Skocz do zawartości

  

20 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy chciałbyś aby Generator trytu był dostępny w grze?

    • Tak
      12
    • Nie
      8


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Co sądzicie o nowym budynku - Generatorze trytu?

 

Spokojnie, nie będzie to żadna konkurencja dla ekspedycji.

 

 

Koszt budowy: 1,5 x kosztu Terraformera

 

Czas Budowy: 100 x czasu budowy Terraformera

 

Wymagania: technologia energetyczna poziom 21

 

 

Wzór na GODZINNĄ produkcję trytu:

 

=(((T-20)*3)^0,2)*PG - zaokrąglony do liczby całkowitej

 

T- Poziom tech. energetycznej

 

PG - Poziom generatora

 

 

I teraz jak wyglądała by produkcja przy poziome generatora 25 i tech. energetycznej 21?

 

Produkcja godzinna = 31, a na 21 planetach = 651

 

A przy poziomie generatora 32 i tech. energetycznej 31?

 

Produkcja godzinowa = 64, a na 21 planetach = 1344

 

 

Wzory przeze mnie opracowane, jak również czas i ogromne koszty budowy sprawią, że nie będzie to specjalnie opłacalne - i nie będzie stanowić konkurencji dla ekspedycji.

 

Jeśli kogoś interesują większe szczegóły to zamieszczam link do arkusza:

 

http://www.datafilehost.com/d/0957b310

 

 

Co sądzicie?

 

 

 

Napisano

koszt budowy terrafomera na 21lvl to

Wymagane surowce: Metal: 0 Kryształ: 52.428.800.000 Deuter: 104.857.600.000 x 1,5 (jak proponujesz) to koszt jest malutki :)

Czas budowy to u mnie teraz 17sek (przy nanitach 21lvl) x 100 to 1700 sek ~ 29 minut (mało !)

 

Proponujesz takie rozwiązanie przy 21 planetach czyli: 1344 wydobycie godzinowe * 24 godziny = ponad 32.000 trytu !!

Pomysł mało trafiony bo szperki tracą swoje zadanie i to jest mega konkurencja dla nich !

W tygodniu zbierasz 224.000 trytu !!!

 

Po 1 za tanie !!

Po 2 za szybko się buduje !!

Po 3 nic nie tracisz... a w przypadku szperek jest pewne ryzyko.

 

Aby to miało sens musisz koszt i czas pomnożyć razy 1000000000000000 wtedy może ktoś na to zerknie :P

  

Napisano

Jestem odgórnie przeciwny generacji trytu bez ekspedycji, z kilku powodów.

Aby zdobyć tryt, trzeba wysłać ekspedycję, jednak aby zdobywać tryt, trzeba przejść dość długą drogę przez badania oraz poświęcić garść czasu na wysyłanie flot.

 

Stał się on na tyle wartościowy, że giełda praktycznie musiała zostać stworzona i wszystko ma swój harmonogram.

 

Dorobienie czegoś, co za darmo nam go wydobędzie, zaburza to wszystko.

Napisano

snejk, odebrałeś mi całą zabawę :

 

Także pomijając słabo przemyślane obliczenia ja bym się zapytał - po co?

To jak z tymi resortami - dodaliśmy i w sumie nic... po prostu są.

Napisano

Kazdy ma racje , przeciez lecac na ekspedycje nigdy nie wiesz co trafisz , a tutaj mamy pewny tryt wiec pomysl jak ceny na handlu by spadły , tryt chodzilby po 100.000.000 i nikomu by sie nie oplaciło go wydobywac :)

 

jestem na nie 

Napisano

snejk, odebrałeś mi całą zabawę :

 

Także pomijając słabo przemyślane obliczenia ja bym się zapytał - po co?

To jak z tymi resortami - dodaliśmy i w sumie nic... po prostu są.

 

Wiedziałem :)

Ale nie wiesz jaka to przyjemność, przez chwilę być Tobą :P

Napisano

też jestem na nie, nie miałoby to zbyt dużego wpływu na rozgrywkę.

byłoby aby być.

bardziej bym wolał aby wprowadzić niektóre zmiany z flotami, np. złote planety i parę innych jeszcze było ;)

Napisano

W takim razie we wzorze można zmienić wydobycie, tak, żeby było 1/10 co dałoby 3200 trytu na 24 godziny - wtedy chyba już nikt się nie obrazi? To mniej niż z 3 godzin ekspedycji.

 

Jeżeli dodatkowo zmienimy koszt budowy tak, aby wynosiła 5x terraformer to argument Deusa o tym, że coś jest za darmo odpadnie.

 

Czas budowy x10000 spowodowałby, że poziom 28 przy nanitach 27 i robotach 39 budowa wynosiłaby 2 dni.

 

Do wymogów budynku dodać 26 lev. tech. ekspedycyjnej

 

Czy w takiej formie jest to do zaakceptowania?

Napisano

Może przerobiłbym to na ultranowoczesną nanomaszynę, która we względnie krótkim czasie (np. 10 dni) doda nam 10% dodanego do niej trytu (limit można też ustalić).

 

Ogólnie zyski znikome (patrząc na czas), wraz z rozbudową coś więcej pomieści, czyli więcej przemieli trytu...

Napisano

Niema się co czepiać rzeczy ktore sa dobre, jak ci sie nie chce latatc na ekspedycje do trudno klep.samo eko. Mi sie nie chce floty pilnowac to gram eko a nie szukam jakis technologi co mi sama graczy zlomuje.

Napisano (edytowane)

Kiedyś myślałem nad tym budynkiem aby wprowadzić go na księżycu:

 

Wymagania:

 

Technologia energetyczna: 28 poziom

Technologia Ekspedycji: 26 poziom

 

 

 

Koszty budowy pierwszego poziomu:

Metal: 2 000 000

Kryształ: 1 000 000

Deuter: 2 000 000

Tryt: 200

 

Czas budowy: 10:00:00

Współczynnik przyrostu: 2

 

 

Produkcja:

 

=((X)*(0,00005*Z))+(X/5), gdzie

 

X = Poziom generatora Trytu

Z = Wielkość księżyca

 

 

A teraz trochę przykładów:

Poziom Generatora Trytu: 10

Średnica Księżyca: 3000

Godzinne: 3,50

Dzienne: 84,00

Miesięczne: 2 520,00

 

 

Poziom Generatora Trytu: 10

Średnica Księżyca: 9900

Godzinne: 6,95

Dzienne: 166,80

Miesięczne: 5 004,00

 

Poziom Generatora Trytu: 1

Średnica Księżyca: 3000

Godzinne: 0,35

Dzienne: 8,40

Miesięczne: 252,00

 

Czas budowy budynku na poziom 10 wynosi 196:55:23 [HH:MM:SS] przy fabryce robotów na poziomie 25.

Edytowane przez BeRnI
Napisano

Kiedyś myślałem nad tym budynkiem aby wprowadzić go na księżycu:

 

Wymagania:

 

 

 

Koszty budowy pierwszego poziomu:

Współczynnik przyrostu: 2

 

 

Produkcja:

 

 

A teraz trochę przykładów:

Poziom Generatora Trytu: 10

Średnica Księżyca: 3000

Godzinne: 3,50

Dzienne: 84,00

Miesięczne: 2 520,00

 

 

Poziom Generatora Trytu: 10

Średnica Księżyca: 9900

Godzinne: 6,95

Dzienne: 166,80

Miesięczne: 5 004,00

 

Poziom Generatora Trytu: 1

Średnica Księżyca: 3000

Godzinne: 0,35

Dzienne: 8,40

Miesięczne: 252,00

 

Czas budowy budynku na poziom 10 wynosi 196:55:23 [HH:MM:SS] przy fabryce robotów na poziomie 25.

 

To już bardziej pasuje. Długi czas, zysk mały + możliwość zniszczenia.

zwiększyłbym jednak tryt na starcie do 4.000 przy 1lvl.

 

1lvl 4.000

2 - 8.000

3 - 16.000

4 - 32.000

5- 64.000

6 - 128.000

7 - 256.000

8 - 512.000

9 - 1.024.000

10 - 2.048.000

 

zakłądając, że mam moona 9.900 to koszt zwraca się nam ( 2048000 / 5004= 409) czyli 409 dni :)

będzie to tak drogie, że nie opłacalne :) i tryt nie straci na wartości :)

To jest do zaakceptowania :)

Napisano

 

 


zakłądając, że mam moona 9.900 to koszt zwraca się nam ( 2048000 / 5004= 409) czyli 409 dni :)

będzie to tak drogie, że nie opłacalne :) i tryt nie straci na wartości :)

To jest do zaakceptowania :)

 

Źle policzyłeś. 5004 to jest produkcja miesięczna więc 409 miesięcy :D

Napisano

Teraz to ja się wypowiem, bo nie odpowiedziano na moje pytanie - po co?

 

BeRnL, o jakich kosztach mówisz (te co mają się 3 lata zwracać) ?

Toż 10 poziom kosztuje śmieszne kilka mld surowca. Na 1 planecie w kilka minut tyle wydobędziesz...

 

Argument jakoby takie coś miało spowodować wzrost ilości dużych moonów mnie jakoś nie przekonuje. Kto taki mądry się znajdzie by za kilka k trytu dziennie tworzyć 21 dużych moonów wartych grube biliardy?

Napisano

Również jestem na nie. Na rynku jest przesycenie trytem, nie potrzeba dodatkowych jego źródeł, z samych ekspedycji można bardzo duże ilości przywieźć.

Napisano

Każdy temat - każdy dba o swoje interesy, a najśmieszniejesze jest to, że za każdym razem nic z tego nie wychodzi.

Pomysł ogólnie ok, pomijając kwestie długości i ilości.

Gram w kilka innych gier przeglądrkowych i największy problem tutaj jest z nowościami. Ok nie chcesz nie graj, ale średnio co 3 miechy wchodzę i patrze kto gra to przeważnie nie znam tych ludzi, pojawiają się nowi i znikają jak stwierdzają że tu nic się nie zmienia.

Naprawdę możnaby było dużo zmienić - dział pomysły pęka w szwach.... i dalej nic.

Napisano

Pytanie po co ? Odpowiadam - tak o. Nowa opcja, która będzie zawiera element zarobku, ale kosztem początkowego wkładu zawsze zaciekawi gracza i zmusi go do liczenia. Można by na każdy pomysł zadać to pytanie, Im więcej elementów, na które gracz zwróci uwagę tym lepiej. Dodatkowo nie jest to wymagana opcja, która musi być zaznajomiona, więc nie spada na nową osobę natłok zdarzeń, kalkulatorów i programów.

 

Proponuję stworzyć ogólną ankietę z danymi i widełkami, zobaczymy co wyjdzie i możemy to na test serwer bez zastanowienia wprowadzić. Jak się nie przyjmie trudno, jak się przyjmie uniwersa zyskają nowy dodatek.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.