spieriz Posted September 1, 2014 Report Posted September 1, 2014 Symulator pokazuje NAJGROSZĄ możliwą sytuację. Proszę mi wytłumaczyć co to znaczy.1) SD mają najmniejszą wartość2) SD mają największą wartość3) Wynik najgorszy dla agresora4) Wynik najgorszy dla obrońcy5) Wynik najgorszy dla obu stron (najgorszy czyli jaki?) Co to znaczy najgorszy? Że SD najmocniej strzelą czy najsłabiej? Po jednej ze stron czy po obu? Proszę mi to wytłumaczyć i poprawić ten tekst w symulatorze, bo jest niejednoznaczny. Quote
yukari21 Posted September 1, 2014 Report Posted September 1, 2014 z moich wyników wynika że jeżeli jestem agresorem i liczę tym symulatorem to pokazuje mi najgorszą z możliwych DLA MNIE sytuacje Quote
Alwego Posted September 1, 2014 Report Posted September 1, 2014 A z oficjalnej wypowiedzi deusa wynika, że symulator przedstawia wynik bitwy w której SD działały z najmniejsza możliwą częstotliwością dla obu stron, czyli wynik ma taką samą wartość, jak przed zmianami półroku temu. Dałbym linka do wypowiedzi, ale tradycyjnie ważne informacje są w najmniej oczekiwanym temacie, gdzieś głęboko zakopane. NERIEL, BŁAGAMY O WŁĄCZENIE SYMULATORA WALK, DO TWOJEGO KALKULATORA! Quote
Guest dzida Posted September 1, 2014 Report Posted September 1, 2014 czegos nie rozumiemJak sd nie jest stala wartosc? Gdzies pisalo,ze nie zawsze sie wlaczaja,to OK,bo zalezy od technologi laserowej dla UT chyba poziom 6.Ale jak mam na 6,to sd wlaczaja sie na x4 dla recykleraJak sie moga nie wlaczac?Brak energi czy co? Quote
Neriel Posted September 1, 2014 Report Posted September 1, 2014 (edited) Sugerowałem by gracz wybierał sobie jaką chce opcję - najgorszą (wszystkie SD przeciwnika i żadnych swoich), najlepszą (odwrotnie) albo zwyczajną symulację (by sprawdzić z jaką częstotliwością jakie wyniki wychodzą).Deus miał coś tam robić ale nie pamiętam ile zrobił, a ile nie dzida, gdy ilość statków u przeciwnika nie przekracza pewnego progu (nikt nie wie jakiego, może nawet nie jest stały) SD się nie aktywują. Poprzedni programista nam taki system walk załatwił Do tego cały czas mają losowe wartości, np. nie 8, a 6-8. Edited September 1, 2014 by Neriel Quote
Guest dzida Posted September 1, 2014 Report Posted September 1, 2014 SD się nie aktywują.moje sd sie zawsze aktywuja.Nie wiem w czym macie problem Quote
Alwego Posted September 1, 2014 Report Posted September 1, 2014 moje sd sie zawsze aktywuja.Nie wiem w czym macie problem A po czym to wnosisz? Quote
spieriz Posted September 1, 2014 Author Report Posted September 1, 2014 Dzida, Twoje SD się nie aktywują zawsze, nie wiem skąd wziąłeś swoje informacje.SD się włączają tylko, gdy ilość określonego statku do którego mamy SD przekroczy 50%.Czyli gdy atakujemy pancernikami gracza który ma 1.000 OW i 2.000 recyklerów, to SD pancernika nie zadziałają.Natomiast, gdy przeciwnik będzie miał 1.000 OW i 800 recyklerów, to SD zadziałają.SD mają rozrzut około 20%, czyli pancernik w OW może strzelić z wartością 6 lub 7 (wartości zaokrąglone).Pytanie jest, którą wersję wybiera symulator. Quote
Guest dzida Posted September 1, 2014 Report Posted September 1, 2014 ja rozwalam jednym ut 4 recyklery.Czyli sd u mnie dziala.Jak macie problem to do dzialu bledy Quote
Sarius Posted September 1, 2014 Report Posted September 1, 2014 (edited) Dzida nie wiesz jak działają w takim razie SD, odsyłam do działu poradniki. http://forum.ogam.online/topic/15930-poradnik-statki/ edit// Pamietam że kiedyś deusx pisał coś w stylu że problem jest z naszym systemem walk który "przez ilość statków biorących udział w bitwie zrobiony jest tak aby nie obciążać serwera" Edited September 1, 2014 by Sarius Quote
Alwego Posted September 1, 2014 Report Posted September 1, 2014 ja rozwalam jednym ut 4 recyklery.Czyli sd u mnie dziala.Jak macie problem to do dzialu bledy url or didn't happen Zgodnie ze wzorami 1 UT nie ma wystarczająco siły by rozwalić chociaż 1 recykler więc nie wiem jak Ty rozwalasz cztery. Czyżbyś korzystał z bugów?:> Quote
Guest dzida Posted September 1, 2014 Report Posted September 1, 2014 Zgodnie ze wzorami 1 UT nie ma wystarczająco siły by rozwalić chociaż 1 recykler więc nie wiem jak Ty rozwalasz cztery. Czyżbyś korzystał z bugów?:>zakladka technologia.Tam sie sporo dowiesz.Polecam poczytac Quote
spieriz Posted September 1, 2014 Author Report Posted September 1, 2014 Hahah. Dzida, nie ucz ojca dzieci robić Jakbyś przeczytał mój poradnik, do którego link masz 3 posty wyżej, to byś wiedział co oznaczają dane w zakładce "technologia".Polecam Ci zapoznać się z tym zanim znowu napiszesz jakąś bzdurę, lub rozwalisz swoją flotę. Quote
Alwego Posted September 1, 2014 Report Posted September 1, 2014 Wiesz.... ja byłem pewny swoich racji, bym se dał rękę uciąć. Ale nim cokolwiek napisałem, zrobiłem i symulację, i normalną bitwę. Ty nawet symulatora nie odpaliłeś, i to pomimo tego, że od kilku postów ludzie mówią Ci, że nie masz racji... btw. ten recek to twardy skurczybyk, trzeba aż 3 OW aby jednego recka ubić, bo inaczej osłony wszystko absorbują Quote
spieriz Posted September 1, 2014 Author Report Posted September 1, 2014 Ciekawostka:Aby ubić 1 recyklera, potrzeba 33 UT. Quote
macexor Posted September 8, 2014 Report Posted September 8, 2014 Jak duże są te odchyłki? I czy generalnie to działa tak jak powinno? GŚ kontra WR ma u mnie w symulatorze i w próbie moonowej 2-3 SD, podczas gdy w opisie technologii jest ich 150.Istnieje gdzieś jakaś lista poprawnych SD? Quote
Neriel Posted September 9, 2014 Report Posted September 9, 2014 Dla GŚ działa to nieco inaczej. Deus wie dokładnie jak ale czy będzie miał czas grzebać w tym to nie wiem... Jak kto ma excela to może potestować mój system walk - po lewej wprowadzamy ilości statków, po prawej wynik bitwy, w zakładkach kolejne rundy.http://speedy.sh/ER8F4/Nowy-system-walk.xlsDeus chyba kiedyś miał zamiar go wykorzystać ale jakoś nic z tego nie wyszło Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.