hhsnake0 Napisano 25 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 25 Sierpnia 2017 Moi drodzy, Chcę wam przybliżyć pomysł związany ze zmianami w sojuszu.Na ten moment sojusz nie daje wielu możliwości, mówiąc w prost nie daje on nic...Cierpi przez to sporo osób, które są w sojuszu a jednak grają sami. Jestem przekonany, że wpływa to na atrakcyjność naszego małego świata ogam.Pora popracować nad zmianami, aby sojusz dawał coś więcej niż TAG przy statystykach Proponuję całkowitą zmianę zakładki sojusz. Teraz sojusz nie będzie zbieraniną przypadkowych osób a społecznością, która będzie dążyła do rozwoju sojuszu.Co mam na myśli mówiąc rozwój sojuszu ?Samo założenie sojuszu nie będzie możliwe od razu po starcie nowego uniwersum jednak, gdy ktoś już "dorośnie" do sojuszu - będzie potrzebował pomocników by sojusz stawał się coraz silniejszy a co za tym idzie - będzie generował coraz większe zyski ! Zacznę może od samego początku. Start nowego uniwersum Pierwsze co gracze wykonują po starcie uniwersum, to założenie sojuszu i zaproszenie swojej "paczki", później zaczyna się standardowa rozbudowa konta.Moją propozycją jest możliwość założenia sojuszu, jednak nie za darmo !Koszt założenia sojuszu będzie wynosił 100kkkk deuteru.Kwota ta po założeniu sojuszu przepada, jednak już w tym momencie właściciel sojuszu może zaprosić 5 osób do sojuszu. Tutaj znowu będzie niespodzianka, ponieważ dołączenie do sojuszu, również będzie opcją odpłatną - wynosić będzie 25kkkk deuteru ( który również przepada) Założony sojusz, może się rozwijać o kolejne miejsca dla nowych członków, dodatkowo uzyskując rangę w postaci gwiazdek " * " przy statystykach sojuszy. Po założeniu sojuszu - sojusz nie posiada gwiazdkiKolejne poziomy sojuszu to jedna * w statystykach.Jaki jest koszt rozwoju sojuszu ?1* - 150kkkk deuteru2* - 300kkkk deuteru3* - 600kkkk deuteru4* - 900kkkk deuteruCzyli maksymalny rozwój sojuszu będzie kosztował 2.050kkkk deuteru ! Po co gwiazdki ? Co one nam dają ? Każda gwiazdka to kolejne 6 miejsc dla nowych członków sojuszu0* - 6 osób1* - 12 osób2* - 18 osób3* - 24 osób4* - 30 osób Kto zapłaci za kolejne poziomy sojuszu?Sojusz będzie miał własny bank, gdzie każdy członek będzie mógł wpłacać deuter. Jest to transakcja nieodwracalna, ponieważ z tego banku nie można będzie wypłacić deuteru - dodatkowo będzie ograniczenie wysokości jednorazowych wpłat.Po uzbieraniu wystarczającej ilości deuteru, właściciel dokonuje rozwoju sojuszu. Co jeszcze daje sojusz?Każdy "poziom" sojuszu będzie posiadał swoje zadania - aby je zaliczyć, będą musieli zaangażować się w nie wszyscy członkowie. Każdy poziom, będzie trudniejszy do wykonania, jednak nagrodami będą surowce, oraz inne ciekawe rzeczy ( mała tajemnica ) Co jeszcze daje nam sojusz ?Sojusz będzie miał za zadanie, dbać aby na uniwersum było jak najwięcej flotowców ! - Jak ?Sojusz będzie mógł uzyskać możliwość PŁATNEJ PROTEKCJI SŁABSZYCH GRACZY ! Każdy poziom pozwoli "ochraniać" odpowiednią ilość graczy ( odpłatnie ) 0* - brak możliwości1* - 5 graczy2* - 10 graczy3* - 20 graczy4* - 30 graczy Każdy ochraniany gracz, będzie musiał wpłacać na rachunek sojuszu co miesiąc 10kkkk deuteru.( do ustalenia z wami) Deuter ten będzie później rozsyłany wszystkim sojusznikom po równo.Jednak to nie koniec zmian, opcja ochrony spowoduje opóźnienie ataku przez innych graczy na gracza ochranianego. Załóżmy, że jestem graczem, który płaci za ochronę i zostawię swoje zabawki na moonie.Normalnie gracz atakuje mnie bez problemu - przy ochronie, atak będzie opóźniony odpowiednio o: 1* 3 min2* 5 min3* 7 min4* 10 min Jednak to dalej nie wszystko! W momencie ataku na gracza ochranianego - cały sojuszu, który ochrania gracza WIDZI TEN ATAK! - co to daje oceńcie sami Jednak to nie koniec pomysłów odnośnie sojuszu. Proponuję odpłatną dodatkową usługę dla sojuszu ( płatność w PLN )Sojusz może widzieć ataki swoich członków, przez innych graczy !Czas w jakim zostanie dostrzeżony atak, uzależniony jest od ilości "*" 0* - 30 sek1* - 45 sek2* - 60 sek3* - 120 sek4* - 180 sek Koszt ?Myślę, że będzie to koszt w granicach 15 PLN miesięcznie na gracza. ( do ustalenia ) Czekam na wasze opinie na temat tego pomysłu - BARDZO PROSZĘ O DŁUŻSZE WYPOWIEDZI Cytuj
Revenge ツ Napisano 25 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 25 Sierpnia 2017 Pomysł moim zdaniem do przemyślenia. Dlaczego? Osoba chcąca załozyc sojusz ze znajomymi musi wplacic duzo surowca w celu zalozenia sojuszu a koszt jaki poniosą znajomi bedzie mniejszy. Wniosek? Ucierpi załozyciel. Po drugie od razu mozna wykluczyć wyłączenie banku. Dałeś liczby, które bez banku cięzko będzie uzbierać. Jesli banku by nie było było by więcej flot ponieważ ludzie polowali by na tych co surowiec zbierają. Po 3cie, jesli będą surowce za astaty to sojusz to chwila Cytuj
hhsnake0 Napisano 25 Sierpnia 2017 Autor Zgłoszenie Napisano 25 Sierpnia 2017 Dałeś liczby, które bez banku cięzko będzie uzbierać Chodzi Ci o kwoty, które pozwolą przejść na wyższy poziom sojuszu ?Sojusz będzie posiadał specjalny bank sojuszu - tam gracz będzie mógł raz na 24h wpłacić 10kkkk deuteru. Cytuj
destiny Napisano 25 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 25 Sierpnia 2017 Wkońcu coś przemyślanego Zaczynajac od początku, są plusy i minusy tego że nie można założyć sojuszu od razu. Minusy sojusz da się założyc pewnie po około 2-3 tygodniach? Sporo już nie grałem to nie pamiętam jak z wydobyciem itp.2. Jednak na start jest to spora ilość surowca i niektórzy zdecydowanie będą woleli ją przeznaczyć na flote/eko na tym etapie co da im mocną przewagę co za tym idzie pierwszy sojusz może powstać dopiero po2 miesiącach? Albo sporo później i fajny pomysł będzie nieużywanym pomysłem3. wpłaty od graczy pasowało by to zautomatyzować w stylu że wszyscy klikają/zgadzają się i wtedy im z banków pobiera tą kwote, bo tak może dochodzić do niezłych przekrętów i jedna osoba może nieźle namieszać nie wpłacając surowców gdy pozostali wpłacą i przejść do innego sojuszu robiąc w wielkiego wała reszte(niestety świat online nie wyklucza takich zagrań)4. Jeśli już tak będzie to przydało by się żeby nagrody za zadania zwracały zdecydowanie więcej surowców niż się wpłaciło, wtedy 3 poprzednie podpunkty się nie liczą Reszta na zdecydowanie duży + Cytuj
Revenge ツ Napisano 25 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 25 Sierpnia 2017 Chodzi Ci o kwoty, które pozwolą przejść na wyższy poziom sojuszu ?Sojusz będzie posiadał specjalny bank sojuszu - tam gracz będzie mógł raz na 24h wpłacić 10kkkk deuteru.Bardziej chodzi o kwotę załozenia sojuszu. Najlepszą opcją na to bylo by wpłacanie "zaliczek" w zakładce sojusz np. 1x dziennie. Jesli gracz uzbiera te 100kkkk na tym wirtualnym koncie wtedy tworzy sie sojusz. Dobre by to bylo bo jesli po wplacie 70kkkk na wirtualne konto soe rozmysli to surka przepada. Cytuj
spieriz Napisano 25 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 25 Sierpnia 2017 Ogólnie pomysł z wprowadzeniem płatnego sojuszu bardzo mi się podoba. Cena może jest nieco za wysoka, bo będzie trzeba czekać z dwa miesiące na jego utworzenie po starcie uni, lecz jest to do ustalenia. Gwiazdki rozwoju – fajny pomysł. Myślę, że można by również wprowadzić opcję „ściągania podatku” z banku członków sojuszu. Będzie to nieco bardziej uczciwe rozwiązanie, poza wpłatami jednorazowymi. Oczywiście są to rozwiązania opcjonalne, sojusz może lecz nie musi ich stosować. Ale warto je dodać, raczej nie zaszkodzą. Zadania sojuszowe – spoko, lecz nie powinny być dla wszystkich członków jednocześnie (będzie niemożliwe do wykonania), ale nie wiem co konkretnie jest w planach. Ochrona graczy – to mi się prawdę mówiąc nie podoba w bieżącej postaci. Za 10kkkk deuteru na miesiąc (w dalszej fazie gry – dwa dni wydobycia, śmieszna cena, szczególnie że jest on zwracany graczom – czyli jest to tak naprawdę darmowa ochrona) atak wroga jest opóźniony o kilka minut (co daje duże możliwości podstawki samego siebie) oraz jest ten atak pokazywany sojusznikom (co daje niezliczenie ogromne możliwości podstawki). Póki co nie mam pomysłu jak to poprawić, ale niestety w obecnej wersji ten pomysł mi się nie podoba, jest to zbyt dużym ułatwieniem. Moja propozycja dodatku do sojuszu:Można by stworzyć pewnego rodzaju sojuszowe technologie, płatne ze środków sojuszu, które by umożliwiały np. podniesienie siły ataku o 2% na poziom, zwiększenie slotu flot każdemu o 1, napędy o 5%, wydobycie 1% itd. Nie daję żadnych konkretów, bo jest to luźny pomysł – aby badania sojuszowe umożliwiały podniesienie określonych parametrów wszystkim członkom sojuszu. A czas badania może być uzależniony od np. łącznego poziomu labków wszystkich członków. A każdy poziom sojuszu może zwiększać możliwy poziom badań sojuszowych Cytuj
Alwego Napisano 25 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) 100 bln za założenie sojuszu? Ale tyle to ja ja zbieram tydzień czasu mając top1 eko. Po 5 latach gry. Zera się nie pomyliły? Pomysły ciekawe. Widzenie ataków całkiem spoko, ale biorąc pod uwagę, że floty latają baaardzo szybko i sama podstawka jest praktycznie niemożliwa nawet gdy się o ataku wie od pierwszej sekundy lotu to ten czas w jakim zostanie dostrzeżony atak można by spokojnie dać 2x większy aby chociaż pod GSy można się było podstawić. I zamiast płacenia od łebka można by było zrobić bank za astaty/tryt, członkowie by wpłacali i za to mogli by 'dokupywać' nowe DLC dla sojuszu edit: Można by stworzyć pewnego rodzaju sojuszowe technologie, płatne ze środków sojuszu, które by umożliwiały np. podniesienie siły ataku o 2% na poziom, zwiększenie slotu flot każdemu o 1, napędy o 5%, wydobycie 1% itd. Nie daję żadnych konkretów, bo jest to luźny pomysł – aby badania sojuszowe umożliwiały podniesienie określonych parametrów wszystkim członkom sojuszu. A czas badania może być uzależniony od np. łącznego poziomu labków wszystkich członków. A każdy poziom sojuszu może zwiększać możliwy poziom badań sojuszowych Tak tak tak tak Rozwijanie sojuszu, który po roku ma +50% do technologii bojowych i napędów, albo ileś procent szybsze badania (na stałe dla członków sojuszu) Edytowane 25 Sierpnia 2017 przez Alwego Cytuj
spieriz Napisano 25 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 25 Sierpnia 2017 Alwego, ale ja nie mówię że te technologie mają być rozwijane w nieskończoność Oczywiście byłby limit, albo cena by urosła do zaporowej, tak, aby zatrzymać rozwój gdzieś na 10-15% bonusu wartości. A byłoby to spoko, bo można by w końcu odczuć jakiś wymierny efekt bycia w sojuszu bo co do ochrony to jestem sceptycznie nastawiony - spory efekt za darmo (10kkkk). Proponuję również dodać automatyczny system paktów/wojen, pakty by jedynie podświetlały tag w galaktyce i statystykach, a wojny by miały automatyczny licznik RW i czasomierz Cytuj
hhsnake0 Napisano 25 Sierpnia 2017 Autor Zgłoszenie Napisano 25 Sierpnia 2017 spory efekt za darmo (10kkkk). Ja tam dodałem nawiasy Do omówienia, przeliczenia itd... Cytuj
Alwego Napisano 25 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 25 Sierpnia 2017 Alwego, ale ja nie mówię że te technologie mają być rozwijane w nieskończoność Oczywiście byłby limit, albo cena by urosła do zaporowej, tak, aby zatrzymać rozwój gdzieś na 10-15% bonusu wartości. Ja to raczej jestem przeciwnikiem limitów. Jedynie wysoki koszt powinien stanowić ograniczenie czegokolwiek. 10-15 % to nic, ja z tymi 50 to na poważnie entuzjazm wykazywałem Cytuj
Alwego Napisano 26 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 26 Sierpnia 2017 Od siebie proponuję następujące DLC dla sojuszu. Technologia bojowa/ochronna/opancerzenie/ (osobne drzewka rozwoju dla każdej technologii) Koszt w surowcach na pierwszych poziomach jest niski, ale to z uwagi na to aby dalsze poziomy nie miały jakichś astronomicznych kwot (mnożnik x1,7). Dalsze poziomy mogą sugerować, że profit będzie bardzo duży ale zwróćcie proszę uwagę, że koszt w trycie i astatach też w okolicach 10 poziomu robi się naprawdę spory. Bez kupowania astat niemożliwe będzie zbadanie wyższych poziomów. No i należy pamiętać, że dotyczy to tylko jednej technologii a tych będzie trzy. Ważne jest aby każdy kolejny poziom dawał większy profit niż poprzedni. Da to większą motywację do dalszego rozwoju (ludzie nie będą na to patrzeć tak: "eeee tyle kasy a tylko 2% więcej siły ognia... nie warto, lepiej za to okrętów nabudować" tylko stwierdzą "kolejny poziom da 7%, warto by się nad tym zastanowić"). Podobne drzewka rozwoju można by przygotować dla napędów no i dla eko. W przypadku tego ostatniego albo ceny powinny być niższe, albo profit odpowiedni wyższy, aby perspektywa zwrotu inwestycji wynosiła kilka miesięcy, a nie kilkanaście lat Profit mógłby być aktywny zaraz po włączeniu, lub można by go uzależnić od poziomu i mógłby się 'badać'. Ale wymagany byłby jakiś inny wzór, niż do normalnych badań, aby pierwszy poziom nie robił się miesiac czasu Na myśl przychodzi mi 1) Każdy poziom robi się równo 24h2) Pierwszy poziom robi się 24h, a kolejny poziom to +24h3) Czas uzależniony od kosztu w surowcach (ale trzeba tak dopasować wzór aby np. 10 poziom nie robił się miesiąc czasu)4) Aktywne od razu po zapłacie. Plusy wprowadzenia takich drzewek:- Sojusz może dać potężne wsparcie do technlologii i wydobycia- jest co rozwijać, da to motywację- Wzrasta popyt na tryt, przestaje on zalegać na magazynach, ludzie zaczynają wysyłać ekspedycje bo tego rynku się nie da nasycić- Astaty też się przydają, więc wpadnie parę złotych na utrzymanie serwera. spieriz dodał reakcję 1 Cytuj
spieriz Napisano 26 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 26 Sierpnia 2017 z tymi % masz na myśli, że zwiększa o x% w stosunku do poprzedniego? czyli np. dla poziomu jest to wzmocnienie w wysokości 151% w stosunku do wartości podstawowej (poziom 0)?mi się podoba, aczkolwiek nie wiem czy to nie za duży boosterek. Ale biorąc pod uwagę że inne sojusze też będą to rozwijały, to może być ciekawie. Sojusze eko sobie rozwiną eko, sojusze flotowe floty co do cen - zwiększyłbym zużycie trytu a zmniejszył astatów, ewentualnie nie stosował trendu liniowego tylko logarytmiczny, zapewniłoby to większą opłacalność wyższych poziomów. Wg mnie lepiej jest dać więcej poziomów mniej dających, niż mniej poziomów więcej dających aby było poczucie ciągłego rozwoju, że sobie sojusz włączy co tydzień jakiś drobny, a nie raz na dwa miesiące jeden duży. Ale ogólnie bardzo mi się podoba tabelka. Cytuj
Alwego Napisano 26 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 26 Sierpnia 2017 Z tym procentem to chodzi mi o dokładnie te same procenty co masz w badaniach. W badaniach każdy poziom zwiększa siłę o 10%. W sojuszu zwiększało by to o (początkowe poziomy) 3%, a na dalszych, wiadomo - więcej, bo i cena rośnie. Co do boostera - Na U3 Sammy ma 35 i 36 poziomy tych technologii, czyli wyraźnie więcej niż duża część graczy. Dlatego nie uważam aby jakoś strasznie zachwiało to równowagą sił. No i jak piszesz - inne sojusze też by to badały. Co do trytu, nie wiem czy wskazane jest aby bardziej to zwiększyć. Zobacz, że aby zbadać 10 poziom, trzeba ok 2,5 mln trytu. Na jedno badanie, a tych będzie kilka. Do tego kilka sojuszy. Po wprowadzeniu tego, nagle się okaże, że różne sojusze potzrebują w sumie 100-200 mln trytu albo i więcej. No i trzeba mieć na uwadze, że gracze dla siebie też muszą mieć trochę trytu. Trzeba poszukać złotego środka. Cytuj
spieriz Napisano 26 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 26 Sierpnia 2017 hmm, tylko że % w badaniach dają % wartości początkowej. U Ciebie na 10 poziomie byłoby to 42% bonusu wartości początkowej, czyli tyle co 4 poziomy technologii wyżej, co w praktyce na poziomie technologii 30-34 da bonus 13%. Niewielki, ale chyba opłacalny zważywszy na stosunkowo niewielką cenę. Jedynie astatów sporo zmieniłbym tam przelicznik na 1,5x. Co do trytu - 200k na 10 poziom jednego badania od osoby przy 12 osobach w sojuszu. Da to realny wzrost czegoś o 13%. Po jakim czasie od startu uni można uzbierać 200k trytu? bo nie pamiętam już Cytuj
spieriz Napisano 27 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 27 Sierpnia 2017 Mały update z moimi propozycjami dodatkowych technologii sojuszowych: - przyspieszenie stoczni (przy jej ograniczeniu)http://forum.ogam.online/topic/21524-stocznia/ - zwiększenie pojemności banku (przy jego ograniczeniu)http://forum.ogam.online/topic/21521-bank/ Chciałbym dodać również parę słów komentarza:ostatnie 4 tematy które stworzyłem + technologie które tutaj zamieściłem są ze sobą mocno powiązane, co widać na pierwszy rzut oka. Oznacza to, że dodajemy kolejne rzeczy, które wpływają na rozgrywkę i są zależne bezpośrednio od samych graczy, ich taktyki, współpracy w sojuszu i nastawienia, co chciałem pokazać i chciałbym przetestować w praktyce uważam, że znacznie to wpłynie na podniesienie atrakcyjności rozgrywki, co już kilka razy wspomniałem. Cytuj
hhsnake0 Napisano 27 Sierpnia 2017 Autor Zgłoszenie Napisano 27 Sierpnia 2017 Ok, mój pomysł idzie do dalszej analizy już do Internala.Naszkicujemy pewien zarys tego co chcemy wprowadzić i poddamy go pod dyskusję.Będzie naszpikowany dodatkowymi badaniami, zadaniami oraz możliwościami - wy powiecie czy wprowadzamy czy jednak coś zmieniamy. OK? Cytuj
spieriz Napisano 27 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 27 Sierpnia 2017 oky, ale badania muszą być! a co z systemem automatycznych wojen/paktów, da radę to jeszcze dorzucić? mały dodatek, ale ułatwi sprawę i wyglądałby ładnie. i podczas wojny np. w podglądzie licznik na żywo z % do wglądu wszystkich graczy uniwersum Cytuj
hhsnake0 Napisano 27 Sierpnia 2017 Autor Zgłoszenie Napisano 27 Sierpnia 2017 ehhhh i po niespodziance Chcę takie coś wprowadzić ale nie chciałem się chwalić Cytuj
spieriz Napisano 27 Sierpnia 2017 Zgłoszenie Napisano 27 Sierpnia 2017 sorki, ale proponowałem to już lata temu, byłem pierwszy Cytuj
Purtk Napisano 7 Września 2017 Zgłoszenie Napisano 7 Września 2017 Fajna wizja tzyma sie kupy, martwią mnie przepadające kwoty surowców. tyle zachodu i nic z tego niema. W pzrrodzie nic nie ginie tylko zmienia własciciela lub stan skupienia... Dopracujcie coś w zamian co można z wpłat sfinansować dla soju lub członków...? Cytuj
spieriz Napisano 7 Września 2017 Zgłoszenie Napisano 7 Września 2017 jest zaproponowana cała seria badań sojuszowych, czytałeś? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.