto.

Link to comment
Share on other sites

chesiu91 największym banałem jest obecne rozwiązanie, gdzie nie ma się co dziwić, że nowi gracze nie zakładają kont. Po co, skoro topka może do nich wparować z całą swoją flotą kiedy tylko im się to podoba. To jest uczciwe względem tych graczy ?

Obecnie ludzie ładują się na U4, bo tam jest jeszcze szansa, ale i to będzie do czasu. A co dalej ?

 

Pomysł z demontownią jest dobry, jednakże nie rozwiązuje problemu.

Pomysł jest dobry na młode Uni, gdzie jest aktywna gra. Na U2 (i zapewne U3) nikt już prawie floty nie stawia/nie ma, więc wyłączenie demontowni w zasadzie niewiele zmieni.

Link to comment
Share on other sites

Ale tutaj ograniczysz gracza i jego grę , ludzie dalej zakładają konta i grają tutaj tylko kiedy widzą że człowiek ma 46 bln pkt to odechciewa im się grać . Głównym problemem są dodatki i to każdy powie ja znam 20 osób które by wróciło grać jeżeli by ich nie było , ale miecz obusieczny jest i bez dodatków gra się nie utrzyma ( chodzi mi surowce , statki , systemy obronne za sms ) ;s

 

 

To jest taki sam dylemat jak na ogame , idziesz na 1 uniwersum czy na 68 ;P

 

U2 by pomogło przejmowanie kont nie aktywnych ale takich od 1 mld pkt +

Usunięcie Demontowni

Zlikwidowanie Vlada

 

zeby sporo graczy grało muszą zniknąć surowce za dodatki wystarczy sami geologowie itp taki geolog powiedzmy na 2 tygodnie 3 zł + vat geolog na miesiąc 5 zł + vat i z każdego gracza miesięcznie się te 10 zł uzbiera ;P

 

I to tyle xd

Link to comment
Share on other sites

Dla Ciebie VLAD jest problemem na U2 ?

Zobacz na topkę eko. Poczekają sobie tydzień i uzbierają sobie na flotę dość pokaźną, co znowu zniechęci nowego.

Więc co ? Ich też skasować ?

 

Przejmowania kont już/obecnie nie ma. Jednakże gdy było, niewiele na Uni się zmieniło. Jedyne co, to lepsze konta trafiały do nowych właścicieli, a następnie leciały na urlopy, żeby nikt ich nie zabrał. Zapewne niejedno było jako multi...

Nie pomogło to rozgrywce, a jedynie zabrało farmy dla osób już grających.

 

Moim zdaniem wprowadzenie zadań wniosłoby coś nowego.

Obecnie jak gracz osiągnie wszystko, to po prostu się nudzi. Wie, że nie będzie w topce, więc zaniecha starania. Wprowadzenie zadań zmusiłoby go do dalszego grania i rozwoju, pilnowania floty, etc.. Po pewnym czasie mogłoby to podnieść poziom na Uni, ale to długoterminowy plan, który nie jest jak na razie realizowany.

Link to comment
Share on other sites

wg mnie jest potrzebna jeszcze jedna rzecz każdy nowy gracz powinien dostać maila z instrukcjami typu jak poprawnie robić fsa wszystkie wady zalety tychże sposobów bo jak widać gracze nowi kupią dodatki postawią flotę a potem kończy się okres ochronny i 2 min po tym dostają złoma dodatkowo można by utworzyć grupy które każdym nowym utworzą 2 moony oraz można wydłużyć okres ochronny

Link to comment
Share on other sites

Podczas okresu ochronnego i tak nie utworzysz moonów, a grup takich myślę, że nie ma sensu tworzyć, gdyż wystarczy by wszedł ów gracz na forum i napisał na SB takową prośbę i nie miałby jakichkolwiek problemów z utworzeniem moona. W dziale dla początkujących są poradniki jak poprawnie robić fs'a, czy tam też nawet się rozwijać. Myślę, że tu problem leży w tym, że po prostu oni nie widzą potrzeby wchodzenia na forum, bo "wszystko" co trzeba wiedzą.

Link to comment
Share on other sites

Zgaduję, że ludzie wolą grać i uczyć się na błędach niż czytać.. (a potem dochodzą do wniosku, że nie chce im się znowu 2 tyg floty budować od nowa)

Ja przeczytałem pierwszy poradnik po 3 latach grania xD Na początku wszystkiego nauczył mnie kumpel.. Najlepiej właśnie mieć kogoś kto pomoże i doradzi niż poradnik na 3 wysokości monitora :P

 

Z pewnością dobrze by było przerobić ekspedycje na bardziej.. opłacalne. Obecnie chyba się wiele nie wygrywa, a co chwilę traci flotę lub wraca bez żadnego efektu. Na początku mogą one dawać dużo, a z czasem staną się nieopłacalne i będzie to moment przejścia z ekspedycji na farming itp.

Link to comment
Share on other sites

Fakt, na chwilę obecną nie opłaca się wysyłać flot na ekspedycje, gdyż są nazbyt ryzykowne w stosunku do tego co możemy z nich otrzymać.

 

Co do samego tego, że jedno kliknięcia fakt, by to wiele ułatwiło, ale nie wiem czy by to nie było jednorazowe wejście na forum i tyle, a miło by było gdyby coraz to nowi gracze angażowali się w życie forum :) Choć fakt, faktem co niektórzy w ogóle może jeszcze nie widzieli forum... Zawsze lepsze to jedno kliknięcia, już może zechce poszukać więcej informacji i zaaklimatyzuje się przy okazji :)

Link to comment
Share on other sites

Piszecie że nowy gracz wchodzi, widzi tyle punktów i już mu się nie chce grać. Pisałem co jest nie tak z grą. Mam konto na uni 4. Jest to konto takie do wglądu na uni. Miejsce chyba z top 800. Wchodzę co dzień na to konto i co widzę? Goście nawet z top 10 szpiegują to konto!!!! Czy to są ofiary losu co to nie potrafią nic upolować tylko po takich kontach latać? Ja osobiście zaglądam do statystyk i tam szukam celów. Jeśli ktoś ma top 10-20 we flocie do top 50 (o ile ta flota jest coś warta) to poszukam. Ale nigdy nie latam na kogoś kto jest na 800 miejscu. Nawet na uni 3 jak to pokazuje prawie co dzień i jak dziś pokazał tygrys są cele. Nie ma ich dużo, nie są okazałe i trzeba niestety się napracować by je znaleźć - a tego koledzy i koleżanki nie lubią. Chcą mieć wszystko na tacy podane. Aby być top trzeba albo kupić sobie top albo spędzić przy grze wiele godzin. A gracze z ogam.online nauczyli się tylko płakać ale jak musieli by coś zrobić to nie - typowo polskie zachowanie. Tacy jesteśmy. Nie zastanawiajmy się nad zmianą w grze bo to i tak nic nie da. Na chwilkę coś ruszy i znów zaniknie. To gracze powinni być bardziej chętni do grania bo bez tego nawet gdyby były konkursy za konkursem nic z tego nie będzie. Chyba że dacie taki konkurs w którym wygraną będzie 500 dodatków i takie konkursy będziecie prowadzić co tydzień. Wspomnijcie co się działo jak Ruio ogłosił konkurs na tekst na stronę główną? Ile osób się tym zainteresowało? To był szok że tyle osób może być na forum i w grze. A weźmy konkurs z uni 2 - pogoń za lisem. Wygrałem bo chyba nikt inny nie latał. Ale dajcie nie 5KKKK dexu wygraną a 50KKKK lub 150 dodatków to zobaczycie jakie będzie zainteresowanie. Ludzie liczą na łatwiznę i to się raczej nie zmieni, więc jak w konkursach nie będzie dużych wygranych w surowcach to i one nic nie zmienią.

 

Ograniczcie dostęp do niższego top tym z wyższego(zasada dobry-słaby gracz) a nowi gracze zawitają tu na dłużej.

 

kanah tylko, że widzisz, łatwiej jest zmienić coś w grze/na forum, niż zmienić społeczeństwo.

Nie zmienisz graczy, bo oni po prostu odejdą, a wtedy co zrobisz ? Nie można do tego tak podchodzić, bo to na niewiele się zda.

 

BTW: Mamy w planach zorganizowanie bardzo fajnego turnieju, ale to nie zwiększy graczy w grze, a jedynie na forum.

 

Jak podchodzić - realistycznie? Widziałem jak wiele wysiłku i pracy było wkładane w grę/forum by gracze byli zadowoleni. I co? Wiele szumu zawsze jest, piszą że fajnie a jak trzeba polatać to nie ma już czasu i chęci. Jeśli nie dacie wielkiej nagrody to oni nie ruszą d..y bo im się to nie będzie opłacać. Taka jest prawda i nie zamierzam udawać że jest inaczej.

 

Ograniczcie możliwość atakowania słabych graczy bo inaczej nikt nowy na starych uni nie zawita na dłużej.

 

Co do turnieju słyszałem o nim i jest to trafiony pomysł ale jak zauważasz będzie to z korzyścią większą dla forum niż gry. Choć i gra na tym raczej nie ucierpi :)

Link to comment
Share on other sites

kanah tylko, że widzisz, łatwiej jest zmienić coś w grze/na forum, niż zmienić społeczeństwo.

Nie zmienisz graczy, bo oni po prostu odejdą, a wtedy co zrobisz ? Nie można do tego tak podchodzić, bo to na niewiele się zda.

 

BTW: Mamy w planach zorganizowanie bardzo fajnego turnieju, ale to nie zwiększy graczy w grze, a jedynie na forum.

Link to comment
Share on other sites

Ale tutaj ograniczysz gracza i jego grę , ludzie dalej zakładają konta i grają tutaj tylko kiedy widzą że człowiek ma 46 bln pkt to odechciewa im się grać . Głównym problemem są dodatki i to każdy powie ja znam 20 osób które by wróciło grać jeżeli by ich nie było , ale miecz obusieczny jest i bez dodatków gra się nie utrzyma ( chodzi mi surowce , statki , systemy obronne za sms ) ;s

Ja jestem w tych 20 :D Na obecną chwile czekam na u5 może kiedyś się doczekam i mam nadzieje, że nie będzie wyżej wymienionych "dodatków" do gry :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Kanah w pogoni za lisem nie tylko Ty latałeś :) pierwsze punkty były moje, niestety z powodów osobistych w późniejszym etapie konkursu już nie brałem udziału ze względu na brak sił/czasu po wykańczającym dniu.

 

Co do wprowadzenia rozgraniczenia pomiędzy 'dobrym', a 'słabym' graczem jestem w zupełności za (oczywiście nie mogłoby się to tyczyć kont nieaktywnych). Tylko, żeby nie było takiego czegoś jak było/jest z ochroną nowego gracza. Ów nowy gracza mógł/może zaatakować mnie, niestety ja by go zaatakować muszę odczekać pewien okres czasu, do zakończenia jego ochrony.

Link to comment
Share on other sites

Kanah w pogoni za lisem nie tylko Ty latałeś :) pierwsze punkty były moje, niestety z powodów osobistych w późniejszym etapie konkursu już nie brałem udziału ze względu na brak sił/czasu po wykańczającym dniu.

 

I ja to rozumiem ale graczy na uni jest więcej niż nas 2 :) A parę dni wcale nie latałem. Wszyscy - prawie - są materialistami i nie chce im się latać za przysłowiową pietruszkę. Nie ma tu chęci rywalizacji tylko pazerność na surowce.

 

Na potwierdzenie słów powyżej że na uni 4 ludzie latają nawet na konta gdzie nic nie ma. Jak ma zacząć nowy gracz przy takich graczach? :

 

Starcie flot z: 17-11-2010 23:00:33.

 

Agresor kiler25

    Aurora - 1.000.000

 

Obrońca Kanah

    Statek kolonizacyjny - 9
    Satelita słoneczny - 20.000

 

Agresor kiler25

    Aurora - 1.000.000

 

Obrońca Kanah

Zniszczony!

 

 

 

 

Agresor wygrał bitwę!

Przejął: 1.102.057.030 Metal, 457.217.512 Kryształ i 446.695.772 Deuter

 

Agresor stracił 0 jednostek.

Obrońca stracił 50.360.000 jednostek.

Na tych współrzędnych znajduje się teraz 54.000 Metal i 24.108.000 Kryształ.

Prawdopodobienstwo powstania ksiezyca: 20% (241%)

 

To jest po prostu żenujące.

 

Musimy wprowadzić ochronę słabych graczy bo jak widzicie nawet bez sensu ale gracze silniejsi latają na słabszych. Specjalnie napisałem po co poleciał.

Link to comment
Share on other sites

Turniej miał swoje niedociągnięcia.

Chociażby godzina - 9/10 przypadków, kiedy toczyła się rozgrywka, nie było mnie nawet w domu. Miejmy nadzieję, że kolejny konkurs zapewni zabawę większemu gronu.

 

Myślę, że dobrym rozwiązaniem mogłoby również być wprowadzenie tych linków referencyjnych, gdzie np. za zarejestrowanego gracza z Naszego linku, po 7 dniach jego aktywnej gry na Nasze konto wpływałaby jakaś kwota dodatków. To zapewne zachęciłoby graczy do zapraszania znajomych, a co za tym idzie - większa konkurencja i szansa na jakieś RW.

Link to comment
Share on other sites

Głównym problemem tak jak na ogame.pl jest powstawanie nowych universum i przez to wyludnianie na starych ;], jak by było jedno nie było by problemów a zapewniam że graczy by i tak przybywało.

 

 

Link referencyjny - porażka, dzieci neostrady by tylko skorzystały.

 

 

 

Ja zdemontowałem flotę przez ten złom. Co za sens grać flotą jak złom znika i surka nie jest do odzyskania ... niedociągnięcia sprawiają ,że odechciewa się gry :P

Link to comment
Share on other sites

Y2K przeczytałeś cały mój post ?

Gracz zarejestrowany z Naszego linku musiałby przez tydzień grać aktywnie. Wątpię, aby dzieci neo były na tyle ambitne. A nawet gdyby - fakt posiadania neostrady nie jest niczym niezwykłym. Maszyny może i nieciężko w ten sposób oszukać, ale człowieka/GO już tak trudno nie będzie.

To nie jest tak, że "Mam neostradę, jestem nie do wykrycia".

 

BTW: Znikanie złomu (a raczej zniknięcie, jako pojedyncza czynność) przekreśla całą grę ? No nie przesadzajmy ...

Link to comment
Share on other sites

to to samo co dałbym mojemu bratu link referencyjny żeby dał kolegą z klasy, posiedzą tydzień pograją pobudują sobie budyneczki i co dodatki wpłyną na moje konto ?? Chyba nie chodzi o to w tej grze. Przeczytałem wszystkie wypowiedzi oprócz długiegu postu kanaha :D:D

 

 

VLAD nie jest niczyim zagrożeniem. On ma flotę, a jeszcze trzeba z niej korzystać i nie tylko z niej ale ze swoich umiejętności.

 

 

Co do Mnie moja flota i FS nie powstaje z niczego, dużo trzeba było polatać, ilości deu takie jak 4 bln jak znikały nie zgłaszałem bo to nie miało sensu od wakacji nic nie znikło aż do tej pory. Flotę przerobiłem na eko bo aż się po takiej sytuacji odechciewa liczyć, sprawdzać aktywności i skutecznie usuwać inne floty. Po co to robić jak sytuacja znając tą grę się powtórzy, do czego w ten sposób dojdę ?? do spalonego deu i zero zysków czego podsumowaniem jest stanie w miejscu i ograniczone szanse na pokonanie czołówki.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.