Blara Posted June 23, 2024 Report Posted June 23, 2024 A co powiedzie na pomysł, aby uwarunkować oznaczenie graczy: Dobry gracz D Słaby gracz S W zależności od punktacji floty. Czy nie dobrym pomysłem byłoby zablokowanie możliwości niszczenia floty przeciwnika w przypadku 100 krotnej przewagi. Obecnie nawet jeśli jakiś nowy graczy przyjdzie na uni, zrobi sobie flotę, to po tygodniu i tak dinozaury go dorwą i po grze, gdyby jednak mógł pograć trochę dłużej (po walczyć z graczami na swoim poziomie). Pomysł jak pomysł, można pomyśleć Ps. czekam ha hejt "łeeeeee to już byłooooo, poczytaj wątek z 1995 roku..." Quote
Blara Posted June 23, 2024 Author Report Posted June 23, 2024 (edited) Inny pomysł - Szperacze mogą być jak przeciwrakieta, możliwe do niszczenia tylko rakietą międzyplanetarną . Edited June 23, 2024 by Blara Quote
MAESTHRON Posted June 24, 2024 Report Posted June 24, 2024 To jak wybudujesz 100 sztuk LMów a ja nie mam ani jednego to już nie możesz mnie atakować? Jak ja zaczynałem to też była wielka dysproporcja, obecnie top 3-4 się wacha. Kwestia pilnowania się. U mnie stoi 50mld szperków i od kilku miesięcy nikt ich nie atakował. BlaraS przecież masz jedno z topowych kont na privo, zainwestuj sobie w troche floty i pilnuj. Są gracze którzy zaczęli i moją floty, nikt ich nie złomną - bo nie budowali tylko szperaczy i UT. Blara 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.