deusx Posted September 7, 2017 Report Posted September 7, 2017 Witam!Bank to zdecydowanie opcja, która przyciąga większość graczy. Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy ma czas grać flotą i szanujemy to. Jednak trzymanie w nieskończoność całości surowców banku to droga trochę do nikąd.Dlatego wspólnie postanowiliśmy ten element gry zmodyfikować, aby gracz musiał jednak pewną część procent surowców inwestować w swoje konto, np. 10%? 15%?Bądź procent byłby wyliczany na podstawie np. sumy magazynów? Moja propozycja to dzienny limit wpłaty na poziomie ~90% sumy wydobycia. Tym sposobem 10% musimy inwestować. Limit może obowiązywać raz w tygodniu, np. 6 wpłat po 100% a 7 już tylko 40%, a 60% musimy gdzieś ulokować. Gracze eko będą dalej na podobnym poziomie rozwijać swoje konto, a gracze flotowi będą zmuszeniu powiększać swoje floty po rabunkach, gdyż pojemność banu może nie pozwolić na wpłatę. Niewykorzystany limit przechodziłby na następny dzień i kumulował się. To moja propozycja, podawajcie swoje i zrobimy ankietę.W ankiecie będzie też opcja o pozostawienie banku w obecnej formie! Quote
spieriz Posted September 7, 2017 Report Posted September 7, 2017 troszkę niejasne - skoro limit jest dzienny, to jak możemy 6 dni wpłacić po 100%? wtedy jest to limit tygodniowy. Co ile się sumuje? Jak długo limity przechodzą na kolejny dzień?chodzi o to, że na początku mamy określoną pojemność banku, która się z każdym dniem powiększa o 90% naszego wydobycia? można by tak to zrobić. Dajemy na początek 1 bln pojemności i każdego dnia się powiększa o 80-90% wydobycia tylko że po długim czasie gry osiągniemy bardzo duże pojemności, co przy regularnym wydawaniu przez np pierwsze pół roku gry, pozwoli na chomikowanie przez kolejne dwa lata chyba że Twoja propozycja jest inna, lecz nie do końca rozumiem w jakim cyklu byłoby liczone te 90% i co jaki czas się sumowało Quote
Purtk Posted September 7, 2017 Report Posted September 7, 2017 Do pewnego czasu wszystko w tej grze było nieskończone (pra dzieje). Wszystko można było wszystkim i wpierw okazało się ze szpiegami da się farmić... miliardy szpionów robiły pustkę w sekundy => powstała demontownia. Dzisiaj walczymy o liczne floty do złomowania...potem ekspedycje => można było lecieć wszystkim teraz szperaczami i tylko do150 kk, powstał limit maksymalny slotów szperaczy 30 poziom badań i koniec. Resorty na piatym poziomie w wersji beta. Badania ślimaczące się jak flaki w oleju. Chętnie bym zainwestował w badania, resorty tylko żeby te pierwsze się ruszały w jakimś tempie A NIE W RAMACH PLANU PIĘCIOLETNIEGO - TOTALNY PRL.Bank mnie służy do przenoszenia surówki a nie jej magazynowania...inwestuje go po osiągnięciu poziomu kiedy da się zbudować fabrykę. Procent wydobycia to nonsens. jak ma być procent to taki by dało się zbudować za to bodaj 90% fabryki najlepiej metalu a nie jej wydobycia... Bank jest ok. Tutaj bym zmieniał....Badania (technologie) feeee ślimaki... czekam i broda mi roście by zainwestować a są zablokowane...Resorty nijakie szlaban w góreBadania szperaczami ograniczone liczbowo (badania technologii hamują ich rozwój i nie tylko ich) i niepotrzebnie włażą w sloty lotów floty. Ta nowa wersja banku premiuje flociarzy, oczywiście to moje zdanie. Idę farmić znowu straciłem pól godziny... Quote
Alwego Posted September 7, 2017 Report Posted September 7, 2017 Ja jestem za resortem i rozwijaniem pojemności banku, Koszt rozwoju kolejenjego poziomu będzie ograniczeniem. Gracze w pewnym momencie dojdą do ściany. Quote
Diboo Posted September 7, 2017 Report Posted September 7, 2017 Totalnie nietrafny pomysł i oczywiscie gratka dla flociarzy a niby czemu ???Strzał w kolano i tyle ale czekamy na ankiety odnosnie wszystkich pomyslowzobaczymy jak sie rozłożą glosy Quote
zdravko Posted September 8, 2017 Report Posted September 8, 2017 Ja osobiście jestem za zostawieniem Banku w obecnej formie. Czasami najprostsze formy są najlepsze. Rozumiem chęć zmian, ale zamiast ulepszyć grę straci ona na atrakcyjności. Niektórzy narzekali na Biliardach deuteru zalegające w bankach. Może warto pomyśleć o tym by zachęcić do jej wydania, a nie zmuszać. Wiem, że teraz to zabrzmiało komercyjnie, ale no trudno. Wydawanie (czegokolwiek) to kręgosłup tej gry. Quote
nebu Posted September 8, 2017 Report Posted September 8, 2017 Ja bym ustawił pojemność banku na jakim poziomie np. 1 bld- do ustalenia - powyzej tego dac mozliwosc zwiekszania pojemnosci resortem jak pisze Alwego Quote
Purtk Posted September 8, 2017 Report Posted September 8, 2017 Wydawanie lepiej zabrzmi zastąpione inwestowaniem. Zgadzam sie z przedmówca. Jeżeli zalega to tryt, na u8. jest już w takich dampingowych cenach że strach,,, Quote
Pocikola Posted September 8, 2017 Report Posted September 8, 2017 (edited) A co z farmieniem, ? czasami przekracza on kilka razy dzienny przychód, będę musiał go wydawać bo się nie pomieści w banku jak będzie przelicznik na magazyny.Ja jako emerytowany flociarz dziś ekowiec jak nie będę miał co robić z surką to zwolnię obroty. Edited September 8, 2017 by Pocikola Quote
arthureos Posted September 8, 2017 Report Posted September 8, 2017 Ja jestem za tym żeby zostawić tak jak jest ew nowe uni można kombinować. Co poprzeć oczywiscie ankietą Quote
Dagger157 Posted September 8, 2017 Report Posted September 8, 2017 Przypominam, że zmiany dotyczą NOWEGO UNIWERSUM. Stare pozostają bez zmian. Podoba mi się pomysł z ustaleniem pewnego poziomu pojemności banku i późniejszego jego zwiększania poprzez resorty/budynek. Kiedyś na jakiejś innej grze tego typu był taki budynek ala "schron", który chronił surowce na planecie do pewnej ilości i zwiększało się to wraz z rozbudową. Może dodać, że pewna ilość surowców w banku jest rabowana? To z tą nadwyżką musielibyśmy latać. Bank byłby dalej nieskończony, musielibyśmy tylko rozbudowywać ten resortowy schron, który zabezpiecza nam surowce w coraz większej ilości. Najlepiej aby 70% surowców było bezpiecznych w banku, a te 30% było na planetach lub w transporterach na FS-ie. Quote
Diboo Posted September 8, 2017 Report Posted September 8, 2017 a te 30% było na planetach lub w transporterach na FS-ie. Bo bez flociarzy padnie ogam ?? Do tej pory tak bylo i flociarzy nie brakowało przed wyginieciem ludzi na serwerzewiec i teraz skoro ktos ma grac to bedzie grał Quote
Ap0calipto Posted September 8, 2017 Report Posted September 8, 2017 Najlepiej aby 70% surowców było bezpiecznych w banku, a te 30% było na planetach lub w transporterach na FS-ie. Na jakiej zasadzie wyobrażasz sobie działanie takiego systemu? Skoro mam 1bld w banku to 300bln może być zrabowane jak nie puszczę FS-a, z kolei jak puszczę to w banku dostaje mi 700bln, z czego kolejne 30% będzie do zrabowania i tak w kółko. Pomysł nebu z limitem ustalonym na 1bld oraz na resort zwiększający jego pojemność wydaje się być jakimś rozwiązaniem? Quote
Leonardo_da_Vinci Posted September 8, 2017 Report Posted September 8, 2017 Pomysł nebu z limitem ustalonym na 1bld oraz na resort zwiększający jego pojemność wydaje się być jakimś rozwiązaniem?Mi też się podoba pomysł nebu, mogłoby to zdać egzamin. Quote
Dagger157 Posted September 8, 2017 Report Posted September 8, 2017 Na jakiej zasadzie wyobrażasz sobie działanie takiego systemu? Skoro mam 1bld w banku to 300bln może być zrabowane jak nie puszczę FS-a, z kolei jak puszczę to w banku dostaje mi 700bln, z czego kolejne 30% będzie do zrabowania i tak w kółko. Pomysł nebu z limitem ustalonym na 1bld oraz na resort zwiększający jego pojemność wydaje się być jakimś rozwiązaniem?Podane wartości tylko obrazują ile taki schron zabezpieczałby naszych zasobów. Byłaby pewna liczba, zwiększana poprzez lvl-owanie resortu. Coś jak pojemność banku, tyle że możemy przekroczyć ilość, która jest dostępna do sfarmienia. Pomysł jest taki sam o czym pisze nebu, tyle że istnieje nadwyżka. Ale może faktycznie lepiej po prostu sztywno ograniczyć i niech te surowce błąkają się po planetach, tylko że wtedy trzeba zbierać z każdej planety po kolei, a tak byśmy wyciągali z banku nadwyżkę i mamy wszystko na jednej planecie/księżycu. Quote
Motyl Posted September 8, 2017 Report Posted September 8, 2017 Ograniczenie banku nic nie da. Kiedyś latałem flotą, od dwóch lat nie mam na to czasu. Dodatkowym minusem jest łatwe tworzenie map serweru za pomocą notatnika i klikacza. Jestem top 8, mogę postawić flotę top 3 lecz na co mi ona ? Zmówią się gracze i mnie dojadą. Nic nie da pilnowanie floty 24h. Gdybym miał mocny sojusz to można by coś kombinować... Lub iść w inną stronę wywalić ACS każdy gra solo. Zero limitów ekspedycj, floty się od razu pojawią po kilka bln. Ograniczenie banku do "x" surowców są bez sensu. Bo faktycznie wtedy zacznę walić bunkry i nikt z tego nie będzie miał pożytku ani ja ani flociarze... Przykład aktualnie buduje k. metalu potrzebuję na następny poziom 644 KKKK mety 107 KKKK krychy to jest praktycznie miesiąc zbierania bez banku wątpię że bym upilnował prze tyle transporterki... Quote
Fin Posted October 24, 2017 Report Posted October 24, 2017 Ekspedycja bez limitu szybko wprowadziłaby większe floty ale raczej u paru graczy na uni i jeszcze większe dysproporcje nawet zostawiając limi 150kk/slot i brak limitu slotów to 9.45kkk szper (zakładam 70 slotów i to iż grający ma już podst komplet czyli 900kk szper) nie jest małym kosztem a dodatkowo świetnym celem dla flot zysk kosmiczny (przy odpowiednim lv pte i pilnowaniu szper). Przeszłoby raczej wątpię... choć nie da się ukryć iż zrobiłoby się ciekawie nawet jakby taki event wprowadzić jako cykliczny np losowo (dzień i godziny) raz w tygodniu przez 4-12h Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.