Blara Napisano 23 Czerwca Zgłoszenie Napisano 23 Czerwca A co powiedzie na pomysł, aby uwarunkować oznaczenie graczy: Dobry gracz D Słaby gracz S W zależności od punktacji floty. Czy nie dobrym pomysłem byłoby zablokowanie możliwości niszczenia floty przeciwnika w przypadku 100 krotnej przewagi. Obecnie nawet jeśli jakiś nowy graczy przyjdzie na uni, zrobi sobie flotę, to po tygodniu i tak dinozaury go dorwą i po grze, gdyby jednak mógł pograć trochę dłużej (po walczyć z graczami na swoim poziomie). Pomysł jak pomysł, można pomyśleć Ps. czekam ha hejt "łeeeeee to już byłooooo, poczytaj wątek z 1995 roku..." Cytuj
Blara Napisano 23 Czerwca Autor Zgłoszenie Napisano 23 Czerwca (edytowane) Inny pomysł - Szperacze mogą być jak przeciwrakieta, możliwe do niszczenia tylko rakietą międzyplanetarną . Edytowane 23 Czerwca przez Blara Cytuj
MAESTHRON Napisano 24 Czerwca Zgłoszenie Napisano 24 Czerwca To jak wybudujesz 100 sztuk LMów a ja nie mam ani jednego to już nie możesz mnie atakować? Jak ja zaczynałem to też była wielka dysproporcja, obecnie top 3-4 się wacha. Kwestia pilnowania się. U mnie stoi 50mld szperków i od kilku miesięcy nikt ich nie atakował. BlaraS przecież masz jedno z topowych kont na privo, zainwestuj sobie w troche floty i pilnuj. Są gracze którzy zaczęli i moją floty, nikt ich nie złomną - bo nie budowali tylko szperaczy i UT. Blara dodał reakcję 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.