Blara Napisano 23 Czerwca Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Czerwca A co powiedzie na pomysł, aby uwarunkować oznaczenie graczy: Dobry gracz D Słaby gracz S W zależności od punktacji floty. Czy nie dobrym pomysłem byłoby zablokowanie możliwości niszczenia floty przeciwnika w przypadku 100 krotnej przewagi. Obecnie nawet jeśli jakiś nowy graczy przyjdzie na uni, zrobi sobie flotę, to po tygodniu i tak dinozaury go dorwą i po grze, gdyby jednak mógł pograć trochę dłużej (po walczyć z graczami na swoim poziomie). Pomysł jak pomysł, można pomyśleć Ps. czekam ha hejt "łeeeeee to już byłooooo, poczytaj wątek z 1995 roku..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blara Napisano 23 Czerwca Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 23 Czerwca (edytowane) Inny pomysł - Szperacze mogą być jak przeciwrakieta, możliwe do niszczenia tylko rakietą międzyplanetarną . Edytowane 23 Czerwca przez Blara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAESTHRON Napisano 24 Czerwca Zgłoszenie Udostępnij Napisano 24 Czerwca To jak wybudujesz 100 sztuk LMów a ja nie mam ani jednego to już nie możesz mnie atakować? Jak ja zaczynałem to też była wielka dysproporcja, obecnie top 3-4 się wacha. Kwestia pilnowania się. U mnie stoi 50mld szperków i od kilku miesięcy nikt ich nie atakował. BlaraS przecież masz jedno z topowych kont na privo, zainwestuj sobie w troche floty i pilnuj. Są gracze którzy zaczęli i moją floty, nikt ich nie złomną - bo nie budowali tylko szperaczy i UT. Blara dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.