Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Opcja jest w beta testach, jednak obliczenia niektórych rzeczy nie zostały dokładnie opisane/omówione dlatego musimy mieć jeszcze 24 godziny na testy.

Ochrona dobrych farm będzie załączona, niszczenie planet będzie przynosiło zysk, ale będą to wartości mało opłacalne jeżeli chodzi o czas.

 

Opcja będzie miała charakter bardziej oczyszczający [zbyt dużo planet w naszym układzie, brak miejsce na lotkę, zajęta pozycja itd.]. Lub dla zabicia czasu niszczenie, choć nijak się będzie miało to farmienia.

Napisano

nie wydaje mi się aby opcja była potrzebna dla oczyszczenia gali, wystarczy usunąć ileś tam nieaktywnych kont top 700-1000 które i tak nic nie wnoszą do gry. Natomiast widzę duży potencjał w pobudzeniu gry dla graczy grających flota, czy posiadających zgrany sojusz (ACS) Ale z tego muszą być zyski + ryzyko podstawki,  a planety nie mogą ot tak sobie znikać bo to będzie bez sensu.

Napisano

Witajcie !

Z przyczyn niezależnych ode mnie zabrakło mi czasu na dokończenie testów.

Dzień pierwszy, brak konkretnych jeszcze danych

Dzień drugi awaria mojego samochodu (cały dzień w garażu)

A dzisiaj jadę na zaplanowane wcześniej urodziny w rodzinę.

 

Mam nadzieję, że zrozumiecie i nie pogniewacie się, jeżeli opcja pojawi się dopiero 27 lipca. Przy okazji w ten dzień pojawi się na grze jeszcze jedna opcja (również z działu pomysły).

Napisano

Ale niech ograniczeniem przynajmniej będą magazyny na jakim tam poziomie. Ktos o tym  już pisał wiec oby nie znikały fajne farmy. Zrobmy nowe zadania np zniszcz iles tam planet poniżej top 1500

Napisano

Ja to bardziej bym widział tak:

zniszcz 100 planet -  30 kkkk dexu

zniszcz 300 planet -  50 kkkk dexu

zniszcz 600 planet -  100 kkkk dexu

zniszcz 1000 planet - 250 kkkk dexu

i może niech limitem niszczenia nie będzie top tylko magazyny np 27/25/25 takiej planety już nie można zniszczyć :)

Napisano

@up no no, ciekawe skąd znajdziesz tyle planet ;D

zniszczenie 1000 planet by chyba kilka lat zajęło.

ale kilka zadanek pod to można by zrobić.

Napisano

Zgadzam sie aby wyznacznikiem były magazyny. A to przykład kont spoza top 1000

Metal 1.898.976.282.093   Kryształ 448.967.278.235 Deuter 612.499.454.953   Energia

I jeszcze jedno

Metal 1.737.778.025.600   Kryształ 465.274.443.622 Deuter 625.188.733.995   Energia

Wiec kto chce to i sure bez niszczenia będzie

miał

Napisano

spieriz

na uni 6 jestem 15/6041

gra pewnie ze dwie setki

co daje ok 5800 kont x 20 planet = 116000 planet w przybliżeniu (z matematyki to tylko umiem liczyć kase :)

no i musi to niszczenie trwać długo by kto chce niszczyć musiał trzymać flotke ;)

Napisano (edytowane)

Ta, na pewno każdy ma 20 planet.. będzie dobrze jak będą 2. Do tego większość magazyny pewnie jakieś ma, więc zostanie może 2000 planet.

 

W sumie deus chyba byłby w stanie powiedzieć ile planet by spełniało wymagania.

Edytowane przez Neriel
Napisano

moczar ale pamietaj, ze polowa z tych graczy zalozyla konto i przestała grać po godzinie czy po 2 dniach, mając tylko matke, ew. dwie kolonie ;)

zybi, faktycznie nieźle, nie spodziewalem sie az takich szczerze mowiac ;)

magazyny powinny byc decydujacym kryterium.

Napisano

Zadania z niszczenia planet? Pewnie będą wyglądały tak jak zadania z niszczenia moonów gdzie ludzie na 9900 utykają bo takich po prostu nie ma.Ale o ile moony powstają czasem, to planety idlaków już nie bardzo, dlatego wydaje mi się, że kto nie zrobi tych zadań pierwszego miesiąca, nie zrobi ich nigdy bo nie będzie planet do niszczenia.

Napisano

A może by zrobic tak jak w zadaniach zniszcz mona czyli %

 

100 000 000 OW (lub jakas zblizona wartosc :) szansa na zniszczenie planety 1% itd.

kazdego było by stac najwyzej musiałby latać powiedzmy ze 20 razy na jedną planetę

tylko bez szans na czarną dziurę

Napisano

Cel wprowadzenia tej opcji jest czysto praktyczny, żadnego elementu gry nie można z nim wiązać - w skrócie, niszcząc planety nie zdobędziemy wielu punktów ani realnych korzyści. Możemy oczyścić swój układ, bo przeszkadza nam natłok planet, czy usunąć kolonię obok planety, na której często wykonujemy jakieś akcję z galaktyki (w ten sposób pozbywamy się elementu pomylenia planet) lub stworzyć miejsce na lotkę. Po prostu niszczyć zbędne planety za znikomy zysk.

 

Lot na farmę, czy ekspedycje (lub nawet rozbudowa samego eko w większości sytuacjach) będą dużo bardziej opłacalne, niż niszczenie planety. Zaznaczam, że "zysk znikomy", nie oznacza jego brak. Gracz wyjdzie na plus, jednak porównanie czasu na zdobycie X sumy surowca będzie o wiele dłuższe, niż z w/w opcji.

 

Nie ma co się martwić o swoje farmy! TOP 500, czy 700 czy inny zostanie wprowadzony jako wstępny limit. Zostanie dodatkowo załączona tzw. "ochrona dobrych farm". Tutaj mam do was pytanie - jakie minimalne wydobycie surowca według was kwalifikowałoby się do takiej ochrony?

 

Jeżeli chodzi o zadania. Głównym ich zadaniem jest nauka, później wyzwanie do określonego celu strategicznego. Niszczenie planety nie ma większego sensu logistycznego w grze, dlatego wg. mnie taka gałąź powinna się składać z maksymalnie trzech zadań, a suma zniszczonych planet z całej gałęzi była nie większa niż 16 np.

-zniszcz jedną planetę

-zniszcz 5 planet, na których elektrownia słoneczna jest rozbudowana do poziomu minimum 10

-zniszcz 10 planet, na których stocznia będzie osiągać przynajmniej 20 poziom

 

zadania mają jakieś dodatkowe wymagania(tylko przykład), aniżeli tylko bezcelowe niszczenie, suma zniszczonych planet nie będzie duża (przez wszystkich graczy), natomiast zawsze jakaś nowość i odświeżenie.

 

Być może z czasem znajdzie się dodatkowe zastosowanie, widzę, że nowe pomysły pojawiają się w temacie codziennie.

 

Opcja pojawi się dzisiaj wieczorem, tak jak obiecałem.

Napisano

deusx[/color]' timestamp='1406478920' post='127501']

-zniszcz 5 planet, na których elektrownia słoneczna jest rozbudowana do poziomu minimum 10

-zniszcz 10 planet, na których stocznia będzie osiągać przynajmniej 20 poziom

 

To sie mija z celem. Ograniczenie + takie kryteria spowoduja ze takich planet bedzie na lekarstwo, a to spowoduje robienie nowych kont smieciowych, aby zniszczyc kolonie i zaliczyc zadanie.

Napisano

Pomysł Deusa dotyczący ochrony dobrych farm uważam za słuszny!

 

Ja, jako gracz top 20 mam (bez geologa) wydobycie 4,56 bln w deuterze.

 

Nie latam na farmy, na których jest mniej niż 300 mld metalu. 

 

Sądzę, że powinny być chronione farmy z wydobyciem w deuterze nie mniejszym niż 200 mld deuteru dziennie.

 

Być może są gracze którzy latają na farmy, na których leży tylko 10 mld metalu - ale nie sądzę.

 

Jeśli chodzi o zadania to pomysł Deusa jest bardzo dobry - nie powinny być rozbudowane.

Napisano

200 mld to sporo, ze dwie osoby mogą tam polecieć i być zadowolone z rabunku, dlatego uważam, że pułap powinien być znacznie niższy.

Napisano

200 mld to sporo? Ja mam taką produkcję w 1,5 h, a Ty jak przypuszczam (79.308.656.413.116 pkt za budynki) jeszcze szybciej.

 

 

Nie sądzę, żeby niższy limit miał sens.

Napisano (edytowane)

ale mowimy tu o farmach a nie aktywnych kontach z topki gdzie jest geolog. Sam pisales ze nie latasz tam gdzie jest mniej jak 300 mld mety, ja nie jestem taki wybredny, 3/4 moich. Farm nie wiem czy przekracza 100 mld deuteru wydobycia na dobę.

Edytowane przez Alwego
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Musisz zaakceptować regulamin Warunki użytkowania.