Jump to content

max 400k obrony na moonie?


ElChupacabra
 Share

Recommended Posts

Czy jest jakaś racjonalna przyczyna, dlaczego nie można wybudować jednorazowo więcej niż 400tys. działek na moonie? Racjonalna, tzn. nie "bo 8 lat temu admin tak zaprogramował", pytam o konkretną przyczynę :) Zakolejkowałem 10mld, wybudowało się 400k. Generalnie dla każdej wartości powyżej 400k i tak zbuduje się tylko 400k. To odbiera jakikolwiek sens tworzenia obrony, bo zanim wybuduję przyzwoitą ilość musiałbym klikać przez miesiąc 24/7... Mam czas budowy WR i LL 0s na moonie i co mi po tym?

 

Uprzedzając pytania typu "po co ci obrona na moonie":

- bo tak, bo mam taki kaprys, a w grze jest to możliwe, może moim marzeniem jest władować 100bld metalu w WR na moonie? :)

- żeby chronić farmione surowce zanim wpłacę do banku, chronić małą flotę "farmingową", niby niewiele warta, ale i tak od czasu do czasu ktoś przyleci

Link to comment
Share on other sites

Jest to głupie ograniczenie. Z tego co pamiętam argumentem było "namęczenie się" aby zbudować obronę na moonie. Powinno zostać usunięte bądź zwielokrotnione zwiększenie limitu.

 

Zakładając, że chcemy budować po 400kWR, które są równowartością ceny 94kgs jest to kpina. Nie doklikasz się sensownej obrony.

Edited by Skuzi
Link to comment
Share on other sites

1 dniowe zwiększenie limitu budowy na księżycu do 1.000.000 

 

Cena: 20.000

 

 

mozesz sobie wykupic za grosze w sumie

 

a na pewno to zablokowal deus, bo tak sie kiedys bugowalo surowce, tzn to jeden z 3 etapow do bugowania 

Zakładałem, że tutaj chodzi o pola dla budynków. Niejmniej i tak to w niczym nie pomoże.

Sensowna obrona musiałaby mieć jakieś 1kkkk działek, co przy limicie 1kk daje nam bagatela milion czynności budowania. Tj. wpisać wartość, kliknąć buduj. Nawet jakby to robić w 1 sekundę (a tak się nie da), to zajmie 1000000s = 277h. Nie wiem jak wy, ale mnie trochę szkoda siedzieć przez miesiąc po 10h dziennie klikając w budowę WR :)

 

 

Prz tej prędkości gry i bonusach to moony były by nie do zniszczenia.

Podczas farmienia możesz wpłacać surowce co chwila chyba,że jedziesz jakimś automatem i nie masz podglądu.

 

 

Moony zawsze będą do zniszczenia. Chyba, żeby zainwestować w obronę, która wytrzyma atak najmocniejszej na UNI floty, ale taką obronę można postawić na max 1 księżycu, bo na kilku raczej niewykonalne. A i tak zawsze można przeprowadzić ACS i taki bunkier rozwalić. Tzn. można postawić obronę większą niż suma wszystkich flot na Uni, ale tutaj mowa o graczu będącym top1 i to ze sporą przewagą nad innymi graczami, a taki to równie dobrze może flotę trzymać na moonie bez FS :)

Link to comment
Share on other sites

1 dniowe zwiększenie limitu budowy na księżycu do 1.000.000 

 

Cena: 20.000

 

 

mozesz sobie wykupic za grosze w sumie

 

a na pewno to zablokowal deus, bo tak sie kiedys bugowalo surowce, tzn to jeden z 3 etapow do bugowania 

Też myślałem, że to jest na pola...

 

 

No ale zwiększenie z 400.000 do 1.000.000 to jakiś żart chyba... to nawet jeden rząd wielkości nie jest...

Link to comment
Share on other sites

 

 


I jeśli nie ma żadnych argumentów, żeby taki limit był, to może by tak go po prostu zdjąć, albo przynajmniej zwiększyć x1000000, żeby był sens tworzenia jakiejkolwiek obrony?

 

Zdecydowanie na NIE.

Zdjęcie limitu budowy obrony na moonach zburzy balans gry

Przez 20BLN WR za 10BLD deuteru nie przebije się 5MLD GS o wartości 21,2 BLD.

Obrona jest za mocna, żeby była bez limitu na moonach.

Poza tym, jest nie do ruszenia rakietami międzyplanetarnymi.

 

Obrona ma służyć obronie surowców i flot na planetach.

Na moonach są teleportery, które skutecznie pozwalają chronić flotkę

Link to comment
Share on other sites

Czy jakiś admin może się wypowiedzieć? I jeśli nie ma żadnych argumentów, żeby taki limit był, to może by tak go po prostu zdjąć, albo przynajmniej zwiększyć x1000000, żeby był sens tworzenia jakiejkolwiek obrony?

Raczej nie zostanie to zmienione bo nie ma to sensu przy braku możliwości ataku RMP na mona, a poza tym było by to ułatwienie dla bunkrowników i powstawałyby moony bunkry nie do ruszenia, co z pewnością nie uatrakcyjni gry.

Link to comment
Share on other sites

Przez 20BLN WR za 10BLD deuteru nie przebije się 5MLD GS o wartości 21,2 BLD.

Obrona jest za mocna, żeby była bez limitu na moonach.

powstawałyby moony bunkry nie do ruszenia

Jedynym sensownym argumentem jest brak możliwości ataku RMP, dołóżmy możliwość budowy silosów na księżycach.

Obrona zawsze była lepsza w stosunku siła/cena, obunkrowane moony jak dla mnie mogą być zjawiskiem porządanym. Masz 3k moona i go bunkrujesz bo potrzebujesz pół roku na wybudowanie budynków do zadań i jednocześnie chcesz tam chronić flotę. Mamy demontownie a to zawsze lepszy sposób na zainwestowanie surowców jak w próby mając pecha.

Link to comment
Share on other sites

Zdecydowanie na NIE.

Zdjęcie limitu budowy obrony na moonach zburzy balans gry

Przez 20BLN WR za 10BLD deuteru nie przebije się 5MLD GS o wartości 21,2 BLD.

Obrona jest za mocna, żeby była bez limitu na moonach.

Poza tym, jest nie do ruszenia rakietami międzyplanetarnymi.

 

Obrona ma służyć obronie surowców i flot na planetach.

Na moonach są teleportery, które skutecznie pozwalają chronić flotkę

 

1) WR można rozwalić używając np. krążowników. Nikt nie zmusza do używania GŚ w celu rozbunkrowywania. Tzn. jak chcesz to możesz i małymi transporterami polecieć, ale będziesz ich potrzebował dość sporo. Krążownikami przy tej samej cenie w deuterze atakujący po zebraniu PZ ma 40% mniejsze straty niż obrońca, a po odbudowie, z każdą kolejną falą co raz mniejsze, więc po 5-10 falach agresor straci w sumie krążowniki o wartości 3bln, a obrońca będzie miał wyczyszczony moon z obrony całkowicie. Jeśli atakujący ma trochę lepsze technologie i/lub dorzuci ze 20-30% więcej krążowników to straty będą jeszcze mniejsze. Można postawić planetę lotkę tuż obok, więc ceny paliwa nie liczę.

 

2) Nawet wielkie bunkry mają to do siebie, że są w liczbie pojedynczej. Żaden gracz nie postawi kilku mocnych bunkrów, bo to obrona się rozdzieli na np. 2 planety/moony, więc będzie o 50% mniejsza na każdej z nich. Poza tym, jeśli ktoś zainwestuje już tyle w wielki bunkier to raczej nie starczy mu już na flotę, więc fakt, że taki bunkier jest trudny do rozwalenia nie ma znaczenia - bo i po co go rozwalać, skoro niczego nie broni? Chyba tylko, żeby komuś punkty za obronę zmniejszyć, co można osiągnąć krążownikami jak pisałem wcześniej.

 

3) Czemu nie dodać ataku RMP na moona po prostu, skoro to jedyna blokada? Albo zwiększyć SD przeciwko WR i/lub LL dla niektórych statków. Planety i tak się wybronią, bo można zrobić skład 50% WR, 40% LL, 10% CL i SD nie mają prawa się włączyć w żadnej sytuacji u agresora (najwyżej pod koniec bitwy, jak już padnie 80-90% obrony) :)

 

4) Na moonie do czasu 0s można zejść wyłącznie z WR i LL. Nawet jeśli się ich zrobi po równo to po 1-2 rundach bitwy LL będzie więcej i włączą się SD agresora. Jedyną sensowną opcją, aby uniknąć SD jest dorzucenie LM po stronie obrońcy, ale to już generuje PZ i sprawia, że moon zaczyna być atrakcyjniejszy do ataku.

 

Reasumując, nadal uważam, że taka blokada jest "bo tak", wszystkie argumenty chyba obaliłem. Gra jest na tyle zbalansowana, że na wszystko się znajdzie kontra jeśli komuś zależy, także na zniszczenie bunkra na moonie. Wyłączanie pewnej funkcji gry to wg mnie pójście na łatwiznę, a nie rozwiązanie problemu ;)

Edited by ElChupacabra
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.