Iac Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 Co sądzicie o nowym budynku - Generatorze trytu? Spokojnie, nie będzie to żadna konkurencja dla ekspedycji. Koszt budowy: 1,5 x kosztu Terraformera Czas Budowy: 100 x czasu budowy Terraformera Wymagania: technologia energetyczna poziom 21 Wzór na GODZINNĄ produkcję trytu: =(((T-20)*3)^0,2)*PG - zaokrąglony do liczby całkowitej T- Poziom tech. energetycznej PG - Poziom generatora I teraz jak wyglądała by produkcja przy poziome generatora 25 i tech. energetycznej 21? Produkcja godzinna = 31, a na 21 planetach = 651 A przy poziomie generatora 32 i tech. energetycznej 31? Produkcja godzinowa = 64, a na 21 planetach = 1344 Wzory przeze mnie opracowane, jak również czas i ogromne koszty budowy sprawią, że nie będzie to specjalnie opłacalne - i nie będzie stanowić konkurencji dla ekspedycji. Jeśli kogoś interesują większe szczegóły to zamieszczam link do arkusza: http://www.datafilehost.com/d/0957b310 Co sądzicie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hhsnake0 Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 koszt budowy terrafomera na 21lvl toWymagane surowce: Metal: 0 Kryształ: 52.428.800.000 Deuter: 104.857.600.000 x 1,5 (jak proponujesz) to koszt jest malutki Czas budowy to u mnie teraz 17sek (przy nanitach 21lvl) x 100 to 1700 sek ~ 29 minut (mało !) Proponujesz takie rozwiązanie przy 21 planetach czyli: 1344 wydobycie godzinowe * 24 godziny = ponad 32.000 trytu !!Pomysł mało trafiony bo szperki tracą swoje zadanie i to jest mega konkurencja dla nich !W tygodniu zbierasz 224.000 trytu !!! Po 1 za tanie !!Po 2 za szybko się buduje !!Po 3 nic nie tracisz... a w przypadku szperek jest pewne ryzyko. Aby to miało sens musisz koszt i czas pomnożyć razy 1000000000000000 wtedy może ktoś na to zerknie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deusx Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 Jestem odgórnie przeciwny generacji trytu bez ekspedycji, z kilku powodów.Aby zdobyć tryt, trzeba wysłać ekspedycję, jednak aby zdobywać tryt, trzeba przejść dość długą drogę przez badania oraz poświęcić garść czasu na wysyłanie flot. Stał się on na tyle wartościowy, że giełda praktycznie musiała zostać stworzona i wszystko ma swój harmonogram. Dorobienie czegoś, co za darmo nam go wydobędzie, zaburza to wszystko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neriel Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 snejk, odebrałeś mi całą zabawę : Także pomijając słabo przemyślane obliczenia ja bym się zapytał - po co?To jak z tymi resortami - dodaliśmy i w sumie nic... po prostu są. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Revenge ツ Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 Kazdy ma racje , przeciez lecac na ekspedycje nigdy nie wiesz co trafisz , a tutaj mamy pewny tryt wiec pomysl jak ceny na handlu by spadły , tryt chodzilby po 100.000.000 i nikomu by sie nie oplaciło go wydobywac jestem na nie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hhsnake0 Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 snejk, odebrałeś mi całą zabawę : Także pomijając słabo przemyślane obliczenia ja bym się zapytał - po co?To jak z tymi resortami - dodaliśmy i w sumie nic... po prostu są. Wiedziałem Ale nie wiesz jaka to przyjemność, przez chwilę być Tobą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spieriz Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 też jestem na nie, nie miałoby to zbyt dużego wpływu na rozgrywkę.byłoby aby być.bardziej bym wolał aby wprowadzić niektóre zmiany z flotami, np. złote planety i parę innych jeszcze było Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iac Posted December 5, 2014 Author Report Share Posted December 5, 2014 W takim razie we wzorze można zmienić wydobycie, tak, żeby było 1/10 co dałoby 3200 trytu na 24 godziny - wtedy chyba już nikt się nie obrazi? To mniej niż z 3 godzin ekspedycji. Jeżeli dodatkowo zmienimy koszt budowy tak, aby wynosiła 5x terraformer to argument Deusa o tym, że coś jest za darmo odpadnie. Czas budowy x10000 spowodowałby, że poziom 28 przy nanitach 27 i robotach 39 budowa wynosiłaby 2 dni. Do wymogów budynku dodać 26 lev. tech. ekspedycyjnej Czy w takiej formie jest to do zaakceptowania? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hhsnake0 Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 nie. Pomysł już upadł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deusx Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Może przerobiłbym to na ultranowoczesną nanomaszynę, która we względnie krótkim czasie (np. 10 dni) doda nam 10% dodanego do niej trytu (limit można też ustalić). Ogólnie zyski znikome (patrząc na czas), wraz z rozbudową coś więcej pomieści, czyli więcej przemieli trytu... Nakuty-typ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
destiny Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Niema się co czepiać rzeczy ktore sa dobre, jak ci sie nie chce latatc na ekspedycje do trudno klep.samo eko. Mi sie nie chce floty pilnowac to gram eko a nie szukam jakis technologi co mi sama graczy zlomuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeRnI Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Wieczorem napisze wzory i przedstawię swoją koncepcję z wykorzystaniem księżyca i jego wielkości.Aktualnie jestem w trakcie tworzenia wzorów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byczydzien Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Może przerobiłbym to na ultranowoczesną nanomaszynę, która we względnie krótkim czasie (np. 10 dni) doda nam 10% dodanego do niej trytu (limit można też ustalić). Zbiore 10 mln i bede sprzedawał odsetki^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeRnI Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 (edited) Kiedyś myślałem nad tym budynkiem aby wprowadzić go na księżycu: Wymagania: Technologia energetyczna: 28 poziomTechnologia Ekspedycji: 26 poziom Koszty budowy pierwszego poziomu:Metal: 2 000 000Kryształ: 1 000 000Deuter: 2 000 000Tryt: 200 Czas budowy: 10:00:00Współczynnik przyrostu: 2 Produkcja: =((X)*(0,00005*Z))+(X/5), gdzie X = Poziom generatora TrytuZ = Wielkość księżyca A teraz trochę przykładów:Poziom Generatora Trytu: 10Średnica Księżyca: 3000Godzinne: 3,50Dzienne: 84,00Miesięczne: 2 520,00 Poziom Generatora Trytu: 10Średnica Księżyca: 9900Godzinne: 6,95Dzienne: 166,80Miesięczne: 5 004,00 Poziom Generatora Trytu: 1Średnica Księżyca: 3000Godzinne: 0,35Dzienne: 8,40Miesięczne: 252,00 Czas budowy budynku na poziom 10 wynosi 196:55:23 [HH:MM:SS] przy fabryce robotów na poziomie 25. Edited December 5, 2014 by BeRnI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hhsnake0 Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Kiedyś myślałem nad tym budynkiem aby wprowadzić go na księżycu: Wymagania: Koszty budowy pierwszego poziomu:Współczynnik przyrostu: 2 Produkcja: A teraz trochę przykładów:Poziom Generatora Trytu: 10Średnica Księżyca: 3000Godzinne: 3,50Dzienne: 84,00Miesięczne: 2 520,00 Poziom Generatora Trytu: 10Średnica Księżyca: 9900Godzinne: 6,95Dzienne: 166,80Miesięczne: 5 004,00 Poziom Generatora Trytu: 1Średnica Księżyca: 3000Godzinne: 0,35Dzienne: 8,40Miesięczne: 252,00 Czas budowy budynku na poziom 10 wynosi 196:55:23 [HH:MM:SS] przy fabryce robotów na poziomie 25. To już bardziej pasuje. Długi czas, zysk mały + możliwość zniszczenia.zwiększyłbym jednak tryt na starcie do 4.000 przy 1lvl. 1lvl 4.0002 - 8.0003 - 16.0004 - 32.0005- 64.0006 - 128.0007 - 256.0008 - 512.0009 - 1.024.00010 - 2.048.000 zakłądając, że mam moona 9.900 to koszt zwraca się nam ( 2048000 / 5004= 409) czyli 409 dni będzie to tak drogie, że nie opłacalne i tryt nie straci na wartości To jest do zaakceptowania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeRnI Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 zakłądając, że mam moona 9.900 to koszt zwraca się nam ( 2048000 / 5004= 409) czyli 409 dni będzie to tak drogie, że nie opłacalne i tryt nie straci na wartości To jest do zaakceptowania Źle policzyłeś. 5004 to jest produkcja miesięczna więc 409 miesięcy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
destiny Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 To juz jest lepszy pomysl, przybyło by wiecej wiekszych moonow co za tym idzie byla by wieksza mozliwosc wykonania zadania z niszczenia moonow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hhsnake0 Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Źle policzyłeś. 5004 to jest produkcja miesięczna więc 409 miesięcy Faktycznie To może być 2.000 na start Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeRnI Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Faktycznie To może być 2.000 na start Na start powinno być 200, ponieważ koszty budowy 10 poziomu zwracają się po ponad 3 latach... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iac Posted December 5, 2014 Author Report Share Posted December 5, 2014 To niech się teraz Deus wypowie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neriel Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Teraz to ja się wypowiem, bo nie odpowiedziano na moje pytanie - po co? BeRnL, o jakich kosztach mówisz (te co mają się 3 lata zwracać) ?Toż 10 poziom kosztuje śmieszne kilka mld surowca. Na 1 planecie w kilka minut tyle wydobędziesz... Argument jakoby takie coś miało spowodować wzrost ilości dużych moonów mnie jakoś nie przekonuje. Kto taki mądry się znajdzie by za kilka k trytu dziennie tworzyć 21 dużych moonów wartych grube biliardy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alwego Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Również jestem na nie. Na rynku jest przesycenie trytem, nie potrzeba dodatkowych jego źródeł, z samych ekspedycji można bardzo duże ilości przywieźć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darbryza Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Każdy temat - każdy dba o swoje interesy, a najśmieszniejesze jest to, że za każdym razem nic z tego nie wychodzi.Pomysł ogólnie ok, pomijając kwestie długości i ilości.Gram w kilka innych gier przeglądrkowych i największy problem tutaj jest z nowościami. Ok nie chcesz nie graj, ale średnio co 3 miechy wchodzę i patrze kto gra to przeważnie nie znam tych ludzi, pojawiają się nowi i znikają jak stwierdzają że tu nic się nie zmienia.Naprawdę możnaby było dużo zmienić - dział pomysły pęka w szwach.... i dalej nic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deusx Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 Pytanie po co ? Odpowiadam - tak o. Nowa opcja, która będzie zawiera element zarobku, ale kosztem początkowego wkładu zawsze zaciekawi gracza i zmusi go do liczenia. Można by na każdy pomysł zadać to pytanie, Im więcej elementów, na które gracz zwróci uwagę tym lepiej. Dodatkowo nie jest to wymagana opcja, która musi być zaznajomiona, więc nie spada na nową osobę natłok zdarzeń, kalkulatorów i programów. Proponuję stworzyć ogólną ankietę z danymi i widełkami, zobaczymy co wyjdzie i możemy to na test serwer bez zastanowienia wprowadzić. Jak się nie przyjmie trudno, jak się przyjmie uniwersa zyskają nowy dodatek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iac Posted December 7, 2014 Author Report Share Posted December 7, 2014 Deus, to będzie w końcu w formie proponowanej przeze mnie - tylko z innymi wartościami - czy innej? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.