Skocz do zawartości

Odbudowa ogam.online


deusx

Rekomendowane odpowiedzi

co do banku, fs itd nie możemy przewidzieć - to prawda

 

ale jestem pewien, że wywalenie surowców za kasę przyniesie bardzo pozytywne skutki ;)

 

jesteś w stanie przedstawić jakiś swój plan na najbliższą przyszłość w grze?

co teraz robisz, masz w planach, jakie zmiany, co teraz będzie się działo?

jakieś nowe uni, łatanie starych, cokolwiek?

 

Właśnie jesteśmy na etapie burzy mózgów na Internalu.

Są już pierwsze pomysły i za chwilę stworzymy odpowiedni temat, gdzie poruszymy wszelkie kwestie i pomysły wasze oraz nasze.

 

Co mogę już powiedzieć, to fakt zmian w sojuszu - które już są lekko nakreślone.

Wiem, że temat pewnie nie jest dla was priorytetem - jednak plan jest taki, że to zmodyfikowany sojusz spowoduje wzrost flot.

 

Co do zakupów surowców - też tego nigdy nie lubiłem jednak z drugiej strony wiem, że serwis musi przynosić dodatkowe przychody i gdzieś musimy mądrze wpleść opłaty PLN.

 

Wróciłem do teamu tylko po to, by zrobić to co się nie udało wcześniej.

Teraz mam do tego inne podejście i widzę poprawę bo deusx przez ostatnie kilka dni jest codziennie :troll:

 

Myślę, że weekend coś już naszkicujemy i zaczniemy z wami poważne rozmowy o zmianach - to mogę wam obiecać już teraz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że mam spore doświadczenie już prawie 11 lat to parę kwesti dorzucę.

 

Już na sam start trzeba wykluczyć dodawanie jakichkolwiek statków/obrony, nigdzie się to nie przyjęło i nie ma prawa bytu, bo po co kolejny statek xxx który zmienia jedynie to co trzeba wrzucić do stoczni i nic poza tym? wiele serwisów prywatnych tego próbowało i nigdzie nie przyniosło pozytywnego skutku bo tak jak jest teraz jest idealnie zoptymalizowane pod względem rozwoju "militarnego".

 

To samo tyczy się budynków i dodatkowych badań, też nie będzie to miało żadnego pozytywnego wpływu na rozgrywkę, a dołoży mnóstwo pracy programistą aby to wdrożyć( zmarnowany niepotrzebnie czas testowanie różnych systemów)

 

To nad czym bym się pochylił w kwestii typowo programistycznych to próba usprawnienia sojuszy(aktualnie chyba tylko do czatu są potrzebne co i tak działa średnio) jak i również ACS, aczkolwiek wiem, że programistycznie to naprawde nie jest łatwe, bo nawet oryginał miewał z tym nielada problemy i było mnóstwo bugów. 

 

Co można by zmienić to faktycznie brak wyeliminować zakup surowców za PLN( ale żyjemy w czasam materializmu i próby zysku na wszystkim więc wiem że to nie realne) ale można by to ograniczyć tak aby i właściciel był zadowolony i jakiś napaleniec co chce wydać troche kasy mógł się dowartościować.

Przykładowo wprowadzić tygodniowy limit zakupów w sklepie powiedzmy na 500 astatów? nie jest to na tyle aby nagle ktoś wybudował flotę z kosmosu, a dzięki temu musiałby systematycznie dokonywać zakupów i spożytkować te surowce na bieżąco(wiem wiem jest bank ale o tym poniżej :)

 

Może odrazu przęjde w takim razie do banku co by hejt nie poleciał po przeczytaniu połowy treści. Oczywiste jest że jakieś 90% graczy grało tu tylko ze względu na bank i opcję jednego kliknięcia w celu zwiezienia surowców zamiast spędzać 1h na zwożeniu puszczaniu fsów itp. Myślę że jakby nagle pojawiła się informacja że banku niema to jak szczał w kolano i strata graczy. Ale jego ograniczenie już niekoniecznie i tutaj mam 2 propozycje(jedna gdzieś dawno temu już była przez kogoś proponowana)

1. limit w banku to maksymalnie 3000% surowców w przeliczeniu na deuter w stosunku do ilości pkt, czyli mam 100BLN PKT, to w banku mogę mięc maksymalnie 3 BLD deuteru, nie jest jakaś duża przebitka bo grając na u8 i mając 180BLN PKT miałem w banku ponad 21BLD surowców. Plusy? trzeba by mimo wszystko wydawać te surowce ekowcy na eko więc więcej do farmienia, flotowcy na flote większe % i lepsze zyski oraz brak możliwości podstawki z PLN(patrz wyżej). Minusy? hmm trzeba by coś więcej robić niż tyllko wpłać surowce

2. Tutaj nie wiem jak programistycznie czy jest ktoś w stanie to napisać i czy gra to przyjmie ale wprowadzenie tzw. Podatku od przekroczenia pewnej ilości surowca w banku w stosunku do ilości pkt. czyli mamy ten limit co w pkt 1 ale po jego przekroczeniu mimo wszystko wpłata do banku pobiera nam 20% surowców i tutaj uwaga składuje te surowce w jakimś jednym miejscu (pamiętacie pomysł utworzenia specialnych planet które by się pojawiały? i zawierały floty itp?) można by to wykorzystać w ten sposób, że te surowce by tam trafiały i by sojusze walczył o te nagrody. Plus oczywiście jakiś dodatek od admina w postaci 50% więcej.

W sumie jak sobie tak myślę, to ogólnie można by zrobić, że każda wpłąta do banku od każdego pobiera 1% surowców i składuje w to miejsce.

Oczywiście wszystko pięknie ładnie ale czy to da się rozwiązać programistycznie? Snejk? Deusx?

 

Jak już by się dało zrobić brak surowców za astaty to można wprowadzić, że resorty od obecnych maksymalnych LVL w zwyż będą kosztowały dodatkowo astaty i żeby nie było łatwo to ta suma będzie się zwiększała z każdym lvl więc 11lvl wydobycia kosztuje 10 astatów, 12-20, 13-30 itd. sporo osób na pewno kupi

Zwiększenie kosztów ogólnych oficerów razy 2 minimum, aktualnie geolog na rok czasu to kwestia 20zł, szczerze śmieszne pieniądze jak za taki ogromny plus. Zmienić z kosztów za tryt "zmniejszenie spalania". I jeszcze kilka innych rzeczy które zapenią spokojnie środki na utrzymanie serwisu i może nawet zarobek dla właściela, Napewno nie będzie to tak jak do tej pory że wpadał jeden napaleniec i nagle wydawał 3 tysie na surowce, ale zawsze coś :) 

 

No i przejdę do najbardziej spornej kwesti łączenie uni, niema innej opcji jak połączenie wszystkie w JEDNO uni. Powiedzcie mi jaki sens jest trzymać 4 wymarłe uni? Ja nie widzę żadnego. Ktoś zaraz napisze a bo tworzyłem to 4 lata czy coś i mam 2-3 konta , no i co Wam z tych kont? skoro wszędzie jest po 9 osób online cały czas? Nikt nowy nie przyjdzie na takie uni i nie zacznie grać bo to nie będzie miało żadnego sensu a tak połączenie da Wam trochę zabawy, fakt przez pewnie pierwszy miesiąc i tyle ale niestety taka kolej rzeczy. Ja już ponad rok temu nie mogłem się doczekać połączenia bo się nic nie działo a teraz to nei wiem jak Wy tam jeszcze egzystujecie, bo grą tego nazwać na pewno nie można.

 

Tyle z moich wywodów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest możliwość dodania widocznej pozycji gracza w galaktyce żeby nie trzeba było za każdym razem tego sprawdzać?

 

O! NO! Właśnie skanuję galę i co chwilę patrzę.... 2000 pozycja - olewam.... 1400 pozycja - olewam..... 700 pozycja - skanuje, może coś jest

 

Fajnie by było jakby można było szybciej, rzucajac tylko okiem ocenić, kogo w danym układzie warto przeskanować. Nie wiem, może jakiś filtr konfigurawany przez gracza, że gracze mający mniej niż x punktów/pozycji są innym kolorem w gali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno się wprowadzić PZ z obrony.

Moim zdaniem również jest to rewelacyjny pomysł. Może nie koniecznie by to było pz takie jak z floty czyli 50%, ale np. 30%. 

Sporo by to ciekawego wniosło, bo wielu graczy nie ma czasu szukać i polować na inne floty, więc mogła by latać i zarabiać na bunkrach. Podniosłoby by to znacznie grywalność, zwłaszcza dla tych co grają tylko "okazjonalnie" + wzrosła by liczba flot :). Bo zamiast budować rakiety do rozwalenia obrony, robiło by się to flotą dla dodatkowego zysku.

 

Jak dla mnie MEEEGA ten pomysł !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niezbyt, bo obrona straciłaby wtedy swoją rolę - zamiast odstraszać, by zachęcała do ataku. Gracze eko całkowicie by utracili możliwości defensywne, bo by się opłacało atakować ogromne bunkry, nawet w ACS'ie, bo i tak by się zwróciło z zyskiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dobrze. Na "zwykłych" ogame tego typu obrona ( o której mówicie) ma sens bo nie ma banku, a tutaj i tak wszystko się w banku trzyma. Więc niech i zachęca do ataku, zobliguje to też graczy eko do częstszego zaglądania oraz do atakowania innych obron, ponieważ będą szybkim i łatwym do zlokalizowania celem.

 

Nie rozumiecie chyba tego, że większość graczy którzy tutaj wchodzą (i często na dłuższą metę nie zostają) to gracze "rekreacyjni" czyli: wejść, poklikać, mieć chwilę frajdy i wyjść. Tego typu gracze nie siedzą i nie szukają godzinami flot (nawet kilkadziesiąt minut czasem bezowocnych poszukiwań (ZNÓW) zniechęca do ponownego rozpoczęcia w następnym dniu), a nawet jak znajdą to chcieliby już polecieć a nie polować i sprawdzać znów godzinami czy przeciwnik się zalogował czy nie.

Szybka farma i szybka zabawa - to właśnie daje to PZ z obrony. Powtórzę, nie chodzi tutaj o duży % takiego pz, niech będzie mniejszy niż z floty, ale niech będzie.

Edytowane przez Robin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, to jedynie pokazuje tego bezcelowość ;D

 

obrona całkowicie straci wtedy na wartości a ekowcy jakikolwiek komfort gry.

już i tak chcemy im trochę utrudnić życie poprzez ograniczenie banku, wystarczy ;) likwidacja obrony (bo byłaby to likwidacja jej przydatności) znacznie by zaburzyła balans gry.

zresztą deusx już chyba kiedyś pisał że nie i koniec :D ale nie chce mi się szukać

 

w każdym razie byśmy po bardzo krótkim czasie doszli do sytuacji, w której na nic Ci PZ z obrony, bo nikt obrony nie zbuduje i tyle

Edytowane przez spieriz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie montuje się w aucie alarmów po to żeby je kraść i sprzedawać bo mają większa wartość z alarmem. Tylko ma odstraszyć, jak będzie tak jak wyżej mówią przynajmniej 1 % z obrony to już skutkuje to liczeniem czy może wlecenie w obronę nie jest czasem opłacalne, bezsensu.

 

Nie patrz co mają na ogame zwykłym bo po to gram tu, bo jest o 200 razy lepiej. Niż tam i tam mnie nie interesuje co mają jak dla mnie to mogą nawet mieć wszystko inne, nie dążmy do tego kto ma ktoś my też to musimy mieć, bo nie będziemy niczym się różnic.

 

Temat był kilka lat temu, nie przeszedł, dziś też uważam, że jest na przegranej pozycji.

 

Może zrobimy prędkość X 1 bo na ogame też tak jest...

Edytowane przez Pocikola
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.