Skocz do zawartości

ElChupacabra

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana ElChupacabra w dniu 5 Listopada 2019

Użytkownicy przyznają ElChupacabra punkty reputacji!

ElChupacabra's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Już myślałem, że będzie napisane "jest nas 2, ale tego drugiego nie będzie"
  2. 1) WR można rozwalić używając np. krążowników. Nikt nie zmusza do używania GŚ w celu rozbunkrowywania. Tzn. jak chcesz to możesz i małymi transporterami polecieć, ale będziesz ich potrzebował dość sporo. Krążownikami przy tej samej cenie w deuterze atakujący po zebraniu PZ ma 40% mniejsze straty niż obrońca, a po odbudowie, z każdą kolejną falą co raz mniejsze, więc po 5-10 falach agresor straci w sumie krążowniki o wartości 3bln, a obrońca będzie miał wyczyszczony moon z obrony całkowicie. Jeśli atakujący ma trochę lepsze technologie i/lub dorzuci ze 20-30% więcej krążowników to straty będą jeszcze mniejsze. Można postawić planetę lotkę tuż obok, więc ceny paliwa nie liczę. 2) Nawet wielkie bunkry mają to do siebie, że są w liczbie pojedynczej. Żaden gracz nie postawi kilku mocnych bunkrów, bo to obrona się rozdzieli na np. 2 planety/moony, więc będzie o 50% mniejsza na każdej z nich. Poza tym, jeśli ktoś zainwestuje już tyle w wielki bunkier to raczej nie starczy mu już na flotę, więc fakt, że taki bunkier jest trudny do rozwalenia nie ma znaczenia - bo i po co go rozwalać, skoro niczego nie broni? Chyba tylko, żeby komuś punkty za obronę zmniejszyć, co można osiągnąć krążownikami jak pisałem wcześniej. 3) Czemu nie dodać ataku RMP na moona po prostu, skoro to jedyna blokada? Albo zwiększyć SD przeciwko WR i/lub LL dla niektórych statków. Planety i tak się wybronią, bo można zrobić skład 50% WR, 40% LL, 10% CL i SD nie mają prawa się włączyć w żadnej sytuacji u agresora (najwyżej pod koniec bitwy, jak już padnie 80-90% obrony) 4) Na moonie do czasu 0s można zejść wyłącznie z WR i LL. Nawet jeśli się ich zrobi po równo to po 1-2 rundach bitwy LL będzie więcej i włączą się SD agresora. Jedyną sensowną opcją, aby uniknąć SD jest dorzucenie LM po stronie obrońcy, ale to już generuje PZ i sprawia, że moon zaczyna być atrakcyjniejszy do ataku. Reasumując, nadal uważam, że taka blokada jest "bo tak", wszystkie argumenty chyba obaliłem. Gra jest na tyle zbalansowana, że na wszystko się znajdzie kontra jeśli komuś zależy, także na zniszczenie bunkra na moonie. Wyłączanie pewnej funkcji gry to wg mnie pójście na łatwiznę, a nie rozwiązanie problemu
  3. Czy jakiś admin może się wypowiedzieć? I jeśli nie ma żadnych argumentów, żeby taki limit był, to może by tak go po prostu zdjąć, albo przynajmniej zwiększyć x1000000, żeby był sens tworzenia jakiejkolwiek obrony?
  4. Zakładałem, że tutaj chodzi o pola dla budynków. Niejmniej i tak to w niczym nie pomoże. Sensowna obrona musiałaby mieć jakieś 1kkkk działek, co przy limicie 1kk daje nam bagatela milion czynności budowania. Tj. wpisać wartość, kliknąć buduj. Nawet jakby to robić w 1 sekundę (a tak się nie da), to zajmie 1000000s = 277h. Nie wiem jak wy, ale mnie trochę szkoda siedzieć przez miesiąc po 10h dziennie klikając w budowę WR Moony zawsze będą do zniszczenia. Chyba, żeby zainwestować w obronę, która wytrzyma atak najmocniejszej na UNI floty, ale taką obronę można postawić na max 1 księżycu, bo na kilku raczej niewykonalne. A i tak zawsze można przeprowadzić ACS i taki bunkier rozwalić. Tzn. można postawić obronę większą niż suma wszystkich flot na Uni, ale tutaj mowa o graczu będącym top1 i to ze sporą przewagą nad innymi graczami, a taki to równie dobrze może flotę trzymać na moonie bez FS
  5. Czy jest jakaś racjonalna przyczyna, dlaczego nie można wybudować jednorazowo więcej niż 400tys. działek na moonie? Racjonalna, tzn. nie "bo 8 lat temu admin tak zaprogramował", pytam o konkretną przyczynę Zakolejkowałem 10mld, wybudowało się 400k. Generalnie dla każdej wartości powyżej 400k i tak zbuduje się tylko 400k. To odbiera jakikolwiek sens tworzenia obrony, bo zanim wybuduję przyzwoitą ilość musiałbym klikać przez miesiąc 24/7... Mam czas budowy WR i LL 0s na moonie i co mi po tym? Uprzedzając pytania typu "po co ci obrona na moonie": - bo tak, bo mam taki kaprys, a w grze jest to możliwe, może moim marzeniem jest władować 100bld metalu w WR na moonie? - żeby chronić farmione surowce zanim wpłacę do banku, chronić małą flotę "farmingową", niby niewiele warta, ale i tak od czasu do czasu ktoś przyleci
  6. Ja naprawdę chciałbym poważnych odpowiedzi Na planecie było 1bln surowców około, aby uniknąć przeładowania UT wysłałem 3 fale po 50mln UT
  7. Dlaczego więc pomiędzy falami ataków w odstępach 20-30 sekund nic się nie wydobyło? Nie mówię, że wydobyło się mało, ale nic, zero, null
  8. Cześć, kiedy, w jakich momentach są odświeżane surowce u nieaktywnych graczy? Nie dzieje się to na pewno w czasie rzeczywistym, ani też przy każdym ataku. Zaatakowałem pewną planetę 3 razy, w odstępach 20-30 sekund i każda kolejna fala przywiozła dokładnie 2x mniej surowców, czyli pomiędzy atakami ilość surowców nie wzrosła, a powinna, bo kopalnie były wybudowane na przyzwoitych nawet poziomach. Kilkanaście sekund po ostatniej fali zrobiłem skan planety, który pokazał, że surowców jest jednak znacznie więcej niż wynikałoby to z ostatniej fali ataku. Na własnych planetach jak wiadomo surowce też nie odświeżają się od razu. Po wpłaceniu wszystkiego do banku i wejściu w podgląd mamy 0 surowców, jakby przez te kilka(naście) sekund nic się nie wydobyło, dopiero kolejne odświeżenie strony pokazuje nam ile mamy (zapewne też pokazuje surowce sprzed kilkunastu sekund, a nie aktualne). Moje przypuszczenia, proszę o potwierdzenie/skorygowanie, najlepiej kogoś z administracji, kto wie jak działa kod źródłowy, a nie "tak mi się wydaje, choć nie mam argumentów" - surowce są aktualizowane co X minut (1, 5, 10, 60? nie wiem) automatycznie na wszystkich planetach - dodatkowo akcja na planecie odświeża surowce, ale surowce wyświetlane są pobierane jeszcze przed odświeżeniem, więc są nieaktualne - skanowanie planety także odświeża surowce (tego jestem pewien na 100%) pozdrawiam
  9. Cześć, mam pytanie - czy tutaj nieaktywne konta kiedykolwiek znikają, czy gromadzą się w nieskończoność? Na oryginalnym ogame było 30, czy 35 dni nieaktywności max, potem konto było kasowane. Tutaj to raczej niemożliwe, bo naliczyłem ze 40-50tys. nieaktywnych planet na U5, co daje licząc nawet 20 planet na gracza (a nie wszyscy mają 20) ponad 2tys. nieaktywnych kont. Spora część z nich jest mocno rozbudowana. To nie są konta porzucone po kilku dniach gry, przynajmniej spora część z nich. Gdyby konta były usuwane po 30 dniach oznaczałoby to, że setki graczy się rejestruje każdego miesiąca, gra kilka miesięcy, po czym porzuca grę... Patrząc na ilość graczy online to raczej mało prawdopodobne Nigdzie nie mogę się doszukać informacji o tym czy i kiedy nieaktywne konta są usuwane. Ktoś coś wie? pozdrawiam
  10. ElChupacabra

    RMP a księżyc?

    Dzięki Viher - nazwą bym się nie sugerował, bo nazwa wywodzi się z oryginalnego Ogame, gdzie akurat można atakować księżyc RMP
  11. Cześć, mam 2 krótkie pytania: 1) Jak zaatakować księżyc RMP, czy to w ogóle możliwe? Z podglądu galaktyki widzę tylko jeden przycisk do ataku RMP i nie ma tam wyboru planeta/księżyc, więc zapewne wszystko leci na planetę. 2) Czy przeciwrakiety znajdujące się na planecie bronią także księżyca? Tak się doczytałem na forum oryginalnego ogame, ale tutaj może to działać inaczej. z góry dzięki za odpowiedź
  12. To symulator działa na jakimś innym silniku? Bo symulator pokazuje 0 strat jeśli zsumowana osłona jest większa niż dmg przeciwnika. Gdzieś jest błąd - albo w symulatorze albo w silniku walki.
  13. Witam, z tego co pokazują symulatory nie powinienem mieć żadnych strat w bitwie, bo osłony przekraczają dmg przeciwnika. Skąd zatem takie straty? http://uni5.ogam.online/rw.php?raport=685a13008a0932be89c2074456a7eb7606a30b9a&display=on Czyli tarcze pochłonęły wszystko, a mimo to straciłem 500k UT? SD wykluczam, bo po pierwsze systemy obronne ich nie posiadają, po drugie straciłem UT, które stanowiły mniej niż 50% floty, więc i tak by się SD nie aktywowały. To nie jest odosobniony przypadek, wielokrotnie traciłem jakąś część UT mimo tego, że zawsze wysyłam tyle OW, aby ich osłony pokryły cały dmg obrońcy. Czy to jest błąd w grze, czy może jakiś ukryty mechanizm, o którym nie wiem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.