Jump to content

SD nie są stałą wartością !


spieriz

Recommended Posts

Symulator pokazuje NAJGROSZĄ możliwą sytuację.

 

 

 

Proszę mi wytłumaczyć co to znaczy.

1) SD mają najmniejszą wartość

2) SD mają największą wartość

3) Wynik najgorszy dla agresora

4) Wynik najgorszy dla obrońcy

5) Wynik najgorszy dla obu stron (najgorszy czyli jaki?)

 

Co to znaczy najgorszy? Że SD najmocniej strzelą czy najsłabiej? Po jednej ze stron czy po obu? Proszę mi to wytłumaczyć i poprawić ten tekst w symulatorze, bo jest niejednoznaczny.

Link to comment
Share on other sites

A z oficjalnej wypowiedzi deusa wynika, że symulator przedstawia wynik bitwy w której SD działały z najmniejsza możliwą częstotliwością dla obu stron, czyli wynik ma taką samą wartość, jak przed zmianami półroku temu. Dałbym linka do wypowiedzi, ale tradycyjnie ważne informacje są w najmniej oczekiwanym temacie, gdzieś głęboko zakopane.

 

NERIEL, BŁAGAMY O WŁĄCZENIE SYMULATORA WALK, DO TWOJEGO KALKULATORA!

Link to comment
Share on other sites

czegos nie rozumiem

Jak sd nie jest stala wartosc? Gdzies pisalo,ze nie zawsze sie wlaczaja,to OK,bo zalezy od technologi laserowej dla UT chyba poziom 6.Ale jak mam na 6,to sd wlaczaja sie na x4 dla recyklera

Jak sie moga nie wlaczac?Brak energi czy co?

Link to comment
Share on other sites

Sugerowałem by gracz wybierał sobie jaką chce opcję - najgorszą (wszystkie SD przeciwnika i żadnych swoich), najlepszą (odwrotnie) albo zwyczajną symulację (by sprawdzić z jaką częstotliwością jakie wyniki wychodzą).

Deus miał coś tam robić ale nie pamiętam ile zrobił, a ile nie :P

 

dzida, gdy ilość statków u przeciwnika nie przekracza pewnego progu (nikt nie wie jakiego, może nawet nie jest stały) SD się nie aktywują. Poprzedni programista nam taki system walk załatwił :D

Do tego cały czas mają losowe wartości, np. nie 8, a 6-8.

Edited by Neriel
Link to comment
Share on other sites

Dzida, Twoje SD się nie aktywują zawsze, nie wiem skąd wziąłeś swoje informacje.

SD się włączają tylko, gdy ilość określonego statku do którego mamy SD przekroczy 50%.

Czyli gdy atakujemy pancernikami gracza który ma 1.000 OW i 2.000 recyklerów, to SD pancernika nie zadziałają.

Natomiast, gdy przeciwnik będzie miał 1.000 OW i 800 recyklerów, to SD zadziałają.

SD mają rozrzut około 20%, czyli pancernik w OW może strzelić z wartością 6 lub 7 (wartości zaokrąglone).

Pytanie jest, którą wersję wybiera symulator.

Link to comment
Share on other sites

Dzida nie wiesz jak działają w takim razie SD, odsyłam do działu poradniki.

 

http://forum.ogam.online/topic/15930-poradnik-statki/

 

 

edit// Pamietam że kiedyś deusx pisał coś w stylu że problem jest z naszym systemem walk który "przez ilość statków biorących udział w bitwie zrobiony jest tak aby nie obciążać serwera"

Edited by Sarius
Link to comment
Share on other sites

ja rozwalam jednym ut 4 recyklery.Czyli sd u mnie dziala.Jak macie problem to do dzialu bledy

 

url or didn't happen

 

 

Zgodnie ze wzorami 1 UT nie ma wystarczająco siły by rozwalić chociaż 1 recykler więc nie wiem jak Ty rozwalasz cztery. Czyżbyś korzystał z bugów?:>

Link to comment
Share on other sites

 

 


Zgodnie ze wzorami 1 UT nie ma wystarczająco siły by rozwalić chociaż 1 recykler więc nie wiem jak Ty rozwalasz cztery. Czyżbyś korzystał z bugów?:>

zakladka technologia.Tam sie sporo dowiesz.Polecam poczytac

Link to comment
Share on other sites

Hahah. Dzida, nie ucz ojca dzieci robić :D

Jakbyś przeczytał mój poradnik, do którego link masz 3 posty wyżej, to byś wiedział co oznaczają dane w zakładce "technologia".

Polecam Ci zapoznać się z tym zanim znowu napiszesz jakąś bzdurę, lub rozwalisz swoją flotę. :)

Link to comment
Share on other sites

:ściana:

 

Wiesz.... ja byłem pewny swoich racji, bym se dał rękę uciąć. Ale nim cokolwiek napisałem, zrobiłem i symulację, i normalną bitwę. Ty nawet symulatora nie odpaliłeś, i to pomimo tego, że od kilku postów ludzie mówią Ci, że nie masz racji...

 

btw. ten recek to twardy skurczybyk, trzeba aż 3 OW aby jednego recka ubić, bo inaczej osłony wszystko absorbują :D

Link to comment
Share on other sites

Dla GŚ działa to nieco inaczej. Deus wie dokładnie jak ale czy będzie miał czas grzebać w tym to nie wiem...

 

Jak kto ma excela to może potestować mój system walk - po lewej wprowadzamy ilości statków, po prawej wynik bitwy, w zakładkach kolejne rundy.

http://speedy.sh/ER8F4/Nowy-system-walk.xls

Deus chyba kiedyś miał zamiar go wykorzystać ale jakoś nic z tego nie wyszło :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.