destiny Napisano 29 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 obiecanki cacanki...Nie pierwszy i ostatni raz:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deusx Napisano 31 Lipca 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 Zachorowałem, dzisiaj opcja będzie wdrażana. Zapraszam na shoutbox około 21, będziemy wspólnie ustalać ostateczne wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miazdzka Napisano 9 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 Zachorowałem, dzisiaj opcja będzie wdrażana. Zapraszam na shoutbox około 21, będziemy wspólnie ustalać ostateczne wartości. z podkreśleniem na dzisiaj deusx tak?? jak zwykle robisz graczy w balona i uważasz że to jest ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ASTEK Napisano 9 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 szkoda nerwow a pozniej chłop zachodzi w głowe czemu nikt niechce grac odpowiedz jest prosta bo wszyscy sa chorzy // Upomnienie za spam.I_Will_Never_Forget DarkPassenger dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 19 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 i jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 19 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 Po co ma w ogóle lecieć surowiec z planety skoro to przeważnie będą wartości nie przekraczające kilkuset mld? Planetka z eko 50/42/47 warta jest nie więcej jak 100 mld deu. Autor tematu proponował 1%, to co? 1 mld deu styka? 100% wartości takiej planety 2 mld OW spalą lotem przez 10 układów, ciężko wiec nawet o zwrot za lot, a co dopiero za 3 loty (bo 100% na zniszczenie nie będzie)?Nie możemy przecież dać 300-500% wartości planety.. czy możemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 19 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 a czemu by nie? na spróbowanie zawsze mozna.nie mówiąc o tym, że wersja testowa miala byc juz na 100% 2 tygodnie temu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iac Napisano 25 Sierpnia 2014 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2014 Odświeżam temat, żeby nie został "po cichu" zapomniany. Przy okazji pytanie do Administracji: kiedy opcja zostanie wprowadzona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 25 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2014 (edytowane) Na pewno mogę obiecać, że niszczenie planet bądź pokrewna opcja zostanie wprowadzona do końca weekendu, jakie będą parametry bądź szczegóły samej opcji - wszystko jest omawiane. Edytowane 25 Sierpnia 2014 przez spieriz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iac Napisano 21 Września 2014 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2014 (edytowane) Od prawie miesiąca nic się nie dzieje w sprawie, która ponoć miała być zrobiona w jeden wieczór.Z tego co Deus gdzieś napisał jest problem z kalkulacjami.Jak wyliczył Neriel 1% to śmiesznie mało.Niszczenie planet nie może być dodatkowym dochodem, ale nie może być też stratne. Proponuję, aby na zniszczenie planety było 40%. Na każde pole planety wymagane byłoby 40 000 000 000 mocy, co odpowiadałoby przy planecie o wielkości 200 pól 2 mld OW przy tech. boj. 30. Wzór na złom (powiedzmy że złom byłby tylko w krysztale) wynosiłby: złom=k*(2+(0,5*(p/100)) k=koszt lotu liczony w krysztale p=ilość pól planety Teraz na przykładzie: Chcę zniszczyć planetę 10 układów ode mnie. Planeta ma 200 pól. Co oznacza, że potrzebuję 200*40 000 000 000 mocy, aby ją zniszczyć. W moim przypadku będę potrzebował więc 2 mld OW. Koszt lotu wynosi w przeliczeniu 146 804 404 000 kryształu. Planetę udaję mi się zniszczyć za drugim razem. Złom wynosi (w krysztale) k*(2+(0,5*(p/100)) czyli: 146 804 404 000*(2+(0,5*(200/100)) = 146 804 404 000*(2+1) = 440 413 212 000 Łącznie na loty wydałem 440 413 212 000 czyli zysk wyniósł 146 804 404 000 kryształu. Szału nie ma, ale nie jest też źle. Im większa planeta tym zysk większy. Oczywiście zapraszam do dyskusji nad obliczeniami. Przy opracowanym przeze mnie wzorze na złom nie ma wpływu wartość planety tylko jej wielkość. Przy planecie 200 pól opłacalne będzie jej zniszczenie za 1 albo drugim razem. Jeżeli uda nam się zniszczyć ją za trzecim razem, to nie będziemy mieć zysku, lecz nie będziemy też stratni. Ew. można do wzoru dodać wpływ technologii (np. energetycznej) lub stworzyć nową.Wtedy proponuję tak: złom=k*(2+((t*0,1)^2)/20))+(0,5*(p/100)) t= technologia. W tym wypadku mój złom w opisywanym przykładzie wyniósłby: k*(2+((t*0,1)^2)/20))+(0,5*(p/100)) = k*(2+((30*0,1)^2)/20))+(0,5*200) = k*(2+0,45+1)= k*3,45= 506 475 193 800 czyli zysk (przy zniszczeniu za drugim razem) wyniósłby 212 866 385 800 kryształu Znowu nie ma szału, ale jest mobilizacja do zabawy, i tworzenia flot. Na początek, żeby za bardzo nie kombinować można użyć tech. energ. a potem pomyśleć. Zapraszam do sensownej dyskusji - zwłaszcza administrację. Edytowane 21 Września 2014 przez Jacme Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 21 Września 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2014 (edytowane) Serio zrobisz flotę tylko po to by zniszczyć planetę dla kilkuset mld zysku? (niepewnego!)100 takich planet by osiągnąć tyle co z mocnym eko w dzień. Myślę, że ta opcja zwyczajnie nie ma przyszłości. Idlaki są "towarem" skończonym więc nawet jak będzie opłacalnie to 3 graczy wysprząta całe uni i tyle zabawy.Będzie nieopłacalnie to tylko w super rzadkich sytuacjach będzie to używane by sobie wyczyścić układ jakiś czy coś.Czyli można dodać ot tak bez powodu aby było, bo może ktoś gdzieś kiedyś użyje. Deus coś chce próbować innego kombinować by to miało sens, ale póki co coś go ostro wstrzymuje przed ujawnieniem swoich planów... BTW wyliczyłem, że nawet 100% byłoby mało atrakcyjne, a 1% to już lepiej na losowego idlaka bez skanowania polecieć Edytowane 21 Września 2014 przez Neriel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iac Napisano 21 Września 2014 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2014 Neriel, nikt nie mówi, że ma się budować te 2 mld OW tylko po to. Floty mają służyć niszczeniu flot, a przy okazji można je wykorzystać do niszczenia planet. Strasznie krytyczny jesteś i może podaj swój pomysł na wzór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neriel Napisano 21 Września 2014 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2014 (edytowane) Skoro floty mają służyć niszczeniu flot to co za argument podałeś, że "jest mobilizacja do zabawy, i tworzenia flot" Nie żebym przeczył, że do tego służą, tylko nie zgadzam się, jakoby miała być dzięki tej opcji jakakolwiek mobilizacja. Wszelakie wzory deusowi już podrzucałem dawno na PM, to w sumie jest gotowa opcja. =((DMG_Statków/4000-500000000)/1500000000)^0,5*25+5 Po prostu nie ma sensu jej wprowadzać. Oczywiste zatem jest, że będę nastawiony krytycznie do czegoś takiego. Edytowane 21 Września 2014 przez Neriel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iac Napisano 6 Lutego 2015 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 (edytowane) Podbijam temat i jednocześnie rewiduję pomysł: 01: Możliwe jest niszczenie planet graczy nieaktywnych (ranking mniej niż 1000), przy czym nieaktywność musi wynosić ponad 50 dni.02: Niszczenie jest możliwe tylko przez OW.03: Liczba OW do zniczenia planety wynosi 1 mld OW + 5 mln OW za każde zabudowane pole planety.04: W raportach szpiegowskich pojawi się dodatkowe pole: "liczba zabudowanych pól".05: Daną planetę można próbować zniszczyć wiele razy, przy czym szanse (początkowe) wynoszą: w 1 turze: 30%, w 2 turze: 60%, w 3 i kolejnej turze: 90%.06: Złomem z planety będzie zawsze kryształ w wysokości odpowiadającej ilości paliwa potrzebnego na lot.07: Puszczenie mniejszej ilości OW nie spowoduje żadnych skutków.08: Puszczenie większej ilości OW, niż wymagana nie będzie możliwe - system na to nie pozwoli.09: Zostanie wprowadzone nowe badanie: "techologia niszczenia planet".10: Każdy poziom badania zwiększa szansę zniszczenia o 2% oraz złom o 4%.11: Wymagania technologii: tech. bojowa: 30, tech. komp: 30, tech energ: 30.12: Czas badania 1 poziomu przy sumie laboratoriów 800 wynosi 1h, koszt: 5 mld deuteru.13: Czas i koszty wzrastają dwukrotnie. Jak więc widać przy technologii 5 niszczenie będzie wychodzić nie gorzej niż "na zero". Przy tech. powyżej 5 zawsze będziemy mieć zysk. Poziom 01: 1h 5 mld deuteruPoziom 02: 2h 10 mld deuteruPoziom 03: 4h 20 mld deuteruPoziom 04: 8h 40 mld deuteruPoziom 05: 16h 80 mld deuteruPoziom 06: 32h 160 mld deuteruPoziom 07: 64h 320 mld deuteruPoziom 08: 128h 640 mld deuteruPoziom 09: 256h 1,28 bln deuteruPoziom 10: 512h 2,56 bln deuteru ---------- Przykład: planeta 200 zabudowanych pól: 2 mld OW Edytowane 6 Lutego 2015 przez Jacme spieriz, hhsnake0 i Alwego dodali reakcje 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 6 Lutego 2015 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 Bardzo ładnie rozpisane Jacme, podoba mi sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iac Napisano 6 Lutego 2015 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 Uch, jak zobaczyłem na shoutboxie, że Ty odpisałeś to bałem się najgorszego Jakieś inne opinie? Neriel? Deus? hhsnake? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 6 Lutego 2015 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 (edytowane) OK, to ja trochę krytycznie, ale chciałbym zaznaczyć, że trochę miejsca w galaktykach trzeba zrobić ad2. Argument?ad3. Czyli planeta z kilkunastoma budynkami wymaga posłania ponad 30 mld OW, a planeta z 30 budynkami to juz 60 mld OW? Brzmi jak zabawa dla bogatych. Wzór moim zdaniem do zmiany.ad5. Jak to liczyć? Pierwsza próba danego gracza? Liczone dziennie? Ogólnie? Jest sens wprowadzać dodatkowy wzór?ad6. Możliwe do wykonania? Zbyt skomplikowany wzór moim zdaniem. Lepiej chyba by było wprowadzić jakąś stałą (lub zmienną zależną od ilości pól - aby maksymalnie uprościć wzory i możliwe bugi), niż zmienną zależną od wieeelu czynników (ewentualny. czas wdrożenia pomysłu skróci się dzięki temu o kilka miesięcy pewnie ^^)ad8. A czemu? Może ktoś nie lubi dzielić floty i chce uniknąć podstawki/kontry.ad12. Czas badania równa się suma surowców (metal i kryształ). Deuter nie ma na to wpływu, ale można go zastosować jako metodę na podniesienie kosztu badania, bez wpływu na czas badania. Pobaw się wzorami, samą cenę też bym podniósł. 10 poziom i koszt jako ułamek dziennego wydobycia? Proponowałbym zmianę wzoru, tak aby móc to badać w nieskończoność, aby koszt rósł coraz bardziej, a zyski były coraz mniejsze (wzór podobny jak przy skracaniu budowy w fabryce robotów? 1. poziom skraca o 1/2, 2. poziom skraca o 1/3, 3. poziom skraca o 1/4 itd.) generalnie + za rozpiskę bo jakiś sensowny konkret. Edytowane 6 Lutego 2015 przez Alwego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iac Napisano 6 Lutego 2015 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 (edytowane) ad. 2 - żeby było prościejad. 3 - Alwego chodziło o miliony, przeczytaj poprawiony postad. 5 - od pierwszej próby biegnie czas 24 h. Potem licznik się zerujead. 6 - proste do wykonania. Jeżeli statki potrzebowały 100 mld deuteru paliwa to złomem będzie 200 mld kryształuad. 8 - bo ktoś mógłby puścić 100 mld ow przy tech. 10 i miałby za duże zyskiad. 12 - przedstaw gotowy wzór. Projekt jest "open-source" Może rzeczywiście pierwszy poziom powinien być na poziome 5 ....... dodałbym jeszcze do wymagań rozwój grawitonów poziom. 15-19 (do uzgodnienia) -------- Zdecydowanie bardziej niż koszty "boli" czas badania, a ten na poziome 20 (podkreślam MSBN 800) to 128 dni! Edytowane 6 Lutego 2015 przez Jacme Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alwego Napisano 6 Lutego 2015 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 ad3. ach... sorry. Śpię już, poza tym już dawno przestałem operować na tak małych liczbach, że jakoś z góry założyłem, że tam musza być miliardy ad6. No właśnie nie proste. Przy wyliczeniu złomu, trzeba skądś pobrać dane na temat kosztu lotu, a tu mamy wiele zmiennych, ilość przebytych układów/galaktyk, prędkość lotu, zniżki kupione za tryt, skład floty (no chyba, że dodanie innego statki jak OW uniemożliwi wysłanie floty, podobnie jak ma to miejsce w ekspedycjach. Deus i Neriel musieli by się wypowiedzieć jak by to od strony technicznej wyglądało, ale moim zdaniem taki wzór byłby b. skomplikowany ad8. Tylko w sytuacji gdy złom jest powiązany z kosztem lotu W sumie problem znika gdy do niszczenia wysyłamy tylko kilkaset mln OW - takie coś stosunkowo łatwo obronić, bo nikt tego nie kontruje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iac Napisano 6 Lutego 2015 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 Więc jak sam widzisz, jeżeli wysyłać będzie można tylko OW, to w momencie wysłania floty system zapamiętuje ile zeszło paliwa, a jeśli planeta ulegnie zniszczeniu to da tyle i tyle złomu + złom wynikający z technologii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spieriz Napisano 6 Lutego 2015 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 Po głębszej analizie stwierdzam, że flota potrzebna do zniszczenia jest zbyt mała. Przy 200 zabudowanych polach potrzebujemy jedynie 2 miliardy OW aby zniszczyć planetę. Podwyższyłbym obecne 5kk do 15kk, co przy 200 zabudowanych polach da nam już 4 mld. A na to już warto polecieć na kontrę. Dodatkowo niszczenie planety powinno trwać określony czas, można to również uzależnić od zabudowanych pól - jedno pole = jedna minuta 200 pól to nieco ponad 3 godziny. Może wydawać się długo, ale mało który idlerek ma tyle pól zabudowanych. Można by też zwiększyć krok 2% co poziom technologii do np. 5%, bo jednak lot kilkoma mld ow nie jest zbyt kosztowny i da to minimalny zysk. Zaszalejmy i dajmy 5% co każdy poziom technologii ad6. No właśnie nie proste. Przy wyliczeniu złomu, trzeba skądś pobrać dane na temat kosztu lotu, a tu mamy wiele zmiennych, ilość przebytych układów/galaktyk, prędkość lotu, zniżki kupione za tryt, skład floty (no chyba, że dodanie innego statki jak OW uniemożliwi wysłanie floty, podobnie jak ma to miejsce w ekspedycjach. Deus i Neriel musieli by się wypowiedzieć jak by to od strony technicznej wyglądało, ale moim zdaniem taki wzór byłby b. skomplikowanyCo prawda mnie nie wpisałeś na listę obok deusxa i neriela, ale pozwolę sobie na komentarz w tej sprawie Wyliczenie kosztu lotu + złomu jest akurat najmniejszym problemem, a raczej żadnym - bo koszt lotu jest wyliczany przez skrypt w momencie wysyłania naszej floty, zapomnieli wszyscy? przecież jak wysyłamy nasze stateczki to deuterku nam ubywa, a te liczby z niczego się nie biorą Więc wszystko jest już wyliczone w odpowiednim miejscu, trzeba zrobić jedynie odwołanie do tego miejsca (pobrać samą cenę lotu, która ma już w sobie uwzględnione wszystkie zniżki), więc nie stanowi to specjalnie dużej przeszkody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhsnake0 Napisano 6 Lutego 2015 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 Jacme wymieniłeś mnie jako osobę, która ma się wypowiedzieć przy tym pomyśle Zrobię to jednak i bez tego bo mi się ten pomysł bardzo podoba. Jednak proponuję Ci zrobić temat nowy (świeży) z dokładnymi wyliczeniami, statystykami oraz zyskami przy różnych wariantach.Dodałbym też dodatkową wartość jaką jest wielkość planety.Trzeba pomyśleć i o tym, bo mała planeta (średnia 18.000 km) powinna łatwiej się dać zniszczyć niż planeta średnia (24.000 średnicy) czy dużą np (35.000 km średnicy) Oprócz, wprowadzenia badań wymaganych do niszczenia planet, wprowadziłbym wymóg wykupienia specjalnych slotów we flocie ( za astaty)Tak wiem, będzie połowa osób niezadowolona jednak przypominam że deusx też musi mieć zysk z takich rozwiązań.Zniszczenie planety to jest zysk dodatkowy dla gracza Slot kosztuje 20 astatów na miesiąc ( 4zł miesięcznie), gdzie spokojnie w miesiąc można astaty wyłapać w ekspedycjach. Czekam jeszcze na lekkie dopracowanie pomysłu przez Ciebie Jacme Jeśli to jeszcze bardziej dopracujesz, to będę jednym z tych co bardzo usilnie będą chcieli tego na uniwersach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iac Napisano 6 Lutego 2015 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 (edytowane) Popieram Twoje pomysły wyżej. Fajnie by było jeśli Deus by się wypowiedział. Wiem, że dużo roboty z updatem, ale niszczenie planet miało być w lipcu zeszłego roku - Nie mam pretensji, tylko przypominam. Podsumujmy i dajmy nowe założenia: - Niszczenie planety wymaga 1 mld OW plus 15 mln na każde zabudowane pole.- Każdy poziom badania podwyższa złom o 5% wartości początkowej.- Niszczenie planety trwa 1 minutę na każde pole - tu będą się liczyły pola wszystkie a nie tylko zabudowane, co do pewien element niepewności czasu w 1 fali - minus powiedzmy 1 sekundę na każdą minutę za każdy poziom ekspedycji- Koszty będą rosły *1,2 i zaczynają się od 1 bln deuteru, czas rośnie *1,3 i zaczyna się od 10h: Poziom Czas Koszt1 10,00 12 13,00 1,23 16,90 1,444 21,97 1,735 28,56 2,076 42,84 2,497 55,69 2,998 72,40 3,589 94,12 4,3010 122,36 5,1611 159,07 6,1912 206,79 7,4313 268,82 8,9214 349,47 10,7015 454,31 12,8416 590,61 15,4117 767,79 18,4918 998,12 22,1919 1297,56 26,6220 1686,83 31,9521 2192,88 38,3422 2850,74 46,0123 3705,97 55,2124 4817,76 66,2525 6263,09 79,50 Poziom 20 przy labkach 800 = 70 dniPoziom 25 przy labkach 800 = 260 dni Nowy temat tutaj: http://forum.ogam.online/topic/19719-niszczenie-planet-nowy-temat/ Edytowane 6 Lutego 2015 przez Jacme Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhsnake0 Napisano 6 Lutego 2015 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 Temat zamykam.Jacme odświeżył pomysł w tym temacie: http://forum.ogam.online/topic/19719-niszczenie-planet-nowy-temat/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi