Avenger Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 (edited) Witam. Tak sobie siedzę i myślę, że można by znieść limit slotów do expedycji lub go ograniczyć np do max 10 co się z tym wiąże, większa ilość szperek + dodanie nowego zadania z działu: Ekspedycje misje wzięło mi się to z jednego zadania gdzie na u8 jest moim zdaniem ciężko wykonać bo nie ma nawet tylu flot a dokładnie chodzi o : Wygraj 25 walk na co najmniej 500.000.000% nie odnosząc żadnych strat. chciałbym abyście wyrazili swoje opinie na ten temat, ale nie chciałbym aby każdy wieszał psy na mnie bo szukam rozwiązania do łatwego łupu... to będzie plus dla każdego i z góry proszę IWNF'a aby usuwał zbędne i nie na temat posty Pzdr. //CatalystWarn.2.15. Na forum piszemy poprawnie, bez:* PeKemoNoW* WIELKICH LITER* i innych nieestetycznych wymysłów.Ponadto zabrania się pogrubiania całego (dużej części) tekstu, kolorowania go, podkreślania lub używania kursywy bez uzasadnienia. Edited November 25, 2014 by Catalyst Quote
stopek111 Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 Ja bym sie przychylil do takiego pomyslu . 1. Wiecej szperek do zbicia 2. Wiecej trytu 3. Szybciej gra by sie rozwijala Jesli ktos dobrze pilbuje szperek to sie nie da zbic a sa takie osoby na uni 8A dla flociarzy to zysk bo duzo flot nie ma . Bo jak narazie flociarze maja sucho . Widac czarno na bialym ze malo flot jest moze wtedy cos sie ruszy . Quote
wiecznysen Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 Wydaje mi się, że pomysł jest warty uwagi Sporo ludzi lata szperkami bo jest z tego jakiś tam zysk, więc jeśli można by było ten zysk podwoić, to sądzę, że sporo osób dostawiłoby kolejne szperki Quote
Motyl Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 Na U8 może i było by to przydatne ale na starszych Uni limit by trzeba było znieść całkowicie i do tego zrobić że można wysyłać tylko po 150KK szperaczy bo co to za problem wysyłać po 10KK tylko dla trytu. Więc moim zdaniem można zwiększyć limit ekspedycji ale trzeba zwiększyć min liczbe floty wysyłanej Quote
deusx Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 Nie. Powód ? Kilka tematów, jak nie kilkanaście na forum wyjaśnia czemu. hhsnake0 1 Quote
Avenger Posted November 25, 2014 Author Report Posted November 25, 2014 @deusx to podałbys linki chociaz... bo jak dla mnie odp "Nie" to nie powod, nie mozna zaliczyc zadania jezeli nie ma flot to chyba oczywiste...?! a szukac odp nie bede bo pomysłow jest tyle...i niektore naprawdę a żadne nie wchodzi w rzeczywistosc Quote
Neriel Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 (edited) Prosty powód - przesadne zyski.Fajnie, że się wam podobają ekspy mojego autorstwa ale za dużo czekolady i po zębach Nie można całej gry oprzeć na ekspedycjach. Teoretycznie oczywiście można ale.. xP Edited November 25, 2014 by Neriel hhsnake0 1 Quote
Avenger Posted November 25, 2014 Author Report Posted November 25, 2014 @Neriel to wymysl cos...aby bylo wiecej flot...albo powiedz jak mozna zaliczac zadanie gdy nie ma tych flot...?! to co mamy zrobic... ze inni nie chca budowac statkow...?! Quote
byczydzien Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 (edited) Na U8 chyba i tak jest wiecej flot niz na starszych uniwersach?Z drugiej strony, na U8, w godzine wiecej przywiozę deuteru z ekspedycji (6 slotów) niz wyfarmie w tym samym czasie. Ja proponuje inaczej. Wprowadzamy nieograniczona ilosc ekspedycji, ale tylko te oryginalne (zależnie od naszego poziomu PTE) wracają o właściwej, przewidywalnej porze (co godzinę), natomiast dodatkowe sloty wracają losowo i z losową ilościa deuteru/trytu ^^ (ileś tam razy większe ilości)Super zyski, ale jest i super ryzyko, i super zabawa : DDDDDDEko dorabiaja miliardy szperek, a flociarze maja wiecej powodow do czestszego skanowania, bo szperacze moga wrócic w losowej chwili. Kazdy zadowolony. Za szperaczową paranoję autor gry nie odpowiada : D Co do zbyt duzych zysków z ekspedycji. Mozna pomanipulowac ceną szperacza (zwiększyć jego cenę), ilością przywożonego deuteru (zmniejszyć ilośc deuteru). Zostawiłbym tylko przyrost trytu, bo jednak dalej jest on mocno czasochłonnym surowcem, który z jednej strony wydalibyśmy na skrócenie badań, ale z drugiej szkoda strony kusi sprzedawanie go. Edited November 25, 2014 by byczydzien Quote
hhsnake0 Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 Pomysł był mielony tyle razy.......Zwiększenie ilości slotów wam nic nie da.Zanim ktoś da propozycję czegokolwiek powinien się nad tym zastanowić.Wiecie co się zmieni ? Totalnie nic. Ci co mają floty i szperacze będą mieli ich jeszcze więcej a średniaki i tak nie będą mieli ani floty ani szperaczy.To będzie totalne pompowanie banków graczy z top 10 flot Jak dziś się wyrobię to napiszę wam moją propozycję co zrobić by floty były na uniwersach Quote
stopek111 Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 A wola latac na expy niz flote stawiac http://www.iv.pl/images/46275910919711856264.gif Quote
byczydzien Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 Albo po prostu cena dodatkowych szperaczów, poza maksymalną ilośc slotów (500kk, 750kk, 900kk), moze sie zwiekszac wykładniczo i wtedy nabudowanie nieograniczonej liczby i wysyłanie na nieograniczona ilość ekspedycji będzie wymagało dużego nakładu surowców. Quote
hhsnake0 Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 Albo po prostu cena dodatkowych szperaczów, poza maksymalną ilośc slotów (500kk, 750kk, 900kk), moze sie zwiekszac wykładniczo i wtedy nabudowanie nieograniczonej liczby i wysyłanie na nieograniczona ilość ekspedycji będzie wymagało dużego nakładu surowców. To też nic nie da, dalej będzie tak samo.Większy koszt szperaczy to tylko większe zyski dla topki flotowej nic więcej.... Quote
Neriel Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 Avenger, od jak dawna próbuję coś zmienić by dało się latać? Od lat. Propozycjami sypię gdzie się da, ale nic nie poradzę na brak czyjejkolwiek reakcji.W tym temacie jednak jedno jest pewne - ekspedycje świetnie funkcjonują. Nie ma sensu ruszać czegoś, w czym nie ma problemów. Quote
Guest I_Will_Never_Forget Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 Wiecie co się zmieni ? Totalnie nic. Ci co mają floty i szperacze będą mieli ich jeszcze więcej a średniaki i tak nie będą mieli ani floty ani szperaczy.To będzie totalne pompowanie banków graczy z top 10 flot Fajnie, że gracze szukają sposobu aby było więcej flot na uni, ale ta propozycja spowoduje powstanie większej ilości szperaczy czyli celu dla już latających flociarzy. Zysk w jedną stronę, bo po zbudowaniu 2kkk szperaczy moony spadały by momentalnie by je zezłomować. Posiadacze takich ilości- ot kolejne osoby do zezłomowania i zdobycia łatwego zysku Quote
byczydzien Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 Fajnie, że gracze szukają sposobu aby było więcej flot na uni, ale ta propozycja spowoduje powstanie większej ilości szperaczy czyli celu dla już latających flociarzy. Zysk w jedną stronę, bo po zbudowaniu 2kkk szperaczy moony spadały by momentalnie by je zezłomować. Posiadacze takich ilości- ot kolejne osoby do zezłomowania i zdobycia łatwego zysku Im wiecej flociarzy zacznie sciagac moony/budowac gs-y, tym wiekszy pojawi sie nacisk na zlomowanie gs-ow/robieniu podstawek/kotratakowaniu itd przez innych flociarzy badz przez samych eko. Quote
Guest I_Will_Never_Forget Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 Ale właśnie o to chodzi, że nie powstaną nowi flociarze... to będzie łatwy łup dla istniejących wyjadaczy. Ci co mieli zbudować floty już to zrobili. I z pewnością reszta nie buduje flot, nie dlatego że nie ma na co latać bo na każdym uni jest te 10-15 flot do ubicia jeśliby się przyłożyć.Wy po prostu szukacie łatwego łupu w postaci statków ekowca który nie lata i może nie dopilnować. A to krok w tył a nie do przodu. Quote
Neriel Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 Szperki można zawrócić i w kilkanaście sekund są z powrotem, toteż wątpię czy komuś będzie się chciało w podstawki bawić, czy tym bardziej kontry. Równie dobrze mogliby to robić teraz. Quote
spieriz Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 Nie. 1. Znacząco spadnie wartość trytu2. Zyski mierzone w dziesiątkach bilionów deuteru dziennie3. Spadnie wartość deuteru4. W związku z powyższymi punktami spadnie wartość wszystkiego co istnieje w grze, czyli jest to zwykła inflacja.5. Zwiększą się zyski, ale z racji że zwiększą się one wszystkim, to nic to nie zmieni - proporcje będą te same.6. Podsumowując, jest to bezcelowe i nic nie zmieni. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.