Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zatem dodaje swoją propozycję nowych zadań. Niestety nie umiem tego tak fajnie wyliczyć jak Neriel, ale myślę, że mi pomożecie i wspólnie dojdziemy do lepszych wartości, zadań i nagród.

 

Plik w excel do ściągnięcia:

http://ogam.online/downloads/new_mission.xlsx

 

 

 

Podgląd na forum (nie wiem czy będzie czytelne)

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 

Wprowadzenie tych zadań to kwestia jednego dnia, bo cały kod mamy już gotowy, wystarczy go rozszerzyć.

Napisano

Uszczęśliwienie kto wykupi w danym miesiącu max astatów to +50% wykupionych, każdy kto wykupi:

>500 astatów dodatkowe 50 na konto

>1000 astatów dodatkowe 150 na konto

>2000 astatów dodatkowe 350 na konto

Kategoria astaty ;)

Napisano

Dodałbym nagrodę za 30 poziom ekspedycji - 250 BLN deuteru, powinno choć trochę osłodzić długi czas oczekiwania. Do floty Obrony dodałbym nagrodę za zwykłą obronę planety i samo postawienie obrony. Później napisze szczegóły.

Napisano

zadanie są fajne, ukończenie ich daje satysfakcję ale... tyle. Jak zrobisz, zaliczysz to kończy się temat. Moja propozycja to coś w rodzaju dayli questów w grach typu mmorpg. np: wykonaj 1000 udanych ataków, wyfarm 100kkk surowców, zestrzel xx floty itd. a otrzymasz xxx surowców w nagrodę. pomysłów może być milion sto tysięcy i co ważne zmieniać się mogą co kilka dni np co weekend. lub jakieś małe zadanie co dziennie. jakieś większe, do wykonania raz w tygodniu i nagroda adekwatnie większa np. oficer. jakieś mniejsze dniowe (24h) i coś na pociechę, bzdura... ale motywuje by się zalogować i zrobić. trochę pograć i być aktywnym. (btw. te zadania mogą dotyczyć także aktywności na forum). konkrety to już sprawa techniczna. zrobić listę pomysłów poddać pod głosowanie, wybrać te rzadsze z większą nagrodą i te proste za mniejszą. i fru do dzieła:) taki oto jest mój pomysł.

Napisano

@up popieram, dobry pomysł

spotkałem się z tym w innych grach, ale jakoś mi nie przyszło do głowy aby to tutaj zrobić.

 

zadania główne, te które zaproponowales sa spoko, tylko mozna by zmniejszyć nagrody i jednocześnie wprowadzić zadania czasowe, jak w propozycji powyżej.

Napisano (edytowane)
  W dniu 6.10.2017 o 15:16, zdravko napisał:

Dodałbym nagrodę za 30 poziom ekspedycji - 250 BLN deuteru, powinno choć trochę osłodzić długi czas oczekiwania. Do floty Obrony dodałbym nagrodę za zwykłą obronę planety i samo postawienie obrony. Później napisze szczegóły.

Po co dodawać jak można w końcu zrobić porządek w badaniach. Są za wolne ni można je w końcu przyspieszyć a nie czekać latami na 30 poziom ekspedycji. Tu trzeba takiego budynku jak nanity wobec robotów... i dlaczego 30 poziom ma być końcem MBN to zrozumiałe ale ekspedycje nie kapuje dlaczwego zostały ograniczone...?

Edytowane przez Purtk
Napisano
  W dniu 6.10.2017 o 20:13, Purtk napisał:

Po co dodawać jak można w końcu zrobić porządek w badaniach. Są za wolne ni można je w końcu przyspieszyć a nie czekać latami na 30 poziom ekspedycji. Tu trzeba takiego budynku jak nanity wobec robotów...

30PTE to przywilej do zerowej szansy na czarna dziure. Wiec trzeba sobie to wypracowac i to od Ciebie i Twojej strategii zalezy kiedy ja zrobisz kosztem innych badań. Proste

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Witam  więcej  dni   na  100 %wydobycia u  nieaktywnych    dzień  farmera i ekspedytora częściej co  do  zadań  suma  zrabowanych  surowców   na  planetach  i  zbiórki   z pola  zniszczeń od  1 milona  w  wzwyż 

Napisano (edytowane)

Pomysł z zegarem super, eventy w stylu wydobycie x100% jako cykliczne losowo raz w tygodniu. Można by dodać raz na miesiąc event ekspedycyjny w stylu:

-losowa godzina

-w trakcie nie ma limitu postoju czyli na 5 slotach można puścić do ok 300 exp/h

 

ps w tej definicji nawet losowe 10-30min raz na miesiąc byłoby fajne ;)

Edytowane przez Fin
  • 3 tygodnie później...
Napisano

nie zgodzę się, magazyny jedynie zaśmiecają planetę jak się buduje duże eko ;)

prawdą jest że w przypadku idlerków byłoby to korzystne, ale zauważ że większość idlerów to gracze poniżej topki, którym po prostu odechciało się grać zanim rozwinęli konta. Nie rozwiąże to Twojego problemu.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

W sumie można to rozwiązać prościej, zamiast dodawać dodatkowe zadania zachęcające do budowy magazynów można po prostu zwiększyć magazyny w algorytmach. Z jednej strony ułatwi to życie farmerom w późniejszej fazie gry, a z drugiej strony ułatwi rozbudowę planety, bo nie będzie trzeba "gonić magazynami kopalni".

Napisano

wtedy zamiast budować magazyn na 25lvl to po prostu postawię go na 8 i mi wystarczy, bo pojemnosc bedzie taka sama, wiec to nie rozwiaze problemu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.